PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Wau, ihanaa peppipop!! :heart: Suuren suuret onnittelut plussasta!!
Tosi hienoja uutisia :flower: :)
Sun on kyllä nyt pakko paljastaa meille mitä huvittavia elementtejä pikkukakkosen alullelaittoon liittyi :D Ja kerro toki meille millä nikseillä tuohon siunattuun tilaan on päästy :saint: Onnea kovasti teidän perheelle, ja vauva-erikeeperiä pikkuiselle mukaan =)
Niin ja kaunis kiitos sanoistasi :heart:

Mitäs meidän iitukalle kuuluu? :heart:

rimata kiitos negatuulista :D

Kiitos Blondie :heart: Ooh Fresitaa, nythän sä sen sanoit, slurps. :p Täytynee huomenna käydä asioimassa "pitkäripaisessa" :D Kauheeta, tässähän vielä alkoholisoituu plussaa odotellessa.


Noppis mä voisin liittyä seuraan Naistenklinikalle huhtikuusta alkaen :D Olitteko te muuten perheosastolla? Me oltiin, oli kyllä aivan mielettömän ihana kokemus. Meillä oli tosi kiva omahoitaja, muutkin oli kyllä kivoja, melkein tuli ikävä heitä kun kotiin lähdettiin. :)

Santessa toivotaan parasta! :heart: Joo tosiaan, "helppo" homma olla ajattelematta liikoja :D

).( Koetan olla iloitsematta liikaa etukäteen, mutta melkein uskallan jo kuitenkin hehkuttaa, että Täti Punainen has left the building!!
Oon ihan onnesta soikeana, kun mulle kuitenkin sanottiin, että vuotoa on usein pari viikkoa ja tiputella voi vielä siitäkin eteenpäin pari viikkoa. Pikkuhiljaa pääsee siis pistämään pullaa taas uuniin B) Kunhan noi edelliset hcg:t nyt sais ensin pois. :kieh:
 
Täällähän minä ja sen verta alamaissa ettei ole jaksanut kun lukemassa
käydä tein höpinät. Se on nyt niin että huti tais tulla. :'(
Kummallista surra pientä solurypästä mutta se oli meille niin
toivottu lapsi. Taidan käydä minäkin hakemassa Friesitaa,
huomenna olis meidän 5-v hääpäivä. :heart:

Plussanneille paljon onnea!

-iitukka pp8-
 
Huomenta!

Täällä ollaan jo aamu aloitettu seiskalta "pirteänä kuin peipponen"
Olin Hyvä VaimoT ja annoin miehen jäädä nukkumaan viikonlopun kunniaksi :saint: Tosin mainittakoon, että hän kyllä nousi yöllä rauhoittelemaan hampaita tekevää pojua kun tämä mama oli ihan horroksessa, että ihan ansaitusti nyt nukkuukin. :)

Voi iitukka
Mä toivon sydämeni pohjasta, että teillä kuitenkin olis pikkuinen matkassa :heart: Oliko niin, että sulla on testipäivä pp11? Toivotaan parasta ystäväinen :hug: Onnea hääpäivän johdosta teille


Nyt taidan mennä kiskomaan kahvia naamariin
ja leikkimään pojun kanssa.
:wave:
 
Huomenta kaikille!
heräsin tänään jo 7.00 ja tein labran oma raskaustestin,kaveri on töissä labrassa ja antoi mulle yhden testin,kävi sitten näin että piti odottaa 5 min ennen kun näkyy mutta meni vähintään 10 min ennen kun tuli haamujen haamu että en tiedä enää mihin pitää uskoa!torstaina kun tein apteekin oma testi niin tuli aika nopeasti se haamu viiva,nyt pelkään vaan että en oo raskaana...toivoin vaan niin paljon että se labran testi ois näyttänyt kunnon plusssa! :(
 
Eli täällä yksi hulluna kakkosta kuumeileva, vaikkei saisikaan kun esikoinen on vasta niin nuori... Kääk... Miehen kanssa vaan tuumattiin että pienellä ikäerolla ei ole niin väliä...:) Nyt kp 15/28 ja ovis, mies vaan on teillä tietymättömillä (työmatkalla) mutta homma hoidettiin (ai kun kauniisti ilmaistu) torstaina, eli ehkäpä toivoa on. Esikoinen sai alkunsa yk 1:llä, eli taitaa sitten tässä menää kaiken järjen mukaan kauemmin. Saapi nährä. Mihinkäs voisi esittelyä pistää?
 
