PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Dodiin palaanpa taas ruotuun. Reissusta palasimme viikonloppuna ja kuten pahoin pelkäsinkin niin painolle tuo reissu ei tehnyt hyvää.. Eli paino oli eilen aamullaa 88 niin että lisää oli tullut:'( Pisteitä en laskenut koko aikana alussa yritin, mutta sitten jotenkin lipsu ja lopussa jo varmaan unohdin että joskus oon edes laskenut.. Nyt oon kyllä viikon alusta ottanut tiukan linjan tässä pudotus urakassa, taas kerran. Potkikaa nyt joku mua persiille että saisin jotain aikaan.

Ei enää sortumisia tänne, ei, ei ja vielä kerran ei :kieh: :kieh:

Onnittelut kaikille joilla paino on pudonnut ja muistakaa että se pienikin pudotus on aina alaspäin.

Ja tervetuloa Mivian80 Älä ota pudotusta tavoitteeks vaan se että saat pidettyä painon nykysellään tai että ei tulis kovin montaa kiloa. Ja onnea odotukseen.

Mä pudotan ihan itsekseni cd:n avulla vaikka tulokset eivät kyllä ole olleet loistavia. :ashamed:
 
Mivian80, tervetuloa! Ja onnellista odotusta!!!

Punnauspäivä...
Lähtöpaino 75,3
paino nyt 74,3
viikkopudotus -900 g
pudotus yhteensä vaivaisen kilon :ashamed:

Mutta mikä tärkeintä, tuo junnausvaihe loppui =) =) =) Stepperillä olen tällä viikolla polkenut joka päivä (tänään en viel) vähintään 2000 askelta, joten tulosta taitaa alkaa tulla :flower: Mulla kun meinas usko alkaa loppumaan :D

Hyvä kaikki miinustaneet, hoikempi elämä odottaa :saint: Ja tsemppiä koko köörille, ei luovuteta :hug: :hug:
 
Aloituspaino: 83,4kg
Paino nyt: 80,6kg
Viikko pudotus:-900g
pudotus yht:2,8kg(5vko) hidasta on...
lähtihän ne turvotukset mitkä sain aikaiseksi reissussa=)jä vähän ylikin:)
Tää ois hyvä viikko tahti ;)Ihastuin täysin kasvissosekeittoon:) sitä olenkin pistellyt nyt viikon verran toisena ruokana ja kilo tolkulla ruisleipää:p
Mivian80 tervetuloa! Onnea odotukseeen! :flower:
Onnea kaikille miinustaneille!!
Jatketaan samaan malliin! Hiljaa hyvä tulee!!
 
Nyt se vaaka tempun teki. Eipä löytynyt siitä virtaa kun olisi tänään pitänyt punnita. Jospa sitten huomenaamulla ilmoittelen painoakin, kun saa uuden paristot ostettua. Veikkaan kyllä että tulee vähän plussaa. On tullut ahkerasti käytyä salilla viime päivinä, oon kai seonnut. Ja tällä viikolla saan stepperin! :D

Ihan hyvin on kyllä lähtenyt senttejä nyt neljän viikon aikana, lähinnä vatsasta, mutta hyvähän se. Vyötäröltä -10cm, lantiolta -3,5cm, reisistä -2cm ja käsivarresta -1cm. Varmaan on ollut vatsassa turvotusta silloin kun aloitin, ei kai muuten voi lähteä kymmentä senttiä. :/

Ja Mivianille: Minä en käy ryhmässä enkä oikein sitä romppuakaan käytä. Omistan sen kyllä, mutta tuntuu jotenkin hankalalta aina mennä koneelle naputtelemaan syömisiään. Mulla on PV:n kalenteripäiväkirja, mihin merkkaan syömisen. Oon todennu sen mulle parhaaks tavaks.
Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon! ;)
 
Pika raportti...

Lähti painoa 400 g! Oon oikeesti tosi tyytyväinen, kun nuo suklaat ei meinaa millään pysyä kaupassa, eikä ainakaan kaapissa...

