Onko vielä aidon viattomia tyttöjä/naisia?

  • Viestiketjun aloittaja Miehenkuvatus
  • Ensimmäinen viesti
"ap"
Aika moni varmasti teeskentelee.
Ap:n kaltaiset miehet on niitä, jotka ei koskaan kehu puolisoa, ettei se vaan menetä viattomuuttaan, eli tajua, että vois kelvata jollekin muullekin.
Niin ohi kuin vaan voi mennä. Kyllä minä olen aina tyttöystäväniä kehunut. Ja ääneen ja suoraan heille itselleen. Jotenkin tuntuu, että menee ohitte tää juttu. Onhan tälläkin palstalla jotain naisia, jotka ainakin palstakirjoitusten perusteella voisivat edustaa tätä naistyyppiä. Esimerkiksi tytsi-89.
 
"ap"
[QUOTE="miska";27354029]onhan niitä mutta sellaiset naiset eivät liiku baarissa eivätkä örvellä vaan osaavat käyttäytyä.[/QUOTE]

Ei tuokaan ihan paikkaansa pidä. Kyllä minun tuntemista aitoviattomista ainakin suuri osa kävi baareissakin. Jos nyt ei kauheen usein eikä kauheesti örveltänyt. Vahinkoja sitä tietty sattui, joskus semmosiakin joita varmasti muutama katui...
 
"ap"
Jaa ei täällä taida kukaan oikeen ees tietää mimmosta naista mä tarkotan. Vähän vääränlainen kuva syntynyt. Että olis jotain hissukoita sun muita. Tommonen aitoviaton nainen voi ainakin mun kokemuksien mukaan olla kaikkein ihaninta myös seksissä. Koska usein ovat aika tiedostamattomia ja ujoja seksijuttujen suhteen, mutta sitten kontrolli karkaa ja se on ihanaa molemmille.
 
vieras85
[QUOTE="ap";27359484]Jaa ei täällä taida kukaan oikeen ees tietää mimmosta naista mä tarkotan. Vähän vääränlainen kuva syntynyt. Että olis jotain hissukoita sun muita. Tommonen aitoviaton nainen voi ainakin mun kokemuksien mukaan olla kaikkein ihaninta myös seksissä. Koska usein ovat aika tiedostamattomia ja ujoja seksijuttujen suhteen, mutta sitten kontrolli karkaa ja se on ihanaa molemmille.[/QUOTE]

Kyllähän noita löytyy mutta vähemmissä määrin, johtuen monestakin syystä. Itse olin aika lailla kuvaamasi oloinen kun mieheni tapasin 24-vuotiaana. Mieheni mielestä siis, eihän sitä itse edes oikein tiedosta. ja tosiaankaan en ole koskaan ollut mikään hissukka, mutta avoimin ja postiivisin mielin aina ihmisiin suhtautunut. Jos esim. joku mies ei ole kiinnostanut, niin ihan ystävällisesti voi asian ilmaista. En ole koskaan ymmärtänyt näitä naisia joiden pitää tylyttää miestä :/ Kuten myöskin toisinpäin.

Niin ja seksi meillä on aina ollut upeeta (yhdessä melkein 4v). Itse olen klassisin tyylikkäästi pukeutuva ja hillitty meikki. Vain mieheni tietää millainen olen sängyssä ;) Eli tsemppiä vaan ap,kyllä se siitä!
 
"ap"
vtun pedo
Nyt meni kyllä ihan väärin. Kaikki tytöt ja naiset joista olen kirjoittanut ovat olleet 16-25-vuotiaita. Ja nuokin jotka olivat 16-17v oli silloin kun ite olin alta 20v. Ei tää siis ole mikään ikäkysymys yhtään eikä ole semmosesta kyse alkuunkaan.

Mainitsinhan esim. sen että näitä naisia olen kohdannut yliopistopiireissä. Siellä on aika vähän alaikäisiä.
 
Huhhahhei
[QUOTE="ap";27361291]Nyt meni kyllä ihan väärin. Kaikki tytöt ja naiset joista olen kirjoittanut ovat olleet 16-25-vuotiaita. Ja nuokin jotka olivat 16-17v oli silloin kun ite olin alta 20v. Ei tää siis ole mikään ikäkysymys yhtään eikä ole semmosesta kyse alkuunkaan.

