onko se sit lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä...

  • Viestiketjun aloittaja mitä enää saa tehdä
  • Ensimmäinen viesti
ss
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Tiedän useita, joilla traumoja aikuisiästä siitä, että ovat nähneett vanhempiensa tekevän "sitä". Osa on esittänyt nukkuvansa, ei ole kehdannut kertoa että on hereillä.
tarkoitin että aikuisiÄLLÄ. ja lapsena siis nähneet

Niinpä! Kyllä lakikin kieltää sekstailun lapsen nähden. Sen kieltää myös jo ihan terve järki.
Näinpä...
 
Ihme ongelmia
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ongelmia:
Me taas veljen ja siskon kanssa vakoiltiin isiä ja äitiä kun ne oli hommissa ja oli eri hauskaa.
Niin, eikä muuten ole traumoja meistä kenelläkään.
Ai niin, ja kun siitossonni tökki lehmää niin faija haki äkkiä meidät kaikki katsomaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Ei herrantähden meilläkään olisi neljää lasta ellei niitä olisi voinut yhteisessä makuuhuoneessa tehdä. :whistle:

Kiero mieli kehittää kaikeata kieroa. Hyi! Hävetkää!
No tuskin kuitenkaan teitte mitään lasten nähden?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Ei herrantähden meilläkään olisi neljää lasta ellei niitä olisi voinut yhteisessä makuuhuoneessa tehdä. :whistle:

Kiero mieli kehittää kaikeata kieroa. Hyi! Hävetkää!
No tuskin kuitenkaan teitte mitään lasten nähden?

Emme tietenkään. Ja mä osaan olla jopa hiljaa halutessani. :saint:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ongelmia:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ongelmia:
Me taas veljen ja siskon kanssa vakoiltiin isiä ja äitiä kun ne oli hommissa ja oli eri hauskaa.
Niin, eikä muuten ole traumoja meistä kenelläkään.
Ai niin, ja kun siitossonni tökki lehmää niin faija haki äkkiä meidät kaikki katsomaan.
sä olet todella SAIRAS ihminen !!!
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Ei herrantähden meilläkään olisi neljää lasta ellei niitä olisi voinut yhteisessä makuuhuoneessa tehdä. :whistle:

Kiero mieli kehittää kaikeata kieroa. Hyi! Hävetkää!
No tuskin kuitenkaan teitte mitään lasten nähden?
Seksiä voi harrastaa muuallakin kuin makuuhuoneessa. Laki ja järki sanoo, että on väärin sekstailla, jos lapsia on samassa huoneessa. Enkä tarkoita nukkuvia vauvoja.



 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Ei herrantähden meilläkään olisi neljää lasta ellei niitä olisi voinut yhteisessä makuuhuoneessa tehdä. :whistle:

Kiero mieli kehittää kaikeata kieroa. Hyi! Hävetkää!
No tuskin kuitenkaan teitte mitään lasten nähden?
Seksiä voi harrastaa muuallakin kuin makuuhuoneessa. Laki ja järki sanoo, että on väärin sekstailla, jos lapsia on samassa huoneessa. Enkä tarkoita nukkuvia vauvoja.

Näytäpä se lakipykälä mulle, kiitos.
 
Onneksi minä voin toistaa pointtiani niin pitkään kuin se on tarpeellista.

# lapsen saattaminen koskettamaan toisen ihmisen sukupuolielimiä ja/tai osallistumaan joko katsojana tai toimijana sukupuoliseen toimintaan.

Pitää ymmärtää että tämä laki on tarkoitettu nimenomaan estämään lapsen _oikea_ seksuaalinen hyväksikäyttö.
Eli se kun joku pervo istuttaa 6 vuotiaita alastomia tyttöjä sohvalle istumaan samalla kun kairaa jotakin thaimaalaista 14 vuotiasta tyttöä kakkoseen.

Jos tässä laissa ei lukisi _juuri_ tällä tavalla niin silloin jäisi aikamoinen aukko lapsen suojelua koskevaan lakiin. Lakipykäliin ei kovin helposti voida tehdä lisäviitteitä kuten esim : Lain tällä kohdalla tarkoitetaan tekoa jonka voidaan selvästi katsoa olevan lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä.
Koska tuollainen lisäviite jättäisi ovet auki kaikille mahdollisille tulkinnoille.

Siksipä juuri tämänkaltaisissa lakipykälissä luotetaan ihmisen tervejärkisyyteen.

