Onko lihavaa paikalla? Mitä syöt, kun olet kerran lihava?

  • Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti
mietityttää
ja tämä kysymys ihan mielenkiinnosta, ei lihavuusrasismista johtuen?

Ihmettelen vain usein, kun näen lihavan ihmisen, että mitä helvettiä pitää syödä tullakseen noin lihavaksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mietityttää:
ja tämä kysymys ihan mielenkiinnosta, ei lihavuusrasismista johtuen?

Ihmettelen vain usein, kun näen lihavan ihmisen, että mitä helvettiä pitää syödä tullakseen noin lihavaksi.
Tuo ylin kysymysmerkki oli kyllä vahinko.. :)
 
Jotain se henkilö on tehnyt lihoakseen, mutta miksi aina ajatellaan että ylipainoinen vaan syö ja syö? Voihan hänen painonsa pysyä samana vaikka vuosikymmeniä, mikä tarkoittaa sitä että hän syö about sen varran kuin kuluttaakin eikä liho koko ajan lisää. :)

Mikä tahansa ruoka lihottaa, ei kai siinä sen kummempaa. Ja jos ei sen lisäksi juurikaan liiku niin...
 
vieras
Aamupala: 2 ruisleipäviipaletta, kevyt sulatejuusto, leikkele, salaatti, kurkku
Päivällinen: Jotain täysin normaalia kotiruokaa: keittoja yms kasvispainotteisesti
Iltapala: 2 ruisleipäviipaletta, kevyt sulatejuusto, leikkele, salaatti, kurkku ja hedelmiä

Viikonloppuisin herkuttelen juustoilla! Sieltä ne kilot ovatkin sitten tulleet :p
 
vieras
Mun läskien suurin syy on olematon liikunta. Mun kilot on jäänyt raskauksista. noin 5 kg per raskaus mutta kun kertoo sen kuudella tulos on melkoinen.
Ja tulee päivittäin jotain makeaa syötyä. Ei tosin tyyliin paketillinen keksiä tai jäätelöä tai pussillinen karkkia päivässä. Vaan ehkä piirakka kahvin kanssa tai pari keksiä.
Tällä mun liikunta määrällä ei vaan kärsis syödä yhtään mitään.
 
BMI reilu 26
Joten en nyt ihan hirmu lihavakaan ole mutta vastaan silti. Mä syön liikaa, koska nautin hyvästä ruuasta. En lopeta silloin kun vatsani varmaan olisi jo täynnä vaan syön ihan hyvän maun takia. En osaa syödä elääkseni vaan elän syödäkseni. Ja taidan olla lisäksi liian hyvä kokki vaikken aina edes läträä kermoilla ja voilla. Rakastan suklaata ja elämäni olisi paljon köyhempää ilman sitä. Tosin pidän kyllä myös huolen siitä että en tästä enää lihoisi enempää.
 
Lihava on paikalla
Syön leipää ihan helvetisti,päälle paljon voita ja juustoa.Suklaata ja karkkia syön melkein joka päivä.Napostelen koko ajan,en ikinä ole nälkäinen.Jos joskus harvoin syön oikeeta ruokaa, niin otan lisää jos ruoka on hyvää esim kermaperunat ja pihvi.en syö salaattia.En harrasta liikuntaa, koska kärsin hermovauriosta selässä joka estää pitemmät kävelyt.uimaan en läskeineni lähde. Syön vitutukseen ja väsymykseen.Koska olen sekä väsynyt että vittuuntunut koko ajan,olen helvetinmoinen tankki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun läskien suurin syy on olematon liikunta. Mun kilot on jäänyt raskauksista. noin 5 kg per raskaus mutta kun kertoo sen kuudella tulos on melkoinen.
Ja tulee päivittäin jotain makeaa syötyä. Ei tosin tyyliin paketillinen keksiä tai jäätelöä tai pussillinen karkkia päivässä. Vaan ehkä piirakka kahvin kanssa tai pari keksiä.
Tällä mun liikunta määrällä ei vaan kärsis syödä yhtään mitään.
mulla jäi kanssa nuorimmaisesta... sit olin tosi väsy kun kax lasta valvotti yöt ja en jaksanu tehä mitää...nykyään syynä pelkkä laiskuus
 
