Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Kiitos Tigridia linkistä - tuollahan on tosi yksityiskohtaisesti kuvattu koko "touhu". Eihän tästä työnteosta tosiaan tule mitään, kun pyöriii nämä elämää isommat asiat mielessä...Mä testasin tuoresiirrosta pp 13 CB:n digitestiin selkeän "raskaana" ja se on elämäni yksi ja ainoa positiivinen testi. Toki siis seuraavan päivän veritestissäkin hcg:t oli vahvasti koholla, enkä enempää sillä erää testaillut. Pelkäsin vaan rakenneultraan asti pahinta. Ja loppu hyvin kaikki hyvin, kun tässä ollaan.

Kunpa tämä tarraisi lujasti kiinni...
 
Tervehdys taas leidit! Suurkiitos kaikille myötäelämisestä. Se on uskomattoman arvokasta. Pientä tilannetiedotusta täältä suunnalta. Vuoto muuttui tuhrutteluksi ja siinä on pysynyt. Tässä vaiheessa viimeksi hanat oli jo täysillä auki. Uskaltaudun varovaisesti jo iloitsemaan tilanteesta siis. Veritestiin en ajatellut mennä paitsi ehkä jos vuoto alkaa tulla taas reippaammin.

Mizzen ja Tiihkiksen testipäiviä täällä odotellaan kovasti. Peukut kyynärpäistä saakka pystyssä!

Frangipanille ja Tigridialle onnea kyytiläisistä ja Pikkumyy kohta perässä. Täällähän on tosi paljon piinailijoita!

Paijulle ei osaa mitään viksua sanoa jatkokasvatteluista kun meillä ei koskaan yhtään oo pakastettu eikä nää tuoreesti pitkään kasvatetutkaan selvinneet. Onnea matkaan niiden kanssa kuitenkin, niin tai näin.

Mikäs Prinsessatytön tilanne on? Jokos sinullakin testipäivä lähestyy?
 
Viu
Hengessä mukana kukka! Ootko aina lopettanut luget plussaan? Meillä nimittäin ohjeena käyttää rv 9 asti 2x200 ja lääkärin mukaan tosi tärkeää. Tiedän että käytänteissä on eroja, mutta mielestäni jatkamiselle on aika hyvät perusteet. Toivon sydämestäni että plussa pysyy.
 
Heippa Viu! Joo, meillä on ohje tuoresiirtojen jälkeen lopettaa viralliseen testipäivään riippumatta tuloksesta. Niin olen näissä kahdessa edellisessä plussassa tehnyt, joista ekassa ei mitään vuotoja ja raskaus jatkui nätisti loppuun saakka ja toisessa vuoti jo kunnolla vaikka lugeja vielä käytinkin. Ymmärtääkseni pakkassiirroissa on erilainen ohje. Oma keltarauhanen pitäisi olla kypsä hoitelemaan hommat tässä vaiheessa, näin olen ymmärtänyt. Mietin tuota samaa kyllä kun tuntuu tosiaan että eri paikat käyttävät niin erilaista ohjeistusta. Aamulla en laittanut enää ja vuoto on pysynyt entisellään eli ihan pikku tuhruna. *koputtaa puuta*
 
Hei kaikille.
Tulin lukemaan vähän teidän kuulumisiä. Itsellä nyt pp 5 menossa ja kuulostelen kroppaani koko ajan. en tiedä vielä millon uskaltas testata mutta muistaakseni virallinen testipäivä osu ystävänpäivälle. Sinne asti tuskin maltan odottaa. Päässä pyörinyt vain viime kerran kauhistukset mutta samalla sellainen olo että nyt tämä onnistuu. Kuten lääkäri sanoi siirrossa "pää pilvissä ja jalat maassa"

- Prinsessatyttö pp5
 
Prinsessatyttö, mehän mennään ihan samoissa! Viikonlopun aikana mä oon jo kehittänyt tuntemuksia - vatsan turvotusta, rintojen pingotusta. Mutta samoja ne pms-oireetkin on...Mutta jos kuitenkin...?

Mites Mizze ja Tiihkis - milloin saa jännätä testiä?

Kukalle oikein paljon tsemppiä! Pääsetkö ar-ultraan, jos meinaat veritestin skipata?
 
JOhan täällä on jänniä hetkiä vietelty.. Ja edelleen jatkuu!! Plussa uutisia vaan kehiin. Mä oon pysytelly poissa, kun en ole ehtinyt yksinkertaisesti koneelle. Työ alkoi ja sen vuoksi siirrettiin tammikuun hommat tähän kuuhun ja nyt on ekan kerran käyty ultrassa, jos vaikka pääsis siirtoon. Noh, ei siellä ultrassa kovinkaan hyvä tilanne ollut, limiksestä ei ollut mitään puhetta, mutta rakkula oli pieni. Pelkään niin, ett omaan kiertoon PAS epäonnistuu, koska mulla on ollut nytten kierto niin lyhyt. Keskiviikkona uusi ultra ja tilannekatsaus. On tää vaikeeta sovitella aikoja, kun on töissä ja tuo pieni mies, joka ei suostu pysymään terveenä. Päiväkoti siis alkanut ja tuloksena flunssaa ja flunssaa... Ois se vaan kätevää, jos tulis raskaaksi niinku normaalisti. Se kun kuulemma on niin helppoo, ett voi noita vahinkojakin sattua.. ;) No joo, katkeruus sikseen.. Mutta toivoissa siis on päästä piinailemaan tässä kuussa.. :D
 
Hei!

