**Piinaviikko 22**

Lumiuni: hyvältähän tuo alkaa jo näyttää, tuskinpa 3 haamua tulee ilman syytä =) Ja kun oviksestakin on sinulla vasta noin vähän aikaa niin eiköhän se viiva siitä vahvistu.

Oma olo on nyt aika sekava. Sunnuntaina tuli vessassa käydessä paperiin tosi vähän punaista, eilen ja tänään olen paperiin saanut jotain rusehtavan punaista ihan aavistuksen verran. Missään vaiheessa ei siis ole siteeseen asti tullut mitään. En nyt sitten tiedä kuulunko jo tippuneisiin, sitä ekaa kunnon vuotopäivää vielä odottelen, vaikka viimeksi ei pyyhkiessäkään tullut enää mitään. No joka tapauksessa haaveet raskautumisesta saanee heittää tältä kierrolta... Taitaa kroppa olla vielä hieman keskenemosta sekaisin. :(
 
Mä ainakin jänskään sun puolesta Caeza =)

Itse testaan vielä kerran torstaina, että saisin sen selvän plussatestin vielä näitten haamujen lisäksi. Mutta en enää oikeastaan jännitä sitä, on jo sen verran selvät merkit raskautumisesta. =)
 
Iltaa =)
Lumiuni sulla on viel vasta tosiaan toi dpo10 vai mites se meni, mut hyvällä tuurilla näkyy jo. On vaa nii yksilöllistä kellä näyttää noi testit ja mitenkä. Ohjeissa tietty lukee, että voi testata jopa ennen ku kuukautisten pitäisi alkaa. Mutta luulempa kyllä, että raskaana olet ja vahvasti, jos kerta jotain viivaa oot näkyviin saanu!!! Ei ne tosiaan turhia näytä, joten (varovainen) onnittelu :flower: :heart: .
Caeza mä jännään kans sua huomen =) . Toivotaan että se roskishaamu muuttus iha oikeeks plussaks!!

Onks teillä muilla miten tota valkkaria..noin niiku normaalisti enne menkkoja sit mite näillä jotka on plussanu/haamuillu?

Mulla on kyllä niin vahvat menkkaoireet alaselän puolella ja turvottaa, syöpötyttää etc :( , että eiköhän ne sieltä ala, MUT jos nyt ei pe ala, ku pitäs, ni testaan sit la, tietääpähän ainaki, juoko serkun ylppäreis skumppaa vai pommacia :D .. Todennäkösesti skumppaa. Ainoastaan mahassa sellasia vähä erilaisia vihlasuja ollu välillä ja sit tänää tuli iltasella valkkaria sen verran runsaasti, että varmaa tuli parin kuukauden satsit kerralla :D . Mulla ei sitä juuri paljoo koskaan tuu. Lenkillä ollessa valu pitkin pöksyjä..että tuopa on ainut oire, joka vois viitata muuhun ku menkkoihin. Tisssitki ollu pirun kipeet parissa edellisessä loppukierrossa, et ei hämmästytä sekään..hmm. paitsi ne kipuilu kyl tossa oviksen jälkeen enemmän, mitä ne nyt tätä nykyä kipuilee :/ .

No juu, eipä auta kun odottaa.. Ja tippua sit taas..pöh!

Puhuria nyt kaikille ja kunnolla :whistle:

Ja nannalle kiitti, ku lisäsit listaan..ehkä tyhmää tulla näin kesken, mutta nää on asioita, joita ei viitti jauhaa tääl todellisessa maailmassa.
 
