PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Kiitos tsemppauksestanne :hug: Tää menee silti ihan penkin alle, viikossa ONTULLUT LISÄÄ MELKEIN KAKSI KILOA :headwall: AAARGH!!! :'( No, ehkä menkat nostaa tuota painoa jonkun verran, mutta silti. Ou gaad :eek:

Minä en tiennytkään, että Painonvartijat loppuu Suomesta. Eiköhän enää kannattanut?
 
Taas punnituspäivä :)

Viikossa oli nyt lähtenyt 800g, joten painoa nyt yhteensä -8kg :) TYYTYVÄINEN OLO tänä aamuna! :)
Tavoitteena siis elokuun puoliväliin mennessä saada yhteensä -15kg, eli ehkä mä onnistun.. Ainakin yritän :LOL:
Sittenkin vielä painon pudotus saapi jatkua, mutta ensimmäinen tavoite on aina vain lähempänä <3

Tsemppiä kaikille!!!! :)
 
ONNEA Miiuliini :hug: =) Tosi upeasti olet pudottanut :flower: *kateellinen*

Omaa napaa ja valitusta... Taas alkuviikko (minun ajanlaskussa viikko alkaa punnauspäivästä...) meni hyvin. Kunnes eilen juhlittiin meidän kuopuksen 1-vuotispäiviä ;) Kakkua en syönyt paljoa, mutta suolaista meni oikein urakalla... Pelottaa jo ens punnaus.

Anteeksi taas tää itku ja hammasten kiristys :ashamed:
 
Täälläkin on nyt kahtena päivänä tullut herkuteltua oikein urakalla... :kieh: joten punnituspäivää pelkään minäkin..
Nyt tänään pitää ottaa itteään taas niskasta kiinni, niin ehtii kolmena päivänä vielä tsempata ja elää pisteiden mukaan :) Eikös niin hp ? :)
Onneksi aina tulee uusi päivä, eikä se oikeastaan haittaa jos joskus herkuttelee... kunhan se ei jää "päälle", niinkun aina aikaisemmin jäi... Herkuttelukin kun on elämää, eikä mulla ainakaan toimisi se että kieltää kaikki hyväskät, koska sitten niitä tekisi enemmän mieli.

Mutta nyt lattian pesuun, näin sunnuntain kunniaksi :LOL:
 
Juu eilinenkin meni täydellisesti penkin alle :'( Miten mulla voi ollakin noin huono itsekuri??? :headwall: Ja nyt varsinkin kun yrittää laihduttaa, niin kaikki jää painossa näkymään :eek: Tänään aion elää hyvin kevyesti :D :saint: Toivottavasti muistan sen vielä illalla ;) Kiitos Miiuliini tsempistä :hug: Kyllä me tästä noustaan!!! Eihän se herkuttelu haittaa, kunhan ei vaan joka päivä. Mulla vaan on paha tapa, että joka päivä pitää saada jotain hyvää, ja varsinkin, jos mies on reissuhommissa... Nyt tekee niitä taas liki joka viikko. Pöh. Onneksi pojalla alkoi kesäloma, niin on enempi touhua ja pääsee lähtemään vaikka kaupungille jos siltä tuntuu (kunhan on auto käytössä..). Siellä ei niin tule mussuteltua herkkuja, vaan käveltyä ja kunnolla B)
 
Punnituspäivä joo.....
Viikosta kolme päivää meni siis aivan överiksi, joten miinusta vain 300g :( mutta toisaalta onneksi lähti edes se 300g. Nyt on menkat niin sekin voi toki vähän hidastaa tuota... *Yrittää epätoivoisesti selitellä pientä lukemaansa* :LOL:
Mutta yhteisesti siis nyt 8,3kg miinusta.