Eli ei siis soiteta poliisia jos nähdään naapurin pariskunnan harrastavan seksiä samalla kun 2-3 kuukautinen vauva makaa selällään lattialla, niinkin ikävältä ja vastenmieliseltä kuin se jostakin voi kuulostaa.

Jos kysymyksessä on edes laki..vai onko se suositus ?
 
Vai laki kieltää
Miten muuten teeveessä voidaan lasten katseluaikaan näyttää peiton alla panevia ihmisiä? Kenen on vastuu? Kauniissa ja rohkeissakin Ritge panee äitiä ja tytärtä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vai laki kieltää:
Miten muuten teeveessä voidaan lasten katseluaikaan näyttää peiton alla panevia ihmisiä? Kenen on vastuu? Kauniissa ja rohkeissakin Ritge panee äitiä ja tytärtä.
On vanhempien vastuulla vahtia, mitä lapset katsovat tv:stä.

 
ritu
Alkuperäinen kirjoittaja Vai laki kieltää:
Miten muuten teeveessä voidaan lasten katseluaikaan näyttää peiton alla panevia ihmisiä? Kenen on vastuu? Kauniissa ja rohkeissakin Ritge panee äitiä ja tytärtä.
Oliskohan kuule vaikka vanhempien vastuu
 
minäki
haluisin sen lakipykälän nähdä. Tiedän aika monta pariskuntaa jonka saa tulla poliisisetä hakemaan jos tosiaan laki kieltää harrastamasta seksiä samassa huoneessa. Meillä, kuten varmaan monella muullakaan ei ois tätä kakkosta tulossa jos näin ei ois tehty. Hyvähän se on jostain luksuslinnasta huudella et menkää eri huoneeseen panemaan!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vai laki kieltää:
Miten muuten teeveessä voidaan lasten katseluaikaan näyttää peiton alla panevia ihmisiä? Kenen on vastuu? Kauniissa ja rohkeissakin Ritge panee äitiä ja tytärtä.
Aivan! Maikkari oikeuteen. Entäs luonto-ohjelmat. Gorillojen kiima-ajan touhut tulee jo iltapäivällä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
jaska

Kyllä me varmaan osata lukea ilman että laitat tuon usein!!
SE EI MUUTA AINAKAAN MINUN NÄKEMYSTÄ, eikä anna muutenkaan minulle mitään!
No niinpä! Ja miksi Jaska puhuu koko ajan 2-3-kuukautisista vauvoista? En ole missään vaiheessa syyttänyt seksuaalisesta hyväksikäytöstä vanhempia, jotka sekstaavat kun pikkuvauva nukkuu. Tässä ketjussa mainittiin mm. 9v lapsi :eek: Ei ole tervettä sekstata samassa huoneessa lasten kanssa, vaikka lapsi nukkuisikin: aina voi herätä tai esittää nukkuvaa. Uskon, että lakikin kieltää tämän.

 
Jahhah
Alkuperäinen kirjoittaja ritu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vai laki kieltää:
Miten muuten teeveessä voidaan lasten katseluaikaan näyttää peiton alla panevia ihmisiä? Kenen on vastuu? Kauniissa ja rohkeissakin Ritge panee äitiä ja tytärtä.
Oliskohan kuule vaikka vanhempien vastuu
Ne on kuule yhdeksän vuotiaat jo yksin kotona iltapäivällä, pitääkö panna telkku lukkojen taakse? Eivät sitten tosin näe pikku kakkostakaan.

Kenen on vastuu?
 
Ai niin eli kysymys on pelkästään näkemisestä ?

Jos nainen ja mies huutaa oven takana kahden metrin päästä että "survo sitä ***** minun ***** !!! aaaaaa !! "
Niin se ei haittaa ? :D Koska laissa ei lue sellaista ?
Etköhän rauhoitu vähän nyt kuitenkin ja ajattele asiat läpi objektiivisesti.
 
ss
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Kyllä se pitää monta kertaa laittaa ilmeisesti koska et halua ottaa siihen kantaa.
Jatkat vaan oman tulkintasi toistamista josta puuttuu normaali tervejärki mielestäni.
Siis KUKA EI halua... tässä ketjussa on aika monta muutakin kuin minä ja mitä minä jatkan????

