Palstan sateenkaariväki pinoon

  • Viestiketjun aloittaja Onko meitä muita?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;23579958:
Ehkä et olisi kahdeksaa kertaa pyytänyt spermanluovuttajaa? Vai mitä luulet? Hyvä kun sitten eteen sattumalta osui mahtavat miehet :D.

Kokeekohan kukaan ongelmana yhtälön olen bi-nainen + haluan suurperheen?
Minä luulen, että olisin, mutta myönnän, että on kovin vaikea tietää miten asiat todellisuudessa olisivat menneet. Muuttuvia tekijöitä on liikaa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23579871]Ei oo mielestäni sama asia. Sinkkuna voi tehdä mitä huvittaa. Mut jos oot elänyt vuosia miehen kanssa, niin miten voit olla bi? Ajatuksissas?[/QUOTE]

Mitenkä voi tietää olevansa herero jos ei ole ollut kummankaan sukupuolen kanssa suhteessa ollenkaan? Miten 14 vuotias voi tietää olevansa hetero tai bi tai homo? kyllä sen vaan kuule tietää, toki kaikki eivöät koe kuuluvansa mihinkään, ja aina voi tulla yllätyksenä uusia puolia itsestään. mutta pääosin väitän, että jokainen tietää mikä on sitten kun alkaa seksuaalisuus kiehtoa. vanha piikakin tietää olevansa hetero, vaikkei eläessään olisi missään suhteessa.

on meitä bi seksuaaleja paljon, jotka eivät vaan ole koskaan saaneet naisista sitä vastarakkautaa, vaikka tunteita on ollutkin, mies sitten löytyi kumminkin, koska tunnemmehan myös vetoa heihin. suhteeseenhan tarvitaan kaksi osapuolta. Valitettavan usein me bi.t ihastumme heteronaisiin ja eihän siitä mitään tule. pitäisi olla toinen samankaltainen, jota kyllä harvemmin vaan löytää :( Ihmissuhteet on niin moniselitteisiä, ettei se riitä. että toinen olisikin lesbo, tarvitaan sitä kemiaakin. joten vaikeaksi menee, ellei sitten asu todella lesbomyönteisessä ympäristössä ja tapaa useammin kaltaisiaan.

Mikä tässä nyt niin ihmetyttää :D Sua häiritsee huomionhaku, mutta tuolla logiikallaan lähes kaikki seurustelevat bi.t ovat huomionkipeitä, koska ovat jommankumman sukupuolen kanssa pelkästään, eivätkä toteutakaan sitä seksuaalisuuttaan yhtäaikaa kaikkiin. mutta mitäs eihän heterokaan voi suhteessa ollessaan paneksia muita, ei me bi-seksuaalit tässä asiassa suhteessa eläessämme sen kummempia ole. Muutenhan sitä voisikin ryhtyä sinkuksi ja hässimään kaikkia, jos tätä ajattelisi vain seksin kannalta.
 
En tiedä nyt oletko tosissasi, mutta siinä yksi ryhmä ihmisiä joilla uskon olevan oikeastaan aika kovat paikat meidän yhteiskunnassamme, jossa seksuaalisuudella lopulta yllättävänkin iso rooli ...
Vaikka minulla on 4 lasta ja olen ollut naimisissa kaksi kertaa, seksi ei silti merkitse minulle yhtään mitään. En ole tuntenut mitään seksuaalista ketään kohtaan eikä se minua häiritse. Eniten häiritsee se kun nykyaikana niin moni asia määritellään suoraan tai välillisesti seksin/seksuaalisuuden kautta. Mutta ei se hankalaksi elämääni tee.
 
et taida ihan ymmärtää
Tällä perusteella kaikki on bi-seksuaaleja. Ja uskonkin että näin on. Mutta jos ketju käsittelee kuitenkin niitä jotka toteuttaa tätä bi-seksuaalisuuttakin ihan käytännössä, niin sinuna en pitäs itseeni vuosisadan bi.nä vain sen vuoks et jollain naisella on kuvastossa seksikäs perse mielestäsi.
Sä et ole käytännössä mikään bi.
Eivät ole. kaikki eivät ole bi seksuaaleja vaan suurin osa ihmisistä tuntee vetoa vain vastakkaiseen sukupuolen. mun tuttavissani on harvassa ne naiset jotka katselisivat naisia "sillä silmällä" miesten lisäksi edes leikillään. kaikki sinkutkin lähtevät miehiä metsästämään ja ihastelevat miesten piirteitä eivätkä voisi kuvitellakkaan itseään naisen kanssa. he eivät tunne naisia kohtaan minkäänlaista kiinnostusta, muuta kuin ystävinä. Samoin kuin lähes kaikki tuntemani miehet puheidensa perusteella ihastelevat naisia ja eivät kuulemma ikinä voisi kuvitellakaan olevansa muiden miesten kanssa yhdessä, taikka "sillain"

