??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

@papurinsessa kuulostaa ihan hauskalta kokeilla poppakonsteja! :giggle: Mimmosia poppailuja ootte ajatelleet kokeilla jos saa olla utelias? :p
Tietenkin :LOL: Eli itse koitan saada alapään ph:ta happamaksi (niin kuin ilmeisesti tulehduksiakin ehkäistään) karpalotuotteilla, maitotuotteilla (jugurtti), greipillä jne. Vältän suolaa, mutta myös superterveellistä ruokavaliota, koska kasvisten ja tuoreiden hedelmien sanotaan joidenkin lähteiden mukaan lisäävän pojan mahdollisuutta. Limua ja suklaata siis vähän enemmän nyt yritysaikaan haha. Tietty vaan kohtuullisesti, tää nyt oli tämmönen vitsi :D

Alapään emäksisyyden väitetään myös olevan parempi poikasiittiöille (kun happamuuden taas tyttösiittiöille), joten koitan olla itse tulematta lähellä ovulaatiota, kun se kai lisää sitä emäksisyyttä :D

Lämmön sanotaan tuhoavan poikasiittiöitä, joten mies kuumaan suihkuun/saunaan ennen yritystä (tämä voi tietty vähentää myös mahdollisuutta hedelmöitykseen, joten en suosittele :D).

Asentona mieluiten lähetyssaarnaaja ja miehen ei kannata tulla kovin syvälle, jotta nopeat poikasiittiöt eivät saa etumatkaa.

Parhaitenhan väitetään tehoavan, jos koittaa ajoittaa yhdynnät pari-kolme päivää ennen ovulaatiota, koska tyttösiittiöt ovat suurempia ja hitaampia, mutta sitkeämpiä ja elävät poikasiittiöitä pidempää. Näin poikasiittiöt ovat jo kuolleet, kun ovulaatio koittaa ja sitkeät tyttösiittiöt ovat jo munasolulla valmiina hedelmöitykseen. Tätä emme kuitenkaan toteuta, koska mulla ei ole kierrosta mitään tietoa, eikä tosiaan ole mitään todellista yritystä vaikuttaa sukupuoleen vaan ihan leikkimieleistä kokeilua. Poikaa halutessahan sanotaan, että kannattaa harrastaa paljon seksiä ovisaikaan, kun ne ovat nopeampia uimareita.

Viimeksi yritettiin silloin heti makojen kanssa, jokatoinenpävä-taktiikalla yms. Heti nappas ja poitsu tuli, eikä rakkaampi vois olla. Nyt ei pidetä kiirettä muutenkaan :)

--

Näistä ei sitten kandee kenenkään suuttua. Näihin saa uskoa tai olla uskomatta. Mitäänhän ei ole missään tieteellisesti faktaksi luvattu eikä varmasti kukaan näitäkään juttuja kokeileva oikeasti ole niin tarkka sukupuolesta, koska se on aina 50-50 mahis, joten ei sillon tietenkään kannata koittaa lasta ollenkaan, jos se on tarkkaa se sukupuoli ja mahdollinen "väärä sukupuoli" olisi suuri pettymys, imo :)
 
Laitanpa itsekin, kun nyt on ollut hieman erikoinen kierto o_O Mitään suurempaa yritystä ei ole käynnissä, mutta kovasti esikoista toivotaan.

Kierto normaalisti 27-28.

Kp 1-5 vuotoa
-
Kp10 oviskivut alkavat, märempää
Kp11 oviskipua, märkää, peittojen heiluttelua runsaasti :ROFLMAO:
Kp12 oviskipua, märkää, selkäkipu, huonovointisuus
Kp13 tosi märkää, lievää kipuilua
Kp14 selvästi kuivempaa, kivut loppuneet, kova tuikkaus vasemmalla munasarjassa -> ovis?
Kp15 ei mitään. Illalla kirkas limalöntti :LOL:
Kp16 ei mitään, illalla järkyttävästi kananmunalimaa -> ovis?
Kp17 ei mitään, runsas kanamunalima jatkuu
Kp18 samat kuin yllä
Kp19 edelleen samaa.. tässä vaiheessa täytyy sanoa, että normaalisti mulla alkaa tissikipu ja menkkatuntemukset heti ovulaatiosta ja loppuvat noin 2 päivää ennen vuotoa.

Kp20 edelleen samat, öisin kuuma (pakko nukkua ilman peittoa) vaikka normaalisti palelen. Outoja/levottomia unia.
Kp21 edelleen samat, limaa tulee. Rinnat paukahti kipeeks. Vasemmalla bikinirajan yläpuolella tuntuu "kapseli". On siis semmonen jännä kapselin muotoinen paineen tunne :LOL:
Kp22 samat kuin yllä, vasen tissi niin kipeä,että tekisi mieli itkeä. Paita sattuu tisseihin.
Kp23 (tänään) Tissit kipeät ja turvoksissa, "kapseli" tunne edelleen voimakkaana.

Saa nähdä, outoa on limailun jatkuminen ja menkkaoireiden puuttuminen. Tai tissit nyt on normaalistikin kipeät, mutta ei näin kipeät.:eek:
 
Minäkin uutena laitan vähän oireita. Yk 2 menossa ja esikoista yritetään. Eka kerta kun oireita olen enemmän tarkkaillut. Ekaa kertaa tikuttelin ja yritin bongata ovista. Mahdollisesti oli ko 13 tai 15.

