Onko kfkfkf sama kui ihaNainen? Eli miss syväkurkku?

  • Viestiketjun aloittaja aaloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Wieruus
Mua ärsyttää kfkfkf ja wieruuden teinimeininki, ja näytän ärsytykseni avoimesti.
Mitä sitten? Vois vähemmästäkin vinkistä tajuta, että heidän käytös menee täysin yli.
Enkä nyt ihan ymmärrä, ketä säkin tässä olet puolustamassa? Sitä että on fiksua käyttäytyä palstalla tarkoituksella tyhmästi?
Lohduttaako sua yhtään että oikeassa asiassa osaan olla jopa vakava ja aikuinen, jankkaajille tietyssä asiassa en. Mää ossaan käyttäytyä tilanteen mukaan.
=)
 
"vieras."
Mua ärsyttää kfkfkf ja wieruuden teinimeininki, ja näytän ärsytykseni avoimesti.
Mitä sitten? Vois vähemmästäkin vinkistä tajuta, että heidän käytös menee täysin yli.
Enkä nyt ihan ymmärrä, ketä säkin tässä olet puolustamassa? Sitä että on fiksua käyttäytyä palstalla tarkoituksella tyhmästi?
No mitä sä ehdotat tilalle? Millä sinut saisi viihtymään paremmin?
 
viers
ja jälleen tulee yksi harmaa haukkumaan miten joku toinen käyttäytyy tyhmästi, vaikka itse käyttäytyy parhaillaan tyhmästi :D
Okei, voititte. Otetaan viaton harmaa hampaisiin ja tehdään hänestä syyllinen, vaikka kaikkien näiden ketjujen aihe on ollut teidän typerä käytös ja tahallinen ihmisten härnääminen. Jos tollaisella provoilutekniikalla saa itselleen jotenkin paremman olon, niin olkoon. Luovutan.
 
"Hellevi"
Mua ärsyttää kfkfkf ja wieruuden teinimeininki, ja näytän ärsytykseni avoimesti.
Mitä sitten? Vois vähemmästäkin vinkistä tajuta, että heidän käytös menee täysin yli.
Enkä nyt ihan ymmärrä, ketä säkin tässä olet puolustamassa? Sitä että on fiksua käyttäytyä palstalla tarkoituksella tyhmästi?
Jos noin kovasti ärsyttää niin miksi olet esim. tässäkin ketjussa lukemassa heidän kirjoituksiaan? Ei niitä ole pakko lukea jos et sitä tiennyt. Taidat olla masokisti.
 
Wieruus
Okei, voititte. Otetaan viaton harmaa hampaisiin ja tehdään hänestä syyllinen, vaikka kaikkien näiden ketjujen aihe on ollut teidän typerä käytös ja tahallinen ihmisten härnääminen. Jos tollaisella provoilutekniikalla saa itselleen jotenkin paremman olon, niin olkoon. Luovutan.
Tämän ketjun aihe oli kyllä ihan joku muu mitä tässä mainitset. Kannattaisin ensin tutustua aiheeseen ennen kuin tulee avautumaan ketjuun.
=)
 
"Hellevi"
Okei, voititte. Otetaan viaton harmaa hampaisiin ja tehdään hänestä syyllinen, vaikka kaikkien näiden ketjujen aihe on ollut teidän typerä käytös ja tahallinen ihmisten härnääminen. Jos tollaisella provoilutekniikalla saa itselleen jotenkin paremman olon, niin olkoon. Luovutan.
Koita lukea aloitus uudestaan ja mieti tekikö sen joku harmaa kiusaamistarkoituksessa.
 
kfkfkf
Okei, voititte. Otetaan viaton harmaa hampaisiin ja tehdään hänestä syyllinen, vaikka kaikkien näiden ketjujen aihe on ollut teidän typerä käytös ja tahallinen ihmisten härnääminen. Jos tollaisella provoilutekniikalla saa itselleen jotenkin paremman olon, niin olkoon. Luovutan.
Ihmisten härnääminen, eiköhän se ole Wieruus ja minä jota on tässä jo useamman päivän ajan härnätty Wieruuden YHDEN lauseen takia. Lisätään vaan pökköä pesään kun ei ihmiset tajua, joskus tällainen taktiikka katsos toimii ja ihmiset tajuaa miten typerä heidän väitteensä on ollut
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Wieruus
[QUOTE="Hellevi";29319334]Koita lukea aloitus uudestaan ja mieti tekikö sen joku harmaa kiusaamistarkoituksessa.[/QUOTE]Herranen aika! Ei kai nyt kukaan harmaa täällä kiusaisi ketään. Mee äkkiä pois väitteinesi. HUS!
 
"123456789"
Jotkut ihmiset saa jotain sairasta tyydytystä siitä, että onnistuvat härnäämään ja ärsyttämään ihmisiä päivä toisensa jälkeen. Mä en pidä sitä kovin terveenä. Mut mielipiteensä kullakin.
Näköjään teitä on aika monta, joiden mielestä se on hauskaa.
Nää on näitä samoja pellejä jotka koulussa tykkäs härnätä muita ja juoks itkien rehtorin puheille kun joltain lopulta paloi hermot. Ja nämä härnääjät olivat tietysti niitä enkeleitä, eiväthän he mitään pahaa koskaan tee, ku ne on vain noi muut.

Ärsyttäviä tyyppejä joita ei onneks livenä tarvi kestää. Mutta pistetään tänne nyt nämä pakolliset hymiöt mitä nuo muutkin tänne pistää, kun eivät oikein muutakaan osaa...

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
aaloittaja
[QUOTE="Hellevi";29319317]Sun ja ap:n mielestä taitaa olla kun te sitä kerran harrastatte. Sitten ette kestä sitä kun teille annetaan tulla samalla mitalla takaisin.[/QUOTE]

Kerrotko miten olen kiusannut? Aloitin kyllä ketjun silkasta uteliaisuudesta, että minkälaisen kohinan saan aikaiseksi ja tulihan sitä. Jos "ei savua ilman tulta" pitää paikkaansa, niin suattaapi olla etten ihan hakoteillä ollut tuossa kfkfkf ja ihanainen -jutussa... ;)
 
kfkfkf
[QUOTE="vierailija";29319491]Typerykset
[/QUOTE]

Kyllä ne on niitä typeryksiä jotka luulevat meitä samaksi, vaikka on miljoona kertaa sanottu, että ei olla ja ylläpitokin lykkäis bannia jos samalla iipeellä kirjoiteltais
 
säpäle harmaana
[QUOTE="123456789";29319404]Nää on näitä samoja pellejä jotka koulussa tykkäs härnätä muita ja juoks itkien rehtorin puheille kun joltain lopulta paloi hermot. Ja nämä härnääjät olivat tietysti niitä enkeleitä, eiväthän he mitään pahaa koskaan tee, ku ne on vain noi muut.

Ärsyttäviä tyyppejä joita ei onneks livenä tarvi kestää. Mutta pistetään tänne nyt nämä pakolliset hymiöt mitä nuo muutkin tänne pistää, kun eivät oikein muutakaan osaa...

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D[/QUOTE]

Näin juuri. Ette vain huomaa, että Wieruus ja kfkfkf ovat niitä, jotka laittavat kampoihin härnääjille, jotka sitten juoksevat sinne rehtorin puheille.
 

Yhteistyössä