Onko kfkfkf sama kui ihaNainen? Eli miss syväkurkku?

  • Viestiketjun aloittaja aaloittaja
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
[QUOTE="123456789";29320596]Olenko väittänyt että se olisi kiellettyä? Kirjoitin että se on pidemmän päälle suht noloa.

Tosin esim. data ja astro tekee sitä myös ihan jatkuvalla syötöllä eikä se ole niin noloa, mutta he ainakin yrittävät kirjoittaa järkitekstiä (ainakin data) toisin kuin te kaksi. Se kai on se ero

=)[/QUOTE]

Miks ihmeessä jollekkin keskustelupalstalle pitäis ees yrittää kirjoittaa jotain järkitekstiä :O
En mä oo tänne ainakaan järkeilemään tullu. Ajanvietettä tämä on, usein huvittavaa ajanvietettä.
 
Wieruus
Mäkin joka ilta nukkumaanmennessä tirautan pienen itkun ja mietin et mitähän ne palstalla minusta ajattelee :LOL:

Jotkut taitaa ottaa tän palstan nyt vähän liian vakavissaan :whistle:
No, herraisä onhan tää nyt elämää suurempi asia ja paikka. Miten on mahdollista kun eilen oli -28 pakkasta kun ulkoilin ja tänään plussan puolella niin mua palelee aivan järkyttävästi nyt, eilen ei.
Ja ihan oli vaatetta tänäänkin päällä.
 
aaloittaja
Miks pitäis itkeä modeja poistamaan ketjuja kun mustana omat kommenttinsa voi poistaa ihan itsekkin :O

Ei mua ainakaan tällaiset ketjut haittaa täällä ollenkaan, ennemminkin nää on aika huvittavia :D kun ihmiset nyt luulevat keksineensä että ollaan sama henkilö, vaikkei todellakaan olla :LOL: niiiiiiiiiin varmoja ovat asiasta :D
Niin kun me harmaathan ollaan aina ihan tosissamme näitä rustaamassa? Entäs kun mullakin on myös musta nikki, mihin lokeroon mä saan mennä, teihin vai meihin? ;)
 
"123456789"
No, onhan se noloa jos löytää samanluontoisen ihmisen jonka jutut jaksaa huvittaa. Karmivan noloa, ihan peljättää moinen nolouden määrä.
=)
Sen kyllä uskon että sinun mielestä se ei ole noloa, ei kai se itse tykkääjä ja ihQttaja sitä itse huomaa. Eikä sillä kai niin väliäkään.

Kirjoitin vain mitä minulle tulee tuosta teidän touhusta.
Minä olen pikkupennusta asti pitänyt tuollaista "sä oot niiQ niiiin paras, ollaan best frendz niiQ iha 4evö. Sie vain oot niin fiksu ja ihQ raksupoksu" inhottavana käytöksenä ja vältellyt tällaisia ihmisiä viimeiseen asti. Tiedän kyllä että teikäläisiä on olemassa, ja väkisinkin teikäläisiin näillä palstoilla törmäilee.
 
kfkfkf
Mullakin on työt tehty, toinen poika on kaverin luona ja toinen pelaa tietokoneella, vauva nukkuu, mies asentaa jotain tietokonejuttua, ruoka valmiiks tehtynä, pesukoneet pyörimässä.

Eli eipä oo mullakaan muuta tekemistä, jatketaan ihmeessä :D
 
Wieruus
[QUOTE="123456789";29320644]Sen kyllä uskon että sinun mielestä se ei ole noloa, ei kai se itse tykkääjä ja ihQttaja sitä itse huomaa. Eikä sillä kai niin väliäkään.

Kirjoitin vain mitä minulle tulee tuosta teidän touhusta.
Minä olen pikkupennusta asti pitänyt tuollaista "sä oot niiQ niiiin paras, ollaan best frendz niiQ iha 4evö. Sie vain oot niin fiksu ja ihQ raksupoksu" inhottavana käytöksenä ja vältellyt tällaisia ihmisiä viimeiseen asti. Tiedän kyllä että teikäläisiä on olemassa, ja väkisinkin teikäläisiin näillä palstoilla törmäilee.[/QUOTE]IhQuu ku sanot noin. Sä oot niin södepöde. QQQ
=)
 
"viera"
Miks pitäis itkeä modeja poistamaan ketjuja kun mustana omat kommenttinsa voi poistaa ihan itsekkin :O

Ei mua ainakaan tällaiset ketjut haittaa täällä ollenkaan, ennemminkin nää on aika huvittavia :D kun ihmiset nyt luulevat keksineensä että ollaan sama henkilö, vaikkei todellakaan olla :LOL: niiiiiiiiiin varmoja ovat asiasta :D
No tuota sitähän sillä sun toisella aliaksella jatkuvasti teet :O
 

Yhteistyössä