PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Joo siis tottakai käy että Luminka päivittelee niin kauan kun viitsii
ja mamina sitten jatkaa. B)

Siis kun mulla on ihan semmonen tunne että meille tulis jouluvauva..
Saapi sitten nähä. Tärppi pitäs siis tulla vasta seuraavassa kierrossa.
Niin ja onko sitten tän vuoden joulu vai mikä. Mutta jostain
olen nyt tämmösen ajatuksen päähäni saanut! :D
Kuitenkin enemmän kuin mielelläni liittyisin ihan mihin tahansa kuun masuhin.

Joopa, lumimies lähtee kohtsillään taas liikenteeseen, tässä
päivystän että herää varmasti.
Öitä! :wave:
 
Luminkalle hurjan paljon onnea plussasta ja tarrasukkia pikkuiselle. :flower: :flower: :hug:

Munkin puolesta Luminka voi päivitellä niin kauan kun vain jaksaa/viitsii. Enkä pistä ollenkaan pahakseni jos sit mamina vaikka jatkaa.

color=red[).(] Alkuviikosta illalla tuntu vasemmalla puolella kun joku olis leikannu veitsellä sisuksia ja siitä pari päivää niin oli oikealla semmosia kivoja nipsasuja. Nyt sit ei tunnu mitään eikä missään. Peittojen heiluttelu sentään on saatu jollekin mallille, joten loppukierrosta saa sit jännätä tuleeko täti vai ei. :)

Eipä nyt sen kummempia. Öitä kaikille! :wave:

Oli pakko kokeilla tuota väri juttua, muttei se näköjään onnisunukaan noin. Missä lie vika?
 
Luminkalle isot onnittelut! :flower:


Mun kp:n voi korjata olemaan tänään 3/53, yk 2. Laihanlainen täti ilmaantui lauantaina. Ei vielä(kään) kyllä tunnu siltä että kone olis käynnissä, tod.näk. täytyy taas kp 40 jälkeen hakea kuuri teroja.
Päätin käydä täällä vähän harvemmin, kun ei tässä nyt ole oikeen edes tärppimahiksia.
Pitää järkkäillä vähän talvilomahommia; mies korotti Tallinnan-kylpyläloman Pariisinlomaksi! Joten vk 13 Au Revoir!
 
Alkuperäinen kirjoittaja HotCoffee:
Blondie miten sun kiertopäivät on paljon vähemmän kuin mulla ja sulla menkoista vielä kauemmin kuin mulla. Jopa :D . Vai oliko sulla se ehkäisy vasta vähän aikaa sitten lopetettu ja ehkäisyn aikana ei menkkoja ollutkaan... Sori, ei voi millään muistaa :ashamed:

joo tarkennuksena ehkäsy lopetettiin 1.1.08. Mutta minipilsuilla ei mitään vuotanu, koskaan. Siksi sanoin että menkoista on aikaa hemmetin kauan.
 
Bonjour!

Hienoa Blondie, että se täti sitten vihdoinkin ilmaantui paikalle, vaikkakin laihanlaisena. Ja wau olipa upgrade Tallinnan reissusta Pariisin reissuun, ihanaa! J'aime Paris. B)

Tulepas Luminka fiilistelemään ja kertoilemaan meille tunnelmia tästä plussan jälkeisestä ajasta =)
 
Eli tuo värihomma menee siis näin. [] -sulkujen sisään color=red. En voi laittaa sitä niin kuin se pitäis, muuten tekstin väri oikeesti muuttuu! Eli tuon homman jälkeen kirjottakaa mitä nyt kirjoitattekin! Sitä vaa en tiedä kuinka saa värin pois päältä! Ihan tuurilla oon saanut vaihdetuksi toiseen väriin, kuten etusivulla!

Lumikuningatar: lupaavalta kuullostaa ;) Sekin jo kummasti lisää tsänssejä kun pääsee peiton alle =) Meillä ei ollut enää oviksen jälkeen toimintaa makkarissa. Joten tiedän et edellisen illan pojat valloittivat munikseni.. =)

Voi vitsi Blondie, eikö vieläkään mahtuis laukkuun mukaan :whistle: Toisia onnistaa, mä oon käyny kerran ulkomailla ellei Viron ja Ruotsin laivoja lasketa.. Senkin reissu oli luokan kanssa 9lk:lla.
No, eiköhän täs joskus päästä.. 20 vuoden päästä ku lainat on maksettu :headwall:

Kiitoksia vielä onnitteluista. Tänään pitäs rohkaistua ja soittaa neuvolaan. Onneks sielä on eri "täti" ku viimeks. En tullu yhtään sen eukon kanssa toimeen, eläkkeelle siis jäi =) Silloin kun viime raskaudesta soitin, ni ei edes onnitellut puhelimessa ja kysyi vielä et aijonko pitää sen! Musta oli tosi törkeetä. Ei eka käynnillä edes kysyny sanallakaan miten olen voinut. Ei yleensäkään mitään kysellyt eikä ollut kiinnostunut. Ite sai ottaa selvää eikä silloinkaan tullut suoraa vstausta.. Huh...
Tytöllä on tosi ihana täti lastenneuvolassa=) Se on ollut mun pikkusiskollakin (14v.)! Et ei onneks kaikki vanhat ole ilkeitä :heart:

Meillä taas muut nukkuu... Pitäs koittaa sitä neulomista, tyttö ei anna mun tehdä oikein mitään kun kiinnostaa kaikki ja haluaa tulla näpeltelemään kaikkea |O Tietokone on sellanen et en voi ku 2 sekuntia olla ja pitäs päästä jo paukuttamaan näppäimiä! =)
 
Luminkalle onnittelut myös täältä! :flower:

Tänne pääsi tätsä eilen hiippailemaan täysin puuntakaa, melkein viikon etuajassa eli tänään mennään sitten kp 2:sta.

Mutta nyt takaisin töihin...
Aurinkoista viikonalkua kaikille!

 
Onnittelut Luminkalle!!!!
Aivan ihanaa.

Ite en sitten enää voinut vastustaa ja tein testin ja negaahan se oli niin kuin arvasinkin. Kolme kertaa olen raskaana ollut ja kaikilla kerroilla näytti plussan vasta sitten kun se viimeinenkin mahdollinen menkkapäivä on ohi. Mutta ei, pakkohan oli nyt kokeilla :p Seuraavan kerran sitten torstainan pitäis testata elle menkat sitä ennen ala. Tuntemuksia on puoleen ja toiseen. Ei auta muuta kun odottaa.
 
Nasukka78 toivotaan että muuttuu plussaks =)

Lueskelin tossa hiukan noita vanhempia juttuja täältä ja huomasin, että ikää on kyselty. Mä täytän kuukauden päästä 30...Kauheeta, sitä pitäis vissiin sit olla aikuinen :p

Te yli vuoden yrittäneet ootteko käyny tutkimuksissa? Jos ni missä vaiheessa? Ja missä? Eli siis ihan vaan normi gynellä, vai jossain klinikalla? Mä meinaan huhtikuuks varata itselleni ajan tutkimuksiin, jos ei siihen mennessä tärppi käy.
 
Krhm.. :headwall: Menin sitten ostamaan sitä paljon puhuttua greippimehua, vaikka olin vannonut itelleni, etten lähde sille tielle.. Naureskelin yksinäni siellä mehuhyllyn eessä, et kaikkeen sitä ihminen lähteekin mukaan. :LOL:
 
Heipä hei tyttöset!
Pakko tänne tulla kun ei kukaan vielä toistaiseksi ole liittynyt seuraani :snotty:

buffolle iiiso hali :hug: tätilöisen saapumisesta...

Toivottavasti Nasukka sulla muuttuis positiiviseksi tulos=) Mä tein liian aikaisin ja sit kp 29 näytti haamun.. Huomenna tarkoitus vielä varmistella.

Pilkkis: Samat oli vähän ajatukset mullaki kun ekan kerran mehuja sorruin ostaa :LOL: Vitsi kun ei tiedä et oliko mehulla oikeesti jotain vaikutusta.. Mitään ovislimoja en löytänyt ollenkaan... Enkä edes tikuttamallakaan viivoja saanut :whistle:
 
Tädin piinaamille :hug:

cristina- siis mullahan oli jo tiedossa et mulla on PCO ja sitten puolen vuoden yrityksen jälkeen kävin ihan yksityisellä gynellä, siellä jossa muutoinkin, ja alotettiin taas clomit joilla esikko aikanaan tärppäs. Nyt ei ole mitään tutkimuksia tehty ultrausta lukuunottamatta. Ja kun kuusi kierrosta clomeja syöty toukokuussa niin
olis tarkotus mennä ihan oikeelle lapsettomuusklinikalle tutkimuksiin ja hoitoon.
Me joudutaan kyllä menemään Helsinkiin kun täällä ei ole mitään semmoista
klinikkaa. Olihan vähän sekava selitys.. kai tuosta jotain selvis.

Niin rupesin ihan laskemaan että kuinka kauan sitä kakkosta ollaankaan
yritelty ja aika tarkkaan vuosi siitä tulee. Me kun alotettiin s-elämä
vasta puolen vuoden päästä synnytyksestä.. Mulle piti ensin tehdä pieni
korjausleikkaus alapäähän, ei muuten olis onnistunut hommat.
:whistle:

[/b]Nasukalle pekutan et ne viivat siihen testiin saisit!
 
Iltoja kaikille täältäkin!

