Pääkaupunkiseudun äidit!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 12:32 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 08:22 kultaköynnös kirjoitti:
Joko olette pöydän varanneet?
Josko yksi mamma vielä mukaan mahtuis?
Pakko päästä ulos ja saada jo jotain muutakin ajateltavaa..... :D
Mut drinksut jätän väliin, sattuneesta syystä.... :whistle: ;)
Joo, tottakai. Tosi ihanaa, että säkin pääset tulemaan :). Ja niinkun tiedät niin mullakaan ei oo taipumusta mihinkään hirveeseen drinksutteluun (vaikkei tollasta syytä ookaan kun sulla :D), ehkä sen yhen tai max.2 otan, ja se on siinä :).
Mä sitten drinksuttelen teidänkin puolesta. ;) :p Kun kerrankin ulos pääsee.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 20:13 Chantilly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 20:01 Jenna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 18:14 Fiyza kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 18:09 Chantilly kirjoitti:
Mä sitten drinksuttelen teidänkin puolesta. ;) :p Kun kerrankin ulos pääsee.
Otetaanko perskännit? :whistle: :p
Mä voisin liittyä perskänniläisten joukkoon :whistle: :D
Jesjes! :D
Perjantai!!!! Kirjotin pitkästi ja sit ku lähetin, ni "session_expired" vaikka just vasta kirjauduin sisään...

Eli te voitte sit ottaa ne kännit :). Mä oon kai nykysin jo niin vanha, ettei jaksa. Tosin se 1 tai 2 ehkä otettava ettei oo ennen puolta yötä jo ihan valmista kamaa peiton alle :D.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 20:27 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 20:13 Chantilly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 20:01 Jenna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 18:14 Fiyza kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 18:09 Chantilly kirjoitti:
Mä sitten drinksuttelen teidänkin puolesta. ;) :p Kun kerrankin ulos pääsee.
Otetaanko perskännit? :whistle: :p
Mä voisin liittyä perskänniläisten joukkoon :whistle: :D
Jesjes! :D
Perjantai!!!! Kirjotin pitkästi ja sit ku lähetin, ni "session_expired" vaikka just vasta kirjauduin sisään...

Eli te voitte sit ottaa ne kännit :). Mä oon kai nykysin jo niin vanha, ettei jaksa. Tosin se 1 tai 2 ehkä otettava ettei oo ennen puolta yötä jo ihan valmista kamaa peiton alle :D.
Ai vanha vai, mä oon kaks vuotta vanhempi kuin sinä... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 20:43 Chantilly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 20:27 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 20:13 Chantilly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 20:01 Jenna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 18:14 Fiyza kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 18:09 Chantilly kirjoitti:
Mä sitten drinksuttelen teidänkin puolesta. ;) :p Kun kerrankin ulos pääsee.
Otetaanko perskännit? :whistle: :p
Mä voisin liittyä perskänniläisten joukkoon :whistle: :D
Jesjes! :D
Perjantai!!!! Kirjotin pitkästi ja sit ku lähetin, ni "session_expired" vaikka just vasta kirjauduin sisään...

Eli te voitte sit ottaa ne kännit :). Mä oon kai nykysin jo niin vanha, ettei jaksa. Tosin se 1 tai 2 ehkä otettava ettei oo ennen puolta yötä jo ihan valmista kamaa peiton alle :D.
Ai vanha vai, mä oon kaks vuotta vanhempi kuin sinä... :D
Mut silti mä oon vanha :D. Ens viikon torstaina vielä vuoden vanhempi ku nyt :kieh: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 21:11 Fiyza kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 21:04 riikka-78 kirjoitti:
Mut silti mä oon vanha :D. Ens viikon torstaina vielä vuoden vanhempi ku nyt :kieh:
Mutta minäpä olen 36v. :whistle: :eek: :p
Mut mä vanheninkin reilu vuosi sitte kymmenen vuotta kerralla :D. Kyllä se sen verran rankka kokemus oli, ja sit piti samaan aikaan olla onnellinen siitä että vauva koska vaan syntyy.
 
