PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Hei taas kaikille! :flower:

Mä en kauaa täällä ehtiny olla kun tänää pärähti plussa testiin!
Aika moista, en jaksa kyllä uskoa että ensimmäisellä yk;lla tärppäs!
On jotenki hölmö olo.. mutta onnellinen :D

Tiedän kyllä miltä saattaa tuntua teistä jotka yrittänyt pitkää, varmaanki aika epäreilulta..
Ainakin mulla on lähipiirissä tuttu, kelle tulee olemaan vaikeata kertoa.. :heart:
Kun hän on itekki kertonu ettei jaksa ilota kenenkää vauva uutisista, mutta eihän me voitu sen takia lykätä yrittämistä, ku meille tää oli hyvä hetki..

Mutta kaikille sylin täydeltä onnea yrittämiseen ja hyvää kesää!!! B)
 
siirulille isot onnittelut plussasta!!!! :flower: :flower:

allusmamma voihan kotipervot ja puutarhan maisemoinnit... Mulle tosin tuli tosta puutarhan maisemoinnista ihan jotain muuta mieleen. Ilkka Kanerva on pilannut koko puutarhan merkityksen mun sanavarastossani :LOL: :LOL: :LOL:

Täällä vietetään rauhallista koti-iltaa kun poika on mummulassa. Mummu halusi sinne kun olin iltavuorossa ja mies samoin. Ei tarvinnut tänään poitsun sitten olla päikyssä iltayhdeksään saakka kun pääsi mummulaan =) ja mikä parasta, mä saan nukkua aamulla piiiiiitkään!!!
 
ONNEA SIIRULI :heart:
kyllä tää on viime aikoina mennyt suurimmaksi osaksi niin että tänne tulee uusia ja muutaman päivän päästä he ilmoittavat plussasta. ja me "vanhat" jäädään tänne vaan kärvistelemään.

mulla ne ovistestit on näyttäny nyt joka päivä kaks viivaa, eikä se toinen oo mikään haamu ollu kertaakaan. et mulla varmaan sit jos joku päivä se ovis suostuis tulee, ni on kaks tosi paksua ja vahvaa viivaa siinä testissä. ehkä |O
no melkeen joka päivä silti tehään kun en luota nyt noihin testeihin vielä. koskaan ei voi olla yrittämättä liikaa :D
 
Oi, ihanaa, kovasti onnea Siiruli plussasta!! :flower: :) Tosi hienoa, että tärppäsi saman tien, tiedän että on aika uskomaton ja epätodellinen fiilis :heart: :) Ihanaa odotusaikaa sulle :)

hapamperi mulla kans se Kanerva on menny pilaamaan koko puutarha-käsitteen :LOL: Nauti hyvistä yöunista! :heart:

Voi Allusmamma mä aina hihittelen sun jutuille :D Mä en tuosta limakalvon paksuudesta osaa mennä sanomaan, mutta ihan kuin olisin lukenut täällä samaisella sivustolla jotain sun aavistuksiin liittyvää. :/

Hani- Ihan totta, koskaan ei voi yrittää liikaa :D
Muoks. jes kiitos, hienosti laitoit mut tuonne listalle taustajoukkoihin. B)
 
Noppis
Heippa!

Todella surkea yö taas takana... Vähän väliä neiti itkeskeli. Siis musta alkaa tuntua siltä, että sillä on nälkä?!? Kun aamuyöstä aina joudun antamaan sille ison pullollisen maitoa, muu ei auta. Outoa, kun neiti on kuitenkin 10 kk.

Täällä lämpötila on todella alhaalla, aamulla mittasin 35,9. Oliskohan tää se kuuluisa lämpökuoppa ennen ovista? :D Ovistikut loppu jo ennen kuin kerkesin ovikseen saakka :LOL: , et niistä ei oo nyt apua. Toisaalta päätin, etten enää osta niitä. Hitto miten masentavaa todeta joka päivä, ettei vieläkään ovista. Parempi kai kuksia koko ajan, ja käyttää ne rahat sit vaiks miljoonaan raskaustestiin. :D

Musta muuten tuntuu, et mun halut ei oo ollenkaan synkassa ton oviksen suhteen. Yleensä mun tekee n. 5-3 päivää ennen ovista mieli seksiä, mut sit ei enää ollenkaan. Mut yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta! :xmas: :D

Allusmamma, mun mielestä 3 päivää on ihan normaali aika vuotaa, jos sitä vuotoa kuitenkin on jonkin verran. Tietty mä en oo mikään gyne, mutta en itse olis yhtään huolissani kolmen päivän vuodosta.

