Palstan sateenkaariväki pinoon

  • Viestiketjun aloittaja Onko meitä muita?
  • Ensimmäinen viesti
Mä en oikeen ymmärrä taas sitä, että pitää kaikki ihmiset lokeroida, että toi on bi ja toi on homo ja toi on hetero. Ja ei ku ei se ehkä sittekään oo bi, ku se ei oo pitkään aikaan ollut naisen kanssa. Rakastutaan kaikki ihan kehen rakastutaan, miksi sitä pitää lokeroida itseään siinä samalla?
Joo, muakin häiritsee liika lokerointi. Kyseessä on myös aika henk.kohtainen kokemus/tuntemus ja se on jokaisen itse määriteltävissä.
 
rtee
[QUOTE="huoh";23579703]Mua harmittaa se että joillain tuo huomionhaku on ehtymätön luonnonvara. Se tuntuu aiheuttavan jopa valehtelua nettipalstalla.
Kyllähän mä oonkin bi, tuolla mummeliisan periaatteella. Eli ettei oo koskaan ollut naissuhdetta. :D[/QUOTE]

Entä ihminen joka ei ole koskaan ollut suhteessa, sinun logiikallasihan hän ei ole hetero eikä homo eikä bi? Mikä hän sitten on? Seksuaaliton? :D
 
[QUOTE="vieras";23579842]Miten nainen on bi, jos on esim. elänyt kymmenen vuotta miehen kanssa? Onks hänellä sit irtosuhteita vai?[/QUOTE]

Samalla lailla kuin nainen tai mies voi olla hetero vaikka on elänyt 10 vuotta sinkkuna ?
 
"huoh"
Entä ihminen joka ei ole koskaan ollut suhteessa, sinun logiikallasihan hän ei ole hetero eikä homo eikä bi? Mikä hän sitten on? Seksuaaliton? :D
Nyt ei ollutkaan kyse tällaisesta ihmisestä, vaan keski-ikäsestä naisesta joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa mut pitää tehdä itseään tykö myös bi-seksuaalina, huomiota se on näet pienikin huomio. ;)

Mäkin voin sanoa itseeni bi-seksuaaliksi tällä perusteella, oon ollut noin kymmenen miehen kanssa, mutta naiset on musta seksikkäitä. En oo koskaan ollut suhteessa naisen kanssa ja tuskin tulen olemaankaan.
Oonko mä nyt kovempi sateenkaari kuin mummo kun mulla on vaan 2 lasta? :D
 
"tiiu"
Montakohan laista Mummeliisalla muuten olisi jos olisikin "eteen sattunut" pari pitkää suhdetta naisen/naisten kanssa? Tuli vaan mieleen, mitenkään muuten ei kiinnosta ihmisten suuntautumiset tai naisen kanssa pussailut vuonne miekka ja kirves.
 
[QUOTE="vieras";23579871]Ei oo mielestäni sama asia. Sinkkuna voi tehdä mitä huvittaa. Mut jos oot elänyt vuosia miehen kanssa, niin miten voit olla bi? Ajatuksissas?[/QUOTE]

Minä näen sen niin, että jos ihminen tuntee seksuaalista vetoa vain vastakkaiseen sukupuoleen, hän on hetero.
Jos hän tuntee vetoa vain omaan sukupuoleensa, hän on lesbo tai homo.
Jos hän tuntee vetoa kumpaankin sukupuoleen hän on bi-seksuaali.