Meidän pojat läks asioille kaksistaan jotta äiti saa olla hetken rauhassa ja siivota, no mitäs muuta se tekee ku istuu koneella :ashamed: Saahan sitä joskus vähän "tuulettuakkin" ;) :whistle: .

Peppipopille kovasti Onnea plussasta ja marijasulle plussan vahvistumis puhureita!Mimmoinen tuo on tuo labran testi? Jos se näyttää selkeetä plussaa vasta sitten kun hcg:eet on kunnolla koholla?!

elizabeta :lle Tervetuloa joukkoon mukaan, kerro vaan itsestäsi tiedot niin taitaa tuo Hani päivitellä ne tuonne ekan sivunlistalle, näin ainakin mulla. Itsekkin uusi siis täällä. =)

Täällä on niin kovasti puhuttu noista ihanista esikoista että mun on pakko vähän antaa vastapalloa teille, meinaan meillä asuu joku ihan kummallinen uhmakiukkumikääneikoskaanolehyvin 1-vuotias. Tää viikko on ollu aivan mahdoton, mitään mitä sanot ei uskota ja kun kielletään niin sitten thdään pahaa kahta kauheemmiin ja triplavauhdilla. :kieh: Toivon että tää on vaan taas yksi vaihe joka menee hyvin hyvin nopeasti ohi. ;) Toissapäivänä pongasin pojan kiipeemästä laatiskoston hyllyjä ylöspäin, hienosti oli 1v3kk keksinyt vetää laatikot lipastosta ulos jotta pääsee ylöspäin ;) , huhhuijaa, taitaa olla aika pulassa tämä äiti vielä joskus jos ei nyt jo ole. :) Yritän vaan uskotella itelleni että Pojat On Poikia. ;) =)

Muutenpa täällä ei mitään ihmeellistä, kummaa että noi kp:eet jouksee tässä vaiheessa kiertoa niiiiiiiin hitaaaaasti ettei oo tosikaan! :|

Mutta mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!
 
Heippa! Saako liittyä seuraan...? Olen 25-vuotias mamma ja kovasti haaveissa olisi toinen lapsi. Esikoinen on syntynyt -06. Eka yrityskierto on menossa ja vähän tässä on vielä hakusessa ovisajat jne... kierto on viimeisen vuoden vaihdellut 33-38 päivän välimaastossa. Tänään on kp 23 ja kuluneen viikon varrella on lähetetty ekat uimarit matkaan. Esikoinen meillä tärppäsi toisesta kierrosta ihan täysin TJOT-meiningillä, mutta jotenkin olen ihan pessimistinen nyt ja vakuuttunut siitä ettei tällä kerralla voi niin nopeasti onnistaa. Kuume olisi kyllä kova!!!!

Niin ja pakko on vielä nyt tunnustaa, että loin tätä pinoa varten uuden nimimerkin (jota käytän vaan ja ainoastaan täällä kuumepuolella ja mahd. joskus toivon mukaan odotuspuolella :D) kun en halua tulla kuumeilutouhuissa vielä tunnistetuksi.

