PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.4

Moron kaikille!
Ihan pikapikaa kurkkaan tänne,kun me tultiin just lomilta. Pahoittelut tädin piinaamille :(
Taidan itekin kuulua samaiseen joukkoon,hieman tuntuu jo tihuttavan vaaleenpunasta vuotoa joten parin päivän sisään täti kurvaa paikalle. :( Mulla koopeet on muuten väärin tuolla listassa,nyt tiistaina ollaan jo kp29. Eli suht tasanen kierto taitaa tulla tästä.

Luminka onnea plussauksesta ja tarrasukkia sinne! :flower: :)

Nyt nukkuu,hirmu väsy ja pitkä ajomatka takanapäin,näin te naiset koukutatte ,kun pakko oli päästä kattomaan uutiset vaikka kello jo paljon onkin. =) Vierotusoireitakin oli reissun aikana useesti. Mutta palailen paremmalla ajalla. Hyvää yötä kaikille :wave:
 
Torey: Kivut on joo loppunu, menkat oli tosi kummalliset mutta näköjään menossa jo pois. Eli eiköhän sieltä ole kaikki ulos tullut.. Jotakin siellä kuitenkin käväisi ainakin koska niin omituiset kivut ym oli...

Joku kyseli, mitä tarkoittaa ne kp ym jutut siellä meidän nimien perässä: kp= kiertopäivä eli mulla esim nyt kiertopäivä 6 / 29-32 eli normaalisti kierto on n. 29-32 päivää.. Ja yk = yrityskierto eli kuinka mones kuukausi vauvanteossa menossa.. Oliko tarpeeksi epäselvästi selitetty :D

Alkavaa viikkoa kaikille! Mulla raivostuttavat työvuorot tiedossa, menee koko päivä hukkaan kun on töissä klo 10-18... :headwall:
 
Ainiin ja greippimehua juodaan täälläkin! Valiota ostin kun en halua niitä hedelmälihoja syödä mehun seassa... Ja tykkään! Tosin syön myös hedelmänä, välillä tulee oikeen greippiin himo! Mutta nyt :wave:
 
Hei ootteko muuten maistanu hunajapomeloa?? Se on ihan älyttömän hyvää! Vähän greipin suuntasta, muttei niin tiukkaa kamaa. Ja siistimpää syötävää. Sen satokausi kyllä kuulemma loppu, eli nyt pitää odotella x aika, ennenku pääsee taas mutustamaan.. :p
 
Huomenia!

Jaahas, kiitos suositteluista. Pitänee kokeilla tota Valiota kun niin moni kehuu.
Luminka olen joo lopettanut nyt tissittelyn eli tämä kierto on nyt sit eka täysin imettämätön kierto.

Hot coffeelle vauhtia rattaisiin toivottelen!
 
Heippa!

Ihanan aurinkoinen päivä. Vauva nukkuu vaunuissa ulkona ja äiti surffaa netissä sisällä... :p Ehkä sitten iltapäivällä vaunulenkille ulos. B)

Torey ikäviä noi sun vihlonnat, mutta gynekäynti varmasti selkeyttää taas asioita. Toivottavasti ei ole ainakaan mitään tulehdusta. Mä kans tulin piehtaroineeks ihan olan takaa itsesäälissä viimeks kun täti tuli, kun se tuli niin yllättävän aikaisin ja aivan puun takaa. Onneks siitä pääsee taas pian uuteen nousuun =)

Pilkkis79 toi hunajapomelo on mulle ihan uus tuttavuus, täytyykin kokeilla sitä joskus. Toki hamaan plussaan asti ryystän Valion taikajuomaa. :LOL: Tietääköhän ne muuten Valiolla, miten paljon näillä palstoilla ylipäätään kohistaan greippimehusta? B)

Toivottavasti Fensca81:lla täti pysyy poissa! :)

iitukka heh ihanat noi sun yltiöpositiiviset ajatukset kierron kulusta :LOL: oviksen odottelu on kieltämättä vähän tylsää.

).( Nyt kp 12, ovisajat vois olla kohta jo lähellä mikäli kierto olis normalisoitunu, toivottavasti on! Palstailukin alkaa taas lisääntymään kun pääsee vihdoinkin toivottavasti pian tositoimiin :D Tänään täytyy hakea sitä greippimehua lisää... B)

Nyt täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä vähän kotitöitä.
Aurinkoista päivää kaikille!
 