Se ero minulla ja täysin heterolla on, että minä olen sinkkunakin etsinyt varteenottavasti suhteeseen naisia miesten lisäksi ja katsellut "sillä silmällä" molempia, mutta saanut kuitenkin miehen elämääni, koska en löytänyt edes ketään naista. miehiä on helpompi löytää, koska heteromiehiä on maailmassa miljoona kertaa enemmän kuin lesbonaisia tai bi-naisia. .
 
rtee
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;23579958:
Ehkä et olisi kahdeksaa kertaa pyytänyt spermanluovuttajaa? Vai mitä luulet? Hyvä kun sitten eteen sattumalta osui mahtavat miehet :D.

Kokeekohan kukaan ongelmana yhtälön olen bi-nainen + haluan suurperheen?
Minkä ihmeen takia kukaan kokisi tuon yhtäkön ongelmana? Avaisitko hieman?
 
......
Minkä ihmeen takia kukaan kokisi tuon yhtäkön ongelmana? Avaisitko hieman?
minäkään en ymmärrä, sillä olen kuitenkin aina halunnut perheen ja tiennyt, että olenpa naisen tai miehen kanssa, haluan sellaisen kumppanin joka myös haluaa perheen kanssani ja sen sitten tavalla tai toisella toeteutamme. naisen kanssa olisimme käyttäneet luovuttajaa, joita lähipiiristä ystävistäkin olisi löytynyt jo 99% varmuudella omalta puoleltani parikin. Jos haluaa ylipäätään lapsen, niin mitä merkitystä sillä enää on, kuinka monta niitä haluaa. Sillä naisparin on täysin mahdollista saada lapsia onnistuneesti kuin muidenkin naisten, halutessaan niin. tietysti avustuksella, Useimmat ihmiset maailmassa haluavat lapsia, riippumatta seksuaalisesta suuntautumisestaan.

En ymmärrä tuota suurperhe pointtia. Jos löytää luovuttajan yhdelle niin sama luovuttaja todennäköisesti ei pane vastaan vaikka luovuttaisi viisikin kertaa ja vaikka molemmille naisille yhtäaikaa, jolloin niitä yhteisiä lapsia tulisi kahdelta synnyttäjältä. Oikeastaan tiuhempaanhan sen suurperheen saisi kaksi naista yhdessä, sillä kaksi voi olla yhtäaikaa raskaana, mutta heterosuhteessa vain nainen voi tuottaa jälkeläisen.
 
"vieras"
[QUOTE="...";23580061]No, sanotaan sitten näin, että hyvä tietää, että spermaa saa helposti ja halvalla ja ilman sen enempää vaivaa kun haarat avaamalla ovulaation aikaan.[/QUOTE]

Saahan sitä, jos on tarvetta ;) Vaikka miten, jopa täysin lesbokin. Tuskin se seksi lapsentekomielessä mieheen nyt sen vaikeampaa on kuin heteronaiseltakaan sinkkuna, mikäli haluaa perheenlisäystä muttei miestä.
 
"..."
[QUOTE="vieras";23580139]Saahan sitä, jos on tarvetta ;) Vaikka miten, jopa täysin lesbokin. Tuskin se seksi lapsentekomielessä mieheen nyt sen vaikeampaa on kuin heteronaiseltakaan sinkkuna, mikäli haluaa perheenlisäystä muttei miestä.[/QUOTE]

No, me varmaan liikutaan sitten eri piireissä. Musta on helpompaa levittää haarat miehelleni kun alkaa a) etsiä baarista jotain yhdenillan panoa siittäjäksi tai b) löytää/omata tuttuja, jotka voivat käydä luovuttajaksi (en tuntisi ketään tällaista henkilöä jolta voisin edes kysyä). Mutta ehkä siinä vaiheessa olisikin sitten eri kuviot kun nyt, en tiedä, muuta en voi nyt sanoa.
 
