~~Oviksen metsästystä maaliskuussa~~

ehdin taas jo heittää kirveen kaivoon, kun ei plussaa kuulunut; tänään kuitenkin tuli "täysi sarvi" tuohon digitestiin, eli hommiin vaan :saint: En ole koskaan saanut millään muulla testillä ovista näkyviin, siksi luotan vain ja ainoastaan tuohon kalliiseen malliin :ashamed: ..kun ei nää hoidotkaan ilmaisia ole, niin ei viitsi pienellä pilata =)
 
Mut vos lisätä listaan mukaan, vaikka tällähetkellä tilanne vain vuodon odottelua :eek:

Tiinuli81.....................4.clomi kp -/28-32

lisään noi kiertopäivät kunhan niihin saadaan selkoa =) Ens viikolla aloittelen primolutit ja sitten kp 5-9 clomeja 2tab....

-Tiinuli-
 
mun kohdalla lääkäri epäili heti, etten ovuloi, koska kierto heitteli 19-32 päivän väliltä. Miestä ei siksi tutkittu, koska on kuulemma niin vähän aikaa siitä, kun esikko on saanut alkunsa. Tyttö on kohta 2,5-vuotias.

Kamalaa pahaa oloa on taas ollut. Välillä on ihan hyvä olo, mutta sit etenkin syödessä tuntuu, että ruoka ei vaan maistu, koska etova fiilis puskee päälle. Maha on vieläkin ihan sekaisin. Inhottaa, kun tiedän taas, että Clomithan tän kaiken mukavuuden aiheuttaa (kokemus puhuu), vaikka raskausoireitahan nämä paremmin olisivat.
 
Maanantai 24.3.2008[/b]

Tärpittäjät =)

Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 16/28-30
Pupuvaimo..........Clomit,Menopur+Terot........kp 20/29-32
Kirma..................2.Clomit...............................kp 22/27-30
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp24/n.30
Minea81..............inssi....................................kp24/28-32 / pp 3
Caffee81.............5. Clomit.............................kp 26/30
Jonski..................1.Puregon...........................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32


uuteen yritykseen siirtyneet :hug:


Pimazu 6.Clomit
Iitukka 4.Clomit

onnekkaat :heart:










 
Päivittelin tuon meiän listan, kertokaahan jos tuli laskuvirheitä!
Kuinkas loppukiertolaiset, Iitukka ja Pimazu, päivät on täynnä tulkaas ilmoittamaan kuulumiset!!

Minulla myös tuota Caffeen mainitsemaa huonoa oloa, tissit kipeyty eilen, että sama on olotila kuin kuukausi sitten. Nyt olen onnistunut kääntämään mielen sinne negatiivisen puolelle, testejäkään en meinaa nyt tehdä.
 
caffee81 ja kirma : Toivotaas nyt kuitenkin että tärppi olis käynyt ja siksi oireiluita =) =)

ens viikon perjantaina aloitan primolutin, ellei vuoto ennen sitä ala, lääkäri sanoi että jos primolutilla vuoto ala niin raskaustestin tekoon, tuntuu että lääkärikin antaa turhaa "toivoa" tähän tilanteeseen :/ aika vaan matelee kun odottelee että jotain edes tapahtuisi...

Tuli mieleeni että jonko teillä jotain "konsteja" millä yritätte edesauttaa raskautumista? Ruokavalio? lisävitamiinejä? tms....olis hauska tietää!!!

-Tiinuli-


 
Voi pimazu :hug:
Mites nyt tästä eteen päin, jäätkö luomukierrolle vai pääsettekö suoraan jatkamaan uuteen hoitoon? Jos sinua nyt edes yhtään kiinnostaa ajatella tulevaa.. :ashamed:

Kiitti tsemppailusta Tiinuli. Mutta realistisena sitä täälläkin ollaan. Vanha kunnon menkkavarotin toimii, migreeni jomottaa armottomasti päätä.
On sinulla kyllä kannustava lääkäri, osaan kyllä kuvitella, ettei tuommoiset kommentit kovin mieltä piristä! Eikun jaksamista ja rautahermoja odotteluun!
 
