Onko muita 15v?

  • Viestiketjun aloittaja eveliina89
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 00:41 mamma oon yhden kirjoitti:
Kylläpä mua ainaki hävettäs iha sikana jos menisin kouluun vaik ylä asteelle nii äiti oliski jo 50v..tappaisin varmaan itteni..ompas tääläki tyhmää sakkia ja vanhempia ihmisiä pitää muka kunnioittaa,mutta kunnioittas neki nuoria äitejä ja isiä ni saavat takas sitä kans sitten!on kummallista tämä touhu täälä..sen takia oonki siirtyny muille palstoille!! B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Tekstistäs paistaa kypsymättömyys.Sulla on vielä tosi lapsellinen asenne :LOL: Tän takia kannattais nuorison miettiä koska niitä lapsia tekee,kun itsekään ei olla kypsiä aikuisuuteen :headwall:
 
No huhhuh.. Täällähän on ihan ilmi riita käynnissä...
On aika outoa miten ihmiset tuhlaavat energiaansa toisten mälläämiseen ja arvosteluun..
Kaikilla on omia mielipiteitä ja hyvä niin, mutta kaikkihan loppujen lopuksi päättää ITSE elämästään!!!
Eihän ketään pidä tyrmätä sen vuoksi minkä ikäisenä lapsensa tekee.
Ja mihin muuallekkaan sitä menisi neuvoja ja kokemuksia kysylemään kuin tällaisilta sivuilta?? siis jos ei lähipiirissä satu olemaan saman henkisiä ihmisiä...
Lapset ovat ihana lahja ja on hienoa jos pystyy lapsia saamaan, kaikki eivät pysty.
Voimia ja :hug: siis kaikille ihmiselle!! Kukin taplaa tyylillään!! :heart:
 
noh
Enpä olisi halunnut syntyä 15v teiniäidin leluksi. Kyllä se niin on että lapsen syntyessä äidin pitä pysytyä olemaan AIKUINEN esikuva lapselle ja tulla toimeen myös varallisesti. Mutta kukin taplaa tyylillään.
Ja mitä pedofiliaan tulee niin, kyllä seksi alle 16 vuotiaan kanssa on rikos. Ja se ei siitä mihinkään muutu. Laissa rangaistava rikos.
 
Chi 86
No just joo: "MINÄ en kyllä käsitä kuinka joku voi...MINUN mielestäni -(tähän täysin tuntemattoman ihmisen nimi, mahd. sukulainen kirjoittajalle)- on vielä AIVAN lapsi ja hän on sinun ikäisesi! Lapsellista touhua!" Joo, hyihyi vaan, niinhän se onkin ettei teiniäiti voi/saa olla onnellinen vauvastaan, oli hän sitten toivottu tai vahinko. Te vanhat ihmiset ( :LOL: ) tiedätte kaiken aina paremmin... Itse täytän kohta 20 ja lapsi tulossa loppukesästä. Ei ollut suunniteltu juttu, mutta joskus ne parhaimmatkaan suunnitelmat ei pidä ja mitä tässä tilanteessa pitäisi muka tehdä? ;) Aborttia en tee, joten eikö minulla ja miehelläni ole silloin täysi oikeus kääntää tilanne eduksemme ja koittaa nauttia tästä kaikesta edes kokemuksena? Vanhempana ja viisaampana voinkin sitten varoitella muita "menetetyn nuoruuden" kokemuksella... :LOL:

Alkuperäiselle: niin, en ole 15, mutta oli pakko kirjottaa. Paljon tsemppiä! :flower:
 
Chi 86
Vielä sen verran,että joku tuossa aiemmin kirjoitti kuinka noloa olisi jos oma äiti lähestyisi keski-ikää kun itse on vielä koulussa. Noloudesta en tiedä, mutta aikamoinen kuilu sukupolvien välille kyllä syntyy..! Oma isäni ja äitini olivat nelikymppisiä kun minut saivat ja aika helvettiä on ollut taistella 40-luvulla syntyneiden kanssa jokaisesta nykypäivään liittyvästä jutusta. Ok, tyhmästi kirjoitettu, mutta mähän olenkin vasta 20 :p.