Blondielle onnittelut tädistä kun taas Buffolle samaisesta pahoittelut!

Nasukalle testionnea!!

Täällä on piehtaroitu itsesäälin niin mukaansa tempaavissa virtauksissa! (Olipas runollista :p ) Tavallinen tätimasennus siis... Vähän tässä kuitenkin mietityttää tämä olotila, alavatsaa vihloo edelleen ja myös tuolta kohdun suulta (kai?). Sen verran jo huolestuttaa että varasin tänään gynelle ajan. Torstaina menen, kun ei viitsi tätiä mennä sinne esittelemään. Josko tuo olis siihen mennessä ymmärtänyt lähteä ellei halua tulla esitellyksi :LOL: En kyllä ymmärrä miten menkat voisi saada aikaan tällaisiakin kipuja, ei ole koskaan ennen ollut ainakaan. Tulehdusta pelkään kovasti. Tänään kipuja ei ole ollut niin paljoa, viikonloppuna jouduin ottamaan ihan särkylääkettä. Mites Lappitar, joko sulla on kivut hellittäneet vai kävitkö tsekkauttamassa tilanteen?

Kai se on kohta täälläkin greippimehut kehiin vedettävä, onko suosittelijoita jollekin tietylle merkille? ;)
 
Torey: mä ainaki tykkäsin ryb&deccer vai mikä lie.. kuitenkin siitä greippimehusta. Ekalla kerralla oli Valion, ei yhtä hyvää ja kalliimpaa jopa! Alkoi mehut tulee korvista. Tuleepa aina mukavat ajat mieleen greipin mausta :LOL: Tsemppiä tähän kiertoon! Kyllä se imetys (toisilla ainakin) sotkee vähän kuvioita, joten on ainaki paremmat tsänssit! Vai muistanko ihan väärin et lopetit "tissityksen" =)

Jee, tänään taas Täydelliset Naiset-ilta! Eli miehen vuoro kuunnella jos likka päättää herätä kesken mun tv:n tölläyksen! :p

+++++++++++++ :whistle: lisää, ja hauskoja peiton heilutus-hetkiä =) :heart:
 
Blondie hyvä kun se täti kuitenkin tuli. Annas sille monoa persuuksiin, että löytäis tännekin tiensä!

buffolle taas pahoittelut siitä ämmästä, on se kumma ettei eukko oikeeseen osoitteeseen löydä millään vaan menee viattomia härnäämään :D

Mä taidan ihan suosiolla jättää tuon greippimehun kokonaan väliin, tuntuu nää limakalvot paksuuntuvan ihan ilman mehuakin :kieh:

Aika jännä, että tää kierto just nyt venyy näin hillittömästi, oon muutaman kerran aikasemminkin pitänyt pidempää taukoa hormoniehkäisystä eikä kyllä yhtään näin pitkää kiertoa ole ollut :eek: :eek: . Taitaa olla vika korvien välissä :kieh: :D :whistle:

No se hyvä puoli, että on ainakin saanut pupuilla riittävästi ja peitotkin on jo todella hyvin pöllytetyt :D
 
Iltaa!

Pahoittelut buffolle tädistä! :hug: Ja toivottavasti Nasukka78:n testiin ilmaantuu vielä se ihana plussa :heart:

Heh, hyvähyvä Pilkkis79, nyt on sielläkin uusi greippimehuttaja! Ja mamina kans B) Samoissa ajatuksissa täälläkin oltiin, mutta kaikkea kannattaa yrittää B)
Greippimehusta puheenollen, mä olin jo puoliksi paniikissa tänään kun muistin, että greippimehu on loppunut. En sentään varta vasten lähtenyt kauppaan, saa odottaa huomiseen ;) Mä oon joskus maistanut R&B:n greippimehua, mutta se ei oikein uponnut. Nyt mulla on kaikki panokset Valion greippimehussa, joka on mun mielestä ihan hyvää... omalla kirpeällä tavallaan. :kieh: Kaupassa se löytyy kylmäkaapista.
 
Iitukka kiitos ja ihan ymmärrettävää tekstiä oli :LOL: Täytyy sitten vaan tilata siltä gyneltä aika missä yleensäkin käyn.

Mä juon nykyään greippimehua päivittäin ja kaikenlisäks sitä valion. Oon siihen ihan koukussa :p
Plussatuulia kaikille
 
Meidän jääkaapista löytyy Valion greippimehua.. :D Se on vaan
niin hyvää, oikeesti! :p Syön mä kyllä ihan greippiä hedelmänäkin.

Täällä täti on häipynyt ja nyt sitten tylsät oviksen odotuspäivät joita sitten
seuraa ikävät piinapäivät.. ja lopulta täti. Näin se homma etenee
yltiöpositiivisissa tunnelmissa. :/ :kieh:
 

Yhteistyössä