Olisiko teille ok, jos mies pitäisi poikamieskämppänsä et saa mennä sinne "lepäämään/olemaan rauhassa"?*tilannepäivitys*

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-elementissään-:
Miehellä on kotitoimisto ja tekee siellä tietokonetöitä. Tuhat kertaa olen toivonut, että hankkisi jonkun vuokratoimiston. Yksi syy se, että saisi tehdä niitä töitä rauhassa ja toinen syy se, että kotona ollessaan hän olisi kotonaan, eikä töissä. Poikamiesboksia voisin katsella vähän kieroon.
Mutta tuo pokerin pelaaminen, ei ehkä olisi kovin fiksua pelailla kotona siellä lasten seassa.
vaikka tässä mun tapauksessa on 99% varmaa ettei pettäisi, silti vaan jokin muakin häiritsee tän poikaboxin pidossa... on tässä oltu yhdessä jo "ikuisuus" :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Pokerin peluuseen tarvii todellakin oman rauhan ja eikä mitään lasten vinkumista taustalle muuten katkee ajatus ja rahat menee eikä tule :D
Mutta miksi sinä, et sinne voi mennä siis sillon, kun miehes ei pelaa?
ja jätän lapset yksin?

täytyy myöntää et oon aika hämmästynyt miten moni hyväksyy tämmöisen kun kuulee et työ olisi pokerinpeluuta :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja lennia:
No meillä on toistaiseksi tällainen systeemi. Sikäli toimii nyt siitäkin syystä, että säilytystila loppuisi muuten kesken, jos mies roudaisi kaikki rojunsa tänne. Ymmärtää onneksi olla liikoja lepäilemättä omassa rauhassaan:)
kauanko ootte ollu yhdessä?
Meillä on sikäli hieman erikoinen tilanne, että aloimme olla yhdessä, kun olin raskaana. Eli siis viime vuoden alussa aloimme tapailla ja kesällä varsinaisesti seurustella. Nyt meillä on pieni vauva, joka ei siis ole miehen "oma". Niinpä olen suhtautunut kohtalaisen ymmärtäväisesti tarpeeseen olla välillä omineen, varsinkin kun mies muuten osallistuu vauvan hoitoon yms. ja on hyvä isäpuoli pojalle. Mies siis viettää öitä omassa asunnossaan noin muutaman kerran kuussa, ja yleensä hyvästä syystä.
 
joo-o
Kyllä se kuules kävis niin, että tää mamma hommais "poikamiesboxin" ja menis itte sinne rauhoittumaan - sais mies olla kotosalla lasten kanssa vuorostaan!! ;)
Ehkä se joskus, tosi harvoin tosin, vois siellä yön viettää.... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Ai siis laiton peliluola?? !!
sama tuli mieleen.
Työtä, pokerinpeluu? Ja maksaa siitä kiltisti verot ja kaikki? ;)
kun pelaa kotimaisilla sivustoilla ei kuulemma tarvitse maksaa voitoista veroa.
itse en ole asiaan perehtynyt joten uskon toistaiseksi siihen mitä mulle on kerrottu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Pokerin peluuseen tarvii todellakin oman rauhan ja eikä mitään lasten vinkumista taustalle muuten katkee ajatus ja rahat menee eikä tule :D
Mutta miksi sinä, et sinne voi mennä siis sillon, kun miehes ei pelaa?
ja jätän lapset yksin?
Kai se mies voi päivällä lapsiaan vahtia että sä pääset lepäämään? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lennia:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja lennia:
No meillä on toistaiseksi tällainen systeemi. Sikäli toimii nyt siitäkin syystä, että säilytystila loppuisi muuten kesken, jos mies roudaisi kaikki rojunsa tänne. Ymmärtää onneksi olla liikoja lepäilemättä omassa rauhassaan:)
kauanko ootte ollu yhdessä?
Meillä on sikäli hieman erikoinen tilanne, että aloimme olla yhdessä, kun olin raskaana. Eli siis viime vuoden alussa aloimme tapailla ja kesällä varsinaisesti seurustella. Nyt meillä on pieni vauva, joka ei siis ole miehen "oma". Niinpä olen suhtautunut kohtalaisen ymmärtäväisesti tarpeeseen olla välillä omineen, varsinkin kun mies muuten osallistuu vauvan hoitoon yms. ja on hyvä isäpuoli pojalle. Mies siis viettää öitä omassa asunnossaan noin muutaman kerran kuussa, ja yleensä hyvästä syystä.
niin joo, eiköhän se antais mullekin joskus avaimet, jos haluaisin mennä sinne relaamaan, mutta tuo vauva on vielä niin pieni, etten taida viitsiä:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lennia:
Meillä on sikäli hieman erikoinen tilanne, että aloimme olla yhdessä, kun olin raskaana. Eli siis viime vuoden alussa aloimme tapailla ja kesällä varsinaisesti seurustella. Nyt meillä on pieni vauva, joka ei siis ole miehen "oma". Niinpä olen suhtautunut kohtalaisen ymmärtäväisesti tarpeeseen olla välillä omineen, varsinkin kun mies muuten osallistuu vauvan hoitoon yms. ja on hyvä isäpuoli pojalle. Mies siis viettää öitä omassa asunnossaan noin muutaman kerran kuussa, ja yleensä hyvästä syystä.
vaikka tilanne on kieltämättä erikoinen, te ootte ollu yhdessä jotain 7kk? no meillä lähenee yhdessäolo 2 vuotta joten tässä kaipaa jo pikkuhiljaa seuraavaan vaiheeseen siirtymistä.
 