Pitää nyt vain yrittää löytää lisää itsekuria, hp , mulla on tähän asti toiminut se, että jos kahtena päivänä menee pisteet yli, sitten pitää ottaa itteensä niskasta kiinni. Nyt ekaa kertaa meinas jäädä "putki päälle", mutta sainpa sit neljäntenä päivänä taas oltua pisteillä.
Kesällä vain mun suurin koetus on JÄÄTELÖ. Sitä ei voi tuoda pakastimeen, kun se aivan vaivaa mua siellä :LOL: joten oon yrittänyt tyytyä niihin OMA-jäätelöihin, (mango,päärynä, mansikka) kun niistä menee vain 2,5p per jätski. Ja on hyviäkin! :)

Nyt taas päivän touhuihin :)
 
Tsemppi on tuonut tulosta, kahdessa päivässä kilo miinusta:D Eli taitaa nestettä poistua. Ihan sama mitä lähtee, kunhan paino putoaa :saint: Nyt kun vielä sais viikonloppua pidettyä itsensä kurissa :)

Ihanaa viikonloppua tytöt :wave:
 
Hienoa HP!!! :) tuollainen tsemppaa kyllä mukavasti! :hug:

Mulla taas parissa päivässä paino noussut 400g :( menkat ilmeisesti syynä, nestettä kertyy, kun siis pisteillä oon pysynyt..
Mutta ehkä se sit taas tippuu hujauksessa kun menkat loppuu! :) hope so!

Viikonloppuja!!
 
Punnauspäivä :D Viikossa kilo miinusta, MUTTA... Mutta kokonaispudotus -300g :headwall: Viikonlopun grillailut kyllä tais lähtee, mutta miksi pitää olla niiiiin heikko kuri? Että syö ihan liikaa??? Ehkä tämä tästä, Miiuliinin pudottamiset nostaa fiilistä, mä haluan myös noin paljon miinusta!!!
 
Punnituspäivä täälläkin! :)

Ja taaspa tuli todettua että ne menkat todellakin kerää nestettä, kun nyt viikossa tuli pudotusta 1,5kg :wave: tää on niin mahtavaa! :) (vaikkakin tuli kaksi päivää oltua ilman pisteiden laskua, kun oli juhlia..)
Eli siis kaikenkaikkiaan painoa nyt lähtenyt 9,8kg!!!!!! :) eli ens viikolla pitäis olla 10kg rikki, jollei nyt sit mitään kummallista satu. Tällaiset aamut on kyllä kivoja kun paino on pudonnut :)

Hienosti HP sulta kumminkin putosi, ja ajattele sitä niinpäin että sulta lähti se kilo, eikä vain 300g. Eli oot kilon kevyempi kuin viikko sitten :) ja se on mahtavaa se!!!

Tsemppiä :hug:
 
Joopajoo. Eiliseen kyllä miinusta, mutta viikossa +700 grammaa :'( :headwall: Nyt on taas luovuttajafiilis, mutta periksi en anna... Kun pystyis saamaan yhden vkonlopun ettei tulis mussutettua, niin olis taas ihan eri motivaatiot?

Hauskaa juhannusta kaikille!!!
 
Jee!!! :)
Tänään punnituspäivä, viikossa -600g, joten painoa pudonnut nyt 10,4kg. Eli eka pieni välietappi saavutettu, seuraavaksi se -15kg :)

Hp, mulla sama ongelma että viikonloppuisin tulee syötyä enemmän, ja herkkuja varsinkin. Mutta sitten vaan täytyy ottaa itteään niskasta kiinni!
Juhannuksena toki saa herkutella, mutta sitten taas :D

Hyvää Juhannusta!!! :)
 
Voi Juhannus....
Kolme päivää tuli syötyä paljon enemmän kuin olisi saanut :kieh:
Noh, nyt vain täytyy yrittää pisteillä tiukasti, että saisi viikossa edes 100g pois painosta..
Ainut hyvä puoli on se, että liikuttua on tullut silti vähän, eli toivotaan että se vaikuttais keskiviikon punnitustulokseen positiivisesti :)
 
Hienosti sulla meni HP! :flower:

Mulla ei :( Juhannuksen herkuttelut piti vielä painon kurissa, mutta eilen tuli sit herkuteltua TAAS :( joten viikossa tuli lisää 100g. Onneksi ei enempää!
Nyt vain tsemppi päälle, ens viikolla taas on painoa lähtenyt, ainakin hope so! :)
 
Kiitos Miiuliini :flower: Eihän se haittaa, jos joskus tulee vähän lisää per viikko? Vaikka kyllä se ottaa päähän... Nyt nää helteet auttaa, ei tee mieli syödä ;) Onneksi kauppa on niin kaukana, ettei jokapäivä tule lähdettyä jätskille tms :saint:

Katotaan aamulla mitä vaaka sanoo...
 

Yhteistyössä