Joku puhui aikaisemmin, että pv pistemääriä on tarkastettu? Voisiko joku kertoa nämä uudet pistesuositukset?
 

Oon näköjään vähän laiskistunut kun ei ole jaksanut tännekään paljon kirjoitella.
Mutta tässäpä tärkeimmät tiedot kuluneelta viikolta

Aloituspaino 76,7 Kg
Paino nyt 71,6 Kg
Viikkopudotus -700g
Pudotus yhteensä -5,1 Kg =) Eka tavoite (-5kg) saavutettu, toinen tavoite onkin jo sitten et puntari näyttäis 70 Kg, heh heh. Ja sit olis vielä toiset viis kiloa.


toksu06 paljonko siin on kaloreita ja rasvaa aina annoksessa tai 100gssa? Voin laskea laskurilla.

Niin ja tervetuloa muutenkin kaikki uudet :hug:

herkkupeppu Onnea pudotuksestasi, oliko sulla se leivätön viikko? Itsekin ajattelin sellaista kokeilla mut oon kyllä semmonen leivän puputtaja et siitä tulee vaikeaa...


Onnea myös kaikille muille miinustaneille ja tsemiä kaikille uuteen viikkoon. =) :flower:
 
TOKSU06: Näyttäisi olevan 2 pistettä.

Täällä on itsekuri taas hieman kadoksissa, viikonloppuna tuli herkuteltua taas liikaa. Ja tänäänsorruin aivan totaalisesti...vaaka näytti aamulla 84,2kg eli plussaa olisi tullut :'(
Huomenna taas tsemppaan tosissani...jotenkin näin raskaana ollessa huokutuksia ei pysty välttämään.. -seli seli-

Torstaina olisi punnitus, mutta taidanpa jättää väliin, jos nyt saisi tsempattua ja jotain tapahtuisi reilussa viikossa... 80kg on tavoite ja siin saisi pysyä sitten tuonne laskettuun aikaan saakka. Sitten vasta alkaa kunnon pudotus, kun vauva on syntynyt ja siitä palauduttu yms..
 
SK83, leivättömästä viikosta ei vielä tietoakaan, unohdin että piti olla ilman :LOL: Jospa ens viikosta tulis sellanen... No, ainahan sitä voipi toivoa.

Eilen tuli kyllä massutettua, ensin oli itellä vieraita ja sitten mentiin synttäreille :whistle: Ja tänään kanssa parit menot, toivottavasti ei tuletumpattua liikaa herkkuja :ashamed:
 
Auringonkukan siementen pisteet on 1rkl. 1,5pistettä.

No niin tänään oli sit oma punnitus päivä ja tulokset
Aloitus 87.8
Paino nyt 87.00
viikkopudotus 1kg!!!!!!!! (viimeviikolla oli plussaa ja paino 88)

Mahtavaa vihdoinkin alaspäin :D :D

Onnea kaikille pudottaneille.
 
Tervetuloa kaikki uudet!

Mivian sinuna en yrittäisi pudottaa painoa, vaan keskittyisin enemmänkin siihen, että lisää ei tulisi kovin paljoa. Raskausaikana voi ihan hyvin tulla muutama kilo! Lapsi painaa 3-4kg, lapsivettä on jonkun verran, näiden lisäksi on vielä istukkakin. Eli se paino tulee jo noista aika hyvin. Siskolle tuli raskausaikana lisää vain n. 6-8 kg riippuu mistä laskee ja laitokselle jäi 10kg Eli oikeastaanhan hän sitten laihtui raskausaikana :) Tärkeintä on kuitenkin se, että sinä voit hyvin ja jaksat kaikki normaalit aisat päivässä tehdä. Vauva (tai siis sikiö) kyllä ottaa tarvitsemansa, mutta sinä voit itse jäädä ilman ja sen seurauksena voi sitten myöhemmin tulla vaikka mitä! Joku oli muistaakseni neuvolassakin asiasta puhunut ja hänelle oli sanottu, että voisi syödä noilla imettävien pistemäärillä, eli omiin pisteisin + 10 pistettä.