Siiruli paljon onnea plussasta!!! :heart: :flower: :flower:

Kesis, joskus mietin itsekin, pitäiskö vähän taustailla. Näiden neidin uniongelmien kanssa joskus tuntuu siltä, että aivan hullu olen kun toista lasta nyt haluan. Mutta kukaties se neiti nukkuu 9 kk päästä jo paremmin. :heart: Sä olet Kesis kyllä varmasti Suomen positiivisin ihminen. Todella hienoa, että pystyt nauttimaan elämästä ja kesästä pettymyksistä huolimatta. :flower: :heart:

Meille tulee tänään kylään mun kaveri ja hänen 6 kk tyttönsä. Mahtavat saada mielenkiintoiset leikit aikaiseksi, tuollaiset 6 kk ja 10 kk. :D
 
Siiruli Onnea :flower: .

Mulla tärähtää tänään 30 lasiin ja sen kunniaksi kp 1 ja yk onko se nyt 5 :/ . Hani jos voit laittaa mun kierron 25-36 kiitos! Tämmöstä tällä.. ai nii ens ovis "tuhlaantuu" luultavasti ku ollaan pojan kanssa reisussa mutta sitte taas uutta putkeen! Tää on niin tätä :whistle:
 
AAM
:D :flower: B) Rimata häppy pööfdei tuu juu... itselläni marraskuussa vasta kriisin paikka.. doh ! mikä kriisi mulla mtn kriisiä oo :x |O :LOL: :eek:

Siiruli ihana uutinen heti aamulla :flower: B) kyllä me sut ja muut täältä kiinni saadaan ;) elä sinä huoli että pahoitetaan mielemme, täällä ollaan onnellisia toisemmekin puolesta, ainakin useimmat ;) empaatikot... lopuille meille teetä ja sympatiaa :kieh:

Pitiks teidän se Kanerva fiasko vetää tähän... trimmaus apua puutarhaan, kiitti sikana !! veitte mun kauniista, viattomasta ulkopuutarhantrimmaustarjouksesta ihan pohjan pois.. :LOL: ja teitte siitä likaista ja ikemäistä...

Joo ei noista hilloista mitään stressiä pitäis ottaa.. ei oo raskauden jälkeen ollut mikään kropassa samalla tavalla :) paree tottua lyhyempiin hillopäiviin.. JES !!! B)

Hani- hiiirvee kanimeininki päälle vaan... vauvantekoa oikeassa merkityksessään :p

Täällä kanssa halujen kanssa ukon kanssa mietteet ihan ristissä välillä... :xmas:
 
Onnea Siirulille!


Rimatalle onnittelut 30-vuotispäivästä!


).( vieläkin tiputtelee. Runsaat on menkat tällä kertaa. Eilen tosiaan laitettiin pihaa, poitsu halus itse kaivaa kukille kuopat ja istuttaa ne, äiti sai vaan neuvoa vierestä mutta ei yhtään auttaa. Ja hienostihan se meni, hän itse esitteli isille että tää on MUN kukkapenkki ja siihen ei saa muut koskea! Oli siinä naurussa pitelemistä...
Tänään tulee meitin uudet sohvat, ihanaa! Ostettiin vaaleanbeiget nahkasohvat, 3+2. Lopultakin olkkarin kalusteet sopii yhteen, ja viimeiset kahden sinkkutalouden yhdistämisen jäljet ovat poistuneet. Lisäks mies yllätti mut uudella kännyllä, jossa on kamerat ja kaikki herkut, kullanvärinen Nokia. Etukäteis-synttärilahja :heart: ja kolme pulloa Fresitaa :LOL:
 
myymä
Allusmamma Kertooko vuodon vähyys ohuessta limakalvosta?! kääks.. ei muuten kuulosta kivalta! :(


Siiruli ONNEA ONNEA ONNEA! toivottavasti munkin kroppa ottaa mallia susta ;) ETtä ensimmäisellä yk:lla tärppäis ;) hihi!