Pääsiäinen vetelee viimeisiään...Ite olen ollut karmeassa influenssassa, lähin päivystykseenkin käymään kun hengitys pihisi niin.

:hug: toivonsa menettäneille. Kuulun itsekin siihen ryhmään. Niin hemmetin vaikeeta tää on...Mulla ei ole enää minkäänlaisia odotuksia tärpin suhteen :'( Olen melko vakuuttunut, että on jotain muutakin vikaa (minussa) kuin se etten ovuloi. Ehkä huonolaatuiset munikset. Tai munasolu puuttuu kokonaan...

Nyt kun Pregnyl alkaa häviämään elimistöstä, niin missään ei tunnu kipua, painetta, vihlaisuja arkuutta...ei siis merkkiäkäään raskausoireista! Tissitkin on "parantuneet", olivat tooosi arat pregnylin jälkeen. Nyt 9 päivää pistosta.
TOIVOTONTA :headwall:

Sen verran on tilanne helpompi, että olen kyennyt tekemään päätksen, että soitan reilun viikon kuluttua polille ja pyydän tekemään lähetteen Naikkarille IVF-hoitoon! Olen tätä hetkeä odottanut kauhulla, että tähänkö sitä pitää sitten ryhtyä :(
Ehkä se ei tunnu enää niin kammottavalta kun ajatus saanut kypsyä muutaman kuukauden. Ja kun on todennut, että vaikka follikkeli kypsyykin (joskus) clomeilla, niin silti ei raskaaksi tule.
Pakkohan se on mennä eteenpäin, vaikka vaikealta tuntuukin...
 
Se on täällä kp 3 sitten. Ja luomukierto edessä kun clomit loppu joka paikasta.

mm-72- tsemppiä sulle kun oot päätöksen tehnyt kovempaan
hoitoon siirtymisestä!
Ite nyt kanssa odotan sitä klinikkakäyntiä että selviäis millaset
hoidot meillä on edessä. Mulla vaan on sellaset fiilikset että
haluisin hoitojen alkavan mahd. pian että saatais se
nyytti lopultakin.

Tiinuli- mä oon juonut sitä kuuluisaa greippimehua..
Ja oon kuullut että raskautta vois edesauttaa vahva e-vitamiini,
sinkki ja proteiinipitoinen ja vähähiilarinen ruokavalio.
Pitäs varmaan alottaa joku ruokavalio että sais tätä
painoo putoomaan mutta ei vaan pysty. :ashamed:

pimazulle :hug: voimia! Tiedän tuon tunteen liiankin hyvin.
 
iitukka oon kans juonut välis greippimehua...."viikonputkia" :LOL: mulla myös painonpudotusta kymmenisen kiloa edessä. Ajattelin tosissani nyt keskittyä siihen että saisin pudotettua sen. Miksi clomit ovat apteekeista loppuneet???

mm-72 mulla kans IVF seuraavahoitomuoto. 4 kiertoa koitetaan viä clomeilla/Puregonilla. Odotan tosin innolla koeputkihedelmöitykseen pääsyä =)

pimazu

Omaan tilanteeseeni ei mitään uutta :/

-Tiinuli-
 
pimazu voih...vähän liian tuttu tunne myös minulle tuo sinun tilanteesi...kamalan vaikea valaa sinuun uskoa ja toivoa seuraavaan kiertoon, kun eipä sitä itsekään jaksa riemuita tyyliin, että jee, uusi kierto ja uudet mahdollisuudet.

Mä olen ollut tosi väsynyt eilen ja tänään. Nukuttaa niin pirusti etenkin näin iltapäivästä...Pahaolo on kadonnut ja vatsa pelaa normaalisti. Kauhulla vaan odotan ja odotan, että millo tulee 29.3.
 
