**Piinaviikko 22**

Torstai 31.5.

Tirlittan.............kp27/28..............yk 1,5v.....?.toiveissa
Cruella DeVille..kp 27/28..............yk 2.........2 toiveissa
neIHM..............kp28/28...................yk3.......3.toiveissa
Syliapina..........kp 28/28..............yk1.........1. toiveissa
Amalia.............kp 32/28-32..........yk 2........3. toiveissa
Mouse..............kp 33/29-33..........yk 6........1. toiveissa
caeza...............kp 33/32?.............yk 4........3. toiveissa
Miuku79...........kp36/28-58...........yk 4.........1 toiveissa
Lumiuni

Pudonneet:
Inkku 83
Nappi
Päkä
Pupu76
Myrsyli
Rosamunde
Gataa
Tiiti
nanna81
Annuli81
Alisa


Haamuilijat:


Plussanneet:
Hissukka

oli pakko koittaa saanko mä noihin jtn väriä
:whistle:
 
Torstai 31.5.

Tirlittan.............kp27/28..............yk 1,5v.....?.toiveissa
Cruella DeVille..kp 27/28..............yk 2.........2 toiveissa
neIHM..............kp28/28...................yk3.......3.toiveissa
Syliapina..........kp 28/28..............yk1.........1. toiveissa
Amalia.............kp 32/28-32..........yk 2........3. toiveissa
Mouse..............kp 33/29-33..........yk 6........1. toiveissa
caeza...............kp 33/32?.............yk 4........3. toiveissa
Miuku79...........kp36/28-58...........yk 4.........1 toiveissa
Lumiuni

Pudonneet:
Inkku 83
Nappi
Päkä
Pupu76
Myrsyli
Rosamunde
Gataa
Tiiti
nanna81
Annuli81
Alisa
Vilja

Haamuilijat:


Plussanneet:
Hissukka


Lisäsin vielä Viljan tuonne tippuneisiin. Eilen kun muokkailin niin yhtäkkiä teksti vain lähti ennenkuin oli edes valmis ja sitten en päässytkään enää korjailemaan. Pahoittelut töpeksinnästä!

Cruella DeVille: pidän oikein paljon peukkuja plussan puolesta =) Hyvältä vaikuttaa oireiden puolesta!
 
Iltaa
Juu, aika varmalta tuntus tädin vierailu, fuck! Ollu kyl ilman jomotuksia koko päivän, mut nyt illasta alko ja kunnolla alaselkään koskemaan, jotenka, sieltä ne vramaa taas tulee :kieh:
En vaa sit tiedä, että mitä ne limat ja vihlonnat oli sillo kp20-21 :eek: !!! Ku oviksen tosiaan luulin olevan jo ja näillä näkymin siis olikin, jos menkat alkamas, ni mitäs ne sit oikei tuolloin oli??? Tietty toiveet kiinnitymisjutuista nous, mutta ei kai sit ollutkaan. Noo, jos tässä nyt oikein taas toiveita alkaa elätteleen ja haluu tippuu korkeemmalta, ni toi valkkari on runsaampaa ku aikasemmin, ja tosiaan paristi sitä iha lorahtanu ja se ei kuulu mun toosan normaalitoimintaa :/ .

Jännät paikat muillakin, pidän peukut ja varpaatki pystyssä!!!! :whistle: :heart:
 
täällä kanssa vielä piinaillaan..ainakaan vielä ei ole täti kylään löytänyt *huokaa* negoja ollaan testattu, parillakin eri testillä ja viivanpaikka ilmeisesti kuivuessa tulee ainakin kaikkiin aconeihin. mun mielestä ne jopa punertaa, vaan hyvä mielikuvitus mulla on aina ollu. =) mites muut, vieläkö piinailu kavereita löytyy???

kuulumisia kaivataan, ja plussauutisia kanssa mielellääm vastaanotetaan =)
 
testasin tossa äskettäin ja haalea mut selvä viiva tuli :heart: ollaa kyl niin alussa et ei paljoo uskalla viel hehkuttaa, rv 3 ni mitä vaan voi viel käydä mut toivotaan et pien pysyy kyydissä. aika aikasin tuli kyllä oireet, pojasta ei tullu ku vasta plussan jälkee ja sillo kyl vkoja enempi. no raskaudet on erilaisia. jäljellä oleville plussatuulia :whistle:
 
paljon tarrasukkia matkaan! milläs testillä testasit? ja koskas epäilitkään oviksen olevan?? täällä ei menkkoja näy ja nuo aconin testit antaa vaan joka päivä haalean viivanpaikan, sekä kasetti, että liuskat...näissä sitten ilmeisesti on kaikissa viivanpaikat =)
Et usko kuinka onnellisia sun puolesta ollaan täällä. Hermo täälläkin uskomattoman tiukalla, ja väsy ihan kamala...monesta muustakin asiasta voi tosin johtua. kuten vavotuista öistä (yövuorot) ja vuorokautirymi HIEMAN hukassa, =( mites muut..????
 
Alkuperäinen kirjoittaja caeza:
paljon tarrasukkia matkaan! milläs testillä testasit? ja koskas epäilitkään oviksen olevan?? täällä ei menkkoja näy ja nuo aconin testit antaa vaan joka päivä haalean viivanpaikan, sekä kasetti, että liuskat...näissä sitten ilmeisesti on kaikissa viivanpaikat =)
Et usko kuinka onnellisia sun puolesta ollaan täällä. Hermo täälläkin uskomattoman tiukalla, ja väsy ihan kamala...monesta muustakin asiasta voi tosin johtua. kuten vavotuista öistä (yövuorot) ja vuorokautirymi HIEMAN hukassa, =( mites muut..????
kiitos :flower: :hug: apteekin omalla testasin ja aika nopeesti tuli haalee viiva näkyviin. ovis oli mun mielestä tossa 15 päivä, siks uskaltauduin jo testaamaan koska menkkojen ois sen mukaa pitäny alkaa sit tiistaina. ja oireet kyllä niin selkeet. ja koko ajan on ollu sellanen tunne et oon raskaana. soitin neuvolaaki jo :ashamed: minäkö hätänen :whistle:
 
Onnea Cruella DeVille :heart: :heart: :heart: , iahnaa, ja ihanaa odotusta!!!

