**Ovulaation induktio marraskuussa**

Ines, onnea paljon jo tässä vaiheessa! Eiköhän se haamu siitä lähipäivinä vahvistu.

mm-72, kyllä se aukiolotutkimus hyvin menee. Mulla ei sattunut lainkaan mikään vaihe tästä toimenpiteestä. Turhaan ainakin minä sitä ennalta jännitin. 5 min:ssa oli kaikki ohi. Puregonista sitten, mulla on ainakin aloitettu pienellä yksiköllä 50 iu per pv ovulaation induktiot. Tosin sehän aina riippuu siitä, miten hyvin follit lähtevät kasvamaan. Matkan varrella voidaan annostuksen kokoakin muuttaa isommaksi tai pienemmäksi. Halpaa lystiähän tää ei ole - puregon ampulli 300 iu maksaa siinä 100 eur. Jossakin kierrossa olen pärjännyt yhdellä, kerran meni jopa 3! Ultria mulla on ollut noin 3 yhden piikityskierron aikana, mutta sekin aina vaihtelee tilanteen mukaan.

Oma (.) kp 21 taitaa olla menossa. Inssin jälkeen ei oo oikeastaan ollut mitään oireita tai tuntemuksia, joten en usko, että tärppi on käynyt.
 
eipä tuottanu mulle 2 clomiakaan tulosta..vaaleenpunasta töhryä tuli pikkusen.varmaan huomenna alkaa sitte oikeesti.vittu sentään.nyt sitte varata uutta aikaa gynelle jospa ne tutkis ukonkin nytte.mikähän lie seuraava vaihe näissä hommissa vai vieläkö ne clomeja syöttää ja kuinka kauan.nyt olen syöny kolme kiertoa..ja en oo käyny seurannassa enkä missään verikokeissa.kaippa ne nyt määrää semmosiin.
 
Bee
Ines: Aika ihmeellinen on olo.. Ei meinaa uskoa todeksi.. :ashamed:
Ihan selvät viivat tuli, tein vielä varmistuksen Vilja-testillä! :) :heart:
Mites siellä, mitkä fiilikset? Onko sulla oireita tms. Mulla ei juuri mitään, rinnat kipeät, siinä kaikki.
 
Mä oon täällä ihan hermona! |O
Toivottavasti huomen olis sitte selvä + tai nega. Tietty toivon + mut välil on sellane olo et tuskimpa mä mitään plussaa saan.. :ashamed:
Eipä oikeestaan ole mitään oireita: paleltaa (aamulämpö 37,5) ja tänään on tuntunut vähän herkkyyttä rinnoissa.
 
mihinhän ryhmään mulla pitäis kirjotella ku meillä on tällainen tilanne...eli...
mulla on nyt menossa kierrossa 37pv. (odotellaan kuukautisia että saa clomit aloittaa) Mulla on noi kierrot niin pitkät että lääkäri käski aloittaa eilen kesken kiertoo terolut nimisen lääkkeen ja syödä sitä 10pv että saadaan kuukautiset nopeemmin aikaseksi. tänään otin sit toisen teron.. (kumpa noi menkat nyt alkas et pääsis jo asiassa hiukan eteenpäin). Sit lopulta ku saan aloittaa clomit sillon kp3 niin siitä on sit se n. kp12 uä ja josain vaiheessa kai tuo pregnylkin tulisi pistää..APUA!!! ja jos kaikki on ok niin ois se kauan odotettu inssikin edessä. Toivottavasti joku sai tästä sekasotkusta jotain tolkkuu ja ossaa sanua et onko tää kirjotuski nyt ihan väärässä paikkaa? :/
 
Huomenta! :wave:
mirvab olet ihan oikeessa paikassa! :hug: ja täällä on ihan mahtava porukka! :) tukea saa niin iloissa kun suruissa..!

(.)tehtiin uusinta testi tänään! Ja viiva oli vahvistunu! :heart: Se oli ihan selkeä vaikkakin vaaleanpunainen.. (vaihdetaan kuva ilta-päivällä..)
Ilmeisesti siis +, en voi vaan uskoo.. :ashamed:
Maanantaina teen vielä varmistus testin jollain apteekin testillä.

++++tuulia kaikille!!!!! kati231lläkin lähenee testipäivä! ei oireettomuus aina negaa tarkota. :hug:
 
Piti taustailla seuraavaan kiertoon asti, mutta oli pakko poiketa onnittelemaan plussanneita! Onnea Ines ja Bee :flower: :heart:

Ja tervetuloa mirvab =)

Ines, kuinka mones clomikierto sulla toi tuon plussan ja millä annoksella? Entä otitko kp3-7, vai kp5-9? Kiva saada plussahanat taas auki tähänkin pinoon =)
 
Nanna75 :hug: Mulla on ollut siis keväästä asti metut ja terot. Ja clomeja söin huhti,touko,kesä, mutta sitten löyty tolla kolmannella clomikierrolla 2 kystaa ja piti pitää taukoa. Nyt tämä on 1 clomikierto tauon jälk. (ultrassa oli muuten 2 follia, hui.. ) Otin kp3-7. Ja 1kpl/pvä. Ja ajattelin todellakin että clomeilla ei tapahdu mitään ja että rankempiin hoitoihin/ adoptioon mennään. Muttä nyt on semmonen olo että voi olla toivoa omasta nyytistä! :heart:
 