joo nyt tulossa luomukierto ja meinattiin miehen kanssa mennä hoitoja jatkamaan in-tiimiin. maksakoot mitä maksaa tympeetä tämä oottaminen!onko kellään kokemuksia in-tiimistä?nyt siis mulla 6 kiertoa clomeja takana. ei ole seurattu ultralla mittään missään kierrossa.eikä ukkoa ole tutkittu..jotenkin muutenkin meidät otettu vähän huonosti vastaan lääkärissä.olen 22 vuotta ja gyne sano mulle viimeks että olet niin nuori että sulla on aikaa 40 vuotiaaks asti saada lapsia.tuota en ainakaan ois halunnu kuulla!mikäköhän on seuraava vaihe näissä hoidoissa clomien jäkeen?oviksen oon kyllä aina bongannu vaikka clomeja en oo syönykkään..
 
pimazu luulinpa että seuraavana vuorossa on ukon tutkinta ja onko sulla katotu onko munanjohtimet auki? Oon saanut sellaisen käsityksen myös että aika usein yksityisellä puolella mennään inseminaatioon ja jos ei tehoa niin sit ivf? tietty tapauksesta riippuen...

-Tiinuli-
 
Tiistai 25.3.2008[/b]

Tärpittäjät =)

Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 17/28-30
Pupuvaimo..........Clomit,Menopur+Terot........kp 21/29-32
Kirma..................2.Clomit...............................kp 23/27-30
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp25/n.30
Minea81..............inssi....................................kp25/28-32 / pp 3
Caffee81.............5. Clomit.............................kp 27/30
Jonski..................1.Puregon...........................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32


uuteen yritykseen siirtyneet :hug:


Pimazu 6.Clomit
Iitukka 4.Clomit

onnekkaat :heart:












 
Mä menin ihan sekasin tuon listan kans, en tiiä tuliko päivät oikein.

Täällä tuntuu olevan masentunut fiilis, hyviä uutisia ei kellään. :hug:
Eipä sitä juhlita täälläkään. Jos olisi menossa luomukierto, kakun olisin jo leiponut. Mutta viime kierrosta viisastuneena järki on nyt päässä, koitan olla huomioimatta näitä kaikenmaaliman vaivoja.

Orion, mitä sinulle kuuluu? Saitko bongattua luomuovista?

mm-72 onnittelut päätöksenteosta! Vai voiko tuommoisesta asiasta onnitella.. :/ Mutta ehkä päätös saa sinut hetkeksi unohtamaan paineet ja voit rauhallisin mielin ruveta odottelemaan tulevia hoitoja. Ajattele sitä niin, että enää raskautumisasia ei ole sinun ja miehesi käsissä vaan menette saamaan ammattilaisilta kaiken mahdollisen tarvittavan avun. Ja ehken ensivuosi alkaa iloisimmissa merkeissä kun tämä vuosi :heart: !
Toivottavasti en masenna sinua lisää :ashamed: . Joskus toisen kannustavaksi tarkoitettu kommentti voi tulla niin väärällä hetkellä ja saada mielen vaan entistä mustemmaksi.
 
Kirma En tiedä vielä oviksista. Ei oo ainakaan mitään tuntemuksia ollu. Huomenaamulla meinasin lämpöä mitata, kun sit illalla alotan terolutitki. Vähä semmonen tunne että jäi nyt ovis tulematta. Tilanteeseen nähen ihan hyvin menee mulla. :) Villiksiä oon tässä nyt innolla tehny. Kun vielä sais joskus käyttäjänki niille. :ashamed: Sillai terapiaa kuitenki tuo ollu, ei oo niin paljo tarvinu märistä vauvan kaipuuta. Mitä nyt tänä iltana... :snotty:

On se kumma juttu tää... Toiset voi suunnitella elämänsä lähes päivälleen, millon mitäki... :|
Mulla oli suunnitelmissa, että laps ois saatettu maailmaan just ku oisin 20 täyttäny. Nyt haaveilen että jos se saatais maailmaan ennen ku 22 täytän. Ja parikymppisenä vielä pitäs tulla helposti raskaaksi, joopa joo. :headwall:
 
pimazu mulla ei oo in-tiimistä muuta kokemusta kuin se että kävin siellä rakenneultrassa esikon odotusaikana. Aika kallis paikka, mutta mä sain ainakin tosi hyvää palvelua ja olin tosi tyytyväinen muutenkin.