Ai niin herkkupeppu, mimmonen stepperi sulla on? Semmonen missä kädetkin tekee töitä, vai semmonen jossa niille on tuki vai semmonen missä ei niitä käsitukia ole? Itsekin ajattelin, että jos hommais, jos sais ittensä paremmin liikkeelle, vois samalla vahtia tuota ikiliikkujaa :)

Ensimmäinen vuosi opetetaan lasta kävelemään ja puhumaan ja loppu elämä olemaan paikallaan ja hiljaa :)
 
Kävin taas vaakaa morjestamassa... Tasan samaa näytti kuin viikko sitten :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Apua! Olen jo ihan lopettamassa koko urakkaani, tässä vaan turhautuu kun ei tulosta tule, ei. Flunssat pyörii päällä, muksujen kanssa sisällä ja herkkuja tekee mieli, ei sen kummempaa tarvii että paino ei laske :LOL:

äiti-07: Mun stepperissä on käsille tuki, jossa voi pitää käsiä alempana tai ylempänä (jossain pyörissä oon nähny tollasia) ja joskus nojaan siihen alapuolella olevaan tasaseen käsivarsilla. Tai sitten en pidä kiinni ollenkaan, tuntuu tehokkaammalta ;) Ja polkimissa on joku twist-juttu, eli menevät alaspäin polkiessa sivulle päin. Tulipa hieman sekava selostus, toivottavasti joku ymmärtää, mitä yritän sanoa :saint: Mulla ainakin on sellanen ongelma, että jos pienimmät on hereillä, niin tuppaavat tulemaan kyytiin kun poljen ja sitten se ei onnistu niin kuin haluaisin. Jos kuopus nukkuu ja isommat kattoo vaikka telkkaria, niin saapi rauhassa jumppailla. Oon yrittänytkin tehdä unien aikaan että saa enemmän tulosta... Tosin nyt eilenkin jäi koko homma, kun ollaan flunssassa eikä jaksanut enää illalla vaan painuin pehkuihin :snotty:

Lueskelin noita muita osastoja ja huomasin että meillä on sun äiti-07 kanssa ollut sama synnäri!!!

Toi kävelemään ja puhumaan opettamisjuttu on niiiiin totta :LOL:
 
Olen selaillut netissä viime yön näitä laihdutussivuja ja kaikenmaailman dieettejä ja tullut siihen tulokseen että lopetan pisteilyn vähäksi aikaa :ashamed: Minulla on ongelma, ettei ole tarpeeksi aikaa vahdata pisteitä ja sitten kun ne loppuvat, tulee retkahdus... :ashamed: :ashamed: :ashamed: Katson vähän aikaa, jos onnistuisin syömään itsekseni kevyemmin ja kasviksia entistä enemmän, ja stepperillä ja lenkeillä kuntoa :whistle: Palataan tähän myöhemmin jos paino ei ala laskea |O

Tulen jatkossakin käymään katsomassa kuulumisianne, joten älkää luovuttako tytöt :hug: Tässä siis yksi josta ei tunnu olevan laihduttajaksi eikä hoikemmaksi :kieh: |O
 
Aloituspaino: 83,4kg
Paino nyt: 80,1kg
Viikko pudotus:-500g
pudotus yht:3,3kg(6vko)
Kovin hidasta,johtuen mun huonosta pistelaskemisesta!! Ei juurikaan ole tullut seurailtua...
HERKKUPEPPU: Jaksamista yksin pudotukseen =) Pidän peukkuja siulle! :hug: Käyhän meitä moikkailemassa välillä.
TSEMPPIÄ tytsit!!
-T-
 
