Ottaisitko silikonit ja menisitkö vatsanahan kiristykseen, kun lapsiluku on täysi, jos saisit ne ilmaiseksi??

Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Vaatiiko kenenkään kroppa sitä, vai vaatiiko sitä muut?
No just niin. Mun kroppa onneksi vaatii vain ruokaa, unta ja kuntoilua ;)

Eli en ja en. Veitsen alle menisin ainoastaan terveydellisistä syistä. Lapsiluku on täysi n. 2 kk:n päästä.
 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja :
Jos vatsanahasta on terveydellistä haittaa (ihottumaa tms. ) se usein korjataan myös ihan kunnallisella puolella eikä tarvitse tuhansia maksaa :)
Joo, ja käsittääkseni tissitkin rakennetaan uusiksi jos ne on rintasyövän takia menneet. Tässä ketjussa ei nyt vissiin siitä ollut kyse kuitenkaan.
 
No, vatsanahassa ei ole mitää kiristettävää raskauksista huolimatta, rinnoissa taas vois ollakin, mut en koe millään tavalla tarpeelliseksi niitä alkaa korjailemaan. Mun itsetunto ei ole rinnoista kiinni eikä ne vaikuta mun onnellisuuden tunteeseeni myöskään millään tavallan.
 
Kauneusihanteiden mukaan mun kroppani vaatisi silikonit tai vähintään rintojenkohotuksen. Rasvaimusta ja vatsanaihan kiristyksestä puhumattakaan.
Mutta en mä menis edes ilmaiseksi kyseisiin leikkauksiin. Mitä ne hyödyttäisi ja ketä? Miksi naisen täytyisi näyttää "täydelliseltä". Miksi elämän jäljet ei saisi näkyä kehossa?
 
kolmen äiti
Silikoneja en ottais vaikka maksettas ! Vatsa kaipaa pienennystä, mutta terveellinen ruoka ja liikunta hoitakoon sen. Laiskat leikkauttelee ja kohta saavat taas makkaransa takaisin, kun eivät viitsi liikkua ja jättää herkkuja vähemmälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Jos vatsanahasta on terveydellistä haittaa (ihottumaa tms. ) se usein korjataan myös ihan kunnallisella puolella eikä tarvitse tuhansia maksaa :)
Joo, ja käsittääkseni tissitkin rakennetaan uusiksi jos ne on rintasyövän takia menneet. Tässä ketjussa ei nyt vissiin siitä ollut kyse kuitenkaan.
Kyllä tässä ketjussa oli parikin sellaista joilla vatsanahasta on terveydellistä haittaa.
 
Sangria
silkkarit on jo, mut vatsankiristystä en tarvii, mun maha on palautunut aikas hyvin, vaikka olen 4 lasta synnyttänyt. kovasti olen kyllä treenannutkin. tissit taas oli täysin tyhjenneet...
 
En nahkankiristykseen, mutta silikonit ottaisin. Mun tissit "katosivat" tyystin kolmosen jälkeen ja hieman asia on mietityttänyt :ashamed: turhamaisuutta joo. Meillä keskimmäinen tossa totesikin vasta, et äiti mihin sun tissit on kadonneet, niiston tullut ihan lättänät.. niimpä.
 

Yhteistyössä