Mainitsinhan esim. sen että näitä naisia olen kohdannut yliopistopiireissä. Siellä on aika vähän alaikäisiä.[/QUOTE]

Mimmosiahan nää sun seksikokemukset ovat olleet? Vai onko niitä ees ollut oikeesti? En tarkota että oisit yöllä runkannu ja miettiny näitä viattomia tyttöjä vaan ihan oikeeta seksiä jonkun naisen kanssa.
 
Naisen pitää kyllä olla aika "lahjaton" sosiaalisesti, jos se ei skannaa jonkun miehen olevan kiinnostunut. Tuleehan näitä puskien takaa välillä, mutta kyllä mä ainakin pystyn havainnoimaan musta kiinnostuneet miehet. Ja kyllä meidän kaveripiirissä miehiä ja seksiäkin ruodittiin, vaikka oltiin niitä kilttejä yliopistotyttöjä. Nykyihmiset eivät ole kovin naiiveja seksin suhteen, kun tietoa tarjotaan joka tuutista.

Musta toi kuulostaa tuollaiselta neitsytfantasialta. Kun se nainen kerran vapautuu ap:n sylissä näistä seksuaalista estoistaan oikeaksi villipedoksi, niin mitä sen jäljeen tapahtuu? Ei auennut kukka mene nuppuun uudestaan. Onko tämä nainen sen jälkeen niin ihana?
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"ap"
Naisen pitää kyllä olla aika "lahjaton" sosiaalisesti, jos se ei skannaa jonkun miehen olevan kiinnostunut. Tuleehan näitä puskien takaa välillä, mutta kyllä mä ainakin pystyn havainnoimaan musta kiinnostuneet miehet. Ja kyllä meidän kaveripiirissä miehiä ja seksiäkin ruodittiin, vaikka oltiin niitä kilttejä yliopistotyttöjä. Nykyihmiset eivät ole kovin naiiveja seksin suhteen, kun tietoa tarjotaan joka tuutista.

Musta toi kuulostaa tuollaiselta neitsytfantasialta. Kun se nainen kerran vapautuu ap:n sylissä näistä seksuaalista estoistaan oikeaksi villipedoksi, niin mitä sen jäljeen tapahtuu? Ei auennut kukka mene nuppuun uudestaan. Onko tämä nainen sen jälkeen niin ihana?
Kyllä se on. Vieläpä ihanampi. Tuo yhteinen kokemus nimittäin kasvattaa yhteen. Enkä siis tarkota neitsyyden menetystä, ne on varmaan aika usein tosi huonoja kokemuksia vaan semmosta ekaa kertaa kun se on naiselle ihanaa.

Olihan kerran yks tyttö, johon olin tosi ihastunut. Hän piti musta ja oltiin kavereita, mutta koko ajan halusin enemmän. Kerroin sen hänelle ja hän oli täysin yllättynyt. Mutta ei tuntenut kokevansa mua kohtaan mitään sellaista. No oltiin sitten vaan kavereita tai ystäviä, vuosia...

Kerran sitten tuo tyttö soitti mulle (oli just muuttanut Helsinkiin) ja sanoi, että on kauheen yksinäinen kun ei oo tottunut nukkuu yksin. Että voisinko tulla hänen luo illaksi ja yöksi. Siis juttelemaan ja nukkumaan. No menin. Tietysti takaraivossa liikkui vaikka mitä ajatuksia. No ilta oli ihana ja sitten kun mentiin nukkumaan hän oli laittanut mulle patjan lattialle. No menin siihen, mut eihän siinä uni tullut. Sitten tyttö sanoi, että on kauheen kylmä että voisinko tulla viereen. No menin viereen ja pikkuhiljaa painauduin tosi lähelle häntä. Tunsin hänen ihanat muotonsa ja kyllähän siinä alkoi veri virtaamaan "väärään" (tai oikeaan?) paikkaan. Tyttö huomasi tämän ja sanoi, että pitäiskö mun mennä sittenkin nukkuu patjalle. Sanoin, että ehkä että tässä en saa unta mutta toisaalta tää on niin ihanaa...