Täällä on tosiaan vuoto siis lähes loppu. Muutamia tippoja nyt saattaa vielä tiputella.. Mielelläni ottaisin faktaa vastaan siitä, että onko sillä jotain tekemistä silloin kohdun limakalvon paksuuden kanssa... :(
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Allusmamma Kertooko vuodon vähyys ohuessta limakalvosta?! kääks.. ei muuten kuulosta kivalta! :(

Täällä on tosiaan vuoto siis lähes loppu. Muutamia tippoja nyt saattaa vielä tiputella.. Mielelläni ottaisin faktaa vastaan siitä, että onko sillä jotain tekemistä silloin kohdun limakalvon paksuuden kanssa... :(
Tuota siis mä pohdin asiaa vain itsekseni.. :|
ei siis ole oikeaa ja aktuaalia tietoa asiasta... ja joku siitä tietävä jolla on esim noi lyhyet hillopäivät voisi valaista onko tuottanut vaikeuksia raskautua ? ei paniikkia !! :eek:

 
mulle gyne sanoi että ei tuu vuotoa tai tulee vaan niukka vuoto jos kohdun limakalvo on alle 5 mm.
Täällä tietoa aiheesta englanniksi: http://www.advancedfertility.com/uterus.htm
Eli normiarvo 11,5 mm, 8-13 mm on hyvä ja alle 6 mm on mahdollinen ongelma kuten myös yli 15 mm. Kun mulla ei tullu menkkoja, arvo oli rapiat 3 mm.

Oliko se niin etta punkulla voi auttaa just tota limakalvohommaa? ( http://metku.net/~pesu/hedelmallisyydenmaksimointi.php )
 
Rimatalle synttärionnittelut :flower: :flower: :flower:

Mulla on menkat melko lailla sen kolme päivää ja esikoinen tärppäsi tosiaan toisesta kierrosta ilman mitään hajuakaan oviksesta...

Ja täällä sitä vaan jo kukutaan pystyssä vaikka tänään olis saanut nukkua. Heräsin puoli ysiltä kun miehen kello soitti ja sitten ei enää uni tullutkaan. Sen verran oon aamuisin aina tukossa noiden siitepölyjen takia.
 
myymä, juu Terot auttaa. Niitä en vaan voi pidemmän päälle syödä, mulla meni niistä nuppi ihan sekasin. Oon yleensä ihan tasanen luonne, mutta noilla napeilla olin yks raivoava hormonihirviö!
Onneks nyt näyttää aika korjanneen asiaa ja vuodon runsaudesta päätellen limis toimii taas. Kun tuo ovispuoli vielä säännöllistyis... :headwall: Syksyllä harkintaan clomit jossei ala homma toimia.
 
*Huokaus* Pitipä taas mennä tekemään se negatesti. |O No eipähän tarvi sitäkään yön yli jännitellä, jotta tuleeko se täti vai ei. Jotta taas siirtyy toiveet etiäpäin ainakin kuukaudella.. Oon niin väsynyt näihin iänikuisiin negoihin. :'(
 
AAM
soitin hätäsenä tyttön jorviin ja tiedustelin niistä limakalvoista ja sanoivat siitä polilta että ei nyt millään täydellä varmuudella ole yhtään sen todennäköisempää tuleeko ohuella kalvolla tai paksummalla sen varmemmin raskaaksi... :D käskivät sieltä olemaan maltillisempi, varsinkin kun km:sta on niiiin vähän aikaa..
Maltillisuus : SOU NOT MY BEST QUALITY !! :LOL: TAHTOO NYT HETI NYYYYYT !!!! oviksen ja paremmat kalvot !! mä en muuten ala mtn... :kieh:

Pilkkis perkeles sentään.. no ensi kerralla.. :hug:
 
Jep, jep hcg:t mitattu ja mitä, mitä
se on sittenkin plussa!! :D :D
Mä olin aivan varma negasta kun ei vieläkään
ole mitään oireita.. tätä on niin vaikea käsittää..
nääköhän mä unta?? Meille sitten olis tulossa helmivauva
jos kaikki menee hyvin. Tsemppiä likat, kaikki on mahdollista!

iitukka rv4+3 ja onnesta soikeena :D
 
myymä
Allusmamma Näen sinussa paljon minua ;) Mä oon kans todellakin NIIN malttamaton että kaikki mulle nyt heti äkkiä! Sen takia oon ihan hermona jos ei tärppääkkään tästä ekasta kierrosta ku ei millään sit jaksais odottaa seuraavaan ovikseen :(
Kun saiskin jotain muuta ajateltavaa.... Millä viikoilla sulla meni kesken? ja koska tämä tapahtui jos saa udella..
 

Yhteistyössä