Pääkaupunkiseudun äidit!

DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 15:23 Chantilly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 15:15 DakotanEmo kirjoitti:
Mitä missä milloin kuinka monta mitä päälle syötte juotte mitä hä teette? Mie tuun mukkaan jos passa tällanen 23:nen ottaa matkaan? Tosin pääsen huomenna jo! :D Tai siis monelta ootte menos ku pari kaiffaria perui sylmingit ja yksi pitää lähtä hakemaan sit töistä ysiltä illalla...
Mukaan vaan! Ollaan siis menossa porukalla ulos syömään ja drinksulle 21.10 eli kuukauden päästä lauantaina. Tarkotus olis mennä Amarilloon, josta aion varata tänään pöydän. Ilmottelen täällä heti, kun olen pöydän varannut.
:wave: Ahaas ok. mut eix huomenna ois hyvä päivä kans :D mä luultavasti pääsisin myös tuolloin völjyyn. amarillossa olen ehkä kerran käynyt ja santa fehen en mee *kipaileva* :D Typerää ko sinne ei voi tehdä varausta :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 15:27 DakotanEmo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 15:23 Chantilly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 15:15 DakotanEmo kirjoitti:
Mitä missä milloin kuinka monta mitä päälle syötte juotte mitä hä teette? Mie tuun mukkaan jos passa tällanen 23:nen ottaa matkaan? Tosin pääsen huomenna jo! :D Tai siis monelta ootte menos ku pari kaiffaria perui sylmingit ja yksi pitää lähtä hakemaan sit töistä ysiltä illalla...
Mukaan vaan! Ollaan siis menossa porukalla ulos syömään ja drinksulle 21.10 eli kuukauden päästä lauantaina. Tarkotus olis mennä Amarilloon, josta aion varata tänään pöydän. Ilmottelen täällä heti, kun olen pöydän varannut.
:wave: Ahaas ok. mut eix huomenna ois hyvä päivä kans :D mä luultavasti pääsisin myös tuolloin völjyyn. amarillossa olen ehkä kerran käynyt ja santa fehen en mee *kipaileva* :D Typerää ko sinne ei voi tehdä varausta :/
Olet siis mukana? :wave: :)
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 15:31 Chantilly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 15:27 DakotanEmo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 15:23 Chantilly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 15:15 DakotanEmo kirjoitti:
Mitä missä milloin kuinka monta mitä päälle syötte juotte mitä hä teette? Mie tuun mukkaan jos passa tällanen 23:nen ottaa matkaan? Tosin pääsen huomenna jo! :D Tai siis monelta ootte menos ku pari kaiffaria perui sylmingit ja yksi pitää lähtä hakemaan sit töistä ysiltä illalla...
Mukaan vaan! Ollaan siis menossa porukalla ulos syömään ja drinksulle 21.10 eli kuukauden päästä lauantaina. Tarkotus olis mennä Amarilloon, josta aion varata tänään pöydän. Ilmottelen täällä heti, kun olen pöydän varannut.
:wave: Ahaas ok. mut eix huomenna ois hyvä päivä kans :D mä luultavasti pääsisin myös tuolloin völjyyn. amarillossa olen ehkä kerran käynyt ja santa fehen en mee *kipaileva* :D Typerää ko sinne ei voi tehdä varausta :/
Olet siis mukana? :wave: :)
Jep! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 15:52 Hiiviö kirjoitti:
Mä tässä mietin että uskaltaisinkohan minäkin völjyyn :whistle:

Mä olisin kyllä sitten jo porukan juniori, ihan en silloin ole edes 21 täyttänyt B)

Onko jotain aikarajaa päättää? *ujo*
Rohkeasti vaan mukaan! Vielä mahtuu joukkoon. :)
Kunhan viimeistään sillä viikolla vahvistaa tulonsa, niin katson tarvitseeko pöytävarausta muuttaa. :wave:
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 17:28 zizilisko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 17:05 Fiyza kirjoitti:
Entäs ikäraja esim. Amarilloon?Yleensä 24v. :/
Ei kai siellä tuohon aikaan oo ikärajaa. Ja kun sisällä jo on, niin tuskin tulevat enää myöhemminkään häätämään ulos :D
näin voisin kanssa kuvitella ;)
 

Meitä on siis tulossa:

Veera-81
Jenna
Riikka-78
Zizilisko
Fiyza
Williviini
Kultaköynnös
Chantilly
Pulttis
Dakotan Emo
Hiiviö


Kiva porukka! Eiköhän meille tule oikein mukavat bileet.
=)

Tässä on nyt 11, mutta kyllä me kaikki yhteen 10 hengen pöytään mahdutaan. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 18:57 Chantilly kirjoitti:
Meitä on siis tulossa:

Veera-81
Jenna
Riikka-78
Zizilisko
Fiyza
Williviini
Kultaköynnös
Chantilly
Pulttis
Dakotan Emo
Hiiviö


Kiva porukka! Eiköhän meille tule oikein mukavat bileet.
=)

Tässä on nyt 11, mutta kyllä me kaikki yhteen 10 hengen pöytään mahdutaan. :D
Kivastihan tota porukkaa sit kerty :). Nyt vaan toivotaan et kaikki pääsee paikalle asti :D. *oottaa jo kovasti*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 20:26 Hiiviö kirjoitti:
Niin onkos se se Amarillo, mikä on siinä Mikonkadun vieressä? Siinä on Rax myös lähellä, ihan siinä rautatieaseman vieressä? Mulla on kauhea muistikatko meinaan päällä :D
Mä mietin sitäkin, et voitaishan me tavata vaikka just siinä rautatieasemalla tai kampissa ja mennä yhtä matkaa :). (mulle sama ainakin noista tapaamispaikka, jos päätetään jossain tavata ensin, kun metrolla tuun kuitenkin :D).
 
