***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

Nyt viisaammat auttakaa! :D Mitä ihmeen tuhru vuotoa tuli tänään aamulla kun kävi veskis niin paperiin jäi vaan vähän sellasta vaaleenpunertavaa?! Mulla ei ikinä menkat oo alkan ennen aikojaa, eikä nytkään muuta kun toi? Eikai se enää mitää kiinnittymisvuotoo oo kun huomen iltapäiväl pitäis menkat alkaa? Ellei ovis ois ollu hirmusest myöhäs? Apuaaa, tuun hulluks tän piinailun kanssa :D
 
Nyt viisaammat auttakaa! :D Mitä ihmeen tuhru vuotoa tuli tänään aamulla kun kävi veskis niin paperiin jäi vaan vähän sellasta vaaleenpunertavaa?! Mulla ei ikinä menkat oo alkan ennen aikojaa, eikä nytkään muuta kun toi? Eikai se enää mitää kiinnittymisvuotoo oo kun huomen iltapäiväl pitäis menkat alkaa? Ellei ovis ois ollu hirmusest myöhäs? Apuaaa, tuun hulluks tän piinailun kanssa :D
Mulla tuli kanssa ja seuraavana päivänä alkoi vuoto kunnolla heti aamusta... : /
 
Kai täytyy sit siihen valmistautua :/ Positiivista on nyt se et saadaan sit lähete vihdoin ja viimein tutkimuksiin :)
Tulee vuosi täyteen yrittämistä ja yks keskenmenokin mahtuu siis mukaan. No jospa jotain selvyyttä löytyis, vaikka paljon on peruskokeita otettu ton kilpparin vajiksen takii eikä niissä oo mitään ihmeitä ollut. Omasta mielestä toi progesteroni arvo on alakanttiin (23.6), mut ammattilaisten mielestä ok niin kai siihenkin luottaminen :)
 
Omaa napaa nyt vaan... :ashamed:
Eilen tehty tyylipuhdas nega... olihan tuo arvattavissakin mut silti tympäsee vaikka päätin olla positiivisilla mielin. Kohta varmaa menkatki alkaa, senverran juilii alamahaa. Mut mua ihmetyttää ku noin 4 kk sitte ei ollu välttämättä mitään juilintoja ennen menkkoja vaa kivut alko vasta kun vuotokin... ettei vaan ois munasarjoissa jotain häikkää, sen verran kovia juilintoja välillä : /
Päätin etten aikaile nyt vaan varaan ajan gynelle kierron puoliin väliin ku menkat alkaa.
Tämmöstä tällä kertaa ja tsemppejä kaikille jännäilijöille :)
 
Maira Niinpä näkyy meillä olevan tosiaan sama kierto, tsemppiä vaan sullekin paljon! Mulla alkaa epätoivo jo iskemään kun yritystä kuiteskin on takana jo yli puoli vuotta..mutta eipähän ne ne taida tutkia ennenkuin on vuosi yritystä takana..

Astre Mulla tuli viime kierrossa viikon verran tuhruvuotoa vaan pyyhkiessä. Luulin ensin sitä kiinnittymisvuodoksi, mutta kun jatkui vaan niin arvasin että menkathan ne sieltä tulee!:( Mutta eipä ole kyllä ikinä ennen ollut tuollaista, että tulisi noin pitkään tuhruvuotoa, korkeintaan muutamana päivänä on ollut joskus ennen menkkoja.

Minulla on todella epäsäännöllinen kierto eli se hankaloittaa kyllä raskaaksi tulemista. Onpa tullut joskus peräti kaksi kertaa kuukaudessa menkat.. :confused:
 
Täällä kp 31/31? ja negoja vaan testattu :( Sain varmaan riesaksi influenssan ja kaikki palellus ym. oireet menee varmaan sen piikkiin. Kuumetta, pahaa oloa, mahatautia ja järkyttävää palellustärinää on oireena. Mutta vielä en luovuta, voihan se olla että ovis tapahtui muutamaa päivää myöhemmin ja on liian aikasta testata. Munasarjakipuilut on sentään vähentyny (ne oli aika rajuja tossa viikko sitten).

Kyllä se plussa piristäis tätä olotilaa!
 
Pakkaspäivää vaan kaikille!

Mahtuuko mukaan porukkaan? Haaveissa pikkukakkonen. Tässä kierrossa käytössä oli ensimmäistä kertaa ovulaation metsästys, mutta tuloksetonta taisi olla. Tosin huomenna pitäisi menkkojen vasta alkaa, mutta negan tein eilen illalla, joten siirtynee seuraavaan kiertoon. Ovis oli kuitenkin ns. ajallaan. No oh well, ei voi muuta sanoa. Jotenkin sitä luotti, että kun on ovis bongattu niin heti tapahtuu...: /
 
