PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

no onpas taas tapahtunut vaikka mitä. tästä toukokuusta nyt sit tuli ennätys kuukausi :flower: :flower: harmi vaan ettei omalle kohalle tunnu koskaan osuvan :ashamed: mä taidan olla tän pinon kovin valittaja :LOL:

[/img]Andielle kovasti onnea matkaan odotuspuolelle ja tarrasukkia


Mamamin tuu pian pian kertoilee onko viiva vahvistunut, mut kyllähän se on. mites muutenkaan :D :D

aliizia81 oletkin varmaan jo tehnyt niin, mut käyppä kysäisemässä samaa tuolta odotuspuolelta, taidat sinne jo kuuluakin.

iitukka paljon nyt onnea ja tsemiä teille. jos sun onnistumisen myötä saatais kaikki toivottomat täällä plussattua =) =)

peppipop :hug: et ole yksin.
 
Niin ja Andie kovasti onnea myös sinulle ja paljon vauvaliimaa mukaan!!!!


Hani- eikös tää palsta ole just sitä varten, et saa tuntojaan purkaa tänne. Oli ne sit mitä tahansa. Niitä huonoja aikoja on meillä kaikilla ja sehän on hyvä et saa edes tänne purnata niistä! Tsemppiä sulle kovasti jatkoon.
 
Missäs kaikki luuraa?



Mä täälä vaan yksin surffailen...

Täällä taisi olla jokin gallup kysely... ollaan ukon kaa jo hengailtu kohta 10 vuotta ja naimisissakin reilu kuus vuotta. Vanha pari jo.

Mites onko muilla lemmikkieläimiä? Meillä on koira.
ja muutama kissakin
 
Andie onnea aivan sylin täydeltä! :hug: Mielelläni minä
sen sinun tädin vastaanotin mutta tää oli sitten viimonen
kerta piiitkään aikaan kun se akka meille pääsee..

sipuli meillä on kaksi vanhaa kissan ronttia.

Kiitokset kaikille tsemppauksesta, sitä tarvitaan! :hug:
Viikon päästä ma on sitten ultra josta selviää paljon.
Ittelleni palkinnoksi ajattelin käydä samalla reissulla
shoppailemassa kun "pääsen" hesaan yksin. Taitaakin
reissussa mennä koko päivä.. ja kaikki rahat.. B)
 
Hej kaikille!!
Onnea Andielle! :flower:
Siihen galuppiin että ollaa miehen kanssa oltu reilu 4 vuotta yhdessä ja pari vuotta kihloissa.. Naimisiinkin on tarkotus joskus päästä, ehkä kahen vuoden päästä kesällä sitten.. =)
Mun olis eilen pitäny laittaa rengas takasin jos ei oltais alettu yrittämään.. Pari rengasta nyt jäi kaappiin, ku vasta niitä kuukaus sitte lisää hain.. Aika jännä olo nyt..
Meillä esikko tärppäs tosi helposti ilman että oikeestaa yritettiikään, mutta välttämättä tää toinen niin helpolla tulekkaan.. Ainut mikä vähän jännittää on synnytys, sitä mietin jo nyt vaikka ei oo ees alkuun päästy.. :ashamed:
Jotenki jäänny vähä huonot fiilikset siitä, tosin mulla käynnistetiin ja oon ajatellu luottavaisin mielin että jospa tämä toinen sitten luomusti itestää tulis ja olis jotenki helpompi synnytys.. Noo, sitä on ehkä turha murehtia vielä..

Plussia kaikille kehiin!!!
 
Kiitoksia älyttömästi kaikille onnitteluista :heart:

Ja tsemppiä teille kaikille, kyllä mä puhallan teille semmoiset plussapuhurit, että jo on kumma, jossei ala plussia sadella lisää :whistle: :whistle:

Hani :hug: usko pois, kyllä se aurinko vielä paistaa!
 
Onnea Andie ja Mamamin :heart: :flower:

Täälä kp 31 eikä mitään tietoa raskausoireista saati menkoista...vattaa juilii niinko menkat alkais mut mitään ei tapahu. Turhauttavaa....en viitti vielä testata ko vasta pilsut lopettanu, voi tulla pitkä kierto.

Tosiaan, plussapuhureita kaikille!!! :heart:
 
voi älytön mikä paha olo mulla on ollu koko päivän ja vaan pahenee. toivottavasti ei oo mitän vatsatautia. vai pitäiskö mun testaa yks testi mikä vielä kaapissa oottaa :whistle:
tilaan kuitenki niitä ovistestejä ja samalla vaikka sit niitä raskaustestejä sieltä mammaksi yms. sivuilta.

G: meillä on sheltti. siis shetlanninlammaskoira.
 
Heippa,saiskos tämmönen taustalla ollut vauvahaaveilija soluttautua teidän muiden haaveilijoiden joukkoon? :) Jonkin verran oon teidän juttuja lukenut ja meillä alkaa tuo pikkukakkosen yritys olemaan kohtapuoliin ajankohtaista kuulemma,miehen mielestäkin ;) mullahan on sitä ollut jo jonkin aikaa. :D No mutta kuitenkin tähän kiertoon ollaan ehkäsyt jätetty ja sillä mielellä ollaan et tulee jos on tullakseen,kovempaa yritystä ei toivottavasti tarviikkaan mutta aikaa voi mennä niinkun esikollakin kesti. Mutta mukavampaahan se olis jännäillä täällä muitten kanssa. =)
 
Heips

Plussia vaan satelee, onnea paljon :flower: :heart:

Mikähän mulla eilen illalla oli, kun alamahaa jomotti pahasti ja myös alaselkää! Melkein niinkun synnytys supistukset mulla tuntu selässä, samanlaista mut ei niin voimakasta :eek: Jouduin ihan särkylääkkeen ottamaan et sain unta. :| Tänään ei sit mitää oo ollu paitsi yhessä vaiheessa tuntu hirvee paine rinnoissa, ihan kun olis maito noussu. Tosin niin muistelen viime kierrossakin tapahtuneen.. ehkä on sit vaan jotain hormonaalisia juttuja, tai sit vaan kuvittelen kaikki kun niin haluis tuntevan jotain oireita... :whistle: :/ Jotenki sellanen tunne et ei oo tässäkää kierrossa tärpänny..

