Oma pino Tampereen suunnan äideille...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 10:54 Neilikka kirjoitti:
:wave: Minä myös! 26v. äippä, just kyllä muutettiin Ylöjärven puolelle :ashamed:
Tyttö on reilu 7kk.
Hei neilikka!
Me muutettiin kans vähä aika sitten Ylöjärvelle. Meillä kohta 10 kk. tyttö. Oletko tutustunut jo muihin äiteihin? Perhekerkot toimii hienosti ja sielä tutustuu.
 
Katja1979
24.03.2006 klo 21:02 Annami kirjoitti
Me asutaan kanssa Ylöjärvellä, poika vajaa 8kk

Heippa Annami ja muut Ylöjärven äidit!
Oon 27-v ja oon kans Ylöjärveltä.Mulla on 8 kk:n ikänen tyttö.Olis kiva saada ulkoilu ja leikkiseuraa muista ylöjärven äideistä.


 
-Tumpula-
Vähän kauempaa mutta pinoudun silti. :wave:
Mä olen 24-vuotias, perheeseen kuuluu 1v 9kk poika ja mieskin pyörii nurkissa aina kun töiltään ehtii. Hämeenkyrössä asustellaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 14:17 tytsky kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 10:54 Neilikka kirjoitti:
:wave: Minä myös! 26v. äippä, just kyllä muutettiin Ylöjärven puolelle :ashamed:
Tyttö on reilu 7kk.
Hei neilikka!
Me muutettiin kans vähä aika sitten Ylöjärvelle. Meillä kohta 10 kk. tyttö. Oletko tutustunut jo muihin äiteihin? Perhekerkot toimii hienosti ja sielä tutustuu.
Moro moro! En oo vielä tutustunu, yks tuttu muutti just täältä Nokialle lapsensa kans ja sen jälkeen on ollu aika hiljasta. En oo vielä saanu raahattua itteeni ja tyttöä tohon seurakunnan kerhoon, vaik se olis ihan tossa vieressä :ashamed:
Missäpäin Tytsky ja muut Ylöjärven äipät asuu? me asutaan Vuorentaustassa. Olis kans kiva saada lenkkikaveria ja leikkikaveria!
 
Katja1979
Lainaus:
27.03.2006 klo 14:10 Neilikka kirjoitti
Missäpäin Tytsky ja muut Ylöjärven äipät asuu? me asutaan Vuorentaustassa. Olis kans kiva saada lenkkikaveria ja leikkikaveria!

Heippa Neilikka!
Me asutaan Mäkkylänrinteessä näissä uusissa kerrostaloissa tässä ihan teivon lähellä.Mekin kaivattas lenkki ja leikkikaveria.Me ainakin voitas lähtee käveleen Vuorentaustaan jos lenkkikaveria haluat.Ja saa meille kahville ja leikkiinkin tulla.


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 14:10 Neilikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 14:17 tytsky kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 10:54 Neilikka kirjoitti:
:wave: Minä myös! 26v. äippä, just kyllä muutettiin Ylöjärven puolelle :ashamed:
Tyttö on reilu 7kk.
Hei neilikka!
Me muutettiin kans vähä aika sitten Ylöjärvelle. Meillä kohta 10 kk. tyttö. Oletko tutustunut jo muihin äiteihin? Perhekerkot toimii hienosti ja sielä tutustuu.
Moro moro! En oo vielä tutustunu, yks tuttu muutti just täältä Nokialle lapsensa kans ja sen jälkeen on ollu aika hiljasta. En oo vielä saanu raahattua itteeni ja tyttöä tohon seurakunnan kerhoon, vaik se olis ihan tossa vieressä :ashamed:
Missäpäin Tytsky ja muut Ylöjärven äipät asuu? me asutaan Vuorentaustassa. Olis kans kiva saada lenkkikaveria ja leikkikaveria!

Me asutaan tässä lähellä soppeenmäessä. Kerho on tosi kiva. Lenkki- ja leikkiseura olis oikein tervetullutta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 15:23 Abramis brama kirjoitti:
Kertokaas Ylöjärveläiset äidit minkälainen kerhotilanne siellä on. Onko 2-3 vuotialille minkäänlaisia kerhoja? Asuntopaperit sinne vetämässä ja kiinnostais :wave:
En osaa ihan täysin vastata tällä istumalla, kun itsekin olen niin tuore ylöjärveläinen. Mutta voin ottaa asiasta selvää, jos tarkemmin haluat. Seurakunnan perhekerho toimii ympäri ylöjärveä eri alueilla. Me käymme tässä lähellä torstaisin. Sielä on lapsia ihan vastasyntyneestä eskari-ikäiseen. Tänään katselin, kun yksi äideistä, jolla on leikki-ikäisiä lapsia, kirjoitti ylös lapsiparkin tietoja (minä päivänä ja missä se toimii). En kiinnittänyt siihe sen enempä huomiota, koska meillä se ei ole aikoihin ajankohtaista. Mutta lehdessä oli siitä ollut ilmoitus. Monenlaista kerhotoimintaa kuitenkin on... muskaria jne.
 

Yhteistyössä