Torey Missä käyt gynellä? Mulla on täällä päin vielä hakusessa hyvä.. :)

Nasukalle Toivotaan plussaa! d:)b

Nti Kesäheinä Suosittelen lämpimästi sitä hunajapomeloa! En kyllä tosiaan tiedä, koska se taas palaa kaupan hyllyille seuraavan kerran. Ikävä kyllä sillä ei taida olla taikavaikutuksia, vaikka greipin sukuinen onkin.. :LOL:

Täälläkin reipas äippä istuu sisällä päikkäriaikaan, vaikka ulkona olis ihan mahtava ilma. Tänään on vaan niin väsyny olo, etten millään jaksanu lähteä vaunukävelylle. Eilisestä lenkistä on muuten jalat ja selkä ihan rikki, ku oli niin liukasta, et piti tönkkönä töpötellä menemään tuolla.

Lappitar Jaksamista töihin, noi vuorot on tosiaan ihan kannikasta!
 
Jep, jep, täälläkin yks mamma nörtteilee ja muksu nukkuu pihalla..
Oltiin me kyllä aamusta reilu tunti ulkona. B)
Ja ainahan tää palstailu kotityöt voittaa!

Lappitar- on tosiaan ilkeä vuoro.. jaksuja!
Mutta aatteles meillä oli semmosiakin 9-20 vuoroja ihan säännöllisesti
vuorolistalla :eek: Onneks ne on jo historiaa.

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille! :wave:
 
...joo tuota noin, täällä tää yks kans hörppii kahvia ja surffailee taas vauvelin unien aikana B) että se siitä vaunulenkistä sitten :LOL: nyt on kotihommatkin tehty ainakin suurin piirtein, lopuille to do-jutuille ummistan hetkeksi silmäni :xmas:

Päivän tieteellinen koe (ovistesti) suoritettu, ei ollut plussaa mutta ei mikään ihan hailukaan. Ehkä se siitä vahvistuu pian. Voi hitsi, kyllä kelpais seurata Luminkan jalan (näppiksen) jälkiä tuonne marrasmasuihin odotuspuolelle. :saint:
 
Nti Kesäheinä Ihana, että joku muukin "lorvailee" koneen äärellä.. Vaikka sä oot kyllä ollu tosi ahkera tänään, ko oot touhuillu kotitöitä ja kaikkee!! :D Mä oon esivalmistellu iltaruokaa ja tehny pojan sapuskat, mut that's it. :ashamed: Muutoin oon kävelly telkkarin ja koneen väliä.. Onko pakko olla tämmösiä laiskoja päiviä!?

Ja voidaanko kertauksen vuoks käydä läpi, et mitä hyötyä siitä greippimehusta onkaan? Limat oli havaittavissa selvemmin? Kö? Oliko muuta? Täytyy kaiken irvistelyn keskellä taas uskotella itselleen, et kyllä tästä jotain hyötyäkin on! :LOL:
 
*potkii tätiä HotCoffeelle päin*

kiireisen työpäivän lomassa matkajärjestelyjä tehty. Onpahan edes jotain mitä odottaa... ;)

Rupean totaalisesti TJOT linjalle, ilman tikutteluja ja testailuja. Kai se kroppa joskus taas käyntiin lähtee, ja jossei lähde niin se on sen ajan murhe.
C'est la vie!

Greippimehuista, hulauttakaa sokrua sekaan, ei kai se tehoa heikennä!

Tsemppiä piinailijoille sekä oviksen että testauksen parissa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pilkkis79:
Onko pakko olla tämmösiä laiskoja päiviä!?
Vastaus: On. :D Kauheeta kun Nelonenkin lähettää nykyään kaikenlaisia hyviä hömppäsarjoja iltapäivästä, kova duuni vahtia sekä telkkaa että kaksplussaa. :LOL: Mun täytyy ilokseni ja yllätyksekseni tunnustaa, että tämä iltapäivä ei sittenkään mennyt aivan laiskotteluksi. Heti kun painoin Lähetä-nappia edellisen viestin jälkeen, johan alkoi Phillipsin itkumonitori laulamaan ja vaunuista löytyi täysin virkeä vauva silmät sepposen selällään, n. 25 minuutin laatu-unien jälkeen. Ajattelin, että tämä peli ei vetele ja lähdin sitten kuitenkin vaunuilemaan. Oma lehmä oli kyllä pahasti ojassa koska suuntana oli lähikaupan kylmähylly ja siellä se tarunhohtoinen greippimehu. :kieh:

Blondie Sulla on hyvä asenne :) Kyllä se kroppa siitä lähtee taas käyntiin!
 