Minä en ole tässä juuri mitään kirjoittanut paitsi sulle ton..
 
miten
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
jaska

Kyllä me varmaan osata lukea ilman että laitat tuon usein!!
SE EI MUUTA AINAKAAN MINUN NÄKEMYSTÄ, eikä anna muutenkaan minulle mitään!
No niinpä! Ja miksi Jaska puhuu koko ajan 2-3-kuukautisista vauvoista? En ole missään vaiheessa syyttänyt seksuaalisesta hyväksikäytöstä vanhempia, jotka sekstaavat kun pikkuvauva nukkuu. Tässä ketjussa mainittiin mm. 9v lapsi :eek: Ei ole tervettä sekstata samassa huoneessa lasten kanssa, vaikka lapsi nukkuisikin: aina voi herätä tai esittää nukkuvaa. Uskon, että lakikin kieltää tämän.
se vauva on sitten eri asia? Se ei osaa vielä edes kertoa jollekin jos jotain pahaa tapahtuu, eikö se ole huonompi? Isompi muksu osais ehkä jo kertoa jos hälle tehään jotain...
 
!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Jahhah:
Alkuperäinen kirjoittaja ritu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vai laki kieltää:
Miten muuten teeveessä voidaan lasten katseluaikaan näyttää peiton alla panevia ihmisiä? Kenen on vastuu? Kauniissa ja rohkeissakin Ritge panee äitiä ja tytärtä.
Oliskohan kuule vaikka vanhempien vastuu
Ne on kuule yhdeksän vuotiaat jo yksin kotona iltapäivällä, pitääkö panna telkku lukkojen taakse? Eivät sitten tosin näe pikku kakkostakaan.

Kenen on vastuu?
Sen ikäiset eivät ole yksin kotona.
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
jaska

Kyllä me varmaan osata lukea ilman että laitat tuon usein!!
SE EI MUUTA AINAKAAN MINUN NÄKEMYSTÄ, eikä anna muutenkaan minulle mitään!
No niinpä! Ja miksi Jaska puhuu koko ajan 2-3-kuukautisista vauvoista? En ole missään vaiheessa syyttänyt seksuaalisesta hyväksikäytöstä vanhempia, jotka sekstaavat kun pikkuvauva nukkuu. Tässä ketjussa mainittiin mm. 9v lapsi :eek: Ei ole tervettä sekstata samassa huoneessa lasten kanssa, vaikka lapsi nukkuisikin: aina voi herätä tai esittää nukkuvaa. Uskon, että lakikin kieltää tämän.

Näinpä, mäkään en meinaa vauvoja, vaan sen ikäisiä, jotka todella ymmärtää ympäristön tapahtumat (siis selkeämmin kuin nukkuva vauva) ja minusta ei ole normaalia eikä tervettä panna lapsen nähden. Ja todella, osa esittää nukkuvaa..

Sitä paitsi en tajua miten ketään kiihottaa/kiinnostaa seksi JOS OMA LAPSI KATSOO. Mun mielestä aika sairasta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
jaska

Kyllä me varmaan osata lukea ilman että laitat tuon usein!!
SE EI MUUTA AINAKAAN MINUN NÄKEMYSTÄ, eikä anna muutenkaan minulle mitään!
No niinpä! Ja miksi Jaska puhuu koko ajan 2-3-kuukautisista vauvoista? En ole missään vaiheessa syyttänyt seksuaalisesta hyväksikäytöstä vanhempia, jotka sekstaavat kun pikkuvauva nukkuu. Tässä ketjussa mainittiin mm. 9v lapsi :eek: Ei ole tervettä sekstata samassa huoneessa lasten kanssa, vaikka lapsi nukkuisikin: aina voi herätä tai esittää nukkuvaa. Uskon, että lakikin kieltää tämän.
No jos ihmiset sekstaa silloin niin sen on katsottava olevan normaalia.
Ei se että pari fundamentalistista tiukkapipoa yrittää lakia tulkita literalistisesti muuta asiaa miksikään.

On normaalia että joissain olosuhteissa seksiä harrastetaan niin että lapset ovat siitä tietoisia. Luonnollinen asiahan tässä on kysymyksessä kuitenkin.

Ei mikään synti Jumalan edessä siis.

Ette te voi hyvällä omallatunnolla _syyttää_ ketään vanhempaa lapsen seksuaalisesti _hyväksikäytöstä_ muutenkaan, paitsi niissä tapauksissa missä _oikeasti_ on tarkoitus ollut käyttää lasta hyväksi.

Pidetään nyt terve järki päässä ja puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä jos puhumista on, turha mitään lakiteknillistä jargonia on käyttää ja mustamaalata ihmisiä lasten hyväksikäyttäjiksi tarpeettomasti.

 

Yhteistyössä