No sitten en vaan saanu hillittyä itteäni ja liikutin kättäni hänen haarojen väliin ja hiplasin pikkuhousujen päältä. Tyttö sanoi: "Mitä sä teet?" -"Mä vain koitan". Livautuin käden pikkuhousujen alle ja yllätyin kun tyttö oli posliini. Jälkikäteen sanoi, että oli ihan kokeilumielessä ajellut. Aloin liikuttaa sormia hänen alapäässään ja hän huokaili:"Emmävoi, emmävoi..." Mutta ei tuntunut että tarkoitti sitä.... tuosta se sitten eteni ihanaan yhdyntään...

Jälkikäteen kysyin, että ajatteliko hän jo mua kutsuessaan että tää menis tähän, niin hän sanoi, että "ei tosiaan". Mutta niin oli vain tarkoitettu...
 
"vieras"
[QUOTE="ap";27349899]Yks tyttö kans kouluaikoina oli aivan ihastuttava. Olin monta kertaa auttamassa häntä matikantehtävien kanssa. Meinas mennä pasmat sekasin kun makas aina sängyllä kirja kourassa ja tiukat trikoot päällä. Siinä kyllä katse vaelteli usein neidin takamukseen. Ja kerran sitten sama tyttö kävi suihkussa siinä välissä (eikä ollu vanhemmat kotona). Tuli sitten laittamaan vaatteet päälle omaan huoneeseen vain niukka pyyhe päällä. Herrasmiehenä kattelin muualle, mutta kova oli kiusaus ainakin vilkaista. Tuo tyttö kyllä sitten muuttui ihan toiseen suuntaan kun rupes seurustelemaan yhden idiootin, joka ei kunnioittanut naisia, kanssa.[/QUOTE]

Tämä tyttönen oli huono matikassa sen takia että se halus sulta munaa. Annoitko?
 
"ap"
[QUOTE="vieras";27363686]Tämä tyttönen oli huono matikassa sen takia että se halus sulta munaa. Annoitko?[/QUOTE]

En pidä kielenkäytöstäsi ja päätelmäsi on aika tyhmä. Tyttö oli todella fiksu, mutta matematiikan opetus on usein aika miehistä ja tytöt usein syrjäytetään sen opiskelusta. Itse olin hyvä matikassa, mutta tiesin että tuo tyttökin tajuaisi jos asiat osattaisiin kertoa hänelle oikealla tavalla. Ja niinhän siinä kävikin. Meillä ei ollut seksiä.
 
[QUOTE="ap";27363639]Kyllä se on. Vieläpä ihanampi. Tuo yhteinen kokemus nimittäin kasvattaa yhteen. Enkä siis tarkota neitsyyden menetystä, ne on varmaan aika usein tosi huonoja kokemuksia vaan semmosta ekaa kertaa kun se on naiselle ihanaa.

Olihan kerran yks tyttö, johon olin tosi ihastunut. Hän piti musta ja oltiin kavereita, mutta koko ajan halusin enemmän. Kerroin sen hänelle ja hän oli täysin yllättynyt. Mutta ei tuntenut kokevansa mua kohtaan mitään sellaista. No oltiin sitten vaan kavereita tai ystäviä, vuosia...

Kerran sitten tuo tyttö soitti mulle (oli just muuttanut Helsinkiin) ja sanoi, että on kauheen yksinäinen kun ei oo tottunut nukkuu yksin. Että voisinko tulla hänen luo illaksi ja yöksi. Siis juttelemaan ja nukkumaan. No menin. Tietysti takaraivossa liikkui vaikka mitä ajatuksia. No ilta oli ihana ja sitten kun mentiin nukkumaan hän oli laittanut mulle patjan lattialle. No menin siihen, mut eihän siinä uni tullut. Sitten tyttö sanoi, että on kauheen kylmä että voisinko tulla viereen. No menin viereen ja pikkuhiljaa painauduin tosi lähelle häntä. Tunsin hänen ihanat muotonsa ja kyllähän siinä alkoi veri virtaamaan "väärään" (tai oikeaan?) paikkaan. Tyttö huomasi tämän ja sanoi, että pitäiskö mun mennä sittenkin nukkuu patjalle. Sanoin, että ehkä että tässä en saa unta mutta toisaalta tää on niin ihanaa...

