paras uutinen mitä päättäjät keksineet jos näytät alle 30 niin paperit...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
mitä seuraavaksi?jos näytät alle 100 vee joudut näyttämään paperit...näytän seuravaan kerran vessapaperin johon oon piirtänyt oman kuvan ja henkilötiedot! OOn yhtä viisas kun se joka päätti tuon säännön! Ei siis mitään järkeä!!!
 
ex-kaupantäti
Tästäkään uudistuksesta ei seuraisi yhtään lisää jonoja ja ruuhkia, jos jokainen alle 30v kiltisti kaivelisi paperit esiin jo jonossa ja pyytämättä esittäisi ne myyjälle. Älkää nyt ainakaan aikuiset ihmiset ryhtykö samaan kuin teinit heti 18-vuotissyntymäpäivänään; myyjän pyydettyä papereita alkavat niitä jostain lompakon piiloista h i t a a s t i kaivelemaan ja lopulta ylimielisesti läväyttävät ne tiskille, asenteella "eksä muka tosiaan nää, että mä oon AIKUINEN".
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27832848:
Mä ostin tänään röökiä ja kyllä vähän vitutti, kun ei papereita kysytty :D Mä olen siis 30. Mutta mies lohdutti mua, ei häneltäkään oltu kysytty aamulla ja on 24-vuotias.
kysyvät..en näytä päivääkään alle 30 kymppiseltä. (Ehkä siks koska käytän hupparia). Ehkä pitää hankkia mummo vaatteet ja värjätä tukka harmaaks niin eivät kysele. Valittaa tiskillä kun kulottaa joka paikkaa.....
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27832885:
Jään innolla odottelemaan Björnin uusia postauksia koskien käyttäytymistä korttiensa kanssa kassoilla :D

On boonuskorttia, mauksukorttia ja vielä pitää vilauttaa henkkariaankin..... aijjettä :D
ja sujahti...pöllähdys vain kävi?
 
"vieras"
mutta 30. Periaatteessa alle 30 kymmpinen ei saa ostaa tupakkaa jos kassa myyjä on sitä mieltä ja ei ole mukana henkkareita. Sillon kassan myyjä saa päättää myydäkkö alle 30 kymppiselle k-18 tuotteita. Mitäs jos se on jo 17 vuotta myynyt ja nyt vaan päättää että myykkään koska miusta sinä aina olet näyttänyt alle 30 seltä. Mutta laki sanoo 18 ei 30!!!!!!!!
 
Mikähän siinä henkkareitten näyttämisessä niin veetuttaa? Itse pidän ajokorttia ja henkkareita lompakkoni läpinäkyvässä taskussa. Ostaessani tupakkaa avaan lompakkoni niin, että kassatyöntekijä näkee ajokorttini kysymättäkin.
 
"vieras"
Turhaa lisätyötä kassoille. Alaikäiset nyt saa ne kaljat ja tupakat, jos niin haluavat.

Ei sillä, onneksi oli tuttu täti kaupassa, sano, että ota seuraavalla kerralla ne paperit mukaan.
JOS olet jo myynyt k-18 tuotteita ennen sääntöä niin ei tarkota sitä että nyt siltä joka on näyttänyt alle 30 vuotiaalta enää tarvitse kysyä papereita!!!!!

Jotenkin vaikutti että nämä käsitti sen niin että nyt on ikä raja 30 vee joka ei pidä paikkaansa!!!!
 
Naurettava päätös. Jos ihminen näyttää kassatyöntekijän mielestä esimerkiksi 28-35-vuotiaalta, niin laki veloittaa kassan kysymään henkilöpapereita, vaikka tuotteen myynti-ikäraja on 18 vuotta. Naurettavaa.
 

Yhteistyössä