Pääkaupunkiseudun äidit!

pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 08:41 Veera-81 kirjoitti:
Muakin jännittää.. perhoset vaan lisääntyy vaikka akkaporukalla ollaan lähdössä... :LOL: Eilen taistelin tukan rullalle, et saas nähdä mimmonen peikko täältä tulee :D

Niin ja pulttis.. Mä voin kans laittaa verkkarit jalkaan, niin ei tarvii sun sitte yksinäs olla erilainen :p
joo.
ehken mä kuitenkaan halua olla niin erilainen.
:D
mulla on tukka "#&%?$!*" ja pörröinen- ei siis ollenkaan edustuskelpoinen- ja tiedä saako pesemälläkään tätä mitenkään nätisti. aina kun on vaan tottunut laittamaan hiuset ponnarille ja menoksi
:whistle: ;)

nyt alkaa vaan enemmän jännittää kun kiroittaa täällä.
joku kramppi vielä iskee B)
iltaan :wave:

Ps. mut tunnistaa niistä rikkinäisistä, lasten ruokatahroissa olevista verkoista :LOL: :xmas:
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 14:29 Chantilly kirjoitti:
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee tulemaan! Mä ainakin odotan tapaamista innolla! =) :wave:
Mä ainakin tulen. Jos mua ei näy, niin sitten bussi on ajanut kolarin ja makaan lasaretissa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 09:56 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 14:29 Chantilly kirjoitti:
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee tulemaan! Mä ainakin odotan tapaamista innolla! =) :wave:
Mä ainakin tulen. Jos mua ei näy, niin sitten bussi on ajanut kolarin ja makaan lasaretissa.
Ei saa manata tollai... Ei ne bussit niin usein kolaroi :D. Jos meitä ei ton Veeran kanssa näy, niin sitte varmaan metro juuttunu tunneliin tai jotain vastaavaa :LOL:
 
pulttis pikana
ette usko mutta mä laitoin rullat päähän :LOL:
joten en ole sitten sähköiskua saanut jos tukka on vähän vallaton-
oikeasti. en muista milloin olisin laittanut, joten tää voi olla törky :D
otan sen verta aikaisin pois että ehdin pesemään tukan jos on ihan :whistle: :x

täähän on ihan hullua :wave:
 
Minä yritän tulla. On kyllä aika heikko olo, vilkaisin tossa omenaa ja meinas yökkö tulla :x

Syömään kyllä vaan minäkin, en viitsi jatkoille lähteä kun ei sitä alkomahoolia voi ottaa ja iltaisin meinaa 10 aikaan jo uni tulla :D

Toivottavasti tää olo kohenisi :/ Jos jotain hyvää niin ei ainakaan ole tullut murehdittua mitä voisi laittaa päälle, kun ei pääse edes sängystä ylös :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 10:52 Hiiviö kirjoitti:
Minä yritän tulla. On kyllä aika heikko olo, vilkaisin tossa omenaa ja meinas yökkö tulla :x

Syömään kyllä vaan minäkin, en viitsi jatkoille lähteä kun ei sitä alkomahoolia voi ottaa ja iltaisin meinaa 10 aikaan jo uni tulla :D

Toivottavasti tää olo kohenisi :/ Jos jotain hyvää niin ei ainakaan ole tullut murehdittua mitä voisi laittaa päälle, kun ei pääse edes sängystä ylös :D

Onhan tässä vielä päivää aikaa, toivotaan, että olo kohenee. :)
Onnea muuten myös! :flower:
 
Nyt oikeesti apua naiset! Mun vaatesuunnitelmat meni uusix :eek:. Toi rapakeli estää tehokkaasti vaaleenpunasten housujen laittamisen, koska ne on muuten jo tossa mellunmäessä takaa polviin asti kurassa :eek:.

Mitä te laitatte päälle?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 11:22 riikka-78 kirjoitti:
Nyt oikeesti apua naiset! Mun vaatesuunnitelmat meni uusix :eek:. Toi rapakeli estää tehokkaasti vaaleenpunasten housujen laittamisen, koska ne on muuten jo tossa mellunmäessä takaa polviin asti kurassa :eek:.

Mitä te laitatte päälle?
anteeksi mutta :LOL:
ööö, mä laitan mustat suorat housut tai tummat farkut :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 11:26 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 11:22 riikka-78 kirjoitti:
Nyt oikeesti apua naiset! Mun vaatesuunnitelmat meni uusix :eek:. Toi rapakeli estää tehokkaasti vaaleenpunasten housujen laittamisen, koska ne on muuten jo tossa mellunmäessä takaa polviin asti kurassa :eek:.

Mitä te laitatte päälle?
anteeksi mutta :LOL:
ööö, mä laitan mustat suorat housut tai tummat farkut :whistle:
Mut oikeesti, mä en osaa sit varmaan kävellä, mut vaaleet housut on aina tollasella kelillä heti ihan kamalan näköset :ashamed: . Että varmaan sitte mustiin farkkuihin kääntyy mun pukeutuminen...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 11:49 riikka-78 kirjoitti:
Mä laitan silti villakangastakin, vaikka kastuiskin :). Kun en ihan toppista viittis laittaa ja ohuemmassa ei taida tareta...

Katotaan sitte illalla mitä oon kaapista löytäny päälleni :LOL:
mielenkiinnolla odotellan kaikkien tukka ja vaate variaatioita sitten- siinä onkin odottaminen ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 11:51 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 11:49 riikka-78 kirjoitti:
Mä laitan silti villakangastakin, vaikka kastuiskin :). Kun en ihan toppista viittis laittaa ja ohuemmassa ei taida tareta...