No sitten en vaan saanu hillittyä itteäni ja liikutin kättäni hänen haarojen väliin ja hiplasin pikkuhousujen päältä. Tyttö sanoi: "Mitä sä teet?" -"Mä vain koitan". Livautuin käden pikkuhousujen alle ja yllätyin kun tyttö oli posliini. Jälkikäteen sanoi, että oli ihan kokeilumielessä ajellut. Aloin liikuttaa sormia hänen alapäässään ja hän huokaili:"Emmävoi, emmävoi..." Mutta ei tuntunut että tarkoitti sitä.... tuosta se sitten eteni ihanaan yhdyntään...

Jälkikäteen kysyin, että ajatteliko hän jo mua kutsuessaan että tää menis tähän, niin hän sanoi, että "ei tosiaan". Mutta niin oli vain tarkoitettu...[/QUOTE]

:x Mitenköhän mahtaisi toinen osapuoli kuvailla samaa tapahtumaa?
 
Casamia
Öö joopa joo. Todella viaton tyttö tuo. Jos on ees totta. Kutsuu yöksi... heh heh. Ja ajellut poslariksi. Ei kukaan ajele poslariksi ellei oo aika tietoinen seksijutuista. Varmaan toi tyttö tykkäs leikkiä miehillä ja tehä ne hulluiksi noin. Ja mites kävi? Ei tullut mitään tosta pidemmällä tähtäyksellä.
 
"ap"
Öö joopa joo. Todella viaton tyttö tuo. Jos on ees totta. Kutsuu yöksi... heh heh. Ja ajellut poslariksi. Ei kukaan ajele poslariksi ellei oo aika tietoinen seksijutuista. Varmaan toi tyttö tykkäs leikkiä miehillä ja tehä ne hulluiksi noin. Ja mites kävi? Ei tullut mitään tosta pidemmällä tähtäyksellä.
No ei ollu kyllä noin. Ei tullu joo pidemmällä tähtäyksellä kun tää tyttö tunsi vetoa eksäänsä. Mies oli kusipää, mutta tää tyttö halus nähdä siinä jotain hyvää. Palas sitten yhteen mutta eihän siitä mitään tullut. Mutta tyttö meni rikki ja sitten suistui tosi huonoon elämään.

En oo enää tekemisissä tuon tytön kanssa, mutta sääliksi käy. Olis pystynyt pelastamaan ittensä ja säilyttämään hienot ominaisuutensa, mutta valitsi toisin. Surullista, mutta sellainen maailma on...
 
"tytteli"
Sä siis haluat että nainen on ihan otettu sun huomiosta ja sun seksitaidoista? Ja että se ei huomaakaan kun ihailet häntä tai ajattelen seksuaalisesti? Anteeksi nyt vain, mutta kuva tästä jää, ette ole kovin seksuaalisen näköinen, sinua on siis vaikea kuvitella seksiobjektina siis, tai muutenkaan... sori vaan =)
 
"miumau"
Aattelin, että onko vielä semmosia tyttöjä tai naisia, jotka on aidon viattomia. Sellaisia seksikkäitä pakkauksia, jotka eivät silti ajattele, että "kaikki miehet haluu mua". Sellaisia, jotka olisivat niinkuin tietämättömiä siitä suuresta seksuaalisesta viehätysvoimasta joka heillä on.

Olen meinaan tutustunut moniin nuoriin naisiin, jotka vaikuttavat sellaisilta. Mutta sitten tulee vaan mieleen, että mahtavatko he vain teeskennellä viatonta ja tiedostamatonta? Tietysti iän myötä tuollainen viattomuus karisee, vaikka sitä alunperin olisikin. Mutta onko sellaista vielä nykyään esim. 16-25v naisilla?
Oletko itse yhtä viaton kuin 16-vuotiaana? Tuskin, joten lakkaa haaveilemasta lapsista. Puhtaaseen koskemalla teet itsesi vain likaisemmaksi.