********PERJANTAI 18.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 52/25-28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 44/30 *yk 6
Vouhis....................poika 01/03....................kp 42/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09.....................kp 42/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07.......................kp 38/30-36 *yk 2
magda....................tyttö 11/09.....................kp 32/31 *yk 4
Villany....................poika 02/10....................kp 28/34 *yk 1
Astre......................tyttö 6/09.......................kp 28/28 *yk11
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 22/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 21/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 21/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 20/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 20/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 19/28 *yk2
valle........................esik. 06/08....................kp 19/30-35 *yk7
Maria-08..................esik. 12/08...................kp 17/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08...................kp 17/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 16/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 16/30 *yk 2
Viola80...................tyttö..............................kp 13/31 *yk3
Aurora81................esik. 08/09.....................kp 11/30 *yk7
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 10/35 *yk18
Heidi-80..................poika 08/08....................kp 7/27-34 *yk 7



PIINAILIJAT:


TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.
Lara--....................poika 09/10
orkidea-.................tyttö 12/10




HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4)

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
orkidea Laitoin sut vielä toistaiseksi taustalijoihin, ilmoittele kun tilanne muuttuu ja varsinainen yritys alkaa! :) Tervetuloa mukaan!

Ando Sekaan vaan, anna vähän tietoja niin lisään sut listaan! :)

magda Kyllä se plussa sieltä vielä voi tulla.. ;) :hug: Paranemisia, ei oo häävi tauti toi lenssu..

Tellervo Toivotaan nyt kuitenkin ettei menkat ala... :hug:

Astre Onko mitään uutta?
 
Tervetuloa uusille!! Kiva kun alkaa tulee noita muita 2010 esikoisen saaneita :)'

Maira oot ihan hyvä listan päivittäjä, vaan toivon ettet päivittele kauaa ;)

Omaa napaa... Tekis niin mieli testata jo nyt. Jotain kuviteltuja etomisia oli eilen illalla ja jotain tuntemuksia alavatsalla... Jos se ei nyt tärpänny niin syön sit noi vanhat cerazettet pois ku taitaa olla kaks laattaa jäljellä. Sitten saa vauva tulla ihan koska vaan. Taas tätä ajankohdan suunnittelua mistä jumala rankaisee...
 
Täti loistaa poissaolollaan :) Toissapäivänä tein apteekin oman testin ja siihen sain roskishaamun. näinköhän enteili tulevaa plussaa? Maanantaina varmaan testailen jos ei oo menkat alkan :)

Onnea Villany plussasta! :)
 
Voi jummi! MÄ SAIN PLUSSAN! Nyt jo!!? Mut se on tosi selkee, kaks viivaa predicorilla. Oli jotenkin sellanen olo et täytyy testata ennen pojan synttärijuhlia jotka on huomenna... Miehelle en viel ketonu ku se nukkuu päikkäreitä makkaris pojun kaa.
Onnea! :)

Maira: Mut saa laittaa listalle heti, kun menkat alkaa... Eilen nakattiin pillerit pois :) En osaa kiertoa sanoa niin alotan sitten, kun kierto alkaa alusta :)
 
Maira: tässä tietoja poika 04 kp26/28 yk2

Kivaa olla mukana tämmöisessä porukassa =). Esikoisen aikana oli tällaisella vertaistuella iso merkitys, kun niitä ei niin hyviä päiviä mahtui kuitenkin joukkoon. Ikäero meillä venähtää suureksi, johtuen pitkälti synnytyksestä, joka oli kaikin puolin aika kauhea. No nyt sitten :D

Onnea matkaan kaikille!
 
Onnea Villany! :) :heart:

Ottakaa joku muu tää pino hoitaakseen, mulla todettiin kohdunulkoinen johon sain sytostaatti piikin ja 3kk raskautumiskiellon, eli taustailen, muttei meillä vauvaa enää yritetä.
 
AJ
Voi Maira sua. Mulla valitettavasti kävi tuo KU mielessä sun oireista varsinkin kun sun jutut osus melko pitkälti omiini. Toivotaan nyt kaikki mahdolliset ulokkeet ristissä, että menee tuolla sytostaatilla, eikä jouduta operoimaan. IIIISO halaus. Olet ollut oikeasti ajatuksissa.
 
Täällä ei ihmiset keren käydä vielä tutuiksi, mutta tsemppiä kaikille vauvahaaveissa <3 Tää mamma siirtyy odotuspuolelle, plussasin tänä aamuna :) Toivottovasti siellä pysyn siihen saakka että pieni saadaan turvallisesti ulos masusta :)

T. Astre ja Väinö 4+1 <3
 
Mahottomasti Onnea Villany Plussasta :flower: Samaten myös suuret onnittelut Astrelle :flower:

Koko ajan siirtyy porukkaa odotuspuolelle tasasta tahtia :)

Mairalle pahoittelut :hug: onneksi nyt kuitenkin huomattiin hyvissä ajoin, ja toivotaan että nuo sytostaatit auttas ja sitten muutaman kuukauden päästä pääsisitte hyvillä mielin jatkamaan yritystä :heart:

ON: edelleen ovista ootellaan kyläilemään tänne suunnalle, nyt siis kp 18 menossa ja laskurin mukaan vielä pitäis vajaa viikko odotella, huoh..jaksaa jaksaa :D
 
No mä nyt en oo tästä pinosta mihinkään lähdössä varmaan about ikinä, joten voisin vaikka ottaakin päivitykset hoitaakseni, mutten mä tänne joka päivä ehdi/muista tulla...

