onko muita - 83 odottajia?

inkaliina: mitäs tänne yhdessä koossa ollaan edelleen. eli nyt on rv 40+3. Maanantaina käytiin jorvissa käyrillä, kun mun verenpaineet hiljalleen noussut, mutta kaikki oli onneksi äidillä ja vauvalla kunnossa. painoarvio tällä hetkellä 3853g. Pe olis seuraava neuvola ja sitten ens pe eli 16 pv olis yliaikaiskontrolli. Olen jo aika kypsä odotteluun ja varsinkin kyselyihin. Ja välillä tulee tunne, että mua syyllistetään kun ei lähde käyntiin...
 
toi kuulostaa hyvältä idealta. Äidille tänään lähetin neuvola viestiä ja se käski lähteä juoksulenkille, Teen kyllä parhaani että lähtis käyntiin, mutta mutta...luulisi sekin ymmärtävän kun osa senkin raskauksista mennyt paljon yli...Mutta ei.. hermot vaan menee
 
kasikolmonen täälläkin. Kolmatta odotellaan, vasta 5+2. kaksi poekaa 7 ja 4. Nyt toivois jo tyttöä :whistle: Onko satakunnasta muita odottajia/tai täältä huittisista? :D neuvola vast 9.2, mulla menee jo nyt hitaasti aika..heh :ashamed:
 
Viikkoja on vasta kertynyt viisi. Asustan Kaakkois-Suomessa ja opiskelujen takia joudun olemaan myös jonkin verran Lahdessa.
Säikähdin tuossa aika kovasti yksipäivä, kun paha olo ja muu joka oli ollut mukana ennen kuin kk olisi pitänyt alkaa hävisi aivan yllättäen. Olin sitten koko pe päivän ihan masentunut. Mutta näin jälkeenpäin ajatellen taisi masentuneisuuskin olla vain yksi oire lisää. Eli vaikka yökötys yllättäen hävisi muut oireet vielä kertoo että jotain on menellään. :)

Monesko Inkaliinalla on osotuksissa?
 
Mie tulin tiirailee, että joko emmy on jakaantunut :D. Hiljaista on ollut, että jospa sitä pikku hiljaa tulisi ihana uutinen meille :D :heart:

Rauhallista odotusta teille kaikille! Inkaliinakin jo noin pitkällä :eek: :D Niin se aika menee nopiaa.

Itsellä mieletön vauvakuume taas kerran.. Mutta jospa ei nyt ihan vielä.

- Red Dragon & Milka huomenna 11vko:a :heart:
 

Yhteistyössä