Pitkä-ja ohuttukkaisten tyyölasten äidit! Miksi sitä tukkaa on väenvängällä pidettävä pitkänä, vaikka päässä ei olisi kuin 2 karvaa...?

  • Viestiketjun aloittaja juusteri
  • Ensimmäinen viesti
vink
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juusteri:
Huvittavaa kun äidit väkisin yrittävät "kasvattaa" sitä tyttönsä ohutta kuontaloa pitkäksi :(. Tiedoksi...PSST. Se ohut tukka on monesti PALJON paremman näköinen, kun se on lyhyt. Sitten saada repostella, miten meidän Lenitalla on NIIIIN paksu tukka...ja Lenita kirmaa menemään 2 sähköistä karvaa päässä heiluen :/.
No arvaapas montako kertaa olen ehdottanut tuolle kuopukselle, että saisin leikata tukan. Mutta kun ei. Tytöt haluavat pienenä olla prinsessoja.
Pyydät sit vielä kampaajalta josko tekis muutaman korkkiruuvikiharan tytölle leikkauksen päätteeksi...tämän jälkeen kampaajalla käynti ei ole ongelma.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
EIKÖHÄN SE NYT OLE JOKAISEN IHAN OMA ASIA MONTAKO KARVAA TYTÖN PÄÄSSÄ ON! |O
Häivy. Tyhmä kommentti, siitä ei ole kyse edes!!!
En häivy. Ei ole tyhmä kommentti. Tyhmää on kommentoida sitä, miten pitkät hiukset kenenkin lapsella on, tai miltä jonkun lapsen hiukset näyttää.

Häivy itse, mielikuvitukseton harmaavarpunen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
EIKÖHÄN SE NYT OLE JOKAISEN IHAN OMA ASIA MONTAKO KARVAA TYTÖN PÄÄSSÄ ON! |O
Häivy. Tyhmä kommentti, siitä ei ole kyse edes!!!
En häivy. Ei ole tyhmä kommentti. Tyhmää on kommentoida sitä, miten pitkät hiukset kenenkin lapsella on, tai miltä jonkun lapsen hiukset näyttää.

Häivy itse, mielikuvitukseton harmaavarpunen.
Kaikki sun kommentit on!
 
Salama McQueen
:D Mä olen joskus miettinyt samaa. Meillä on ohuthiuksinen typy eikä välähtäisi mieleenikään kasvattaa sitä puoleen selkään asti heilumaan ohuena kamalannäköisenä.

Ja toinen mitä olen miettinyt on otsahiukset. Miksi maailmassa kaikilla pitää olla se otsatukka? Eikä siinäkään mitään, mutta miksi sitä ei voi pitää siistinä sitten? Eikä aloittaa sitä takaraivolta asti. :D :whistle: :ashamed:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
EIKÖHÄN SE NYT OLE JOKAISEN IHAN OMA ASIA MONTAKO KARVAA TYTÖN PÄÄSSÄ ON! |O
Häivy. Tyhmä kommentti, siitä ei ole kyse edes!!!
En häivy. Ei ole tyhmä kommentti. Tyhmää on kommentoida sitä, miten pitkät hiukset kenenkin lapsella on, tai miltä jonkun lapsen hiukset näyttää.

Häivy itse, mielikuvitukseton harmaavarpunen.
Kaikki sun kommentit on!
Voi voi, taidat olla vähän sairas, kun sun mielestä KAIKKI mun kommentit on tyhmiä...
 
Ihmettelee
Miksi tytön pitää näyttää tytöltä? Miltä tyttö edes näyttää? Täytyykö pojan näyttää pojalta? Mitä hemmetin väliä sillä on? Eikös tuo sukupuoli tule esiin vasta puberteetissa?
 
"yks"
Huvittavaa kun äidit väkisin yrittävät "kasvattaa" sitä tyttönsä ohutta kuontaloa pitkäksi :(. Tiedoksi...PSST. Se ohut tukka on monesti PALJON paremman näköinen, kun se on lyhyt. Sitten saada repostella, miten meidän Lenitalla on NIIIIN paksu tukka...ja Lenita kirmaa menemään 2 sähköistä karvaa päässä heiluen :/.
minun tytöllä ON pitkät ja paksut jiukset joten pitkänä myös pysyy. Siistitään muutaman kuukauden väliin latvat, muuten niin upeet ja kiiltävät hiukset. Moni kehunut.
 
"joo"
ONKO tää ulkonäön arvostelu ihan pakko levittää myös lapsiin? Arvostelkaa kele ikäisiänne, mut antakaan lasten olla sellaisia kuin on. Jokainen lapsi on äitinsä silmissä ihmeellinen ja kaunis. JA niin pitää ollakin. Olkoon päässä miljoona tai vaan se kaksi karvaa.

Hemmetti. Mua niin ärsyttää tällänen... SIIS lapsuus edes ilman ulkonäkökritiikkiä.
 
hr
meillä on ollut sekä tytöllä että pojalla paljon tukkaa ihan syntymästä lähtien ja on leikattu lähinnä inspiraation mukaan. Hiuslaatu ei ehkä ole paksu, mutta kun niitä on paljon, niin hennotkin hiukset näyttävät "paksuilta". Pojalle leikataan koneella parin sentin siili ja tytön tukka kammataan ja laitetaan kiinni päivittäin.

Oli ne hiukset paksut tai ohuet, pitkät tai lyhyet, niin karseinta on, jos lapsen tukka on likainen ja takkuinen ja epäsiistinnäköinen kuontalo. HYI. Kertoo liian paljon siitä, miten huonosti lasta huolehditaan.
 
Mun toisella lapsella on ihan järkky tukka. :D Tukkaa on päässä ihan kamalasti, mutta se on ohutta ja hentoa. ja menee yön aikana ihan JÄRKYTTÄVÄÄN takkuun jos se on auki. Saattaa aamulla kevyestikin mennä tunti sen selvittämiseen, eikä silti saa kaikkia takkuja pois. Tai sitten hän saattaa aamupalalla hieroa siihen rasvaa tai puuroa. :rolleyes: Eli meidän lapsella saattaa olla joskus takku tai kaksi, mutta silti hänestä kyllä huolehditaan hyvin. :) Nyt on helpottanut tuon tukan kanssa kun laitetaan aina illalla letille hiukset ja aamulla sitten kammataan uudestaan.
 

Yhteistyössä