Kovasti oon taistellut tätä vastaan että pysyisin kuumeilupinoista pois, ettei mee ihan överiks tän kuumeilun kanssa, mutta hitsi vie... pakko on saada jonnekin purkaan tuntojaan
 
TERVETULOA UUSILLE :wave: :wave:
juu kirjoitelkaa vaan tietoja teistä niin mä päivitän ekalle sivulle niitä sitten.

hapamperi nyt kyllä nousi pikkanen uteliaisuus, että kukas mahdat olla :D

marijasu älä vielä tosiaan heitä kirvestä kaivoon. on raskaus vielä niin aluillaan, että ei toi merkka mitään. ja ne testit on aina niin erilaisia. mä sain esikosta ekaksi tosi vahvan viivan. sit vähän ajan päästä alkoi vuoto ja pelkäsin et oli menny kesken ja tein uuden testin sekin oli aika selkee plussa, mut tosiaankin haaleampi pal ku eka ja jotenki "suttuisempi"
ihan testeistä riippuu.

(.) eilen ekan kerran testasin miten tehään se ovis testi. heti sain viivan :LOL: mut haaleamman ja ohuemman ku se kontrolli viiva. tuleeko siihen aina kaks viivaa vaikka ovista ei olisikaan???
mua vähän pelottaa et noi lääkkeet ja tää sairastelu pilas nyt sitte tän kierron. ei sitä ovista kuitenkaan tuu :'(
mut just täs kirjotellessa tuntuu jotain......... ei se oli vaan se sama pieru, mikä noppiksellakin kiusaa :LOL: :LOL: , eli sama juttu täällä. aina luulen et olisko oviskipuja tms. mut sit tulee..........
 
Noppis
Täällä tuo ovisviiva haalistuu vaan, ja kuivuus vaivaa. Joten jos tuossa oli mun "ovikset" niin voi voi. :/ Lämmötkään ei oo koholla, joten todennäköisesti en oo ovuloinut. No saattaahan se ovis vielä tulla, mutta jotenkin kumminkin epäilen ettei tuu. Eli pitänee kai yrittää ottaa hiukan rauhallisemmin tää vauvaprojekti, ja alkaa haaveilemaan kevätvauvan sijasta vaikka kesävauvasta, jospa se kierto tästä tasottuis. Silti uskon, että asiat menee loppujen lopuksi aina niin kuin niiden on tarkoitus mennä, että jos se vauva nyt ei heti tule, niin sitten niin varmaan on parempi. Jollain tavalla mitä vaan nyt en vielä ymmärrä.

Niin ja Hani- itse saan aina jonkinlaisen viivan niistä ovistesteistä. Kiva tietää et jollain muullakin on toi pieru-ongelma ovistuntemuksia sekoittamassa. :LOL: Ovistuulia sinne kuitenkin!!!! :whistle:
 
joo nyt tänään tein toisen testin ja viiva oli tooosi paljon haaleampi ku eilen :headwall: vaikka tiedän oikeastaan sata varmaksi että ei mulla ovista sillon ollu. mut kontrolliviivakin oli haaleampi muistaakseni :whistle: voiskohan noita kuivata ja säilyttää jossain :LOL: et pystyis sit vertaamaan niitä keskenään.
 
eli meikän tiedot...

Ollaan Pirkanmaalta, minä 28, mies 27, toista yritetään, esikoinen syntynyt vasta alkuvuodesta... :| Mutta tosiaan pienellä ikäerolla halutaan, siksi yritys aloitettiin jo. En siis imetä enää. Mutta nyt ruokaa laittamaan...
 
Noppis
No nyt mä keksin miks mä en ovuloi! Ei olla harrastettu tarpeeksi seksiä eikä tarpeeksi rajua sellaista! :LOL:

Kattokaas mitä mun google-haku löysi (kirjasta Human Reproductive Biology): "Human females are spontaneous ovulators in that ovulation happens periodically whether coitus occurs or not. However there is some controversial evidence that coitus can induce ovulation during this spontaneous cycle. For example, more pregnancies result from rape than occur by chance, and it is thought that aggressive coitus may induce ovulation in these cases. Also, the high failure rate of the "rhytm method" of contraception could partly be due to coitus-induced ovulation."