Katotaan sitte illalla mitä oon kaapista löytäny päälleni :LOL:
mielenkiinnolla odotellan kaikkien tukka ja vaate variaatioita sitten- siinä onkin odottaminen ;)
Nyt iski paineet! :eek: :D

Häippäsenpä tästä nyt suihkuun ja rullailemaan päätäni. :wave:
 
Veera-81 harmaana
Menis nyt vaan aika nopeesti ja tulis jo kello vaikka 15.00.. oon ukolle ilmoittanut että saavat likan kanssa häipyä kolmen aikaan että saan rauhassa laittaa itteäni ja lähteä ilman että likka jää oven taakse huutamaan.
Ja toi ilma... vettä ei kyllä tarttis sataa. On kiharat kaikonnu ennen kun metroasemalle pääsee, jos siellä sataa!! *eijaksasateenvarjoakantaa*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 11:54 Veera-81 harmaana kirjoitti:
Menis nyt vaan aika nopeesti ja tulis jo kello vaikka 15.00.. oon ukolle ilmoittanut että saavat likan kanssa häipyä kolmen aikaan että saan rauhassa laittaa itteäni ja lähteä ilman että likka jää oven taakse huutamaan.
Ja toi ilma... vettä ei kyllä tarttis sataa. On kiharat kaikonnu ennen kun metroasemalle pääsee, jos siellä sataa!! *eijaksasateenvarjoakantaa*
Sama täällä, sateenvarjo jää kyllä kotiin, että sitte jos oikein kovasti sataa, niin laitan villakangastakin sijaan tollasen vettäpitävän :). Mutta ilmoilen sitte tekstarilla sulle mitä mulla on päällä :D.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 13:35 kolmen äiti kirjoitti:
joudun perumaan tuloni.poika alkoi oksentamaan ja en voi jättää kotia isän kanssa,kun poika vaan kitisee ja isällä menee hermot sen kanssa. :(
No, voi harmi. Pikaista paranemista sinne ja kiva kuitenkin, että ilmoitit. :hug:
 
Niih mä kans en pääse :'( Meillä oli sopimus äidin kanssa että katsois lapsia ja soitin sille äsken todetakseni että se on alkanu ryyppäämään taas :'(

Meijän äiti kun asuu hesassa niin oli tarkoitus tulla koko poppoon.Ukko jäis kyllä poikien kanssa,mutta en mä uskalla lähteä yksin ettiin sitä ravintolaa ja sitten tarttis pimeellä ajaa takasin..

Sorry kun ilmoitan näin myöhään :headwall: Olin tuossa jo lähtöä tekemässä,onneks toisaalta soitin mutsille ja tajusin että on ihan änkyrässä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 14:29 Chantilly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 20:05 Chantilly kirjoitti:
Meitä on siis tulossa:

Veera-81
Jenna
Riikka-78
Zizilisko
Fiyza
Chantilly
Pulttis
Dakotan Emo
Hiiviö
Keittiönoita
Memmin


Tässä on nyt 11 henkilöä. Jäikö jonkun nimi mainitsematta? Ravintolasta on nyt varattu 2 pöytää meille nimellä Kokko ja kello 18.

Jos joku ei pääse tulemaan, niin ilmoittakaa tänne viimeistään lauantaina alkuiltapäivään mennessä. On nimittäin aika noloa, jos meitä ilmaantuukin paikalle vain muutama ja ollaan turhaan viety ravintolan asiakaspaikkoja ruuhka-aikaan.

Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee tulemaan! Mä ainakin odotan tapaamista innolla! =) :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 14:20 Henrietta kirjoitti:
Niih mä kans en pääse :'( Meillä oli sopimus äidin kanssa että katsois lapsia ja soitin sille äsken todetakseni että se on alkanu ryyppäämään taas :'(

Meijän äiti kun asuu hesassa niin oli tarkoitus tulla koko poppoon.Ukko jäis kyllä poikien kanssa,mutta en mä uskalla lähteä yksin ettiin sitä ravintolaa ja sitten tarttis pimeellä ajaa takasin..

Sorry kun ilmoitan näin myöhään :headwall: Olin tuossa jo lähtöä tekemässä,onneks toisaalta soitin mutsille ja tajusin että on ihan änkyrässä.

Voi ei, tosi harmi... :/ Kiitos kuitenkin kun ilmoitit. Ehkä sit ens kerralla. :wave:
 
OLENKO MÄ ENSIMMÄINEN?? :D

huomenta vaan kaikille krapulaisille, jotka ne viimeiset rahansa joivat ;)
kiitos oikeasti kaikille, mulla ainakin henk.koht oli kivaa ja ruoka oli ihanaa vaikken piirakkaa saanut. :whistle: (huomaatteko, ruoka vaan mielessä)

nähdään pian uudestaan :wave: :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 09:30 PulttiBois kirjoitti:
OLENKO MÄ ENSIMMÄINEN?? :D

huomenta vaan kaikille krapulaisille, jotka ne viimeiset rahansa joivat ;)
kiitos oikeasti kaikille, mulla ainakin henk.koht oli kivaa ja ruoka oli ihanaa vaikken piirakkaa saanut. :whistle: (huomaatteko, ruoka vaan mielessä)

nähdään pian uudestaan :wave: :xmas:
Mut saithan sä extrajädet :LOL: . Ja vielä ilman extraveloitusta :D.

Kiitti vaan munki puolesta kaikille, tosi kivaa oli. Ja nyt sitte pikkujoulusuunnitelmat kehiin :xmas: .
 
DakotanEmo
:xmas: :wave: moi naapuri! Oli todella hyvää karitsaa vaikkakin perunat maistui ihan traffeleilta :p mut ei se haitant :D Ne pikkujoulu suunnittelut hiukka jäi :LOL: ja sorry kun jouduin lähtemään niin vauhdilla!!!
 

Yhteistyössä