Keskiviikko 30.5

Tirlittan.............kp26/28..............yk 1,5v.....?.toiveissa
Cruella DeVille..kp 26/28..............yk 2.........2 toiveissa
neIHM..............kp27/28...................yk3.......3.toiveissa
Syliapina..........kp 27/28..............yk1.........1. toiveissa
Vilja.................kp 30/26-40..........yk 4........1. toiveissa
Amalia.............kp 31/28-32..........yk 2........3. toiveissa
Mouse..............kp 32/29-33..........yk 6........1. toiveissa
caeza...............kp 32/32?.............yk 4........3. toiveissa
Miuku79...........kp35/28-58...........yk 4.........1 toiveissa


Pudonneet:
Inkku 83
Nappi
Päkä
Pupu76
Myrsyli
Rosamunde
Gataa
Tiiti
nanna81
Annuli81
Alisa

Haamuilijat:
Lumiuni

Plussanneet:
Hissukka
<br><br>
 
Caezan tuloksia tulin jännäilemään, kovasti toivoisin lisää plussia viikolle =)

NelHM: Eihän sillä väliä missä vaiheessa tulee mukaan :) Nämä jutut on todella sellaisia, että ei näitä viitsi normaalielämässä höpötellä. Tai voisi siinä naapurin silmät levitä kun alkaisi kertomaan, että tänään multa tulee sellaista ja sellaista valkkaria, että mistähän se johtuu :LOL:

Tiputin tosiaan itseni listalta :'( Nyt tuntuu siltä, että hanat viimein aukeavat kolmen päivän tiputtelun jälkeen. No heinäkuulla sitten uutta jännäilyä, voi kun tämän kierron pitääkin olla näin pitkä! Mutta toisaalta onnellinen olen, että kierto näyttää olevan omassa mitassaan km:n jäljiltä - lääkäri kun veikkasi, että seuraavia menkkoja saattaa joutua odottelemaan useammankin viikon. Eli ihan taas luottavaisin mielin uuteen kiertoon, onneksi on kesä ja paljon muutakin ajateltavaa :)

Plussailkaaan loput ettei meidän tippuneiden lista käy ihan liian pitkäksi :)
 
Kiitti Alisa =) . Hei, ja viititkö korjata noi mun kp:t, ois jo 27/28 meneillään.

Tänneppä ei uutta, menkkamaiset jomotukset vahvenee ja maha iha sekasi, että kivaa kaupunkiaamua meille :D .

Oikein mukavaa päivää kaikille!! Ja plussia kehiin!!
 
caeza
testasin tuossa juuri tyylipuhtaan negan =(

eilen oli rinnat niin kipeät että eipä ole ollu aikoihin...vaan nyt sekin oire on poissa =( näinköhän täällä sitten tädin tuloon on syytä varautua, ainakin henkisesti. Roskishaamuhan on yhtä kun nega.

toivoa pien yllä niin kauan kun täti marssii ovesta sisään, tänään kumminkin dpo 11 , 12 tai 13 (ei ol jaksanut laskea) ilmeisesti 13 koska huomenissa pitäs menkkojenkin alkaa...
jos tuo oletettu ovis siis pitää paikkansa (kp 19 tasavahvat vivat)

plussatuulia muille, ja täälläkin vielä piinaillaan, täti kun ei vielä kaikesta huolimattaakaan ole näyttäytynyt, missään muodossa...

ja tänään, tai viim. huomenissa postikin tuo 3kpl lisätestejä..=)
 
caeza
eikö meitä enää ole kun yhdeksän?? HUI!

vähiinpäs on joukko mennyt =(

lumiuni : jokos sinun plussasi on saanut kauniin punertavan ( tai sinertävän, testistä riippuen) sävyn?
 
heips! vähiin käy piinailijat joo vaikka viikkoaki vielä jäljellä aikas paljon. mä meinasin testailla pe jos mitään ei sitä ennen tapahdu. luultavasti täti kuiteski saapuu :/ laitoin tuolla jo aiemmin noita yrityskertoja tms mut ei oo noteerattu eli yk toinen vaikkei meillä varsinaisesti yritetä vaan tjot-meiningillä mennään. tuleva lapsi olis mulle toinen ja miehelle kolmas. tsemppiä vielä meille jäljellä oleville ja plussatuulia :whistle:
 
