Pisin aika ilman seksiä täysi-ikäisenä?

  • Viestiketjun aloittaja "Halou"
  • Ensimmäinen viesti
Mut etkös sä nyt saata rikkoa ennätykses kun oot sinkku?

Mulla pisin aika on vähän yli 2 vuotta. Nykyisen miehen kanssa lapsen jälkeen paussia oli 2 kuukautta, muuten pisin paussi 2 viikkoa. Eli kaikennäköisiä kakkosia... mutta ei vielä kakkosta oo kokeiltu :)
Sinkku olen ollut ennenkin. Olen ensimmäistä kertaa perisuhteessa.
 
vimpura
3v 8kk.. koska sen verran meni aikaa kun löyty uus turvallinen mies,sellanen kenen kanssa halus olla. olin siis totaaliyh,mulla oli lapsen täytettyä 2v yksi viikonloppu kuussa vapaata,mutuen olin 24/7 lapsen kanssa koko ajan
 
Aioin aluksi vastata, että synnytysten jälkeen, vaan ei, koska kai sormi- ja suuseksi toisen kanssa seksiksi lasketaan? Kai se on ollut sinkkuaikoina joskus, pari, kolme viikkoa, tai sitten eron jälkeen kun ei viel ollut vakimiehiä eikä työ/lastenhoitovuorot oikein olleet soveliaat moiseen.
 
"vieras"
3,5 vuotta, olin silloin 21-23v (avoliitossa olin tuosta ajasta 2,5v mutta en anna kun en toista rakastanut, sitten lähdin ja vuoden päästä erosta oli sitten yhden illan juttu), sen jälkeen oli taukoa 2 vuotta. Viime kesänä viimeksi. Elikkäs ihan kohta tulee taas vuosi täyteen. Olen sinkku.
 
"hmm"
Näinä päivinä tulee vuosi täyteen ja tuntuu ihan hullulta että tuollainen aika vierähtänyt... Mutta vieraiden kanssa en sänkyyn halua eikä ole uutta parisuhdetta tässä tullut... Ikää 23
 
Tätä en ymmärtänyt yhtään? Ekkös sää ole ollut naimisissa ainakin kerran ennenkin? Vai kaksi? Niin mitä tää että oot eka kertaa "perisuhteessa" tarkoittaa...

Ittellä pisin tauko on puoli vuotta, raskauden jälkeen.
En ole ollut koskaan aikaisemmin parisuhteessa. En siis ole ennen seurustellut, ollut kihloissa tai naimisissa.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Olin hiljattain täyttänyt 20 kun harrasin ensimmäisen kerran seksiä, mutta jos niitä kahta vuotta ei lasketa niin varmaan noin kuukausi oli pisin tauko, ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Jotain parin viikon taukoja ollut raskausaikana, kun paikat ärtyivät helposti ja haluja ei ollut yhtään. Olen ollut saman ihmisen kanssa parisuhteessa 19-vuotiaasta.
 
"vieras"
18-20 ei tullut harrasteltua, kun ei sitä kumppaniakaan ollut ja en suostun yhden illan juttuihin. Tapasin nykyisen mieheni ja sitten seuraava tauko oli tuossa lapsentulon yhteydessä. Siinä taukoa oli reilu vuosi.
 
"isipappa"
Eron jälkeen tässä on nyt pari vuotta mennyt. Eikä se avioliiton viimeinen vuosikaan seksin saralla kovin rikasta ollut.

Osin tosin oma valinta. Eron jälkeen ei oikein ole pystynyt miettimään naisia sillä silmällä. Kaipa tuossa olisi jokunen satunnainen baarihoito ollut tarjolla, mutta ei ole oikein sytyttänyt.
 
"hmh"
[QUOTE="hmh";28582249]Kaksi kuukautta.

Olin siitä sairaalassa puolitoista kuukautta, sitten kotona odoteltiin vielä kaksi viikkoa.[/QUOTE]

Täydennän vielä vastaustani. Olen siis 52-vuotias, aloittanut seksielämäni 18-vuotiaana tai vähän alle, ollut ensimmäisessä pitkässä parisuhteessa sieltä nuoruusiästä nelikymppiseksi, sitten sinkkuna puoli vuotta ja sen jälkeen nykyisessä parisuhteessa tuosta asti.

Että kyllä sitä seksiä kuitenkin on kaiken aikaa ollut.
 

Yhteistyössä