Paljastus eräästä palstalaisesta

Totuus on se, että näin viimeyönä aivan huikeata unta, jossa olin mieheni veljen ja mieheni kourissa :p Ja heräsin *siihen*.
Parempi kuin mun uneni:
näin unta että soitin miehelleni että mihin on kadonnut, tämä sentään vastas unessani puhelimeen....
Aamulla oli miehen ilme aika :O kun kysyin että mitä hemmettiä se keskellä yötä luuhaa Pietarsaaressa ympärikännissä ja kehtaa vielä mulle vastata "mitä se sulle kuuluu".

Näen välillä ihan outoja unia.
 
Parempi kuin mun uneni:
näin unta että soitin miehelleni että mihin on kadonnut, tämä sentään vastas unessani puhelimeen....
Aamulla oli miehen ilme aika :O kun kysyin että mitä hemmettiä se keskellä yötä luuhaa Pietarsaaressa ympärikännissä ja kehtaa vielä mulle vastata "mitä se sulle kuuluu".

Näen välillä ihan outoja unia.
Minä taas olin unessani vetreä nuori mies (oikeasti olen siis keski-ikäinen nainen) ja minulla oli iäkkäämpi naisystävä, melkein mummo ja hän oli niin mielissään, kun kävelimme kadulla käsikkäin ja mielestäni hän oli oikein hot:) Kello soi, en ehtinyt nähdä miten siinä kävi. Tuntui letkeältä olla nuori mies.
 
Että jos täällä on meneillään tällaisia "paljastuksia" useamminkin, kun itse poissa palstalta. Aika inhottavaa tuollainen meininki mielestäni. Tein ilmoituksen siitä ketjusta.
siis tuon tajusin mun ajatukset menee taas niin ettei kukaan tajuu....siis en tajuu tuota, että näitä paljastuksia on nyt ollut yhdestä jos toisesta palstalaisesta...
 
Kepsis
Että jos täällä on meneillään tällaisia "paljastuksia" useamminkin, kun itse poissa palstalta. Aika inhottavaa tuollainen meininki mielestäni. Tein ilmoituksen siitä ketjusta.
Alkaa tosissaan epäilyttää tuo sinun älykkyysjulistus taannoin, kommentoit tähän ketjuun useamman kerran vielä jopa arvuuttelet sisältöä mutta et vaivaudu lukemaan tätä ketjua? Voin helpoittaa oloasi, kaikki paljastelee täällä itsestään ei muista... Luoja tälläistä...
 
Non compos mentis
Alkaa tosissaan epäilyttää tuo sinun älykkyysjulistus taannoin, kommentoit tähän ketjuun useamman kerran vielä jopa arvuuttelet sisältöä mutta et vaivaudu lukemaan tätä ketjua? Voin helpoittaa oloasi, kaikki paljastelee täällä itsestään ei muista... Luoja tälläistä...
Öh, olen itsekin vastannut tähän ketjuun paljastamalla jotain itsestäni. Viittaan tässä toiseen tämäniltaiseen ketjuun, joka lienee jo poistettu.
 

Yhteistyössä