Oireita viime päivinä kipu/vihlonta välillä oikealla ja välillä vasemmalla puolella. Tänään uusi oire: ihan kuin joku vetäisi sisältä vatsaa sisään päin:LOL:

Kiinnostavaa lukea muiden oireita :) enpä olisi uskonut vielä vuosi sitten, että tällaiset keskustelut kiinnostaa :ROFLMAO:
 
Kaivoin mun aiemmat oireet vuodelta 2013, jotka osoittautuivat raskausoireiksi :D

- Menkkamainen vilhonta
- Muutamat repäisykivut äkkinäisistä liikkeistä
- Väsymys
- Jatkuva pissahätä
- Lämpö koko ajan 37,1-37,5


Nämä kaikki löytyy nytkin, vaikka ollaan niinkin aikaisessa vaiheessa kuin dpo 6. Menkkamaista vihlontaa on ollut ovulaatiosta lähtien, päiväunet ovat tulleet osaksi arkea viimeisen parin päivän sisällä ja pissahätä on jatkuva :D En muistanutkaan, että varsinaisia raskausoireita oli silloin noin vähän, mutta samalta tuo uusikin lista näyttää - lupaavaa? ;)

Testaan muuten dpo 10 ensimmäisen kerran, on tavallaan pakko, koska lähden reissuun dpo 11. Onko kukaan muu testailemassa lähiaikoina?
 
Enpä ole hetkeen kirjoitellut tänne. Nyt alkaa vauvakuume ja oireiden jossittelu olemaan niin kovaa että pakko! Yritämme toista lasta, esikoispoika nyt 1v 2 kk. Ehkäisy jätetty pois 3kk sitten. Kierto yleensä 28-32

Mielenkiintoist lukea muiden kuumeilijoiden postauksia Plussatuulia meille kaikille

Dpo 0 selvät ovulaatiokivut
Dpo 1 Epätyypillisen runsas valkkari
Dpo 2 sama kuin edellä
Dpo 3 sama kuin edellä
Dpo 4 sama kuin edellä, kuvitteellista(?) juilimista
Dpo 5 turvottaa, runsasta valkkaria
Dpo 6 sama kuin edellä
Dpo 7 selvää juilimista alavatsassa
Dpo 8 kovempaa juilimista alavatsassa, alaselkää/nivusia pakottaa, aamulla nuhainen olo, ruskea tuhru pyyhkiessä, testattu (hätähousu) nega.
Dpo 9 alavatsaa/selkää jomottaa edelleen, pää kipeä, nuhainen olo, ruskeaa tuhrua edelleen. Testi nega (pitäs varmaan malttaa oletettuun kuukautisten alkamispäivään)

KAMALA VAUVAKUUME!
 
@haavelapsi tää on kiva jännäillä, kun on muita samoilla kierroilla! (y)
Tein tänä aamuna taas testin, nyt vähä paremmin näkyy taas viiva, mutta ei uskalla innostua vielä yhtään, josko vaan vikaa noista pc:n testeissä.. Täytyy hankkia digi ensiviikoksi, kun menkkojen pitäs alkaa.:D
 
Pj
@haavelapsi tää on kiva jännäillä, kun on muita samoilla kierroilla! (y)
Tein tänä aamuna taas testin, nyt vähä paremmin näkyy taas viiva, mutta ei uskalla innostua vielä yhtään, josko vaan vikaa noista pc:n testeissä.. Täytyy hankkia digi ensiviikoksi, kun menkkojen pitäs alkaa.:D

Ojoi! Toivotaan että se siitä vahvistuu <3 esikoisesta plussasin aikanaan NIIN hailun haamun että ei tienny oliko vai ei, mutta siitä se vahvistui :) on kyllä niin kiva kun on muita samoilla päivillä piinailijoita. Mies ei oikeen tahdo ymmärtää mun hermoilua "sittenhän se selviää kun selviää" :sneaky:
 
Mitä tänne kuuluu? Täällä aivastelua ja jäätävää turvotusta, farkut puristaa niin, että on paha olla ja normaalisti mun lökö-/kotihousut (miehen ja ainakin numeroa liian isot mulle :rolleyes:) painaa mahaan ikäviä painaumia :cautious: Lounaan jälkeen näytin siltä, että olisin viimeisilläni raskaana. Pyyhkiessä kirkasta ovisliman tyyppistä, kuivaa kautta ei ole tullut ollenkaan. Väsyttää hurjasti, ja närästää.
 
Täällä myös vatsaa turvottaa ja väsyttää hieman tavallista enemmän. Rintoihin tänään olen huomannu arkuutta vähän tulleen. Ja alavatsalla pistelevää tunnetta aika-ajoin. Ja tosiaan närästystä ehkä ollut, tätä ei ole koskaan aiemmin mulla ollut! :eek:Tänä aamuna tosiaan hieman punakampi viiva r-testiin, mitä eilen. Voikun vaan vahvistuis. :love:

Milloin @neitperhoinen aattelin testailla ekan kerran? ;)
 

Yhteistyössä