Gallupeihin, viime tammikussa mentiin naimisiin meidän 3v. päivänä :heart: Ja 2 kuningas pythonia löytyy, kisuli kuoli syksyllä ja ens syksynä hommataan toinen :heart:

Jospa menis nukkumaan, huomenna meidän pikku prinsessa täyttää vuoden :heart: Ei uskois miten nopeesti se aika menee.... Iso tyttö jo :)
 
iltaa.. tosiaan plussia tullut tälle kuulle AIKA MONTA :heart: Ihana juttu!Jospa me muutkin pääsemme pian tuolle toiselle puolelle. =)
Illan taas olin töissä, iha ok ilta paitti toi ilma väsyttii nii kamalasti. huomen taas töihin.

Galluppia: Meillä 2 koiraa, molemmat sekarotusia ja narttu&uros ovat.

prkl.. miten saan mesen tähän koneelle takas... :headwall: monet kerrat vaikka mitä tehnyt ja koittanut ladata uudestaa tähän mut tuloksetta.
 
Mamamin Ihanaa että haamu vahvistui selkeäksi plussaksi! Nyt vaan nautit ihanasta odotuksesta täysillä. Onnea vielä vaan ja paljon tarrasukkia pienelle matkaan.
Toivotaan ettei sun tarvi yrjökerhoon liittyä ainaka kovin pitkäksi aikaa... :LOL:

tinjamin eiku täysillä remmiin mukaan vaan ja onnea kuumeiluun!


Hani- nyt pidän peukkuja täälä sulle, jospa nyt ois tosi kyseessä!!! Koitahan pyöräyttää testiin plussa. Testaa, testaa!


Itellä vielä hyvin seesteinen olo, ei mitään oireita. Kaikille toivon paljon plussia! Nyt hyvät yöt.

 
AAM
Voi ihanaa mamamin & Andie :heart: :heart: :flower:

Kukas pitikään kirjaa :) ? Täällä on siis ensimmäinen KP jeejee !! jos noi kierrot nyt sit normalisoituis... =/ uskoo ken tahtoo.. vaan näkee myöhemmin.
kärsin parhaillaan keuhkoputkentulehdusta sekä poskiontelontulehdusta :( olo on toooooooosi great voitte uskoa... nii no ja toi tätiki vielä.. oi luksusta... ! :D ei pitäis tosiaan valittaa hyvä ko tuli.
poika onneks parantui omasta taudistaan ja pääsee tarhaan pakoon mun pöpöjä ainakin hetkeks :) ukko porskuttaa terveenä ko pukki.. se ei kyl ikuna saa mtn tauteja.. mä aina kaikki :/
hitsi ko ois saannu aikaseks ton kakkosen täs toukokuulla nii syntsät menis ehkä esikon kanssa samoihin aikoihin :heart: ... ja mä tykkäsin viimeksi odottaa talvella.. vaikka nyt pukeminen onkin karseeta mahan kanssa, sukkikset ja kaikki.. *tahtoo mahan :kieh: *

ei täs mun kirjoituksessa pysy järki perässä taitaa tuo kolmio yskis tehdä tehtäävänsä yhdessä tabujen kanssa :wave: ÖITÄ !

aini..
[/b] äityli : prkl.. miten saan mesen tähän koneelle takas... monet kerrat vaikka mitä tehnyt ja koittanut ladata uudestaa tähän mut tuloksetta.
LainaaIlmoita asiaton viesti

www.ebuddy.com :) ei tarvi ladata koneelle :)
 
ei tarvii vai.. aii kiits Allusmamma Mä tsekkasin joten nyt tiedän sitten.. mut mieheni sai mesen takas tähä koneelle mut onko se enää aamulla et katooko se johonki taas :ashamed:
Toivon mukaan ei.
Pitää tästä alkaa joutua nukkumaan mut tällä mammalla on nälkä melkein koko ajan :LOL:
 
Onnittelut Mamamin!

Tervetuloa uudet!

).( menkat loppus jo, kesto taas kolme päivää tuhruttelua vaan. Koitan pitää "rento kesä"-asennetta yllä mutta olen kyllä pettynyt kun kroppa ei vieläkään pelitä.
 
heips... taas aamulla katos se messenger, mä arvasin et ois pitänyt jättää vaa kone päälle. Nyt täs yks vanha koulukaveri koittaa jelpata mua jos se keksis missä se vika piilee.Toivotaan et se hoksais et miten saisin taas pysyvästi näkyviin ton messengerin työpöydälle.
kaveri tos neuvo mitä nyt pitää tehdä joten saa nähdä onnistuiko sit. :kieh: |O
 
no se paha olo hävis ihan yhtäkkiä. kovin on kyllä sellanen fiilis et menkat alkaa. ollu muutenkin tosi outo tää kierto. ihan ku kroppa olis niinku pysähtynyt. sitä just nyt vähiten tähän tarvittais, prkl...

Allusmamma lisään sut listaan ku kerkiän :D
 

Yhteistyössä