Pasastar-myyjät, paljonko tienaatte?

  • Viestiketjun aloittaja Sopiiko leipätyöksi
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sain kesätyöpaikan vantaan pasastar toimistosta, olen vasta 16-vuotias enkä ymmärtänyt palkkaus-systeemiä kunnolla, mutta mitä olen tätä ketjua lukenut sinne ei kannata vissiin mennä? ei ole aikaisempaa kokemusta minkäänlaisesta puhelinmyynnistä.
 
vierailija
Sain kesätyöpaikan vantaan pasastar toimistosta, olen vasta 16-vuotias enkä ymmärtänyt palkkaus-systeemiä kunnolla, mutta mitä olen tätä ketjua lukenut sinne ei kannata vissiin mennä? ei ole aikaisempaa kokemusta minkäänlaisesta puhelinmyynnistä.
En suosittele. Ite olin juuri hetken ja luojan kiitos sain oikeita töitä. Epäluotettava esimies ja palkka todella surkea.
 
vierailija
Alotusbonarit ja tuntipalkka on pelkkää suurta kusetusta. Voi kuinka meitä nuoria vedetään linssistä oikein kunnolla. En voi suositella kenellekkään tätä lafkaa.
 
vierailija
Palkka tulee 20 pvä siitä viime kuusta, työtodistus ja verokortti heti palkanmaksun jälkeen. Lopputilin maksamisesta on sovittu työsopimuksessa, jonka olet allekirjoittanut. Kyllä ne tulee, älä hermostu!
Eipä ole vielä tullut, vaikka lopputilin piti tulla viime kuussa samaa esimieskin sanoo mut eipä ole näkynyt. Enpä tähän firmaan luoda .
 
vierailija
Kyllä nuo palkka asiat tiedän. Kilpailijalla sama palkka päivä ja kaa vaan homma toimi Joten turha syyttää mua.
Osa telemarkkinointiyrityksistä maksaa nykyään jo työehtosopimuksen mukaista palkkaa. Kannattaa vähän katella missä näin on. Jos palkat maksetaan ilman työehtosopimusta tarkoittaa se sitä että suurimmaksi osaksi palkka jää alle minimitoimeentulon. Joutuu siis vielä sossusta hakemaan rahaa palkan lisäksi. Hyvin epäilyttävää jos firma ei maksa tessin mukaan.
 
vierailija
vierailija
Työnantajan pitää maksaa viimeinen palkka eli lopputili mahdollisine lomakorvauksineen viimeistään työsuhteen päättymispäivänä, ellei toisin ole sovittu esimerkiksi työsopimuksessa tai noudatettavassa työehtosopimuksessa. Jos lopputili viivästyy sovitusta, sinulla on oikeus saada odotusajalta täysi palkka viivästyskorkoineen, kuitenkin enintään kuudelta päivältä.

Maksaessaan palkan työnantajan on annettava palkkalaskelma, josta käyvät ilmi palkan suuruus ja sen määräytymisen perusteet. Voit tarkistaa siitä, onko palkkasi maksettu oikein. Työnantajan pitää maksaa palkka tekemästäsi työstä, vaikka työsuhteen päättymiseen liittyisikin riitainen tilanne.

Lähde: http://www.tyosuojelu.fi/tyosuhde/tyosuhteen-paattyminen

Tosin en tiedä, että noudatetaanko Pasastarilla tes:iä tai onko sopparissasi mainintaa. Voit ottaa yhteyttä Palkkaturvaan ja kertoa, että et ole saanut palkkaasi.
 
vierailija
Kylläpä naurattaa tää vanha aloitukseni. Olin naiivi. En todellakaan pärjännyt ja elänyt puhelinmyyjänä. Pasastarilla ei maksettu kunnon palkkaa, myöhemmin oon ollut a-lehdillä joka on kyllä palkan suhteen luotettava firma, mutta jos ei myy tarpeeksi niin joutuu ulos. Mä en myynyt tarpeeksi ja moraali ei kestänyt sitä myyntipuheiden pitämistä väkisin niillekin ihmisille, jotka on jo päättänyt että eivät osta mitään. Ei enää ikinä provisiotöitä mulle. Nyt on opiskelupaikkakin niin tulee saamaan parempiakin töitä.