Herkkupepulle Mä painiskelin samojen ongelmien kanssa aikaisemmin kun sinä etten oikein kunnolla jaksanut laskea pisteitä ja sit ku ne loppu tuli isoja retkahduksia ja paino pyöri koko ajan samoissa lukemissa. Sit mulla oli sellainen ongelma että kun makeeta teki mieli niin korvatakseni sen etten syö makeaa söin kaapit tyhjiksi kaikesta muusta... ei hyvä. No nyt mä oon tehny niin et lasken suunnilleen pisteet pari pistettä yli ku oikeesti saisin syödä ja jos kaikki pisteet on käytetty ja nälkä on kova niin teen silti itselleni jonkin kevyen iltapalan se ainakin mulla estää ettei sit tuu kauheita ylilyöntejä ton syömisen kanssa. Niin ja sit ku tekee makeeta mieli niin otan yhden pienen herkun koska se on ainakin mun kohdalla pienempi paha kun se että mä sit söisin kaikkee muuta. Niin ja olen myös lisännyt ruokavaliooni proteiineja enempi kun ne ovat täyttävämpiä kuin hiilarit, syön siis kuitenkin niitäkin.

Näillä eväillä olen saanut nyt painoni lasku suuntaan ja toivottavasti saan jatkossakin pidettyä asiat näin. Pudotus on ehkä hitaampaa mutta pääasia on että laskee.

Vähän sekavaa tekstiä, mutta tarkoitukseni on vaan sanoa että kyllähän sä tässä ryhmässä voit käydä ilmoittelemassa kuulumisia vaikka et ihan pisteillä menisikään. Niin ja toivottavasti voin itsekin pysyä porukassa vaikka en ihan tarkkaan noudatakaan tällä hetkellä pisteitä mutta koen kuitenkin olevani pisteilijä vaikkakin vähän omilla säännöillä.

Niin ja menneisyydestä voin kertoa että olen ennen lapsia pudottanut tarkasti pisteitä noudattaen 15kg ja ne pysykin poissa kunnes tulin raskaaksi ja kuvittelin että pitää syödä ainakin neljän edestä :LOL: No nyt minulla on kolme lasta ja lapsi luku täynnä ja haluaisin takaisin normaali mittoihin, nyt kuitenkin olen huomannut etten jaksa yhtä vähällä ruoka määrällä ja pisteiden laskeminenkin on jotenkin työläämpää näiden muksujen kanssa.
Mun tavoite on alustavasti 75 ja katsotaan sit eteenpäin mikä on mulle hyvä paino.
 
Paino nyt: 99,5!
Viikkopudotus: -1,5 kg
Yhteensä: 10,5 kg

Alle sadan! Koskahan lienee viimeksi ollu... Mies kyllä väittää että oon ollu pienempi sillon kun tavattiin (n. 3 vuotta sitten), mutta en oo ihan varma uskonko... Sain vihdoinkin piedettyä herkuttelun kurissa, kun en niitä kotiin edes ostanut! Muutama 1 pisteen jäätelö kyllä meni viikon aikana, niitä kun oli kaapissa... :ashamed: Mutta kyllä kai sitä jotain hyvää saa syödä? :whistle:

Herkkupeppu olisi kiva jos kuitenkin ilmoittelisit itsestäsi, vaikka et enää pisteitä laskisikaan. Olisi kiva kuulla mitä sinulle kuuluu :)
 
Aloituspaino: 81,4kg
Paino nyt: 77,9kg
Viikkopudotus: -100g
Pudotus yhteensä: -3,5kg

Ei ei ei, ei sen näin pitänyt mennä. Ottaa niin päähän tuo sadan gramman pudotus! :headwall: Noh, itseäni saan vaan syyttää. Ei tullut viime viikolla ollenkaan laskettua pisteitä. Tietty yritin kyllä syödä kevyemmin, muuten oliskin tullut paljon plussaa painoon. Viikonloppukin oltiin anoppilassa ja siellähän tuli sitten syötyä vaikka mitä, kun koko ajan jotain siellä kokkaillaan. Päätinkin nyt vaihtaa punnituspäivän maanantaista tiistaiksi, niin ehtii viikonloppujen mässäilyt vähän edes haihtua. :LOL: Tähän asti olen laskenut viikonloppuisin pisteitä vain ekalla viikolla. Silloin lähtikin paljon painoa pois, mutta ei vain pysty vkloppuisin pitäytymään pisteissä. Aina on jotain kissanristiäisiä ja nytkin on isänpäivä tulossa. Ei auta muu kuin yrittää kovemmin sitten arkena.
Tsemppistä taas kaikille!! :D
 