Kylläpä täällä eletään nyt jänniä hetkiä monella suuntaa!
Voi, kun nyt saataisiin paljon plussia!:)

Prinsessatyttö: Kuulostaapa lupaavalta tuo etominen!
Mizze: Kyllä täälläkin odotetaan tilannepäivitystäsi:)

ON: Minä lähden aamulla hakemaan kyytiläistä, jos vaan pikkuinen selviää sulatuksesta. Olis se vaan niin ihanaa olla edes hetken mahdollisesti raskaana:)
 
Pitävät sitten tosiaan hullua jännityksessä, kun ei soittoa kuulunu tänään!! :kieh:

Mietin itekin tässä illan mittaan, et miks en ostanu kotiin testiä, et ois voinu ees jotain vihiä saada tästä tilanteesta... No kärsivällisyys palkitaan, vai miten se nyt oli ;)
Prinsessatyttö: Mul on ollu kans viikon verran huono olo melkeenpä joka ilta. Mut toisaalta alan tuntee kaikkia mahdollisia oireita, kun alan liikaa miettimään mahdollista plussaa :D

Pikkumyy: Onnea huomiselle kyytiläisen haku reissulle!
 
Mizze, piinataanko sua vielä huomiseen? Peukkuja!

Pikkumyylle jo ennakkoon onnea huomiselle päivälle.

Frangipani, soittelin klinikalle ja varasin ar ultran. Jännää. Perun sen sitten jos huonosti käy. Niin tein viimeksikin onnellisesti päättyneessä raskaudessa. Tai siis ei tarvinnut perua. Asun sen verran kaukana klinikasta etten viitsisi lähteä sinne ajelemaan pelkän testin takia.
Sun oireita äänestäisin kyllä mieluummin raskausoireiksi!

Hauskaa että prinsessatyttökin olet päässyt piinailun makuun ;)

Tiihkis, huomennako sulla oli labrapäivä? Ootkos testaillut yhtään ennakkoon?
 
Voi Mizze kun menee jännäksi.

Löin jo hanskat tiskiin lauantaina kun tuli vähän tuhrua, mutta nyt sitä ei ole enää tullut. Jotenkin se päivä vaan sopeis niin hyvin mun kiertoon, voihan se olla että ne sieltä yritti alkaa mut nämä lääkkeet pitää ne pois. Tasaista kuvotusta ja rintojen arkuutta on ollut jo reilun viikon. Huomenna olis sit aamulla labra ja tuloksen saan tietää iltapäivällä. Kerran olen kaikkien näiden hoitojen aikana testannut etukäteen ku olisin halunnut edes kerran nähdä sen kaks viivaa, mutta sekin kerta oli nega joten en ole niillä itseäni sen jälkeen kiusannut. Myönnän kyllä että kiusaus tehdä testi olis suuri.

Mukavaa, kun on taas paljon piinailijoita!
 
Kääk munkin puolesta :)! Jännä päivä huomenna ja kivan positiivinen (!) tunnelma. Toivottavasti Mizze ja Tiihkis hyppäävät huomenna plussa-aallon harjalle!

Kukka, pitkää pinnaa ultraa odotellessa!

Pikkumyylle toivon sitkeää pakkaspoikaa/tyttöä huomiseksi...

).( PP4 vatsakivut alkavat hellitää, tuntuu enää "pistoksia" munasarjojen tietämillä. Turvotus vaivaa, nestettä kertyy elimistöön ja viime yönä kävin kolme kertaa vessassa. Rinnat edelleen tosi kipeät ja turvonneet, mutta tämä alkoi jo viimeisinä piikkipäivinä, johtuu lääkkeistä. Lugeista saan pientä huimausta hetkeksi. Annos 3x200mg. Olen ollut rauhallinen ja pystynyt miettimään muitakin juttuja (ja unohtamaan lugejen laiton...). Tosin nyt oon viihdyttänyt itseäni illan laskemalla pregnylin poistumisvauhtia ja tekemällä galluppia sopivasta testipäivästä :)
 
Viimeksi muokattu:
Onpas kuumottavat jänniä tunnelmia täällä. Ainakin raskaan kuuloisia oireita teillä! Tuloksia odotellessa...

Kukka onnittelut!!

Smirg tsemppiä käynnistelyyn. Tuo on niin turhauttavaa.

Tuli tässä juuri teidän juttuja lukiessa mieleen, että tämäkin palstailu on kaikesta huolimatta tätä naisten perinteistä vauvajutustelua: puhellaan kuka on raskaana ja miten tulisi raskaaksi ja onko hyviä neuvoja ja voi kun jännittää. Vähän modernimpi ja ongelmaisempi asiayhteys, mutta loppupeleissä ihana perusvire ja elämän tärkeiden asioiden äärellä ollaan siinä missä muutkin :)
 
No vihdoinkin soitto tuli.... Ja raskaana ollaan :D

Täytyy kyllä sanoa, et ei tätä vielä todeks usko!!
En ees tiedä kuinka "pitkällä" tää nyt sit niinku on?? Älyllinen toiminta (se vähäinenkin) loppu kyllä tohon puheluun ;)
Ar ultraa odotellessa... Toivottavasti tällä on hyvät tarrikset!!
 

Yhteistyössä