Onko kfkfkf sama kui ihaNainen? Eli miss syväkurkku?

  • Viestiketjun aloittaja aaloittaja
  • Ensimmäinen viesti
valontuoja
Mä oon ainakin niin laiska että ei jaksa tommosta. Ja todennäköisesti siinä oikeesti kävis niin että sotkisin ne nikit.
Paljon helpompaa palstailla vaan yhdellä nikillä.
=)
Niin, helpompaa se on yhdellä nikillä kerrallaan, luo nahkansa, eikä palaa enää vanhalla nikillä takaisin. Näyttävä lähtö antaa vielä ekstrakiksejä joillekin, jossakin.
 
Wieruus
Niin, helpompaa se on yhdellä nikillä kerrallaan, luo nahkansa, eikä palaa enää vanhalla nikillä takaisin. Näyttävä lähtö antaa vielä ekstrakiksejä joillekin, jossakin.
Jaa-a, en tehnyt mitenkään näyttävää lähtoö kun reilut kaksi vuotta sitten harmaannuin. Poistatin vain nikkini, harmailin vähemmän aktiivisesti tuossa välillä ja nyt sitten taas mustana. Tämä on paljon hauskempaa oikeasti näin kun teitä sekopäisiä vainoharhaisia täällä tuntuu riittävään.
=)
 
aaloittaja
Jaa-a, en tehnyt mitenkään näyttävää lähtoö kun reilut kaksi vuotta sitten harmaannuin. Poistatin vain nikkini, harmailin vähemmän aktiivisesti tuossa välillä ja nyt sitten taas mustana. Tämä on paljon hauskempaa oikeasti näin kun teitä sekopäisiä vainoharhaisia täällä tuntuu riittävään.
=)
Mikä sun nikki oli ennen? Miksi sinä vaihdoit sen?

Kysymys muillekin nikkien vaihtajille; miksi vaihdatte?
 
"123456789"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29319550:
Näin juuri. Ette vain huomaa, että Wieruus ja kfkfkf ovat niitä, jotka laittavat kampoihin härnääjille, jotka sitten juoksevat sinne rehtorin puheille.
:D Aha, ai niinkö tää meneekin. Juu, ei sitä kyllä huomaa.
Kun ovat vielä itse myöntäneet (ainakin toinen) että härnäävät ja haastavat tahallaan riitaa tällä palstalla, niin jotenkin hassua väittää että me muut ollaankin niitä jotka härnää.
 
Wieruus
[QUOTE="123456789";29320501]:D Aha, ai niinkö tää meneekin. Juu, ei sitä kyllä huomaa.
Kun ovat vielä itse myöntäneet (ainakin toinen) että härnäävät ja haastavat tahallaan riitaa tällä palstalla, niin jotenkin hassua väittää että me muut ollaankin niitä jotka härnää.[/QUOTE]:attn: Tarkoitin kyllä härnääväni teikäläisiä silloin kun te aloitatte, silloin kun huomaa että teillä alkaa kommenttien sävyssä keittää on hyvä jatkaa ja panostaa :attn: Sitähän teistä jotkut kerjää, että pääsette sitten sanomaan miten me ollaan tuhmiä, ilkeitä ja kerrassaan pahoja.

=)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
aaloittaja
:attn: Tarkoitin kyllä härnääväni teikäläisiä silloin kun te aloitatte, silloin kun huomaa että teillä alkaa kommenttien sävyssä keittää on hyvä jatkaa ja panostaa :attn: Sitähän teistä jotkut kerjää, että pääsette sitten sanomaan miten me ollaan tuhmiä, ilkeitä ja kerrassaan pahoja.

=)
Outo tämä teidän me/te -jaottelu, suorastaan hellyyttävä :)
 
"viera"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29319550:
Näin juuri. Ette vain huomaa, että Wieruus ja kfkfkf ovat niitä, jotka laittavat kampoihin härnääjille, jotka sitten juoksevat sinne rehtorin puheille.
No ei se nyt ihan noinkaa ole. Se on tuo bieruus joka on jo monta päivää itkeny tuolla ylhäällä poistamaan ketjuista tekstiä. Ensin köfköf/bieruus provoaa ja sitte itkee modeja apuun.
 
"viera"
Alkuperäinen kirjoittaja mjää;29319250:
Ei kai, yksi huone on kokonaan pyhitetty koneille joissa on päällä 2+
Jokainen kone on kirjautuneena omalla nikillään, yrittää siinä nyt sitten muistaa mikä kone oli kukakin.
Voi että oot fiksu vai mahtaisko olla lääpäri ja kännykkä joilla kirjottelee?
 