Aijuu ja siitä greippimehusta, se ilmeisesti auttaa tosiaan niihin limojen havaitsemiseen. Ja legendan mukaan se paksuntaa kohdun limakalvoa...? tai jotain sinne päin. Kai sillä muitakin kaikkivoipaisia ominaisuuksia oli mutta en juuri muista mitä :)
 
Moron!

Hui,toivottavasti täällä plussia tulis vielä kun joillakin näkyis vähän olevan jänniä paikkoja. :)

Tuli tosta greippimehulusta sen verran mieleen kun sillon esikkoa alulle pantaessa sitä join,niin mulle tuli siitä hiivatulehdus?!?! Kokeilin toisenkin kerran ja ilmiö toistu. Sen jälkeen en oo kyl ottanu joten pitäsköhän kokeilla taas että saiskohan itelleen hiivan vai vauvan. Mielellään tuo jälkimmäinen,kiitos :D Todennäkösesti ei tuu kumpaakaan.

Siihen valion g-mehuun ei kannata lisätä sokrua ja muutenkin tuo rybb&deckersin mehu on sellasta sokerilitkua että kannattaa nimenomaan olla hapanta tuo mehu.Jostain luinkin ihan että se happamuus olisi se mikä auttaa siinä mehussa,samaa vaikutetta olis kuulemma tuossa omenaviinietikkakuurissa. Se oli kyl niin pahaa että ei pystynnä,ykä lentää jo pelkästä ajatuksesta. Mut jokainen tehköön niinku haluaa. :) Nii ja hampaillehan siitä on sit haittaa myös,kuluttaa kiillettä. Mut aivan sama,nykyään jokaisessa tuotteessa mitä syöt ni on jotain mikä olis terveydelle haitallista.

ON: Täällä täti pohtii näköjään et tulisko vai ei. Eilen tosiaan tuli vaaleanpunertavaa limaa ja ajattelin että nyt täti sit pölähti paikalle,mut eipä tullukkaan.Vielä. Oon eilisestä lähtien pitäny sidettä siinä luulossa et kohta hulahtaa mutta viiruakaan verta ei oo tullu.Ei ees pyyhkiessä. Ehtiihän ne tässä kyl alkaa,kun vielä olis muutama päivä aikaa. Me kyllä touhuttiin pikaseen viel mökillä saunassa ennenku kotiin lähettiin ajamaan et oisko se ollu vaan sit jotain enteilyä tulevista menkoista. Ota ny selvää näistäkin. Olispa meijät naiset suunniteltu paremmin ettei aina tarvis olla fiiliksellä että oonko vai enkö. Mä voisin vaikka haluta että kun raskautuis niin vaikka tuonne kämmeneen ilmestyis joku -raskaana- teksti... ;) ei tarttis pähkäillä olotilojaan. Ja varsinkaan ostella noita testejä.
Mulla oli yhellä kaverilla joka tuli raskaaksi 17v sellanen oma raskaustesti kehossaan. :)
Sille tuli vasemman käden keskisormen kynteen sellanen tosi tummanpunanen pystyviiva,johtui kuulemma lääkärin mukaan hormoneista. Pikkasen pyöriteltiin silmiä muuten silloin. Kun tyttö sieltä sitten putkahti maailmaan niin viiva katosi parissa viikossa. :D

Jaahas,jaarinjaarin on taas käynnissä mulla joten taidan siirtyä tonne köökin puolelle valmistaan isännälle apetta.Rakkaudella tietysti. :heart: :D
 
Tuosta greippimehusta. Niin mä olen ymmärtäny että valion on parempaa juuri siks kun siinä ei ole sokeria. Ja siitä sokeristahan sen hiivatulehduksenkin voi helpommin saada. Tai sokerista ja vehnästä...

Se olis muuten ihan ehdoto juttu, että tulis sellainen selkee teksti yms. kun on raskaana. Olis todellakin helpompaa tää vauvakuumeisen elämä :LOL:

Laskeskelin tossa juuri, että olis tosi ihanaa, kun tästä kierrosta raskautuis. Olis meinaa paras 30.v synttärilahja =) Vaikkakin tietty omat bileet meniskin iteltä ohi :kieh:

Jaha, kai se on taas jatkettava työn tekoa...Tylsää :(
 
Hei vaan hei!