Jos tarkoitat tätä naisten yleistä yliseksuaalisuutta ja sen lieveilmiöitä, niin jos haluat naisen joka ei ole perversioitunut vaan seksuaalisuus hänessä on luonnollista, niin uskovainen nainen on parhaassa tapauksessa tällainen oli minkä ikäinen hyvänsä.

Kaikista mieluiten siis suosittelisin sua etsimään Jeesusta sen sijaan että yrität etsiä itsellesi jotain puhdasta ja kaunista naisista ja päädyt pahimmillaan lapsia ahdistelevaksi pedofiiliksi.
 
"ap"
[QUOTE="miumau";27369265]Oletko itse yhtä viaton kuin 16-vuotiaana? Tuskin, joten lakkaa haaveilemasta lapsista. Puhtaaseen koskemalla teet itsesi vain likaisemmaksi.

Jos tarkoitat tätä naisten yleistä yliseksuaalisuutta ja sen lieveilmiöitä, niin jos haluat naisen joka ei ole perversioitunut vaan seksuaalisuus hänessä on luonnollista, niin uskovainen nainen on parhaassa tapauksessa tällainen oli minkä ikäinen hyvänsä.

Kaikista mieluiten siis suosittelisin sua etsimään Jeesusta sen sijaan että yrität etsiä itsellesi jotain puhdasta ja kaunista naisista ja päädyt pahimmillaan lapsia ahdistelevaksi pedofiiliksi.[/QUOTE]

Ei tässä ole yhtään kyse mistään pedofialiameiningeistä ja puhtaudesta. Minä olen ite jo melkein 30v ja tosiaan alta 20v tytöt näyttää lapsilta. Enkä mä hae neitsyttä. Mun mielestä se, että yli 25v nainen on neitsyt olis vähän outoa. Mutta voi sitä silti olla käytökseltään viaton ja positiivisella tavalla naiivi. Se on siis se juttu. Ja Jeesus-jutut voi sitten jättää ihan omaan arvoon. Uskon Joulupukkiin menetin 6-vuotiaana ja Jeesukseen 10-vuotiaana. No turning back. Uskova nainen olisi minulle kauhistus.

Sitäpaitti musta tuntuu, että jotkut alle 20v tytöt käyttävät seksuaalisuuttaan häikelämättä hyväksi, eikä heidän päässään liiku muuta kuin nuo asiat. Uskon niin, että tuo ei ole mikään ikäkysymys pohjimmiltaan.

Minun mielestä parasta naisen seksuaalisuudessa on se, että toisaalta niitä juttuja ei mietitä eikä tietoisesti tuoda koko ajan esiin. Mutta silti ollaan seksuaalisia olentoja... Vaikee selitää ja makunsa toki kullakin. Kyllähän nuo "tissit tyrkyllä ja peppu pystyssä baaritiskillä"-naiset aina seuraa saa. Se on sitten vaan eri että mimmosta.

Ja en mä oo väittänytkään olevani mikään komee. Mutta tuskin rumakaan. Ja on mulla naismenestys ollut elämäni aikani ihan kohtuullista, mutta sitä oikeaa ei oo löytyny.
 
"ap"
Kerran kun olin yhen toisen naisen luona ja se oli vaan niin upee ilmestys ja kaikki liikeet suunnilleen sekotti pään... No mä sit päätin tehdä jotain asialle. Sanoin, että mun on ihan pakko lähtee kotiin. Nainen oli surullinen ja kysyi miksi. Sanoin että en kehtaa kertoa. Mutta nainen patisti mua kertomaan. No sitten sanoin, että hän on seksuaalisesti niin kiihottava, että en vaan voi olla enää paikan päällä, että vaikka on toisaalta ihanaa niin toisaalta pakahdun... Sitten tää nainen oli ihan hämillään ja sanoi, että ei haluis että mä lähden ja sitten mä sanoin että mun on pakko ellen pääse purkautumaan... Sitten se sano, että saan tehä mitä vaan jos en vaan lähe... Ihana muisto.
 

Yhteistyössä