Mulla meni sit taas massu sekaisin :| Ensin ei meinaa saada kakkaa pihalle ja nyt on sit löysä maha :$ Heh, tosi mielenkiintoista luettavaa teille...kerronpa kuitenkin...mitään tuntemuksia ei oo mihinkään suuntaan, mut kp 28 vasta menossa ja mulla alkaa kuukautiskivut aina vaan hetkeä ennen vuotoa, joten turhapa tässä on mitään pilvilinnoja rakennella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kirma:
Torstai 27.3.2008[/b]

Tärpittäjät =)

Orion...................Clomit (tauko) (+terot).......kp 19/28-30
Pupuvaimo..........Clomit,Menopur+Terot........kp 23/29-32
Kirma..................2.Clomit...............................kp 25/27-30
mm-72................clomit,metut,pregnyl,luget...kp27/n.30
Minea81..............inssi....................................kp27/28-32 / pp 3
Caffee81.............5. Clomit.............................kp 29/30
Jonski..................1.Puregon...........................kp ? / ?
Tiinuli..................4.Clomit...............................kp -/28-32


uuteen yritykseen siirtyneet :hug:


Pimazu 6.Clomit
Iitukka 4.Clomit

onnekkaat :heart:
 
Voi, olin ihan varma, että coffee on tullut ilmoittamaan ilouutisen :ashamed:
Mutta et taida olla edes testaamassa ennen kuin tosipaikan tullen.
Minä luultavasti testaan la-aamuna ennen viikon matkalle lähtöä. Aikaisemmissa kierroissa olen ollut himotestaaja, jo dpo8 oon ekat testit tehnyt :saint: . Tämä on eka kierto koko talvena, kun olen pitänyt itseni kurissa :whistle:
Mutta nyt kaapissa ei ole tarkoituksella yhtään liuskatestiä hankittuna, en noita kalliimpia puikkoja raaski käyttää ennen kuin tosi tarpeeseen.

Voimpa minäkin kantaa korteni kekoon tuossa suoliasiassa, ei coffeen yksin tartte, eli täällä tekee tiukkaa, tämän aamun tuotos kakkakirjan mukaan "katkaise verisuoni päästäsi -kakka, tämä kakka tappoi Elviksen".
 
:flower: :heart: Kiitokset kaikille tsempityksestä. Pakkohan tässä on eteenpäin mennä vaikka kirpaiseekin niin pirusti...
MIkä ihme siinä on, että te nuoret, hedelmällisesssä iässä olevat naiset ette myöskään tule raskaaksi? :eek: Sen vielä ymmärtää, ettei tälläinen "vanha pieru" kovin pikaseen raskaudu...

Mikä ihme sun pakin on laittanut sekaisin, caffee81? Oletko yhtään testiä erehtynyt tekemään :saint:

Minä testailin tänään ja ihan selkeä negahan se oli. Tai ehkä hyvällä mileikuvituksella olisi voinut siihen viivanpaikan kuvitella... :/
Vaikka tiesin, että negaahan se pukkaa, niin silti oon tosi pettynyt. Nyt oli kuitenkin ihan mahdollisuuksia tulla raskaaksi. Mutta eipä vaan...vieläkään. Kakkonen on saanut tulla kohta 3 vuotta. Yhtä ainutta positiivista raskaustestiä en ole tällä ajalla tehnyt :eek: :'( Miten ihmeessä ollaan tämä yksi lapsi saatu aikaiseksi?? Se on enemmän kuin ihme!
Masentaa niin maan perkuleesti....

Nyt olen miettinyt myös Felicitakselle menoa. Yhteen IVF- hoitoon olisi rahaa...
 
mm-72, voi surku! En ihmettele yhtään, että masentaa.
En muistanutkaan, että teilläkin tehtaillaan kakkosta. Olen kuullut usein sanottavan, että jos ykkönen on ollut työn takana niin usein toinen sitten tärppää nopsaan. Ja useita tapauksia tiedän itsekin. Mutta miksei meistä puhuta, joilla asiat on toisin päin :/ ! Liian usein meidät unohdetaan jonnekin, koska elävä esimerkki onnistumisesta on jo olemassa.
 

Yhteistyössä