Paljastus eräästä palstalaisesta

Täällä oli toooosi hyvä, hyödyllinen ja kiinnostava aloitus eräästä palstalaisesta. Mielestäni todella asiallinen, koska jos en olisi saanut tietää TOTUUTTA tästä palstalaisesta niin en todellakaan nukkuisi öitäni hyvin. Nyt onneksi saan nukuttua sikästi, kun TOTUUS tuli ilmi.

Mutta nyt pelkään, että unettomuus alkaa kalvaa, ellen saa tietää TOTUUTTA kaikista palstalaisista. Voisitteko nyt kertoa ystävällisesti totuuden itsestänne, kaikkihan täällä kuitenkin ovat tilivelvollisia muille kaikesta mahdollisesta, vai mitä?
Sen sain jo selville, että sen PALJASTUS- aloituksen ap:n lääkitystä olisi syytä muuttaa, mutta mitä vielä?

Itsestäni voin paljastaa, että olen ihan helekutin tylsä ja mitäänsanomaton ihminen. Tyhmä ja pikkumainen. Pinnallinen ja kaikin puolin nolo.

Äiti 44, paljasta nyt ainakin sinä jotain jämerää, tai meikäläiseltä menee kokonaan yöunet...
 
Totuus minusta on se, että olen oikeasti Harri, 39 v pesäkammarin poika Mynämäeltä, ja minulla on homoeroottisia tunteita Herra Majuria kohtaan.
:LOL: Tämä oli aivan hervoton paljastus :kiss: Kai minunkin täytyy sitten tunnustaa, että olen todellisuudessa 19-vuotias teekkari Otaniemestä, joka haaveilee sukupuolenvaihdosleikkauksesta ja viettää siksi aikaansa tällä palstalla :D Jotkut lienevät jo arvanneet tämän totuuden...
 
tt ei kirj
Totuus on se, että kärsin erilaisista neurologisista jutuista ja niiden vuoksi osittain olen hyvin älykäs ja fiksu, filmaattinen ja kaikkea siltä väliltä. Eipä silti, olen myös haluamattani hyvin tyhmä, kun en osaa välillä yksinkertaisia asioita, kuten akkujen laittamista oikeinpäin, digiboxin kaukosäätimen käyttöä ja television samaten. Ongelmia tulee välillä tai hyvin usein ja niitä oikeasti pitää harjoitella. Olen myös monilahjakas. Valitettavasti on myös olemassa ne paskempi puoli näiden hyvien juttujen vuoksi.
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22903398:
:LOL: Tämä oli aivan hervoton paljastus :kiss: Kai minunkin täytyy sitten tunnustaa, että olen todellisuudessa 19-vuotias teekkari Otaniemestä, joka haaveilee sukupuolenvaihdosleikkauksesta ja viettää siksi aikaansa tällä palstalla :D Jotkut lienevät jo arvanneet tämän totuuden...
Minä olen tätä ounastellut. Olit eilen niin häilyvä ja puberteettinen siinä yhdessä ketjussa, en muista mikä mamukohkaus se oli. Mutta sen muistan että sinusta ei ollut mitään vastusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22903404:
Haa, Päätönhän on MIES!!! Kis kis kis kis... tule tänne....kisukisu.... :)

Sinä olet laittanut näköjään uuden sinisen nikin, Tri Sekopää. Tunnistin sinut heti!
en ole laittanu. linkitä tähän ketju missä semmonen sekopää on. menen sinne kirjottelemaan ja saan pitkän bannin. siinä tapauksessa että olen joku tohtori sekopää..

enkö aio mennä nyt minnekkään vaikka kuin kisuttelet siellä. heräsin just äsken..
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22903426:
en ole laittanu. linkitä tähän ketju missä semmonen sekopää on. menen sinne kirjottelemaan ja saan pitkän bannin. siinä tapauksessa että olen joku tohtori sekopää..

enkö aio mennä nyt minnekkään vaikka kuin kisuttelet siellä. heräsin just äsken..
Hapan mies. Pyh!
 

Yhteistyössä