T. Ap
 
vierailija
Irtisanoin itseni viime kuussa . Kaikki on saamatta, vika palkka, työtokari ja vero kortti.
Mä lopetin muutama kuukausi sitten. Sain oikeita töitä. Pasalla sanoivat että lomaraha tulee sitten kun muittenki lomarahat maksetaan. Muutama kuukausi on aika pitkä aika odotella. Vielä ei oo tilille lomarahoja pätkähtänyt mutta onhan tässä vielä heinäkuuta aikaa. Yleensä lomarahat maksetaan viimesen palkan yhteydessä. Palkka oli muuten ihan järjettömän pieni. Ei siis mistään kotoisin. Oli niitä kilpailujakin mutta jos voitit jotain niin verot palkinnoistakin meni. Hieno sitten ku saa jonku härpäkkeen ja huomaatki et puolet palkasta menny sen palkinnon veroihin. Lounasetu oli 5e hesekortti jonka eteen piti myydä ihan saatanasti päivän aikana että sellasen voitti. Sekin oli siis palkinto eikä mikään lounasetu. Älkää jumaliste edes harkitko puhelinmyyntiä. Ei sillä ihan oikeesti elä
 
vierailija
Mä lopetin muutama kuukausi sitten. Sain oikeita töitä. Pasalla sanoivat että lomaraha tulee sitten kun muittenki lomarahat maksetaan. Muutama kuukausi on aika pitkä aika odotella. Vielä ei oo tilille lomarahoja pätkähtänyt mutta onhan tässä vielä heinäkuuta aikaa. Yleensä lomarahat maksetaan viimesen palkan yhteydessä. Palkka oli muuten ihan järjettömän pieni. Ei siis mistään kotoisin. Oli niitä kilpailujakin mutta jos voitit jotain niin verot palkinnoistakin meni. Hieno sitten ku saa jonku härpäkkeen ja huomaatki et puolet palkasta menny sen palkinnon veroihin. Lounasetu oli 5e hesekortti jonka eteen piti myydä ihan saatanasti päivän aikana että sellasen voitti. Sekin oli siis palkinto eikä mikään lounasetu. Älkää jumaliste edes harkitko puhelinmyyntiä. Ei sillä ihan oikeesti elä
Juu. Kilpailijalla asiat jopa toimineet. Verokortti ja työtokari pasalla vieläkin. Huhtikuussa lähin lätkimää sieltä. Kaikki muukin pielessä kun palkka. Läpimätä johdo kaikilla tasoilla.
 
vierailija
Juu. Kilpailijalla asiat jopa toimineet. Verokortti ja työtokari pasalla vieläkin. Huhtikuussa lähin lätkimää sieltä. Kaikki muukin pielessä kun palkka. Läpimätä johdo kaikilla tasoilla.
Samaa mieltä. Epäonnistunut johtaminen tuottaa tyytymättömiä työntekijöitä. Ahneus syö miestä. Mutta mitäpä muuta Pasan kaltaiselta firmalta voi odottaa. Ite joskys kuuntelin sivukorvalla kun pomo puhui puhelimessa halveksivaan sävyyn eräästä myyjästä.
 
vierailija
Samaa mieltä. Epäonnistunut johtaminen tuottaa tyytymättömiä työntekijöitä. Ahneus syö miestä. Mutta mitäpä muuta Pasan kaltaiselta firmalta voi odottaa. Ite joskys kuuntelin sivukorvalla kun pomo puhui puhelimessa halveksivaan sävyyn eräästä myyjästä.
Meillä toinen eka pomo ei joskus päässy paikalle ja hänen poissaolo ois pitäny la korvata.Kuitenkin hällä oli aikaa vahtia meidä kännykän avulla. Toinen pomo puolestaa syytti minua "varastamisesta" vaikka oli syytön. Lisäksi hän oli kirjoittanut jokaisen myyjän huonot puolet lapulle ja jättänyt lapun työpisteelleen jokaisen luettavaksi. Ei antanut palautetta. Kilpailijalla panostettii todellakin työoloihin.
 
vierailija
Meillä toinen eka pomo ei joskus päässy paikalle ja hänen poissaolo ois pitäny la korvata.Kuitenkin hällä oli aikaa vahtia meidä kännykän avulla. Toinen pomo puolestaa syytti minua "varastamisesta" vaikka oli syytön. Lisäksi hän oli kirjoittanut
jokaisen myyjän huonot puolet lapulle ja jättänyt lapun työpisteelleen jokaisen luettavaksi. Ei antanut palautetta. Kilpailijalla panostettii todellakin työoloihin.
Ei helkatti . Onhan se tietty vaikeaa saada hyviä esimiehiä kun palkat on niin surkeet. Kuka koulutettu ihminen haluaa johki puhelinmyyntifirmaan pomoksi ? Vaihtuvuus on varmaan tähtitieteellinen luku. Nää firmathan myy kuitenkin toisen tuotetta ja osa myyntituloista menee suoraan kustantajalle, osa menee isojen pomojen pussiin ja sen jälkeen maksetaan verot sun muut maksut. On aika selvää että itse työn tekijälle ei jää kun paska maku suuhun. Ite menisin suoraan kustantajalle töihin jos puhelinmyyntiä haluaisin tehdä. Siellä saa palkan ilman välikäsiä.
 

Yhteistyössä