Ines onnittelut plussasta :flower: toivottavasti mäki saan täs jonku ajn päästä plussailla =) meillähän tilanne on se että mulla on edellisestä liitosta kaksi poikaa, että täysin lapseton en oo vaan sanotaanko että vauvaton kyllä.
Mussa ei vikaa löytyny muuta ku se et kierto ihan liian pitkä eikä siitä johtuen ovulaatio aina tapahdu. (pitäs kuulemma olla nyt korjattavissa nuil lääkkeillä).
Mutta mutta... miehellä taas sit vikkaa löyty, ei eläviä tai on mutta kromosomi vikaisia. ei toivoakaan saada yhteistä biologista lasta.
Siispä käytämme luovutettuja. Tänään hain clomit ja pregnylin ja olinpas aika ihmeissään sen pregnylin kanssa ku ei ollu piikitys vehkeitä mukana :/ ja sit ku niit ampulleja oli hitto vaikka kuinka monta siin paketissa..ööh... mä oon jo ihan pihalla et kuinkahan niit sit käytetään(onnex on ennen piikitystä väestöliitossa opastus hommaan nii eiköhän se selviä). ku mulla ois sit 12 kiertopäivä se ultra niin kertokaas hiukan miten teillä on sillon ollu kehitys menossa?? eli onko muniksia ja kuinka paksu se limakalvo on sillo ollu? antaako ne siel ultrassa sit tiedon millon sen pregnylin saa pistää?
väestöliitos tuli sillon eka käynnillä niin paljon asiaa et en mitenkään nyt muista kaikkee mitä siel on selitetty. ja viel semmonen et tietääkö kukaan vaikuttaako tuo lakko väestöliiton toimintaan??? kiitti jos joku taas jakso lukia tän sekasotkun :)
 
Bee
mukana menossa


Nippe81..............................................................kp 65/36
Rina82..............2. clomit.....................................kp 54/??
Emppu78..........tauko.........................................kp 54/32
Omppu76........5.clomit. .....................................kp 47/26-30
J3N3...............1.clomit+terot+metut...................kp 46/?
mirvab................................................................kp 38/
Alisa79...........3.clomit........................................kp 37/28-32
nunniu............4.clomit........................................kp 36/29-33
Jense..............5.clomit+terolut.(nyt tauko).........kp 36/33
Retuli82............clomit.........................................kp 31/?
marianne22.......clomit........................................kp 29/28-30
Matilda.............gonal-f+metut+luget..................kp 29/28-32
PeePee77............2.puregon+pregnyl..................kp 25/29-31
kati231............4.puregon+pregnyl+luget+metut....kp 23/28-42
miimu86.........2.clomifen+metformen.......................kp 22/24-31
Nanna75...........3.clomit..........................................kp 21/14-30
Iida-Liina..........1.Letrozole+Gonal F+Duphaston....kp21/28-35
nipsuliina83......clomit seuraavaan kiertoon.............kp 19/28-32
jonski..............1.menopur.......................................kp 19/30-32
Kuunkulta........2.Conal-F +Choragon....................kp 16/31-53.. y 1 v.
Tiinuli81...........2.clomit..........................................kp 14/28-33
Bayan Fare..........3.clomit......................................kp 13/?..y 1v.
Dreamer-88.........2.clomit......................................kp 11/26-86 yk 12
macy...............2.clomit+puregon........................kp 10/32
mimi79.................4.clomit.....................................kp 9/?
Maria-83.........5.clomit........................................kp 6/30-33
heksamiina.......3.clomit (nyt tauko?).....................kp ?/28



Plussanneet tästä pinosta:

Marie82 14.6.2007
Lampukka 25.6.2007
Härkäneito 10.7.2007
Riinu 13.7.2007
Elisha 15.8.2007
malttamaton 24.8.2007
rötväles 4.9.2007
Kurpitsa 23.9.2007
Ines 14.11.2007
Bee 15.11.2007



Kiitos kaikille onnitteluista ja onnea Ines viivan vahvistumisesta!! :heart: :flower:

Ootko muuten Ines jo katsonut mikä olis LA? Mulla 27.07.2008

Pupuvaimo: Mä söin kanssa teroja (ilman virallista lupaa lääkäriltä... :ashamed: ) 1tbl 10pv. Mulla on ollut ongelmia limakalvon ohuuden kanssa ja ajattelin kokeilla olisko teroista hyötyä.. Näköjään oli! :)

mirvab: Mulla on Puregonin kanssa ollut munikset jotain 14mm:n luokkaa kp 11 ja viimeksi limakalvo oli n. 5mm, muutama päivä myöhemmin (uusi ultra) munis oli jo 21mm ja limakalvo reilut 7mm. Lääkäri kyllä sanoo koska Pregnylin saa pistää. Itse sain pistää toisen ultran jälkeen kp 14. Tsemppiä!

P.S. Toivottavasti meni päivitykset oikein.. :flower:
 
vähän päivitystä omaan tilanteeseeni =) elikkäs tänään kp 10. kierron 3-7 pv 2 tbl clomeja ja 8-9 pv pregnyl. tänään ultrassa kaksi yli 12 mm follia. sunnuntaina pregnylin pisto ja maanantaina ensimmäinen inssiyritys! :p ihmettelin vain että jo tässä vaiheessa kiertoa eli ma on kp 13. tehdäänkö inssiö yleensä noin aikasin- voiskohan lakkouhalla olla mtn vaikutusta kun ollaan kunnallisella puolella hoidossa??? mutta hyvä mieli tuli kun oli edistystä tapahtunut sitten viime kerran! :heart:
 

Yhteistyössä