mä voisin sitten näyttää miten pissikset vetää kännit (nuoret) vaikka en kai ihan pissis iässä enään ole. ja kännitkin vetänyt viimeksi.. *miettii* en edes muista-
eli siitä on todella kauan ;)

kiva päästä silti ulos, eiköhän mullakin alle 5 drinkkiin jää- ellei mopo karkaa käsisistä :LOL: :LOL:
*repeilee yksinään*

nähdään sitten..
mitäs te laitatte rouvat päälle??? :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 21:36 PulttiBois kirjoitti:
mä voisin sitten näyttää miten pissikset vetää kännit (nuoret) vaikka en kai ihan pissis iässä enään ole. ja kännitkin vetänyt viimeksi.. *miettii* en edes muista-
eli siitä on todella kauan ;)

kiva päästä silti ulos, eiköhän mullakin alle 5 drinkkiin jää- ellei mopo karkaa käsisistä :LOL: :LOL:
*repeilee yksinään*

nähdään sitten..
mitäs te laitatte rouvat päälle??? :D
Mä en kyllä oo rouva, niinku kaikki tietää :). Mut luultavasti ihan jotain tyyliin farkut ja joku hippauspaita on kuteet :). Tai sit yhet vaaleenpunaset farkkujen malliset housut jos löydän niihin sopivan paidan :D.
 
Farkkuja ja jotain hippauspaitaa oon mäkin aatellu laittaa päälle :D .Minkähän ikästä porukkaa on tapaamiseen tulossa? Mä taidan olla pulttiksen kanssa nuorimmasta päästä ; mulla ikää 25.v.Vaikka tunnen kyllä itteni jo ikälopuksi :LOL:
 
Vaikee sanoo, mitä päälle laittaa... :/ Pitää katsoa että MITÄ sinä päivänä mahtuu päälle... :whistle: (siis sen jälkeen kun on repinyt kaikki hiukset päästä ja itkenyt kun ei ole mitään päällä pantavaa.... :D :whistle: )
Voih... nyt tulee stressi.....
Mut ihanaa päästä tuulettumaan ja valmiiseen pöytään syömään lämmintä ruokaa!!!! :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 05:52 kultaköynnös kirjoitti:
Vaikee sanoo, mitä päälle laittaa... :/ Pitää katsoa että MITÄ sinä päivänä mahtuu päälle... :whistle: (siis sen jälkeen kun on repinyt kaikki hiukset päästä ja itkenyt kun ei ole mitään päällä pantavaa.... :D :whistle: )
Voih... nyt tulee stressi.....
Mut ihanaa päästä tuulettumaan ja valmiiseen pöytään syömään lämmintä ruokaa!!!! :p
ihan totta.
joku kunnon iso pihvi *haaveilee jo* :p ;)
 
Mä varaan tänään sen pöydän meille. Onko kaikille ok, jos varaan savuttomalta puolelta? Baarin puolella voi varmasti käydä polttamassa, jos on tarvis. :)

No, nyt mäkin rupesin stressaamaan vaatteista... :headwall: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 10:38 Chantilly kirjoitti:
Mä varaan tänään sen pöydän meille. Onko kaikille ok, jos varaan savuttomalta puolelta? Baarin puolella voi varmasti käydä polttamassa, jos on tarvis. :)

No, nyt mäkin rupesin stressaamaan vaatteista... :headwall: :D
Aaaaagh! Ei saa stressata vaatteista, ku sit mullekin iskee stressi niistä :kieh: .

Ja juu, savuton puoli, maistuu ruoka paremmalta ilman savuja vaik muuten mua ei toisten savuttelu haittaa (tottunu, ku Mikaelin isä poltti "koko ajan ja joka paikassa").

Haaveilen jo siitä, et saa syödä valmista ja lämmintä ruokaa kaikessa rauhassa niin et ehtii maistaakin miltä se maistuu :).
 
DakotanEmo
Mitä missä milloin kuinka monta mitä päälle syötte juotte mitä hä teette? Mie tuun mukkaan jos passa tällanen 23:nen ottaa matkaan? Tosin pääsen huomenna jo! :D Tai siis monelta ootte menos ku pari kaiffaria perui sylmingit ja yksi pitää lähtä hakemaan sit töistä ysiltä illalla...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 15:15 DakotanEmo kirjoitti:
Mitä missä milloin kuinka monta mitä päälle syötte juotte mitä hä teette? Mie tuun mukkaan jos passa tällanen 23:nen ottaa matkaan? Tosin pääsen huomenna jo! :D Tai siis monelta ootte menos ku pari kaiffaria perui sylmingit ja yksi pitää lähtä hakemaan sit töistä ysiltä illalla...
Mukaan vaan! Ollaan siis menossa porukalla ulos syömään ja drinksulle 21.10 eli kuukauden päästä lauantaina. Tarkotus olis mennä Amarilloon, josta aion varata tänään pöydän. Ilmottelen täällä heti, kun olen pöydän varannut.
 

Yhteistyössä