Äippä
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ois ok, aika epäilyttävää, että onko mies edes oikeasti valmis parisuhteeseen
miehellä on siinä pätevä selitys, tekisi koneella töitä 6-8 tuntia päivässä eikä kuulemma voi keskittyä rauhassa "oikeassa kodissa" :whistle:
Meillä on työpiste autotallissa pihan toisella puolella. Musta se on ihan ok. Olen juuri suunnittelemassa että häivyn pariksi yöksi ihan muualle nukkumaan.
 
tappuri
on ok.miehellä on yksiö (joka täynnä erinnäistä tavaraa), kämppä on maksettu ja se on miehen oma.asuu kuitenkin meidän kanssa (kaksi yhteistä lasta), eikä tee edes töitä asunnollaan.ei se ole multa mitenkään pois että toisella on asunto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Pokerin peluuseen tarvii todellakin oman rauhan ja eikä mitään lasten vinkumista taustalle muuten katkee ajatus ja rahat menee eikä tule :D
Mutta miksi sinä, et sinne voi mennä siis sillon, kun miehes ei pelaa?
ja jätän lapset yksin?

täytyy myöntää et oon aika hämmästynyt miten moni hyväksyy tämmöisen kun kuulee et työ olisi pokerinpeluuta :eek:

Ei yksin tietenkään vaan sille miehelle vai eikö? Minä ottasin ittelleni tollasen "peliluolan" mieluusti. Täytyykin ehottaa miehelle, kun poika vähän kasvaa :D Oon monesti haaveillut, että sais ees yhtenä iltana viikossa rauhassa pelata.
 
Mä en ymmärrä mikä tässä on ongelma? Pelkäätkö että mies vie kämpille vieraita naisia? Etkö pelkää, että jos mies olisi päivätöissä, niin kävisi ruokatunnilla panemassa muita?
 
Äippä
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ois ok, aika epäilyttävää, että onko mies edes oikeasti valmis parisuhteeseen
miehellä on siinä pätevä selitys, tekisi koneella töitä 6-8 tuntia päivässä eikä kuulemma voi keskittyä rauhassa "oikeassa kodissa" :whistle:
Meillä on työpiste autotallissa pihan toisella puolella. Musta se on ihan ok. Olen juuri suunnittelemassa että häivyn pariksi yöksi ihan muualle nukkumaan.
Siis se on okei että mies pitäisi poikamiesboksinsa, tuo miedän autotallitoimisto on ihan must. Ei tässä talossa ole monen minuutin rauhaa, vaikka villaa laitettiin myös sisäseiniin äänieristeeksi..
 
vieras
Jos ja kun suhde nyt toimii hyvin ja rakkautta riittää, älä helvetissä pilaa sitä yhteenmuutolla. Miksi on niin tärkeää asua saman katon alla? Eri asia, jos lapset ovat yhteisiä ja alusta asti on asuttu yhdessä, mutta teillä ei kai näin ole?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tappuri:
on ok.miehellä on yksiö (joka täynnä erinnäistä tavaraa), kämppä on maksettu ja se on miehen oma.asuu kuitenkin meidän kanssa (kaksi yhteistä lasta), eikä tee edes töitä asunnollaan.ei se ole multa mitenkään pois että toisella on asunto.
oiski oma :kieh: vaan tämä on vuokralla...
 

Yhteistyössä