Oletko kyllästynyt työhösi tai haluatko lisäansioita?

Kiinnostaisiko ryhmässä hankittu lisätulo? Kaipaan ryhmääni lisää avoimia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneet säästö- ja tulomahdollisuuksista. Tulot ovat lähellä suomalaisen keskipalkkaa ja kaikki tämä ryhmän tuella! Siispä jos Sinuakin kiinnostaisi niin ota rohkeasti yhteyttä minuun! Koulutuksesta huolehditaan, opastan alkuun ja toimimme itsenäisesti ryhmän tuella. ha-ku@luukku.com
 
He-he
olen kyllä kyllästynyt työhöni, mutta empä usko, että pystyt tarjoamaan minulle varmat vastaavat tulot, mitä nyt saan, teen tällä hetkellä lyhennettyä työviikkoa, täysi työviikko 3300 euroa kuussa, ja VARMAA tuloa!!
 
No jaksamisia sinulle sitten töihisi. Harvemmalla meistä moinen palkka on, mutta tässä voimme ansaita enemmänkin. En lupailekaan "rikastumista" heti, mutta kun homman saa pyörimään niin kyllä niitä tuloja tulee. Mutta kukin tyylillään, kaikki voi rauhassa elellä turvallisuusympyrässään ja haaveilla muusta - jatkaa elämää samalla tavalla kuin ennenkin ja jatkaa haaveilemista, mutta osa onneksi uskaltaa ottaa uusia haasteita elämäänsä ja näin tehdä jotain saavuttaakseen unelmansa :flower:
 
he-he
Mikä sinä olet sanomaan, mikä on kenenkin unelma? Tai mistä kuvittelet tietäväsi mikä on minun unelmani, ja edes sen onko rahalla mitään tekemistä sen unelman kanssa?

Olen jo tullut siihen ikään, että mielestäni on hyvä, että rahaa on sopivasti, suurempia tuloja en havittele. Rahalla en voi ostaa onnea, vapaa-aika on minulle rahaakin tärkeämpi. Se että on aikaa perheelle, siksi teen lyhempää työviikkoa.

Mikä sitten olisi minulle esim. unelmatyö. Se olisi sellainen, missä itse tekisin käsilläni jotakin, jotta voisin työni tulosta ihailla. Se ei takuuvarmasti olisi minkään tuotteen jälleenmyyntityö.

Minulla on hyvä työ, se miksi olen tähän kyllästynyt, on sen stressaavuus ja vaikea yhteensovitettavuus lapsiperheen elämään, mutta tämä oli unelmatyöni ennen lapsia.

Niin ja tälläkin alalla voi edetä ja tienata huomattavasti enemmän, nyt kun lapset ovat pieniä, en vain halua sitä. En tiedä haluanko koskaan. Raha ei ole ainakaan minulle se kannuste.

Hyvä elämä muodostuu itselleni työn ja perheen tasapainosta, siitä että olen tyytyväinen kotiini, parisuhteeseeni, ja harrastuksiini ja että minulla on ystäviä, ja sitä aikaa olla kotona, olla lasten kanssa. Minulla on kaikki se, ja kun tiedän mikä on unelmani, miksi rupeasin tavoittelemaan jotain ihan muuta?

Oletko sinä itse ihan varma, että sinun unelmasi on siinä mitä teet?


 
Sepä tämän tarkoitus onkin, että on mahdollisuus viettää aikaa perheen kanssa tai itselleen tärkeiden asioiden parissa, eikä tarvitse työskennellä muille.

Kaikkien kannattaakin miettiä mikä on elämässä tärkeintä? Miten käyttää aikaansa? VOiko käyttää aikaansa asioihin, jotka ovat itselleen tärkeitä? Voiko itse päättää omista työajoistaan yms.

Jos viihdyt työssäsi ja ansaitset tarvitsemasi rahan niin mikäs sen parempaa, ei kukaan ole pakottamassa tähän mukaan ketään, se on jokaisen oma valinta. Yksi sopii yhdelle, toinen toiselle, näin se menee.

 
jos olet todella kiinnostunut niin miksi et kysy s.postilla niinkuin muutkin aidosti kiinnostuneet? Minun ei tarvitse häpeillä/salata mitään, mutta jos täällä kerron enemmän asiasta niin tänne tulee vaan kovasti kritiikkiä joko puolesta tai vastaan ja sitä en halua, koska jokaisen tulisi tehdä omat valintansa ilman ulkopuolisten mielipiteitä/painostusta.
 
Fiyza
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 18:21 ha-ku kirjoitti:
Ikävä kuulla, että olet pettynyt verkostomarkkinointiin. Osa firmoista on täysiä floppeja, tämä missä itse olen mukana on toiminut jo kolme sukupolvea.
Nooh,eipä sille voi mitään.
 
kiinnostunut
Jos kyseessä on amway, olisin kiinnostunut! Henkilökohtaisesti en halua laittaa sähköpostia ellen tiedä mistä on kyse. Minun sähköpostini ei ole mikään "salanimellä" toimiva, vaan siinä on nimeni. Siksi en postittele, ennen kuin olen asiasta varma.
 