Niin, siis hukkaan mokomat ovulaatiotestit, rajua seksiä vaan peliin usein niin ehkä se ovulaatiokin sitten tapahtuu! :LOL:
 
En yhtään ymmärrä... Eilen siis tikuttelin oviksen, ja nyt tein "huvin vuoksi" uuden testin, joka näyttikin negaa! Eli olikohan mulla nyt ovista laisinkaan? Eilen sain ovisplussan Aconin testillä, tänään negaa RFSU:n testillä. Prkl miks piti mennä tekemään toi toinen... :(

Noppis, kuulostaa aika mielenkiintoiselta teorialta... =)
 
elizabeta mä oon ymmärtänyt et se ovis näkyy tikulla vaan hetken. eli just sillai et saa ovis plussan ja sit esim. seuraavana päivänä se näyttää negaa. mut kyllä silti se ovis on ollu. just siksi pyydetään tikuttamaan usein ettei se ovisplussa pääse livahtamaan ohitse
 
Huomenta! Vitsit kun väsyttää tällanen harmaa sadepäivä. Eilen illalla lähti viimeiset soturit matkaan kun on toi kierto tosiaan vaihdellut aina 38 päivään asti.

Sitten pientä galluppia pystyyn... en tiedä oletteko jossain kohtaa jo tästä puhuneet, mutta kuitenkin. Eli ihan mielenkiinnosta:
Mikä ehkäisy oli käytössä ennen kuin yritys alkoi?
Mikä ehkäisy oli ennen esikoisen yritystä ja monennestako kierrosta esikoinen tärppäsi?

Meillä esikoinen tärppäsi tosiaan toisesta kierrosta ja yhdistelmäpillereitä olin sitä ennen syönyt kuusi ja puoli vuotta. Nyt ollaan sitten oltu puolitoista vuotta ihan luomukierroilla eli alkuun oli kumit käytössä ja vuoden verran ollaan pelattu venäläistä rulettia ehkäisynä keskeytetty :whistle: hyvin se kyllä toimi :D

Nyt täytyy alkaa valmistautua päiväkodille lähtöön ja sitten iltavuoroon töihin.
 
Hello...eilen oli niin paha alavatsa kipu et soitin päivystykseen ne sanoi et tuu heti tänne ne epäili virtsaputkentulehdus mut se olikin negaa mutta ne oli myös tehnyt raskaus testin ja se oli positiivinen :D pääsin sitten lääkärin luo niin hän sanoi että ne kivut johtuu raskaudesta ja se pco ei liity raskauden keskenmenoriskiin lainkaan..et nyt vaan soittamaan neuvolaan huomenna... :) NYT VAAN TOIVON TEILLE KAIKILLE PLUSSAA ONNEA.
 
myymä
Uusi ilmoittautuu mukaan!!
Olen ehkä joskus tässä pinossa kipassutkin mutta nyt sitten taas mukana!
Eli 23 vuotias mama jolla 3 vuotias tyttö ja 29 (kohta 30v) mies :)
Viime kesänä tulin yllätysraskaaksi, mutta meidän suruksemme sain keskenmenon rv 14 + :( Sen jälkeen sain uuden työpaikan jossa odotin vakinaistumista ja vauvahaaveet haudattiin. NYt minut on vakinaistettu ja miehen kanssa päätettiin jatkaa haaveilua ;)

Tänään siis kp3/28. Mies tällä hetkellä kertausharjoituksissa 10 päivää (tulee onneksi nyt ke) joten ei ehdi mennä oviskaan sivusuun ennen miehen paluuta ;) JIHUU! :)

 
Minäkin ilmottautuisin mukaan.
vm87 äiskä seinäjoen suunnalta, ennestään poika (12/07) ja toki mieskin.. Haaveissa olis toinen het näin perätysten:)

Kierto nyt vielä epäsäännollinen, kp26/- tänään..

Olisin kysynyt, että minkälaisia ikäeroja teillä tulis lapsille?:)
 

Yhteistyössä