"vieras"
[QUOTE="...";23580188]No mä en tunne ketään luovuttajaa. Ehkä niitä sitten alkaisi ilmaantua tuttavapiiriin kun olisin naisen kanssa (??).[/QUOTE]

Kyselemällä varmastikin, ja netistä löytyy jos haluaa käyttää. Jos on valmis seksiin niin kyllähän niitä luovuttajia saa sitten muutenkin ihan vaikka millä mitalla ja mistä haluaa. naisellahan on emätin, lesbollakin ja miehellä penis. Ei täysi lesbouskaan merkitse kaikille sitä, ettei voisi miehen kanssa tehdä kuitenkin lapsen :) Bi-seksuaaleilla tuskin sen epätodennäköisemmin kyse on vehkeen hylkimisestä.
 
rtee
[QUOTE="...";23580168]No, me varmaan liikutaan sitten eri piireissä. Musta on helpompaa levittää haarat miehelleni kun alkaa a) etsiä baarista jotain yhdenillan panoa siittäjäksi tai b) löytää/omata tuttuja, jotka voivat käydä luovuttajaksi (en tuntisi ketään tällaista henkilöä jolta voisin edes kysyä). Mutta ehkä siinä vaiheessa olisikin sitten eri kuviot kun nyt, en tiedä, muuta en voi nyt sanoa.[/QUOTE]

Mulla menee kyllä nyt ohi sun pointti. Oliko se, että heterosuhteessa on helpompi tehdä lapsia kuin homosuhteessa? Joo, eiköhän kaikki tämän ymmärrä, se ei silti tarkoita, etteikö niitä lapsia voisi homosuhteessakin tehdä ja suhteellisen helposti. Se ei myöskään tarkoita etteikö bi-nainen voisi olla naisen kanssa sen takia, että miehen kanssa on helpompi tehdä lapsia.
 
Just niin
[QUOTE="vieras";23579394]Ja kos vaan ei ole mitään lapsettomuustaustoja niin miksi edes lähteä maksullisiin hedelmöityshoitoihin lääkäriin asti. Kyllähän moni lesbopari varmaan tuntee jonkun kaverin, joka auttaa ja luovuttaa siittiöitä, sen kummemmasta kun ei ole kysymys.[/QUOTE]

Luin eräästä heteropariskunnasta, joka kärsi lapsettomuudesta. Mies päätteli, että hänen simppansa ovat hieman laiskoja uimareita. Joten hommasi ruiskun ja sillä sitten spruuttasi simpat vaimonsa emättimeen. Raskaus alkoi siitä kierrosta.

Kyllä ne heterotkin keksivät vaikka mitä raskautuakseen. Se on veteen piirretty raja, mikä on ns. epänormaalia ja mikä normaalia.
 
"vieras"
[QUOTE="...";23580168]No, me varmaan liikutaan sitten eri piireissä. Musta on helpompaa levittää haarat miehelleni kun alkaa a) etsiä baarista jotain yhdenillan panoa siittäjäksi tai b) löytää/omata tuttuja, jotka voivat käydä luovuttajaksi (en tuntisi ketään tällaista henkilöä jolta voisin edes kysyä). Mutta ehkä siinä vaiheessa olisikin sitten eri kuviot kun nyt, en tiedä, muuta en voi nyt sanoa.[/QUOTE]

Ai , olen kuullut heteronaistenkin ajattelevan miten paljon helpompi olisi tehdä lapsi vaan sille yhdenyön jutulle, kuin odotella että joskus se sinkkuus päättyisi ja löytyisi se kunnon suhde. Ja uskoisinkin, että monen kohdalla se olisikin paljon helpompi ja ehkä parempi keino, viis siitä mitä seksuaalisuutta edustaa. jotkut jäävät sitten huonoon suhteeseen vain siksi, että se elämän jatkamisvietti saadaan toteuttaa ja on joku isukki lapselle. Näin on sinkkuvuosinaan jokunen ystävänikin todennut. Kun biologinen kello tikittää, ja alkaa ikääkin olla... mutta parisuhteet eivät onnistu. Kun kaikille sitä parisuhdetta vaan ei oosu kohdalle, olipa mikä oli, hetero tai vaikka homo. Joten sikäli ehkä ajattelemme vähän toisin.
 