Omaanapaa: Ei menkkoja ainakaan vielä. Ei ole oloa nyt siihen suuntaan, mut ei kyllä toiseenkaan. Tosin uutta on eile illasta järetön alapään vihlonta, ei alamaha. Ja nytki tässä istuessa taas alapäähän vihloo..outoo. Esikoisesta oli nii kauheet liitoskivut ja ne säteili tonne alapäähän asti, mut ne oli sit pahimmillaan vasta rv8 tienoilla. Mulla on kyllä pienen pieni kohtu ja edellisestä synnytyksestä melkei 2.5vuotta..et en sit tiiä. Mutta, pessimisti ei pety, joten en jaksa oletella taikka toivoa.
 
Onnea Cruella DeVille!! :heart:

Tänne täytyi näköjään kirjautua, että pystyy vastaamaan viesteihin...
Noh, itellä ei vielä menkat kunnolla alkanu, tosi pientä tiputtelua ollu veskissä käydessä pari kertaa. En tiedä oikein, mitä tarkoittaa. Täytyy vaan jaksaa odotella edelleen...
 
Onnittelut vielä tähänkin ketjuun Cruella DeVille. =)

Syliapina enpä kyllä osaa sanoa, mitä tuo sinun testisi nyt sanoo... :/ Lähetä/soita valmistajalle, saatat ainakin saada uuden tilalle ilmaiseksi! Varmaan sun täytyy testata uudelleen... ;)

Lumiuni ja Caeza mä testasin kaikkiaan viisi haamua :D ennen kunnon plussaa. :whistle: Pidän peukkuja teille... =)

Plussapuhureita tähän ketjuun! =)
 
syliapina..hhmmmm..Näyttäs joltai oikulta kyllä toi ja oon saanu vastaavanlaisen, mut en muista oliks rfsu vai mammaksin erittäin herkkä liuska. Höh, mut uudestaan testaamallahan se selviää =) , ja toivon, että siihen se kaksi kokonaista viivaa tulee! Ja mä kans reklamoisin, se kannattaa aina, kokemusta on :D
 
Testasin äsken Tosi haaleen haamun, enkä tiiä mitä ajatella. Tuijotin testiä pitkään joka kulmasta ja kyllä siinä musta hailakka vaal.pun. viiva on! Viiva tuli melkein heti. Voinko olla raskaana???
 
Tännehhän oli ihan ogelmallista osautua!!! Onnea Cruellalle :flower:

Ja sitten sellasiii uutisii et meitsi plussas justiisa :D Testiviiva ei ihan merkkiviivan tummunen mut melkein, ei paljosta puutu. Etten haamuksi sitä enää sanoisi. Ja sen selittää varmasti se kun parituntia olin vaan pissaamatta ennenkun otin näytevirtsan. Mutta siis musta taitaa sitten siinä 4.2.08 hujakoilla tulla kolmannen lapsukaisen äiti jos kaikki menee nappiin.

Kädet tärisee ja hypin onnesta (onneks muksut on päikkäreillä nii ei aattele että nyt se äiti sekos)
 
Perjantai 1.6.

Tirlittan.............kp28/28..............yk 1,5v.....?.toiveissa
neIHM..............kp29/28...................yk3.......3.toiveissa
Syliapina..........kp 29/28..............yk1.........1. toiveissa
Mouse..............kp 34/29-33..........yk 6........1. toiveissa
caeza...............kp 34/32?.............yk 4........3. toiveissa
Miuku79...........kp37/28-58...........yk 4.........1 toiveissa
Lumiuni

Pudonneet:
Inkku 83
Nappi
Päkä
Pupu76
Myrsyli
Rosamunde
Gataa
Tiiti
nanna81
Annuli81
Alisa
Vilja

Haamuilijat:
Mouse

Plussanneet:
Hissukka
Cruella DeVille
Amalia
 
Täällä vielä piinaillaan,oireita ei juurikaan ole mitään. pinna tiukalla ja väsyttää, mutta se tosiaan todennäkösemmin valvomisen, kun raskautumisen syy. Mies jopa sunnuntaina lupasi ostaa testin (vaikka kuinka monennen...) ellei täti siihen mennessä marssi kylään...toivoa ei ole menetetty, mutta kurissa toiveet on koetettu pitää. Posiitiivisia uutisia melkein kaikilla, suunnattoman onnellinen olen jo teidänkin plussien puolesta.
 
Hissukka ja Cruella De Ville Ootteko muuten jo katellu tuolta odottavien puolelta tuota palstaa?? Ja jos siel ois joku meitä koskettava nii vinkkaatteko??

caeza Toivotaan että pääset liittymään remmiin, ihan hyvältähän tuo alkaa vaikuttamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amalia-:
Hissukka ja Cruella De Ville Ootteko muuten jo katellu tuolta odottavien puolelta tuota palstaa?? Ja jos siel ois joku meitä koskettava nii vinkkaatteko??
Siellä on oma ketju sekä helmikuisille, Helmikuun Helmet -nimellä muistaakseni, että Kevätvauvaa 2008 odottaville. :D

 

Yhteistyössä