Paljastus eräästä palstalaisesta

äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22903610:
Ostin muuten tänään alesta vähän lankoja. :p
Kun moderaattorikin on paikalla niin kysyn miksi YouTuben musiikkilinkit jäävät spämmifiltteriin jos ne laittaa tänään oppimallani url-tekniikalla musaketjuun?
 
Hra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22903627:
Kun moderaattorikin on paikalla niin kysyn miksi YouTuben musiikkilinkit jäävät spämmifiltteriin jos ne laittaa tänään oppimallani url-tekniikalla musaketjuun?
Koska harmailijat on pahimpia spämmääjiä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22903627:
Kun moderaattorikin on paikalla niin kysyn miksi YouTuben musiikkilinkit jäävät spämmifiltteriin jos ne laittaa tänään oppimallani url-tekniikalla musaketjuun?
Tuohon en osaa vastata, jotkut linkit vaan jäävät siihen helpommin.
 
Turkilmas
Mä kohtasin tänään karun totuuden. Mä oon antanut kasvaa oman värini hiuksissa ja ollut niistä tosi ylpeä. Siis silleen tyhmästi ylpeä vielä, tyyliin" lämmöllä, mulla onkin luonnostaan hienon väriset hiukset, eikä tarvi tunkea kemikaaleja päähän ja olla feikkitukka...".

No, tänään olin kampaajalla ja peilistähän se karmea totuus paljastui. Ei, mulla ei todellakaan ole kivan väriset hiukset.... Ei edes kampaaja voinut olla sanomatta että kannattais ainakin sävyttää.

Joo, ostin hiusvärin, olen jatkossakin feikkitukka, enkä enää ikinä lällättele.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22903843:
mikä vaan ruoka menee kylmänä.. :D
Mäkin tykkään kylmästä ruuasta :D Kylmä pizza on parasta. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin olla nälkäinen ja raskaana ja saada eteensä tulikuumaa ruokaa... puhaltele siinä sitten, ihan silmissä sumenee.
 

Yhteistyössä