"vierailija"
:attn: Tarkoitin kyllä härnääväni teikäläisiä silloin kun te aloitatte, silloin kun huomaa että teillä alkaa kommenttien sävyssä keittää on hyvä jatkaa ja panostaa :attn: Sitähän teistä jotkut kerjää, että pääsette sitten sanomaan miten me ollaan tuhmiä, ilkeitä ja kerrassaan pahoja.

=)
Kukas se tämän ketjun äsken nosti, taisit olla sinä =)
 
Wieruus
[QUOTE="viera";29320543]No ei se nyt ihan noinkaa ole. Se on tuo bieruus joka on jo monta päivää itkeny tuolla ylhäällä poistamaan ketjuista tekstiä. Ensin köfköf/bieruus provoaa ja sitte itkee modeja apuun.[/QUOTE]Hää kertoo sitten kuis mää oon provonna?
 
Wieruus
[QUOTE="vierailija";29320555]Kukas se tämän ketjun äsken nosti, taisit olla sinä =)[/QUOTE]Niin että täällä ei saa vastata ketjuihin jos ne on poistuneet etusivulta? Ok.
=)
 
Wieruus
[QUOTE="123456789";29320539]Nuo adjektiivit eivät kyllä tule ihan heti ekana mieleen, huomionhakuinen, nolo ja tyhmä (sori) ovat ehkä enemmän niitä jotka itellä tulee tuosta teidän vääntämisestä ja toistenne jatkuvasta ihQttelusta mieleen.[/QUOTE]Näytä mulle se sääntö ja kohta missä on kielletty ettei täällä saisi kaveerata ja "tykätä" tietyn kommentoijan kommenteista jos ne on mieleisiä.
=)
 
kfkfkf
[QUOTE="viera";29320543]No ei se nyt ihan noinkaa ole. Se on tuo bieruus joka on jo monta päivää itkeny tuolla ylhäällä poistamaan ketjuista tekstiä. Ensin köfköf/bieruus provoaa ja sitte itkee modeja apuun.[/QUOTE]

Miks pitäis itkeä modeja poistamaan ketjuja kun mustana omat kommenttinsa voi poistaa ihan itsekkin :O

Ei mua ainakaan tällaiset ketjut haittaa täällä ollenkaan, ennemminkin nää on aika huvittavia :D kun ihmiset nyt luulevat keksineensä että ollaan sama henkilö, vaikkei todellakaan olla :LOL: niiiiiiiiiin varmoja ovat asiasta :D
 
Wieruus
Miks pitäis itkeä modeja poistamaan ketjuja kun mustana omat kommenttinsa voi poistaa ihan itsekkin :O

Ei mua ainakaan tällaiset ketjut haittaa täällä ollenkaan, ennemminkin nää on aika huvittavia :D kun ihmiset nyt luulevat keksineensä että ollaan sama henkilö, vaikkei todellakaan olla :LOL: niiiiiiiiiin varmoja ovat asiasta :D
Se meinaa sitä ku mää oon nääs pyytäny modeja poistamaan muutaman kommentin jotka eivät kuuluneet asiaan ja joissa olis vääriä väitteitä. Mö itken itteni joka ilta uneen.
=)
 
"123456789"
Näytä mulle se sääntö ja kohta missä on kielletty ettei täällä saisi kaveerata ja "tykätä" tietyn kommentoijan kommenteista jos ne on mieleisiä.
=)
Olenko väittänyt että se olisi kiellettyä? Kirjoitin että se on pidemmän päälle suht noloa.

Tosin esim. data ja astro tekee sitä myös ihan jatkuvalla syötöllä eikä se ole niin noloa, mutta he ainakin yrittävät kirjoittaa järkitekstiä (ainakin data) toisin kuin te kaksi. Se kai on se ero

=)
 
kfkfkf
Se meinaa sitä ku mää oon nääs pyytäny modeja poistamaan muutaman kommentin jotka eivät kuuluneet asiaan ja joissa olis vääriä väitteitä. Mö itken itteni joka ilta uneen.
=)
Mäkin joka ilta nukkumaanmennessä tirautan pienen itkun ja mietin et mitähän ne palstalla minusta ajattelee :LOL:

Jotkut taitaa ottaa tän palstan nyt vähän liian vakavissaan :whistle:
 
Wieruus
[QUOTE="123456789";29320596]Olenko väittänyt että se olisi kiellettyä? Kirjoitin että se on pidemmän päälle suht noloa.

Tosin esim. data ja astro tekee sitä myös ihan jatkuvalla syötöllä eikä se ole niin noloa, mutta he ainakin yrittävät kirjoittaa järkitekstiä (ainakin data) toisin kuin te kaksi. Se kai on se ero

=)[/QUOTE]No, onhan se noloa jos löytää samanluontoisen ihmisen jonka jutut jaksaa huvittaa. Karmivan noloa, ihan peljättää moinen nolouden määrä.
=)
 

Yhteistyössä