"..."
[QUOTE="vieras";23580213]Kyselemällä varmastikin, ja netistä löytyy jos haluaa käyttää. Jos on valmis seksiin niin kyllähän niitä luovuttajia saa sitten muutenkin ihan vaikka millä mitalla ja mistä haluaa. naisellahan on emätin, lesbollakin ja miehellä penis. Ei täysi lesbouskaan merkitse kaikille sitä, ettei voisi miehen kanssa tehdä kuitenkin lapsen :) Bi-seksuaaleilla tuskin sen epätodennäköisemmin kyse on vehkeen hylkimisestä.[/QUOTE]

Hahhahaaa, onko lesbolla emätinkin haaahhaa buahaa. Koomista.
Tiedän todellakin että lesboilla on lapsia (oho), mulla on jopa ollut lesbotuttavia (ohooho) mutta kai sitä vaivaa pitää hieman enemmän nähdä kun "haarat auki lauantai-iltana" (jos jostain netistäkin pitäisi alkaa jotain siittäjää bongaamaan, väsyttää jo ajatuskin). Mutta ymmärrän, jos ei ole kun reikä ja reikä niin onhan se lähdettävä metsästää tai löytää sitten siitä tuttavapiiristä.
 
Just niin
En tiedä nyt oletko tosissasi, mutta siinä yksi ryhmä ihmisiä joilla uskon olevan oikeastaan aika kovat paikat meidän yhteiskunnassamme, jossa seksuaalisuudella lopulta yllättävänkin iso rooli ...
Älä lässytä. Itse olet niin seksistä jauhava ihminen, että et näytä tajuavan niitä, jotka eivät halua puhua seksistä mitään. On niitä suhteita sitten tai ei.
 
"..."
Mulla menee kyllä nyt ohi sun pointti. Oliko se, että heterosuhteessa on helpompi tehdä lapsia kuin homosuhteessa? Joo, eiköhän kaikki tämän ymmärrä, se ei silti tarkoita, etteikö niitä lapsia voisi homosuhteessakin tehdä ja suhteellisen helposti. Se ei myöskään tarkoita etteikö bi-nainen voisi olla naisen kanssa sen takia, että miehen kanssa on helpompi tehdä lapsia.
Ja mulla menee sun järjenjuoksu nyt totaalisen ohitse. Muistatko mistä sä tämän mun lausahduksen asiaan liittyen poimit? Kenestä siinä puhuttiin? Mikä oli pointtina? Mitä mä siinä kysyin?

Jotenkin näin, että onko kukaan bi - nainen koskaan ajatellut onko ongelmaa bi + suurperhe. Juuri tuossa toteat, että "eiköhän kaikki ymmärrä, että heterosuhteessa on helpompi tehdä lapsia" - joten eikö raksuta nyt mitenkään tämä minun ajatukseni/mielipide? Tämän enempää rautalangasta en voi enää vääntää. Lue taustat, katso sen pohjalta mitä puhutaan. En ole väittänyt, etteikö homosuhteessa voi tehdä lapsia, missä näin lukee?
 
"vieras"
[QUOTE="...";23580272]Hahhahaaa, onko lesbolla emätinkin haaahhaa buahaa. Koomista.
Tiedän todellakin että lesboilla on lapsia (oho), mulla on jopa ollut lesbotuttavia (ohooho) mutta kai sitä vaivaa pitää hieman enemmän nähdä kun "haarat auki lauantai-iltana" (jos jostain netistäkin pitäisi alkaa jotain siittäjää bongaamaan, väsyttää jo ajatuskin). Mutta ymmärrän, jos ei ole kun reikä ja reikä niin onhan se lähdettävä metsästää tai löytää sitten siitä tuttavapiiristä.[/QUOTE]

nyt menee jo jotenkin niin hsyteerisekn kuuloisiksi nämä vastaukset sinulta, että antaa olla tämän aiheen :) Eiköhän se ole nyt nähty, ettei sulla oikeasti ole enää edes mitään kommentoitavaa, mutta kun on kiihkouksissaan pakko kuitenkin jonkinlaista tekstiä länkyttää takaisin päin.
 