Mulle sopii tapaaminen ihan siellä paikan päällä tai vaikka sitten siinä rautatieasemalla, itse tulen junalla martinlaaksosta, vantaan puolelta :)

Et jos joku ei vaikka osaa niin nyt mäkin tiedän missä se on :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 21:21 Hiiviö kirjoitti:
Mulle sopii tapaaminen ihan siellä paikan päällä tai vaikka sitten siinä rautatieasemalla, itse tulen junalla martinlaaksosta, vantaan puolelta :)

Et jos joku ei vaikka osaa niin nyt mäkin tiedän missä se on :D
Vantaalta mäkin tuun :D. Mutta kun meiltä täältä länsimäestä on tohon mellunmäkeen vaan alle kilsa, niin metrolla tuun :D.

Mulle myös sopii tapaaminen paikan päällä tai missä vaan, ajattelin vaan tota asema/kamppi akselia jos joku ei osaa paikalle.
 
No jos vaikka katsotaan onko paikalle sitten tulossa joku joka ei välttämättä paikalle osaa. Mutta kyllä mulle kävelyseurakin kelpaa, ei siinä mitään :D

Hei, hei!! Eiks voitais vaikka vielä sopia joku 'merkki' sit jos asemalla nähdään, esim.punaiset ruusut kaikilla tai jotai, et tunnistettais toisemme?? :D

No ei vaan :LOL: (mutta olis se ollut huvittavaa :D )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 22:07 Hiiviö kirjoitti:
No jos vaikka katsotaan onko paikalle sitten tulossa joku joka ei välttämättä paikalle osaa. Mutta kyllä mulle kävelyseurakin kelpaa, ei siinä mitään :D

Hei, hei!! Eiks voitais vaikka vielä sopia joku 'merkki' sit jos asemalla nähdään, esim.punaiset ruusut kaikilla tai jotai, et tunnistettais toisemme?? :D

No ei vaan :LOL: (mutta olis se ollut huvittavaa :D )
:LOL: *reps*

Joo, ois se vaan huikee näky ku ruusujen kanssa siellä seisottais tampion näkösinä :D. *näkee sielun silmin tilanteen*
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 22:07 Hiiviö kirjoitti:
No jos vaikka katsotaan onko paikalle sitten tulossa joku joka ei välttämättä paikalle osaa. Mutta kyllä mulle kävelyseurakin kelpaa, ei siinä mitään :D

Hei, hei!! Eiks voitais vaikka vielä sopia joku 'merkki' sit jos asemalla nähdään, esim.punaiset ruusut kaikilla tai jotai, et tunnistettais toisemme?? :D

No ei vaan :LOL: (mutta olis se ollut huvittavaa :D )

:LOL:
iso lauma nälkäisiä mammoja- siitä tunnistaa ;) :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 22:12 pulttis pikana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 22:07 Hiiviö kirjoitti:
No jos vaikka katsotaan onko paikalle sitten tulossa joku joka ei välttämättä paikalle osaa. Mutta kyllä mulle kävelyseurakin kelpaa, ei siinä mitään :D

Hei, hei!! Eiks voitais vaikka vielä sopia joku 'merkki' sit jos asemalla nähdään, esim.punaiset ruusut kaikilla tai jotai, et tunnistettais toisemme?? :D

No ei vaan :LOL: (mutta olis se ollut huvittavaa :D )

:LOL:
iso lauma nälkäisiä mammoja- siitä tunnistaa ;) :D

:LOL: :LOL: :LOL:
 
Pyöritään hermostuksissa ja tuijotellaan muita ja mietitään, et voisko toi olla se ja se, onkohan sekin tulossa sinne tapaamiseen jne.
Mut, punaiset ruusut kaikille, heh, se vois olla huvittava näky :LOL: .Ei vaineskaan.
Meikkis osaa ainaski tulla paikalle, vaikken oo koskaan Amorillossa käynykkään syömässä :whistle: .Mä tuun täältä itä-vantaalta päin, junalla tai bussilla varmaan matkaan hesaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 23:24 Jenna kirjoitti:
Pyöritään hermostuksissa ja tuijotellaan muita ja mietitään, et voisko toi olla se ja se, onkohan sekin tulossa sinne tapaamiseen jne.
Mut, punaiset ruusut kaikille, heh, se vois olla huvittava näky :LOL: .Ei vaineskaan.
Meikkis osaa ainaski tulla paikalle, vaikken oo koskaan Amorillossa käynykkään syömässä :whistle: .Mä tuun täältä itä-vantaalta päin, junalla tai bussilla varmaan matkaan hesaan.
Missäs päin itä-vantaata sä asut :)? Miten täällä näin paljon onkin Vantaalaisiakin tulossa, ku mä jossain vaiheessa tuolla palstan puolella kattelin jotaa ketjua Vantaalaisista eikä siel ollu ku muutama...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 21:33 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 21:21 Hiiviö kirjoitti:
Mulle sopii tapaaminen ihan siellä paikan päällä tai vaikka sitten siinä rautatieasemalla, itse tulen junalla martinlaaksosta, vantaan puolelta :)

Et jos joku ei vaikka osaa niin nyt mäkin tiedän missä se on :D
Vantaalta mäkin tuun :D. Mutta kun meiltä täältä länsimäestä on tohon mellunmäkeen vaan alle kilsa, niin metrolla tuun :D.

Mulle myös sopii tapaaminen paikan päällä tai missä vaan, ajattelin vaan tota asema/kamppi akselia jos joku ei osaa paikalle.
Mä tuun sun naapurista... :D Elikkäs Mellunmäestä metrolla.
 

Yhteistyössä