Offtopic:
Teiniäitejä on helppo syyttää kaikesta, he ovat vapaata riistaa mutta kukaan ei kysele esim. yksinhuoltaja-äitien puolisoiden perään. Missä on isän vastuu?? Ja miksi vain naisille/tytöille suodaan paineita tässä asiassa("oletko nyt miettinyt tarpeeksi, se on sitten nuoruuden loppu, sinähän olet vielä lapsi"jne.)?

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2005 klo 07:12 noh kirjoitti:
Enpä olisi halunnut syntyä 15v teiniäidin leluksi. Kyllä se niin on että lapsen syntyessä äidin pitä pysytyä olemaan AIKUINEN esikuva lapselle ja tulla toimeen myös varallisesti. Mutta kukin taplaa tyylillään.
Ja mitä pedofiliaan tulee niin, kyllä seksi alle 16 vuotiaan kanssa on rikos. Ja se ei siitä mihinkään muutu. Laissa rangaistava rikos.
Joo ja minä en ois halunnut syntyä +40v vanhusäidin iltatähdeksi.
 
Tyttönen
Tässä näille arvostelijoille lisää kauhistelun aihetta:)aloin odottamaan yläasteen viimeisellä luokalla tytärtäni,ja sain hänet kuukausi ennen kuin täytin 16.Yhdessä olemme olleet poikaystäväni kanssa yli 3vuotta,joten ei ole kyse mistään yhdenillan jutusta.ja mitä tähän menetettyyn nuoruuteen tulee..en kaipaa yhtään juomista,riehumista tai muutakaan,jätin ne ihan suosiolla ja aikoja sitten muille.Mahtavasti tytön kanssa pärjäämme,asumme kolmestaan kerrostalokaksiossa.kun me nuoret menemme opiskelemaan lapsen ollessa tarpeeksi vanha,viettävät nämä "vanhat"äidit jo eläkepäiviä melkein.ärsyttää tämmöinen mollaaminen,katsokaa alkoholistiäitejä tai muita,nuoret osaavat kyllä huolehtia lapsistaan siinä missä vanhatkin.Että ap,et ole ainoa,ja onnea teille oikein paljon!! :heart: meillä neiti jo 4,5kk:)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2005 klo 12:25 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2005 klo 07:12 noh kirjoitti:
Enpä olisi halunnut syntyä 15v teiniäidin leluksi. Kyllä se niin on että lapsen syntyessä äidin pitä pysytyä olemaan AIKUINEN esikuva lapselle ja tulla toimeen myös varallisesti. Mutta kukin taplaa tyylillään.
Ja mitä pedofiliaan tulee niin, kyllä seksi alle 16 vuotiaan kanssa on rikos. Ja se ei siitä mihinkään muutu. Laissa rangaistava rikos.
Joo ja minä en ois halunnut syntyä +40v vanhusäidin iltatähdeksi.

Mä synnyis aikoinaan kun äite ja isä oli 45v..Todellinen iltatähti! ;)
Hyvä puoli oli siinä,että ne lelli pilalle ja sai tahtonsa läpi.Kun täytin 18v,ne kustansi matkoja mm.Lontooseen,Italiaan..
Että jotain hyvää noissa vanhoissa vanhemmissa ;)
 
noh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2005 klo 12:25 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2005 klo 07:12 noh kirjoitti:
Enpä olisi halunnut syntyä 15v teiniäidin leluksi. Kyllä se niin on että lapsen syntyessä äidin pitä pysytyä olemaan AIKUINEN esikuva lapselle ja tulla toimeen myös varallisesti. Mutta kukin taplaa tyylillään.
Ja mitä pedofiliaan tulee niin, kyllä seksi alle 16 vuotiaan kanssa on rikos. Ja se ei siitä mihinkään muutu. Laissa rangaistava rikos.
Joo ja minä en ois halunnut syntyä +40v vanhusäidin iltatähdeksi.
Siitähän tässä ei ole ollutkaan kyse.
 

Yhteistyössä