Oonko mä taas myöhässä? Ajattelin käydä tänään ostamassa lapsille kevätpipot, mutta lippiksiäkö te jo lapsillanne pidätte??

  • Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä on tähän asti ollut puuvillaiset kypärämyssy+pipo. Eilen siirryttiin pelkkään pipoon. Lippikseen siirrytään vasta kun on kunnolla lämmintä (kuukauden päästä?).
 
Meillä on ohkaset pipot.
Esikoisella 5v oli eilen huivi päässä.
Lippistä voin ehkä harkita vkonlopulla, jos tulee niin lämpimät ilmat, mitä on lupailtu. Kevät on kuitenkin aika kavalaa aikaa.
Espoossa asutaan.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pipot on hiljan vaihdettu päähän ja lippis tulee sitten kun muutenkin pärjää ilman vaatteita eli tosiaan helteellä.
Eikö lippis ole vaate?
:saint: :D
Joka suojaa päälakea??? Korvat pitää olla lämpösessä, ei päälaen kukkulan pelkästään. Ja tosiaan lippis sitten kun muutenkin pärjää ilman vaatteita.
 
Matti Myöhänen
Itse kävin ostamassa kevätpipoja (ohut neulepipo ja trikoo pipoja) neidille 5v
No meidän lähi H&M ei tarjonnut 2viikkoa sitten muuta kuin kesä lippiksiä ja lierihattuja.
No Lidexistä en taas löytänyt muita kuin huiveja,mutta Seppälästä löysin -80% 2kpl hiukan ohuempia kevät pipoja.
Eli kai se on keskitalvella osattava ennakoida keväthattujen tarpeen,koska keväällä jolloin on ajankohtaista niin myydäänkin jo kesähattuja.

Kysyin jopa H&M myyjältä että missä on kevätpipot
'johan ne nyt on menneet talvella,ei niitä nyt enään myydä,nyt on kysyntää kesähatuille ,lippiksille ja huiveille'
Täytyy kyllä sanoa että ihmettelen,sillä en minä ainakaan keväthattujen kuntoa tai kokoa tiennyt ennenkuin nyt jolloin tulili ajankohtaiseksi ja sovitin nuo kaapissa olleet jolloin totesin ne pieniksi,ja nyt siis vasta aloin etsimään uusia.
 

Yhteistyössä