Oletteko saaneet sairaalassa kahvit synnytyksen jälkeen sinulle ja miehelle?

  • Viestiketjun aloittaja mitinpä vain
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Ekan jälkeen saatiin saliin kahvit ja leivät, molemmille siis omat, ne tuotiin puolen yön mais. Loput kolme syntyi sektiolla, just kysyin mieheltä onko saanu jotain syntymän jälkeen, kahdesta keskimmäisestä ei ollu varma,viimesimmän jälkeen oli saanu kahvia ja leipää.
 
en. ensimmäisellä kerralla tosin asiaan saattaa vaikuttaa se, että lojuin lääkittynä teholla.
mutta eipä toisellakaan kertaa tullut kuin kylmennyt kalapala synnytyshuoneeseen, ei ollut kovin juhlava fiilis
kun perse veressä näykin jäähtynyttä päivällistäni vai lounasko se oli...
 
hepjep
OYSissa tuotiin tarjotillinen evästä isälle, mutta minä olin ilman ruokaa ja juomaa 5 tuntia synnytyksen jälkeen. Oli melkoisen inhottavaa kun aivan järkyttävä jano ja ainoa mitä sai tehdä oli purskuttaa vettä suussa (ei saanut nielaista). Mut periaatteessa siis tuotiin kyllä kahvit ja leivät ja pullat huoneeseen.
 
Ddr
[QUOTE="vieras";27623599]kaksi sectiota minullakin takana Oysissa ja molemmilla kerroilla mies on saanut kahvit sekä ihan kunnon aamiaisen jogurtteineen, hedelmineen ja pullineen. No joo,kakkua ei saanut.[/QUOTE]

Siis sai mieskin kuulema aamiaisen pullineen osastolla, mutta ei erikseen mitään kakkukahveja. :)
 
"vieras"
Länskässä sain molemmilla kerroilla ihanoikean ruuan + leipää+jugua ja pullakahvit mulla ja miehelle, joita kätilö kutsui syntymäpäivä kahveiksi. Synnytin molemmat puolenpäivän aikaan, joten lounas tarjottiin saliin. Tais osaston jääkaapissa olla (ainakin vuonna 2011 oli) leipää+ leikkelettä yms. ja mehua, joista saattoi tehdä itselleen evästä vaikka keskellä yötä...
 
"Kylli"
Kalkkunaaja riisiä+ jotain. Leipää ym.
Mies jälkeenpäin sanoi että se mun tarjotin oli ruokottoman likaisen ( verta ym. ) instrumenttikärryn päällä.
Hyvin maistui, enkä itse huomannut mitään....
 
"vieras"
Saatiin voileipiä, jogurttia, tuoremehua. Varmaan kahviakin, en muista. Synnytys kesti vuorokauden ja lapsi syntyi aamuyöllä, ja mulla ei varmaan koskaan ole ollut niin kova nälkä! :D En siis ollut syönyt aikoihin mitään.
 
sevilla
Molemmista lapsista tuotu sämpylä, puuro, kahvi ja mehu molemmille eli myös isälle. Toisen vauvan kohdalla toivat ruuat synnytyssaliin. Mitään alkoholia meidän sairaanhoitopiirissä ei kai oo muutamaan vuoteen enää tarjoiltu.
 
"Vieras"
Meille ei Jorvissa tarjottu mitään erityistä, kivalta kuulostaa nuo teidän aamupalat :) mies kävi mulle hakemassa ihan sen normiaterian tarjottimella ja itse söi eväitä/kahvilan antimia.
 
Määhä
Taysissa 2008 ja 2009 saatiin miehen kanssa synnytyksen jälkeen kahvia, leipää ja jugurttia saliin. 2009 muistan olleeni niin nälkäinen (vaikkei edes ollu pitkä synnytys :D ) ja söin ite koko tarjottimellisen :D Ja ekalla kertaa tämä oli siis aamuyöllä ja tokalla keskellä päivää.
 
Mies oli vissiin jotain saanut. Mä olin paikattavana leikkurissa ja sen jälkeen heräämössä, ja kun osastolle pääsin, ei olisi haluttu antaa edes juotavaa, koska pelättiin että puudutukset ja muut lääkkeet aiheuttaa oksentelua. No vettä join, olisin muuten kuollut janoon yön aikana.
 
"Lily"
en. ensimmäisellä kerralla tosin asiaan saattaa vaikuttaa se, että lojuin lääkittynä teholla.
mutta eipä toisellakaan kertaa tullut kuin kylmennyt kalapala synnytyshuoneeseen, ei ollut kovin juhlava fiilis
kun perse veressä näykin jäähtynyttä päivällistäni vai lounasko se oli...
:LOL: anteeksi, koetan vain kuvitella sinut järsimässä kylmää ruokaa surkeana verilammikossa.. voi raasua :hug:
 
"vieras"
Aina ollaan saatu kahvit&teet, voileipää, jugurttia jne. 6 kertaa. Ja viidennellä kerralla tarjosivat jopa saman satsin meidän neljälle lapselle, jotka tulivat saliin katsomaan vauvaa :)
 

Yhteistyössä