caeza
*katselee eilistä roskiskummajaista, selviä viivoja testissä* valitettavasti vaan eivät testiajan sisään tulleet...ja nyt äskeinen testi...puhdat nega =( ei sais mennä tonkimaan...*huokaa*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 10:15 caeza kirjoitti:
*katselee eilistä roskiskummajaista, selviä viivoja testissä* valitettavasti vaan eivät testiajan sisään tulleet...ja nyt äskeinen testi...puhdat nega =( ei sais mennä tonkimaan...*huokaa*
mulla tuli kans vähän aikaa sitte roskishaamu mut sitte alko menkat et ei tosiaa sais mennä tonkimaan ja herättämää turhaa toivoa :/
 
caeza
mulla kävi samoin viime kierrosta..sain roskishaamut 2x aconilla ja yhen kerran apteekin omalla..vaan menkat alko, niinkun aina.,,,seuraava yk olisikin sitten järjestyksessään jo viides. kunhan tämä kirto nyt saadaan virallisesti päättymään =)

tätiä ei siis ainakaan vielä kuulu, viimeistään huomenissa odotetaan saapuvaksi, vaikka uskonkin jo saapuvan tänään...tuo nega hieman antas viitteitä =(
 
caezza
vilkasin site roskiin --> viivan paikan sain kun testi kuivui, vaan ei väriä. kysymyksessä siis aconin kasetti testi.

cruediville (anteeksi väärinkirjoitus) koska sä sait sen roskis haamin dpo? ja koska sitten alkoi menkat?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 11:25 caezza kirjoitti:
vilkasin site roskiin --> viivan paikan sain kun testi kuivui, vaan ei väriä. kysymyksessä siis aconin kasetti testi.

cruediville (anteeksi väärinkirjoitus) koska sä sait sen roskis haamin dpo? ja koska sitten alkoi menkat?
jos oikein käsitin ton dpo:n ni oisko ollu kp27/28 tjn ja menkat alko muistaakseni sit parin pvän päästä. jotain semmosta, tarkkaa en kyllä muista.
 
Caeza harmi. :( :hug: Mutta niin kauan kun tätiä ei näy on toivoa kuitenkin... toivotaan että sulla näkyisi erilainen tulos muutaman päivän päästä! =)

Lista on tosiaan aika tavalla lyhentynyt... toivotaan että loput jännäilijät voikin sitten siirtää plussanneisiin! :D
 
Moikka

Mä tyhmä menin kans jo testaaman ja iha tyylipuhdas nega..juup aikasta oli, mutta uskompa vaa edelleen menkkojen varmaa saapumiseen 100%! Nii, ja testi oli aconin se herkin kasettimalli, ja sillä oon ennenki testannu, enkä ikänä oo saanu ees roskishaamua siihe saanu, tai ees viivanpaikkaa. Ihme ku te saatte :eek: , ja oon ronkkinu sitä, yleensä säilytän jossain kaapissa puol päivää ja käyn tiiraa :headwall: :headwall: :ashamed:
Ja se ihmetytti, että joku oli saanu apteekin omalla haamun/viivanpaikan, se on musta ainakin nii pommonvarma testi, en oo koskaan saanu siihe ku negan tai plussan..Josko te kuiteski oisitte tiineenä :whistle: ;)
 
Mouse
Täälläkin nega testattu (taas) tänä aamuna, mutta menkkoja ei vielä kuulu. Rinnat on kyl harvinaisen kipeät, niinku jollain toisellaki tuolla aiemmin. Eli ei auta kuin odotella vielä...
 
lumiuni: :hug: voi vaan kuvitella kuinka korkeelta putoo kun on jo melko varma raskaudesta. voimia ja tsemppiä jatkoon :flower: samoin myös viljalle :hug:

oma olo on aika #&%?$!*ä, alamahaa nippailee ja pienetki asiat vi.tuttaa :snotty: :ashamed: alkais nyt ne menkat sitte ni tietäs et johtuuko siitä vai jostain muusta :whistle: ai vitsi kun munki tekis mieli jo testata mut ei ehkä kannata kun olis tod.näk. liian aikasta. ja kun mulla ei oo mitään erityisherkkiä testejä vaan ainoostaan niitä mitä apteekista saa.
 