162/103
Herään klo 6-7. liikun normaalisti, en syö aamupalaa. Ruuan tai leipää syön klo 12-13, sitten lämpimän ruuan klo 17 ja iltapalaksi leipää klo 20-21 ja joka pe tai lauantai miehen kanssa puoliksi sipsipussin ja itsekseni yhden dipin...
 
läski
Alkuperäinen kirjoittaja Lihava on paikalla:
Syön leipää ihan helvetisti,päälle paljon voita ja juustoa.Suklaata ja karkkia syön melkein joka päivä.Napostelen koko ajan,en ikinä ole nälkäinen.Jos joskus harvoin syön oikeeta ruokaa, niin otan lisää jos ruoka on hyvää esim kermaperunat ja pihvi.en syö salaattia.En harrasta liikuntaa, koska kärsin hermovauriosta selässä joka estää pitemmät kävelyt.uimaan en läskeineni lähde. Syön vitutukseen ja väsymykseen.Koska olen sekä väsynyt että vittuuntunut koko ajan,olen helvetinmoinen tankki.
Kuin minun läppäristäni ;-D

 
kilpparivajaa
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
mä syön ihan normaalisti, en oikeestaan paljoakaan...mutta mut lihotti kilpirauhasen vajaatoiminta :/ Kunhan saa lääkityksen kohilleen niin pitäis painonkin pikkuhiljaa laskea...
Mulla lääkitys ollut kohdillaan jo 9 vuotta, mutta en ole laihtunut juuri ollenkaan. Ennen sairastumista lihosin vuodessa melkein 20 kiloa :(

 
Sii
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
mä syön ihan normaalisti, en oikeestaan paljoakaan...mutta mut lihotti kilpirauhasen vajaatoiminta :/ Kunhan saa lääkityksen kohilleen niin pitäis painonkin pikkuhiljaa laskea...
Sama mulla. Kauanko sulla on ollu lääkkeet? Vieläkö heittää paljon? Tuliko paljon kiloja?

Mulla kiloja nuli n 15. Lääkket ollu puolivuotta.
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja Lihava on paikalla:
Syön leipää ihan helvetisti,päälle paljon voita ja juustoa.Suklaata ja karkkia syön melkein joka päivä.Napostelen koko ajan,en ikinä ole nälkäinen.Jos joskus harvoin syön oikeeta ruokaa, niin otan lisää jos ruoka on hyvää esim kermaperunat ja pihvi.en syö salaattia.En harrasta liikuntaa, koska kärsin hermovauriosta selässä joka estää pitemmät kävelyt.uimaan en läskeineni lähde. Syön vitutukseen ja väsymykseen.Koska olen sekä väsynyt että vittuuntunut koko ajan,olen helvetinmoinen tankki.
Oletko miettinyt, että ehkä noi selän hermovauriot johtuu siitä kohtuuttomasta massasta, jota selkäsi joutuu pystyssä pitämään?

Ei olis sit muuta keinoa lohduttautua vitutuksen ja väsymyksen täyttämässä elämässä kuin syöminen?
 
Ego
Alkuperäinen kirjoittaja Lihava on paikalla:
Syön leipää ihan helvetisti,päälle paljon voita ja juustoa.Suklaata ja karkkia syön melkein joka päivä.Napostelen koko ajan,en ikinä ole nälkäinen.Jos joskus harvoin syön oikeeta ruokaa, niin otan lisää jos ruoka on hyvää esim kermaperunat ja pihvi.en syö salaattia.En harrasta liikuntaa, koska kärsin hermovauriosta selässä joka estää pitemmät kävelyt.uimaan en läskeineni lähde. Syön vitutukseen ja väsymykseen.Koska olen sekä väsynyt että vittuuntunut koko ajan,olen helvetinmoinen tankki.
Täsähän se tyhjentävä vastaus tuli sitten. :D
 

Yhteistyössä