Toki sanoille voi luoda toisenkinlaisen merkityksen ja panna ne tarkoittamaan jotain muuta.
:)
 
[QUOTE="tiiu";23579890]Montakohan laista Mummeliisalla muuten olisi jos olisikin "eteen sattunut" pari pitkää suhdetta naisen/naisten kanssa? Tuli vaan mieleen, mitenkään muuten ei kiinnosta ihmisten suuntautumiset tai naisen kanssa pussailut vuonne miekka ja kirves.[/QUOTE]

Tuo on asia, jota itsekin miettinyt joskus.
Toivottavasti yhtä monta tai enemmän, mutta koska voi elää vain yhden elämän kerrallaan niin sitä ei voi tietää.
:)
 
[QUOTE="vieras";23579871]Ei oo mielestäni sama asia. Sinkkuna voi tehdä mitä huvittaa. Mut jos oot elänyt vuosia miehen kanssa, niin miten voit olla bi? Ajatuksissas?[/QUOTE]

:O Siis mikä tässä nyt on vaikea käsittää? Se on seksuaalinen suuntaus, eli ko. henkilö kykenee tuntemaan seksuaalista vetoa/ihastusta kumpaankin sukupuoleen. Yksiavioisuus/miehen kanssa eläminen ei sitä bi-puolta poista.
 
"huoh"
Vuosisadan homoseksuaali. :LOL: Koita Mummeliisa jaksaa, jollain on susta selvästi paha pakkomielle. :D
Niin kova pakkomielle et tää on ensimmäinen kerta kun kommentoin tuolle nikille mitään. En tiennytkään että hän on pyha lehmä täällä, jota ei sovi kritisoida. Pitemmän aikaa olen tuon huomionhalun kyllä jo huomioinut ja vältellyt ko.nikin ketjuja juuri tämän piirteensä takia.
Säkin pidät itseesi nyt varmasti todella "vuosisadan lesbona", kun pussasit ninaa poskelle. :D
Sä oot edes pussannut naista, sekin on paljon enemmän kuin mitä mummeliisa on saanut aikaan koskaan, vaikka on niin sateenkaari olevinaan.
 
ymhs
Ja sitten lapsia haluavan bi-naisen eteen ihan sattumalta osuu se ihana ja mahtava mies (naiset eivät ole olleet ihan niin mahtavia kukaan), mennään kimppaan ja saadaan lapsia - ja haaveillaan 1 krt/vko naisen kosketuksesta ja ollaan bi. Näinhän se menee.
 
niinpä niin
Tuo on asia, jota itsekin miettinyt joskus.
Toivottavasti yhtä monta tai enemmän, mutta koska voi elää vain yhden elämän kerrallaan niin sitä ei voi tietää.
:)
Ehkä et olisi kahdeksaa kertaa pyytänyt spermanluovuttajaa? Vai mitä luulet? Hyvä kun sitten eteen sattumalta osui mahtavat miehet :D.

Kokeekohan kukaan ongelmana yhtälön olen bi-nainen + haluan suurperheen?
 
jaahaa
Minä näen sen niin, että jos ihminen tuntee seksuaalista vetoa vain vastakkaiseen sukupuoleen, hän on hetero.
Jos hän tuntee vetoa vain omaan sukupuoleensa, hän on lesbo tai homo.
Jos hän tuntee vetoa kumpaankin sukupuoleen hän on bi-seksuaali.

Toki sanoille voi luoda toisenkinlaisen merkityksen ja panna ne tarkoittamaan jotain muuta.
:)
Tällä perusteella kaikki on bi-seksuaaleja. Ja uskonkin että näin on. Mutta jos ketju käsittelee kuitenkin niitä jotka toteuttaa tätä bi-seksuaalisuuttakin ihan käytännössä, niin sinuna en pitäs itseeni vuosisadan bi.nä vain sen vuoks et jollain naisella on kuvastossa seksikäs perse mielestäsi.
Sä et ole käytännössä mikään bi.
 
niin?
:O Siis mikä tässä nyt on vaikea käsittää? Se on seksuaalinen suuntaus, eli ko. henkilö kykenee tuntemaan seksuaalista vetoa/ihastusta kumpaankin sukupuoleen. Yksiavioisuus/miehen kanssa eläminen ei sitä bi-puolta poista.
Ja sä olet ollut/olet ihastunut naiseen, mutta et tunnusta olevasi bi? Tämä sun tilannehan nyrjäytti tilanteen päälaelleen.
 

Yhteistyössä