Heips!
Tulinpas vain katsastamaan teidän tilannetta, koska itselläni nyt kp 28/28-jotain... viimeksi oli toi 28 mut sitä edeltävästi voinu olla jopa 31.. Nyt on toka kierto menossa keskenmenon jälkeen.
En ole täällä paljoa ollu enkä liittyny mihinkään näihin piinapinoihin kun parempi olla ajattelematta liikaa.. Aina oireita on suuntaan tai toiseen, enkä koskaan ole voinut niistä päätellä mitään. Se kierto mistä tulin raskaaksi, oli ihan samanlainen ku muulloinkin.. menkkakipuja oli välillä kovastikin ja sit vaan yhtäkkiä päätin tehdä testin koska päivät alkoi täyttyä, raskaudesta kielivät oireet alkoivat melko pian testin tekemisen jälkeen.
Ja viimeksikin menkat alkoi ihan yllättäen, joten sitä odotellessa..
Nyt on kyllä isot juhlat minulla perjantaina, en tiedä uskallanko juoda jos tää asia vielä silloin selviämättä.. olispa kyllä hassua jos nyt sit olisinkin raskaana kun oikein juhlia pitäis ja vielä kyseessä aika erityinen juhla.
no, aika näyttää. Tsemppiä teille!!
 
:wave:

Mie oon nyt pariks päiväks unohtanu kaikki jännäilyt,, meillä oltiin nimittäin mahataudissa niin ei paljo vauvahaaveet oksennuksia siivotessa kaikonnu mieleen. Toisaalta ihan kiva kun tuntu että toi pää leviää jännäämisestä niin oli pari päivää vapaata siitä.

Mutta siis mukana vielä siis jännätään. huominen on oikeestaan sitten se kriittinen päivä, vielä en oo testejä tehny, mutta jos huomenissa ei näy tätiä näy niin enköhän perjantaina testaa. Vielä jos malttas vähän odottaa!!! Olisin niin mielelläni liittymässä tuonne Hissukan seuraksi., niinkun varmaan useimmat meistä vielä jännäävistä. Oli muuten tuo lista lyhentynyt aikas lailla. :hug: tippuneille.
 
Iso :hug: lumiunille, on varmaa aika rikki, kun toiveet käy hetkeksi toteen ja sitten kaikki kaatuu :'( . Jaksuja paljon!

Omaa napaa: Mulla on ollu nii v*tutuspäivä tänää..hermo palanu jos jostakin ja oon karjunu oikein kunnolla :( . Että varmaan ne menkat sieltä on alkamassa piakkoin, parin päivän sisään odottelen. Ainut positiivinen asia on, että se menkkapöhöturvotus ja ruoanhimo ja ahmiminen lakkas tänää. Mahaki palas normaalin kokoseks =) .

Plussauutisia teiltä muilta odotellessa.. :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 08:25 Alisa kirjoitti:
Keskiviikko 30.5

Tirlittan.............kp26/28..............yk 1,5v.....?.toiveissa
Cruella DeVille..kp 26/28..............yk 2.........2 toiveissa
neIHM..............kp27/28...................yk3.......3.toiveissa
Syliapina..........kp 27/28..............yk1.........1. toiveissa
Amalia.............kp 31/28-32..........yk 2........3. toiveissa
Mouse..............kp 32/29-33..........yk 6........1. toiveissa
caeza...............kp 32/32?.............yk 4........3. toiveissa
Miuku79...........kp35/28-58...........yk 4.........1 toiveissa
Lumiuni

Pudonneet:
Inkku 83
Nappi
Päkä
Pupu76
Myrsyli
Rosamunde
Gataa
Tiiti
nanna81
Annuli81
Alisa

Haamuilijat:


Plussanneet:
Hissukka
 

Yhteistyössä