Paljonko teillä menee rahaa ja paljon saatte?

Minä 19, mies 21, poika reilu 7kk. Mies saa palkkaa 2200e-2600e/kk käteen. Minä saan lapsilisää 100e ja äitiyspäivärahaa n. 300e kuukaudessa. Laskuihin menee 1000-1500e/kk ja ruokaan en osaa arvioida. Tullaan toimeen oikein loistavasti :)
 
Minä 21, mies 22 ja poika 2v+ hauvavauva

Mihen tulot verojen jälkeen n 2500e/kk ja minun hoitorahani+lapsilisä n 300e/kk.

Juuri ostettiin oma talo ja auto.
asumiskuluihin menee n 1200e/kk+sähkö ja vesi n50e.
autokuluihin vakuutuksineen menee n 500e/kk.
Ruokakaupassa kuluu helposti se 500e/kk ja koiraan n 200e/kk.
Muut laskut ovat n200ekk.

Jonkin verran kuussa jää yli jollei mitään yllätyskuluja tule.

Vanhemmat auttavat meitä rahallisesti jos pyydämme, mutta harvassa ovat ne kerrat. Mielummin ostavat suoraan esim vaatteita ja leluja lapsenlapselleen.

Eiköhän nuori äiti voi olla täysin itsenäinen vaikka omaisikin rikkaat vanhemmat ja saisi heiltä avustusta.

=)
 
Ei mua vanhemmat auttaneet kun mukasut sain yh:na, olin 17v kun eka sybty ja 19 kun toka, joskus tarvitsi lainata, mut piti aina maksaa takas, vaikka laina olis ollu 20mk, itse maksoin vuokran ja muut laskut, vaikka sain pienintä ä-rahaa, nykyään on ilmeisesti nuorilla vanhemmilla helpompaa kun 15v sitten.
 
oon 17 ja lapsi 5kk ja mä saan kuukaudessa n800-900 euroo. ja mies saa jotain 2000 e/kk (oma yritys) ruokaan menee rahaa noin,1000e sisältyen pesuaineet yms. lainaa on enemmänkin firman laina asunto laina ja autolaina. mutta ei oo tehny tiukkaa laskuihin menee jonkun verran rahaa. Meidän vanhempien ei ole tarvinnut avustaa missään vaiheessa penniäkäänmikä on hyvä ettei sitten vahingossakaan jää riippuvaiseks siitä että saa ns"helppoo rahaa"
 

Yhteistyössä