Mairalle isot voimahalaukset. En pysty asettumaan asemaasi, en kuvittelemaan olotiloja. Toivu pian!
 
********LAUANTAI 19.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 53/25-28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 45/30 *yk 6
Vouhis....................poika 01/03....................kp 43/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09.....................kp 43/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07.......................kp 39/30-36 *yk 2
magda....................tyttö 11/09.....................kp 34/31 *yk 4
Ando......................poika 04........................ kp28/28 yk2
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 23/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 22/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 22/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 21/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 21/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 20/28 *yk2
valle........................esik. 06/08....................kp 20/30-35 *yk7
Maria-08..................esik. 12/08...................kp 18/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08...................kp 18/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 17/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 17/30 *yk 2
Viola80...................tyttö..............................kp 14/31 *yk3
Aurora81................esik. 08/09.....................kp 12/30 *yk7
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 11/35 *yk18
Heidi-80..................poika 08/08....................kp 8/27-34 *yk 7




PIINAILIJAT:


TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.
Lara--....................poika 09/10
orkidea-.................tyttö 12/10




HAAMUILIJAT:



PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Villany (yk1), Astre (yk11)

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikki!:) Oon ollu tossa aikasemmin mukana, mutta sitten jäi kirjottelut kun en halunnut enää miettiä koko vauvantekoa. Mutta nyt on taas uutta puhtia pienen tauon jälkeen.:D

Meillä siis tyttö 5/10 ja ollaan toista yritetty oikestaan heti perään eli nyt varmaan sellanen reilu puol vuotta. En tarkkaan tiedä mun kiertopäiviä tällä hetkellä.:) Mutta ensi viikolla pitäisi tädin tulla. Tässä kuussa on kyllä peittoa heilutettu todella ahkerasti että saisi se täti jäädä tulematta.:whistle:
Oireita olen kovasti itselleni kuvitellut!:D Koska on iltalämpöilyä, alavatsan juilimista ja huonoa oloa. Mutta kaikki voi johtua siitä kun olen ollut flunssassa.:D

Kovasti plussaista kevättä kaikille!!:heart:
 
Hyvänen aika sentään, aivan mielettömästi onnea plussanneille!!:heart: Kyllähän me kaikki perässä tullaan, sitten ajallaan :)

En ole ehtinyt/jaksanut kirjoiteilla aikohin, mutta jokunen viikko sitten tapahtui outoja.. Mulla alkaa menkat AINA 6.päivä, niin tapahtui myös nyt helmikuussa. Olin silloin kuitenkin epämääräisen kipeä, mutten varsinaisesti kiinnittänyt siihen huomiota, ajattelin että nyt näin tällä kertaa.. Menkkojen alkamispäivänä voin tosi huonosti, maha oli kipeä ja pyörrytti koko päivän, pistin sen stressin piikkiin.. Kunnes sitten nousin sohvalta ylös (päikkäreiden jälkeen, armas mieheni vei tytön pihalle että saan levähtää) ja housuihin lurahti verta niin paljon, että kastuin polviin asti! Vuotoa jatkui vielä vessassa hetken ja ulos tuli ihme repaleita, mutta rauhoittui sitten?? Mitään kipuja ei varsinaisesti ollut, ainoastaan mieletön verenvuoto. Testasin tosi hämärän ja epämääräisen viivan hetkeä aiemmin, mutta pistin sen lähinnä viallisen testin piikkiin..

Tiedä sitten mikä oli homman nimi, mutta uutta kiertoa tässä nyt kuitenkin eletään ja ovis alkanee taas olla käsillä. Pitänee siis piakkoin houkata tuo isäntä petipuuhiin, ja toivoa parasta! ;)

Plussaonnea kaikille teille ihanille :heart:

t.Viola
 
Mairalle iso :hug: Toivottavasti toivut hyvin eikä jää kuin muisto tuosta.

Onnea Astrelle.

Viola, ettei vaan olis ollu keskenmeno. Kuullostaa vaan aika hurjlta. Mulla ei kokemusta mutta lukemani perusteella... Mä varmaan yrittäisin tos tilantees tikuttaa oviksen koska voihan kun kroppa olla nyt sekasin. Tiedä sitten mutta onnea sulle ja kaikille muille ihanille naisille.

Mulla ei oo viel mitään oireita, ei yhtään mitään. Joten varmaan huomenna pojan neuvolassa varmaan mainitsen. Ne laitto ainakin viimeks labran pissatestiin ennen ekaa neuvolakäyntiä.
 
Hei vaan kaikille

Ja Pahoittelut että aiheettomasti tuolla jonon kärjessä keikun. Viimeisen tuloksettoman kierron jälkeen ainakin olin laittavani viestin, että siirryn taustailemaan, mutta ehkä se hukkui johonkin...

No, taustailu näytti tuottavan tulosta eli plussasin tänään:) aika epätodellinen olo vielä...

Plussatuulia kovasti!!!

T. Collins + Mini (4+0)
 

Yhteistyössä