Rehellistä
Onko tämä kyseinen verkkokauppa haastettu käräjille? Kuka lähtee mukaan verkostomarkkinointiin, joka on hyväuskoisten hölmöjen huijausta? Vieläkö muuten niitä Green Products-pesuaineita myydään verkostomarkkinoinnilla?

Jälleenmyyntityön pitää olla rehellistä meininkiä eikä rehellisten ihmisten kusetusta!
 
Tämä on laillinen yritys, voitte tarkastaa asian vaikka omasta verotoimistostanne. En ala täällä nyt puolustelemaan, vaikken ymmärräkään millä tavalla tässä huijataan ketään. Näyttöä on, että tuloja tulee joten itse olen ainakin tyytyväinen.
 
Entinen jm
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 17:58 ha-ku kirjoitti:
Kiinnostaisiko ryhmässä hankittu lisätulo? Kaipaan ryhmääni lisää avoimia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneet säästö- ja tulomahdollisuuksista. Tulot ovat lähellä suomalaisen keskipalkkaa ja kaikki tämä ryhmän tuella! Siispä jos Sinuakin kiinnostaisi niin ota rohkeasti yhteyttä minuun! Koulutuksesta huolehditaan, opastan alkuun ja toimimme itsenäisesti ryhmän tuella. ha-ku@luukku.com
Kitos kysymästä B)!

Olen kotiäiti enkä ole kyllästynyt työhöni. Ja työtähän meillä riittää..... Äitikään ei elä Pyhällä Hengellä - eikä ainakaan Kelan kotihoidontuella!

Jm-hommat ovat pääosin kusetusta (en tarkoita Sinun edustamaasi tuotetta....!). Tuotteen on oltava todella hyvä ja laadukas, että se myy kotiesittelyssä. Siis hinta/laatusuhde kohdallaan. Lisäksi esittelijän on oltava sanavalmis, rohkea ja miellyttävä persoona. Ihmisethän saavat kaiken tarvitsemansa kaupasta. Toisten koteihin meneminen koetaan kiusallisena, joillekin tulee kotiesittelyissä ostopakko-fiilis ym., emäntä on hermostunut jne.......

Uusille jälleenmyyjlle luvataan (en tarkoita että Sinä lupaisit...!) isot ansiot pienellä vaivalla. Käytännössä ei toteudu. Esittelyt ovat pääosin iltaisin ja viikonloppuisin (koskas vietät aikaa puolisosi ja lastesi kanssa?). Joskus esittelyssä voi olla huono myynti, vaikka jm. tekisi kaikkensa ja esittelisi tuotteet ammattitaidolla.
 


:attn: Meidän kaupasta ostat sen minkä tarvitset eli minkä muutenkin joutuisit kaupasta ostamaan, EI OSTOPAKKOA! Halutessa voi myös myydä tuotteita. Tämä perustuukin pitkälti kaupan eteenpäin viemiseen, ei siihen, että itse myymme tuotteita. <br><br>
 
matti merkonomi
Verkostomarkkinoinnilla ei tienaa kuin ketjun keksineet ja aivan yläpäässä olevat hemmot.

Muuten paljon työtä, vähän ansioita. Monesti valitettavasti tuotteet aivan ylihintaisia vaikkakin nykyään ihan laadukkaita, mutta se hinta se hinta.

Lisäksi vielä, verkostomyyjä joutuu itse ostamaan myytävät tuotteet omaan varastoon kovalla hinnalla. Sitten pitäisi sukulaisia ja kavereita painostamalla pakkomyydä kaikki vielä kovemmalla hinnalla.

Fiksu systeemi ketjun omistajan/keksijän kannalta, ei hyvä myyjän ja ostajan kannalta.

Tyhmää on maksaa liikaa.

Näin on näppylät..... :wave:
 
ha-ku harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 23:38 matti merkonomi kirjoitti:
Verkostomarkkinoinnilla ei tienaa kuin ketjun keksineet ja aivan yläpäässä olevat hemmot.

Muuten paljon työtä, vähän ansioita. Monesti valitettavasti tuotteet aivan ylihintaisia vaikkakin nykyään ihan laadukkaita, mutta se hinta se hinta.

Lisäksi vielä, verkostomyyjä joutuu itse ostamaan myytävät tuotteet omaan varastoon kovalla hinnalla. Sitten pitäisi sukulaisia ja kavereita painostamalla pakkomyydä kaikki vielä kovemmalla hinnalla.

Fiksu systeemi ketjun omistajan/keksijän kannalta, ei hyvä myyjän ja ostajan kannalta.

Tyhmää on maksaa liikaa.

Näin on näppylät..... :wave:
Tuokin on varmaan paikkansapitävä homma, mutta ei meillä :) Varastoon nimenomaan ei tarvitse ostaa ja myydä ei tarvitse jollei halua. Pyramidi on kaukana tästä, jokaisella on yhtäläiset mahdollisuudet ja olemme suomen suoramarkkinointiliiton jäseniä.
 

Yhteistyössä