"..."
[QUOTE="vieras";23580271]Ai , olen kuullut heteronaistenkin ajattelevan miten paljon helpompi olisi tehdä lapsi vaan sille yhdenyön jutulle, kuin odotella että joskus se sinkkuus päättyisi ja löytyisi se kunnon suhde. [/QUOTE]

En tiedä paljonko mulle pitäisi maksaa että lähtisin etsimään yhdenyönsuhdetta tai kaiken kukkuraksi jotain siittäjää tuollaisesta suhteesta. En jaksa edes ajatella, tulee päänsärky. Muu sun teksti menikin vähän ohi aiheen.
 
///
[QUOTE="vieras";23580316]nyt menee jo jotenkin niin hsyteerisekn kuuloisiksi nämä vastaukset sinulta, että antaa olla tämän aiheen :) Eiköhän se ole nyt nähty, ettei sulla oikeasti ole enää edes mitään kommentoitavaa, mutta kun on kiihkouksissaan pakko kuitenkin jonkinlaista tekstiä länkyttää takaisin päin.[/QUOTE]

Ja mun mielestä sun "lesbollakin on emätin" tekstit on todella älyttömiä. Mä en ole todellakaan mitään täällä länkyttänyt kuten kypsästi kerrot. En ole kiihkouksissani en mitään. Mielestäni homojen on "suurtöisempää" saada lapsia kun heterojen ja näin ollen katson suurperheen hankkimisen ainakin kuulostavan vaikealta - minulle - kun ei ole spermanluovuttajia lähipiirissä eikä intoa etsiä netistä eikä etsiä baareista. Jos enää muistat, mistä tämä keskustelu edes lähti...?
 
"vieras"
[QUOTE="...";23580327]En tiedä paljonko mulle pitäisi maksaa että lähtisin etsimään yhdenyönsuhdetta tai kaiken kukkuraksi jotain siittäjää tuollaisesta suhteesta. En jaksa edes ajatella, tulee päänsärky. Muu sun teksti menikin vähän ohi aiheen.[/QUOTE]

Jos haluaa lapsen niin ei varmaan tarvitse kovin paljoa maksaa. Sinusta en tiedä, mutta sinä et olekaan yhtä kuin kaikki naiset. Yleensähän se menee niin päin, että jos kovasti haluaa lapsen, niin on itse vaikka valmis maksamaan, että saa lapsen. Mm. adoptio on tällainen prosessi., hedelmöityshoidot, paljon on myös lapsia jotka saavat alkunsa ihan yhdenyön jutuista, syntyvät isättöminä ja osa ihan tarkoituksella. kaikista pahimpia ovat ne heteronaiset, jotka elävät suhteessa muka rakastamansa ihmisen kanssa ja tehtailevat lapsen salaa tähän suhteeseen.

Sun jutut on mennyt kokoajan ohi aiheen, että ihan tasoissa kuule ollaan. Eihän täällä enää kukaan alkuperäisestä aiheesta kirjoittelekaan, kiitos sinun.
 
rtee
[QUOTE="...";23580306]Ja mulla menee sun järjenjuoksu nyt totaalisen ohitse. Muistatko mistä sä tämän mun lausahduksen asiaan liittyen poimit? Kenestä siinä puhuttiin? Mikä oli pointtina? Mitä mä siinä kysyin?

Jotenkin näin, että onko kukaan bi - nainen koskaan ajatellut onko ongelmaa bi + suurperhe. Juuri tuossa toteat, että "eiköhän kaikki ymmärrä, että heterosuhteessa on helpompi tehdä lapsia" - joten eikö raksuta nyt mitenkään tämä minun ajatukseni/mielipide? Tämän enempää rautalangasta en voi enää vääntää. Lue taustat, katso sen pohjalta mitä puhutaan. En ole väittänyt, etteikö homosuhteessa voi tehdä lapsia, missä näin lukee?[/QUOTE]

No vastataan bi-naisena, että en näe mitään ongelmaa, enkä ymmärrä miksi kukaan muukaan näkisi. Niin kuin joku jo vastasi, sen suurperheenhän saa nopeammin aikaseksi, kun molemmat voivat olla raskaana samaan aikaan.
 

Yhteistyössä