On vain hyväksyttävä fakta, olen rakastunut toiseen mieheen:(

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mitä sitten? Senkus olet. Olde iloinen, että tunnet. Mutta pidä järki mukana: muistathan että saman tunteen koit myös nykyisen aviomiehesi kanssa aikoinaan. Välillä ne tunteet laimenee, semmoista vuoristorataahan ser voi toisinaan olla.

Eli älä nyt ainakaan suin päin ryntää tämän uuden rakkautesi syliin. Olisitte tässä samassa tilanteessa hänen kanssaan kuitenkin joskus aikojen päästä, ja miettisit vain, kannattiko.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"vieras"
Nauti tunteesta, mutta älä tee mitään. Tunne menee ohi parissa kuukaudessa, kun et ruoki asiaa millään tavalla. Se on päätös, jonka voit tehdä järjelläsi. Säästät teidän perheen monelta tuskalta.
 
The Jack
ei välttämättä mene ohi parissa kuukaudessa .. tai edes parissa vuodessa. Tee mitä teet, mutta älä vain petä. Ja jos lapsia, niin sitten kannattaa miettiä useaan otteeseen mitä tekee.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";29167475]Olen yrittänyt järkeilä pois tunteet. Ei auta. Kestänyt jo vuoden :([/QUOTE]

Siinä se vika onkin. Sä ajattelet ja vatvot tilannetta liikaa. Sillä se pysyy hengissä.
Nää ihastumiset, jota kutsut rakkaudeksi, kuuluu asiaan, ja kun se käsität, ja olet jatkuvasti ajattelematta tilannetta niin koko tunne menee ohi.

Joten jäitä hattuun tai älä nyt ainakaan ala sekoilemaan "rakastumisen" takia.

Tää on ilmeisesti ensimmäinen "rakastumisesi"? :D
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";29167517]Siinä se vika onkin. Sä ajattelet ja vatvot tilannetta liikaa. Sillä se pysyy hengissä.
Nää ihastumiset, jota kutsut rakkaudeksi, kuuluu asiaan, ja kun se käsität, ja olet jatkuvasti ajattelematta tilannetta niin koko tunne menee ohi.

Joten jäitä hattuun tai älä nyt ainakaan ala sekoilemaan "rakastumisen" takia.

Tää on ilmeisesti ensimmäinen "rakastumisesi"? :D[/QUOTE]

Helpottaisi jos ei olisi molemminpuolista. Juu, jos ei omaa mietä lasketa mukaan, niin pitkässä liitossa eka
 
"vieras"
Oletko koittanut parantaa nykyistä suhdetta? Onko teillä sellaiset välit miehesi kanssa, että uskaltaisit kertoa että sulla on tunteita toista kohtaan? Voisi toimia herätyksenä miehellesikin, jotta saisitte siihen omaan suhteeseen vähän potkua? Voi olla kyllä riskikin avautua asiasta puolisolle jos loukkaantuu tai haluaakin sen myötä erota.
 
No ei kai tunteilleen voi mitään, mut eri asia on mitä sä teet.
Meinaatko pettää puolisoa, jättää vai antaa asian olla ?
Älä tee mitään typeryyksiä, mikä satuttaa teitä molempia.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";29167524]Helpottaisi jos ei olisi molemminpuolista. Juu, jos ei omaa mietä lasketa mukaan, niin pitkässä liitossa eka[/QUOTE]

No ei muuta kuin perheitä hajottamaan sitten. :)
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";29167529]Oletko koittanut parantaa nykyistä suhdetta? Onko teillä sellaiset välit miehesi kanssa, että uskaltaisit kertoa että sulla on tunteita toista kohtaan? Voisi toimia herätyksenä miehellesikin, jotta saisitte siihen omaan suhteeseen vähän potkua? Voi olla kyllä riskikin avautua asiasta puolisolle jos loukkaantuu tai haluaakin sen myötä erota.[/QUOTE]

Uskon, että mies aavistaa, kun mun käytös muuttunut, olen omissa oloissa. On se kysynyt suoraankin, kielsin tietysti...sehän tässä onkin että oma mies oikea unelmapuoliso, hellä, komea, kiltti ja hyvä kaiknpuolin. Ei siis ole edes huono suhde meillä...no ehkä sitten tylsä voi olla, mutta sellaistahan se pitkissä liitoissa on.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";29167564]Uskon, että mies aavistaa, kun mun käytös muuttunut, olen omissa oloissa. On se kysynyt suoraankin, kielsin tietysti...sehän tässä onkin että oma mies oikea unelmapuoliso, hellä, komea, kiltti ja hyvä kaiknpuolin. Ei siis ole edes huono suhde meillä...no ehkä sitten tylsä voi olla, mutta sellaistahan se pitkissä liitoissa on.[/QUOTE]

Meillä ei ole todellakaan tylsää, mutta silti mulla on silmää mieskomeudelle. Erona sinuun se, että osaan arvostaa omaa puolisoani ja tiedän, että muiden miesten haikailut ei ole todellisia vaihtoehtoja ja että avioliitto ei estä ihastumisia, mutta niihin pitää osata suhtautua ja että olen ihan oikeasti sitoutunut liittooni.