Pitkään aikaan en ole kirjoitellut koska pisteidenlaskeminen on lipsunut ja pahasti... viimeksihän olin saanut vähän pois ja nyt sitten onkin tullut lisää ja paljon... :'(

Lähtöpaino 84,7 kg
Paino viimeksi 83,9 kg
Paino nyt 85,7 kg

Eli ei vahvasti mene...
:headwall:

Katsotaan nyt saanko itseäni mihinkään ruotuun :eek:
 

kävin tiistaina kirjoittelemassa mut jostain syystä se ei täällä nyt oo---- :whistle:

Noh punnitus tiedot oli seuraavanlaiset
Aloituspaino 76,7 Kg
Paino tiistaina 72,3 Kg
VIIKONNOUSU +700g

eli kaikki tuli takaisin mitä edellis viikolla lähti.
Sitä se alkomahooli teettää ja kaikki sen sivuvaikutukset.... :(

tästä viikosta ei taida tulla sen parempi, eilen meillä oli ukkelin synttärit ja pätkiskakkua ja voileipäkakkua saatoin maistaa... :p

Hyvää viikkoa kuitenkin kaikille.

Ja Mivian80
Tsemppiä sulle ja toivottavasti et stressaa ihan hirveästi tästä painoasiasta, nauti odotuksesta. :heart:
 
Täällä taas teidän riesana :wave: Ihana huomata, että ette ole hylänneet minua, vaikka yritinkin jättää homman kesken :ashamed: :whistle: Tänään kuitenkin paino on 74,4, eli viikontakaisesta vain +100 grammaa ;) Pisteitä ei ole tullut laskettua yhtään, viikonloppuna vetäisin 400 grammaa suklaata :ashamed: kunmasenti... Ja kipeitä ollaan oltu koko poppoo :snotty: Eikä stepperiäkään ole tullut poljettua kuin parina päivänä...

Nyt kuitenkin ajattelin jatkaa pisteilyä, koska se jäi jotenkin tavaksi B) Jos otatte mut takasin... :hug:
 
Nina-Mari, kiitos! :hug:

Niin se pisteily jäi tavaksi; vaikka en laskenut niitä niin koko ajan mietin paljonko niitä tulee ja mitä olenkaan syönyt... Outoa :whistle:

Onko kukaan mitannut lantioo, reisiä, rintaa tms ja seurannut laihtumista siten??? Aattelin, että pitäiskö mittailla?! Tosin mitään en ole vielä tehnyt sen asian suhteen :ashamed:

Hyvät isänpäivät, mun laihikset jatkuu yllättäen maanantaina :wave:
 
Aloituspaino: 83,4kg
Paino nyt: 79,5kg
Viikko pudotus:-600g
pudotus yht:3,9kg(7vko)
Hehukutusta: paino putos vaikka en viime viikolla laskenu pisteitä, annoin itselleni "vapaa viikon" =) Nyt taas olen päättänyt palata ruotuun!! Raskauskiloja jäljellä 900g!!
Paino pudonnut yhteensä(17.7-12.11)15,8kg!! Joka tosi hyvin mulla, yleensä raskauksien jälkeen paino pudonnu sen 10kg ja loput jäänyt(6-10kg)!
Eka 5kg vielä saavuttamati paikkareilla, mut kummasti sekin lähestyy!
HERKKUPEPPU: tervetuloa takaisin =) :hug:

 

Yhteistyössä