Mun mielestä se Valion greippimehu on sairaan hyvää, siihen vähän kossua ja spritea sekaan niin avot! :p . No joo, ei ehkä ihan joka aamua kannata tuollaisella cocktaililla aloittaa :D

Omaan napaan ei kuulu mitään uutta. Seuraa ällövaroitus!!! Siis mulla ei oo koko kierrossa tullut edes tuhrua tai veriviiruja tai mitään, paitsi valkkaria kaikissa mahdollisissa muodoissa :x . Ei sikäli, että mä mitään tuhruja kaipaisinkaan, mutta ihmettelenpä vaan :) .

Mä oon nähnyt viime aikoina niin ihme unia, että huh huh! Viime yönä mm. olin pilkillä Juice Leskisen kanssa :LOL: . Vois olla unien tulkitsijat ihmeissään näiden mun unien kanssa :snotty: .

Miksi muuten toi kursivointi ei toimi? Vai toimiiko teillä ja mä en taas vaan osaa :p ?
 
Te ootte hillittömiä. Pilkillä Juicen kanssa ja "raskaana"- teksti kämmeneen :LOL:
Ihania juttuja. Tää nauraa täällä. Olis muuten meinaan aika kätevää kun vois vaan heti petitouhujen jälkeen vilasta et joko kädessä lukee jotain :LOL:

Fenscaon sullakin varmaan jo mielessä käynyt että josko olisikin vaikka jotain muuta kuin täti toi sun vuotosi? d =) b

Pilkkis oon kans käynyt vähän siellä sun täällä gynellä, mistä nyt milloinkin oon ajan saanut sopivasti. Yleensä kuitenkin tuolla SuomenTerveystalossa (entinen Operon).

Hyvältä kuulostaa Hot coffeen cocktailit, sillä kun päivän starttaa niin lienee hilpeä mieli ;)
 
Torey juu onhan sitä jotain mietintöjä ollu mutta mä pidän lippua alhaalla jotten kovin korkeelta putois.. On mulla ihan menkkafiilikset kyllä päällimmäisenä kun vatsa ja selkäkipuja on siihen malliin ettei oikeestaan vois erehtyä.
Mä aloin tossa miettimään ton esikon alkuunsaattamista ja testaamista niin mä oon saanu vasta dpo22 plussaa testiin,tosin en kyllä aikasemmin edes testannutkaan kun en olis uskonut et raskaana vois ollakkaan kun en tikuttanut edes ovista siitä kierrosta. Ja silloinki kun raskausplussan testasin niin viiva oli haalea. Kaikkea sitä mieleen tuleekin näin jälkikäteen. :)

Juu ja takas telkun ääreen.Mä oon hulluna näihin csi jaksoihin kun viel 2 jaksoa tulee peräkkäin. Tää on sitä mun omaa aikaa.. =) rauha talossa.
 
Huomenta!
On taitanu tytöt kokeilla erilaisia greippimehu cocktaileja..
on sen verran hulvattomia juttuja. :LOL:

Meillä olis tänään tytön 1,5-v lääkäri-neuvola ja MPR.
Vähän jo jänskättää että tuleeko tuosta rokotteesta mitään sivuoireita.
No, täytyykin mennä jo likkaa herättämään että oltais
joskus edes jossain ajoissa tai edes ajallaan.. ;)

Plussaisia tuulia... :whistle: +++ :wave:
 
Huomenta, huomenta!

Ohhoh, olipa hyvä tietää toi sokerijuttu greippimehusta! Kiitos tietoiskusta cristina. :) Hyvä, että olen valmiiksi jo "pakkotykästynyt" siihen valiolaiseen. B)

Vai on se HotCoffee ollut pilkillä Juicen kanssa :LOL: Jotain syvällistähän se uni varmaan tarkoittaa. Nyt mä keksin, siinä on selvä yhteys tärppäämiseen!! B) Sä olit siellä kalastelemassa plussaa. No, tärppäsikö? =)

Fensca81 sulla tuli hurjan myöhään plussa viimeks, jos dpo 22 vasta tuli! Mulla alkoi mielikuvitus laukkaamaan, että entä jos mun viime menkat olikin valemenkat ja nyt näkyis jotain r-testeissä. B) No, tuskinpa kuitenkaan. :D Täytyy nyt varmaan vähän rauhoittua tän vauvakuumeen kanssa... :headwall: :)
 

Yhteistyössä