Lapsellista kuvitella edes, että kun menee naimisiin niin aivotoiminta täysin lakkaa ja kun niin ei kuitenkaan tapahdu ja sitten kun hieman ihastuu niin kaikki on sekaisin ja perheet hajoilee. :D
Miksi ei tehdä käsikirjaa uusavuttomille?
 
Ieras
[QUOTE="vieras";29167581]Meillä ei ole todellakaan tylsää, mutta silti mulla on silmää mieskomeudelle. Erona sinuun se, että osaan arvostaa omaa puolisoani ja tiedän, että muiden miesten haikailut ei ole todellisia vaihtoehtoja ja että avioliitto ei estä ihastumisia, mutta niihin pitää osata suhtautua ja että olen ihan oikeasti sitoutunut liittooni.

Lapsellista kuvitella edes, että kun menee naimisiin niin aivotoiminta täysin lakkaa ja kun niin ei kuitenkaan tapahdu ja sitten kun hieman ihastuu niin kaikki on sekaisin ja perheet hajoilee. :D
Miksi ei tehdä käsikirjaa uusavuttomille?[/QUOTE]

Minulle avioero ei ole edes vaihtoehto. Silti tiedän, että voin lipsua kaisalta polulta. Mutta erota en halua. Oket ehkä järki-ihminen enemmän kuin tunneihminen?
 
"vieras"
Minulle avioero ei ole edes vaihtoehto. Silti tiedän, että voin lipsua kaisalta polulta. Mutta erota en halua. Oket ehkä järki-ihminen enemmän kuin tunneihminen?
Ei vaan mä olen juurikin tunneihminen ja siksi mä tiedän kokemuksesta, että tunteita tulee ja tunteita menee. Järjen käyttöäkin voi opetella. :D
Tunne ja rakkkaus omaan mieheen vaan kasvaa ja vahvistuu sen myötä, miten osaan olla pilaamatta meidän hienoa juttua merkityksettömillä haikailuilla. Yhdessä 15 v. :)
 
"eräs"
Minä huomasin rakastuneeni alkuvuodesta toiseen mieheen. Olin aivan kauhuissani, kun tämän tajusin, en ollut ennen edes katsellut muita. Pari kertaa kävi mielessä erot sun muut, mutta päätin , ettei se ole sen arvoista. Kyllähän sitä tuli haaveiltua ja fantasioitua ja muutama läheltäpiti tilannekkin oli, mutta pysyin kaidalla tiellä.

Tätä toista miestä joudun tapaamaan vieläkin monta kertaa viikossa. Yritän rajoittaa kontaktit minimiin, muita eilen juuri katselin, että mikäköhän häiriö mulla oli keväällä, kun miestäni tosissaan olin jättämässä. Jossain vaiheessa tunteet vaan laimenivat. Nyt odotan vauvaa ja elämä tuntuu taas hymyilevän. Ja olen niin onnellinen, että en tehnyt mitään tyhmää.
 
nimimerkkini
"menee parissa kuukaudessa ohi" sanoo ihminen, joka ei ole vastaavaa kokenut. Mulla on 5 vuotta ollut jo sama mies mielessa, vaikka asiallisesti aikanaan pakit annoin jne. Miehelleni kerroin, tietysti, en pysty tallaisia asioita salaamaan.
 
Minulla on tunteita eksääni kohtaan.. olimme yhdessä yli 2 vuotta ja minä jätin koska oli ensimmäiseni ja halusin kokea enemmän.. nyt kohta 3 v ollut nykyisen mieheni kanssa ja meillä 1 v lapsi ja olen onnellinen. Tunteet ovat onneksi laimenneet eikä asiaa tarvitse ajatella enää melkeimpä ollenkaan :) Kyllä se siitä !
 
"vieras"
Jotkut ei vaan tajua kuinka hyvin omat asiat on ! Nythän sulla on hyvät mahikset pistää asiat sekaisin ja jopa pilata niitä. Ehkä sitten taas osaat "arvostaa" tilannettasi,ehkä jo menetettyä sellaista !
 
"Elina"
[QUOTE="Vieras";29167564]Uskon, että mies aavistaa, kun mun käytös muuttunut, olen omissa oloissa. On se kysynyt suoraankin, kielsin tietysti...sehän tässä onkin että oma mies oikea unelmapuoliso, hellä, komea, kiltti ja hyvä kaiknpuolin. Ei siis ole edes huono suhde meillä...no ehkä sitten tylsä voi olla, mutta sellaistahan se pitkissä liitoissa on.[/QUOTE]

Hyvä, että tiedostat tämän. Jos nyt eroaisit, todennäköisesti tulisit katumaan ratkaisuasi viimeistään vuoden päästä, kun nykyinen ihatumisesi kohde osoittautuu arkielämäss täydeksi kusipääksi. Siinä vaiheessta haikailisit nykyisen miehesi perään, mutta todennäköisesti joku toinen nainen on jo napannult hänet.

Minä olen pitkässä liitossa ja tiedän, että näitä ihastumisia menee. Voihan sitä joskus vaikka käydä kiksauttamassa, mutta ei kannata tuhota lapsilta hyvin toimivaa perhettä. Pidä asia siis omana tietonasi.
 

Yhteistyössä