PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

Niin tosiaan onnitella unohdin plussanneita :flower: Mulla jää varmaan nyt tänne kirjoittelut vähemmälle nimittäin ukkonen hajotti eilen meidän läppärin, PRKL!!! Enkä tiedä, korvaako vakuutus tämmösiä "luonnonkatastrofivahinkoja" :D Oon nyt töissä, toiv. mies on ottanut selvää tällä välin. Kyllä v***ttaa :headwall:

Kierrosta sen verran, että joskus parin viikon päästä pitäis menkat aikaisintaan alkaa (siis sen 35 mukaan). Katsotaan mitä tuleman pitää...

Pitää vissiin mennä tekeen niitä töitäkin.. :wave:
 
heips... ke kai alkaa menkat jos alkaa?jos nyt olen laskenut oikein.. ja arvatkaas mitä... palkkaa ei ole tyullut ja sekä unohdin mun sähkärin salasanan!!ärr!! hyvä minä...!! :'(

mut nyt on 3 päivän vapaa ku olin pe- ma siis tähän päivään töissä. koht lähtis lainaamaan jotain jos on jotain. neiti ei taho oikee viihtyy!! :ashamed:

aika alkaa olla tässä koneella koht täys
:(
 
Paljon onnea plussanneille! Mukavaa odotusaikaa teille :)

Mä en nyt tiedä onko mulla nyt kp mikä, kun on vaan pientä tuhrua tullut sunnuntaista asti. Kyllä normaalisti on näihin aikoihin alkanu jo kunnon vuoto. Ei oo oikeen kuukautiskipujakaan. Pitäiskö ihan testi tehä? :ashamed: :) :) Aaaaah kun ei pitäis elätellä mitään toiveita ettei putoo taas korkeelta.

Niin onko se kp1 jo eka tuhrupäivä vaiko se eka kunnon vuotopäivä?
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Rusty:
Mä en nyt tiedä onko mulla nyt kp mikä, kun on vaan pientä tuhrua tullut sunnuntaista asti. Kyllä normaalisti on näihin aikoihin alkanu jo kunnon vuoto. Ei oo oikeen kuukautiskipujakaan. Pitäiskö ihan testi tehä? :ashamed: :) :) Aaaaah kun ei pitäis elätellä mitään toiveita ettei putoo taas korkeelta.

Niin onko se kp1 jo eka tuhrupäivä vaiko se eka kunnon vuotopäivä?
no just jostain luin ettei tuhrupäiviä lasketa ja toisessa oli että siitä nim om lasketaan... :eek: |O

mä itse olen käyttänyt sitä semmoi kirkasta verta ja nopsaliikkeistä niin mittapuuna.. mut kukin taplaa :)
 
Onnea plussanneille! Tää mamma ei ole edes saanu aikasiks soittaa aikaa sille kierukan poistolle, eilinen meni niin hyvin työn touhussa ettei siinä paljon ehtiny puhelimessa pälpättää. Jos tänään vaikka soittas sitte kun sain pikkuneidinki hoitoon ni se ei ole kälättämässä vieressä :D
 
Onnea vaan Halfcafnonfatlattelle!

Mä kävin eilen ultrassa ja eihän siellä mitään ollu.. Nyt vaan odotellaan että vuoto loppuu ja joskus sitten uudestaan. Eli taustailen hetken! Käyn kuitenkin lukemassa, mitä tänne kuuluu.

Plussatuulia kaikille!
 
eikä latte!!! ONNEA SULLE KOVASTI!!!
kaikki mun keskustelukumppanit häipyy täältä ja mä vaan kidun täällä, ikuisesti |O

veeralle iso :hug: no nyt ainakin tiedät että kroppa pelaa. imetätkö vielä? sekin voi horjuttaa tuota hormooni tuotantoa, minkä varmaan tiesitkin.
 
Hani: En oo imettäny enää puoleen vuoteen ja menkatkin ollu säännölliset jo monta kuukautta. Täytyy vaan toivoa, että ens kerralla ois parempi onni! Tälleen samalla tavalla kävi jo ennen poitsua, mun näköjään täytyy joka välissä saada yks keskenm. ennenkun tärppää kunnolla..
 
Latte tietkö mitä? Mä tiesin tän. En ees tiedä miten, mutta tiesin vaan. Joten mitä sitä turhia testaamaan, olisit voinut vaan kysyä multa! :D Onnea joka tapauksessa tosi paljon, ja tervemenoa odotuspuolelle!

Veeralle suuren suuret pahoittelut. Kunpa kellekään ei koskaan kävis noin. :'(

Allusmammalta piti kysyä, kumpiko teillä on suomenruotsalainen? Meillä mies, joten meidänkin tytsästä tulee kaksikielinen.

Täällä kp14. Ovis-fiiliksiä masussa, ja metrin mittanen **** otsassa. Mies nimittäin oksensi taas illalla. Sillä on ollut mahatauti viimeksi lapsena, joten se on raasu ihan järkyttynyt. Toipuminen kestää tod.näk. aika kauan, kun se ei edelleenkään syö mitään. Että tais mennä meillä tän kuun vauvantekoaika ohi. Ottaapa rankasti päähän. Tosin sitä ihmettelen, että ovistestit on nyt 3 päivää näyttäny jotain haamujen haamuja, mahtaako sitä koko ovista tullakaan. :(
 
Jaa pitäähän sitä käyä täällä välillä kattomassa et mites tääl huiskii!!

Ja sitten iloikseni huomasin et Myymä se on täräyttäny sielt plussan !!! mahtavaa! onnea viel kerran ! :heart: :heart: :heart: :heart:
 
taitaa se täti tännekkin tulla käymään... :/ ainakin olo on samanlainen kuin ennen menkkoja.. siis ala-selkää särkee ja vatsaa vihloo ja välillä nipistelee.. ei oo kivaa... :'( kp 23/26.. helvetti sentään sanon minäkin suoraan... :( tein testinkin taas tänään...(tiedän tuhlausta) nii negaahan se näytti... no jos nyt ens kierrolla viimeistään... vähän on kipeä olokin.. nenä tuntuu vähän tukkoiselta ja kipeältä... :snotty: :ashamed: mites täällä muut voi?
 
Onnea sytämen pohjasta kaikile lussanneille :heart: :heart: :heart:

Täälä ei mitään uutta, kp 15. On levoton olo. Toivoo tärppiä koko ajan mutta yrittää taas varautua kuukautisiin. Jaksamista kaikile joille se punanen ferrari sitte tuli.... :hug:
 

Yhteistyössä