Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat) uusi yritys kun tuo edellinen ketju ei näköjäs toimi

emmie: Sopisko jos nähtäis sielä messuilla klo 11.00? Kymmeneksi täältä ei tule junaa. Tai tulis, mut se ois jo ennen puol 10 sielä... Luulis et klo 11 ois vielä näytteitä jäljellä. ;) Eniten porukkaa käy varmaan kuitenkin la&su...
Bussilla 453 pääsee teiltä suoraan meille, ja 452 pääsee helsingistä (manskua pitkin) myyrmanniin. Haluaisitko lähteä sinne vaikka maanantaina? Itseasiassa, eka kerran ku me käytiin myyrmannissa niin sielä pamahti taas...! Tälläkertaa jotku pikkukossit oli tehny pienen "pommin" ja paukauttanu sen parkkihallissa. Kellekkään ei kuitenkaa silläkertaa käyny mitään. Et en osaa sanoa pamahtaako nyt vai ei... :D

Babybio ois kiva, mutta me katotaan kotona niin paljon leffoja että taitaapi multa jäädä väliin.

 
Heips!

Mä voisin kans tulla sinne Myyrmanniin. Tästä meiltä kun sinne kävelee niin saa hyvän lenkin siinä sitten samalla. Aika paljon olen siellä vuosien varrella vieraillu ja vielä olen ihan yhtenä kappaleena. niin että kyllä sä emmie varmaan oot turvassa vaikka Myrtsiin uskaltautuisitkin. =)
 
niin varmistin vaan että anna muistit ettei ne messut oo vielä nyt viikonloppuna? :D (siis kun suunnittelet jo niin kovasti) :D mut joo, 11 passaa. me voidaan A:n kans tulla teitä siihen pasilan assalle vastaan vaikka pääoville sitten. miks shivasta ei oo kuulunu mitn?
 
emmie: Muistin mä että ne messut ei oo vielä... :D Mut eikös ne siis ole viikon päästä (tai melkeen puolentoista..)? :) Jep, tavataan sitten pasilan asemalla.

Tosiaan, missä shiva?

Mites se myyrmanni maanantaina klo 12? Luuletko emmie että uskallat tulla sinne? ;)
 
ihme feidari musta tullu, en mä pääse huomenna sinne babybioon. Tai pääsisin mutten enää viitsi lähteä kun miehellä on synttärit.

Bion piti olla mun ajanvietettä kun mies on töissä mutta nyt hän onkin saikulla (kiva kun joutu soittamaan ekana työpäivänä ettei pääse...) joten jään hoivailemaan ja synttäriviihdyttämään häntä :p :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oikukas:
ihme feidari musta tullu, en mä pääse huomenna sinne babybioon. Tai pääsisin mutten enää viitsi lähteä kun miehellä on synttärit.

Bion piti olla mun ajanvietettä kun mies on töissä mutta nyt hän onkin saikulla (kiva kun joutu soittamaan ekana työpäivänä ettei pääse...) joten jään hoivailemaan ja synttäriviihdyttämään häntä :p :D
???????? :D








:xmas:
 
tsau!

hengissä ollaan, mutta viikon tauko tässä ehti tulla. maanantaina vasta palattiin himaan ja eilinen meni lepäillessä ja kotihommia hoitaessa (no muskarissa käytiin myös). mutta oli kiva tulla takas tänne "etelän lämpöön" kun pohjoisessa suomessa oli törkeet lumimyrskyt ja takatalvi ;). lennotkin meni vaavin kanssa tosi hyvin, joten uskalletaan alkaa suunnitella jotain rantalomaakin, kun tiedetään ettei ainakaan matkoissa tuu mitään ongelmia.

lapsimessuista: emmie saitko liput? mulle sopii se perjantai oikein hyvin. vielä en oo kattonu dösäyhteyksiä, mutta katon huomenna ni sovitaan asia vaikka loppuviikon treffeillä. kiva muuten nähdä sit suakin anna sit siellä messuilla :)

babybiosta: me oltais tultu tosi mielellämme, mutta mä oon nähny kaikki ne leffat.. tämän siitä saa kun on kohtalaisen friikahtanu leffoihin, ni useimmat ehtii katsoa ennenkuin ne tulee edes finnkinon levitykseen. yhtä kaikki, tosi kivoja leffoja olivat valinneet mammoille, mä ainakin tykkäsin niistä kaikista kolmesta. ja ens kerralla tullaan todellakin megeen, JOS ei olla jo nähty niitä tuleviakin leffoja :)

perjantain miitistä: oliko aika jo sovittu? luvassa oli ilmeisesti kaffettelua siellä sanomatalon waynesissä?!?

emmie se vaunuttelu taitaa mennä kuitenki ens viikkoon, jos te meette huomenna sinne babybioon ja mulla on kans ohjelmaa huomiselle. mutta voidaan sit pe:na sopia tarkempi aika ens viikolle :)

oikukas olitko sä tulossa perjantaina mukaan? jos et oo, ni milloin treffattais? olis tosi mukava nähdä sua ja leeviä, edelliskerrasta onkin jo piiiiiitkä aika...

nyt kipaisen sänkyyn, niin jaksaa huomenna noustakin. nähdään sit perjantaina (sanoisko joku vielä sen ajan, jos jotain oli jo sovittu) ja toivottavasti mahdollisimman moni pääsee mukaan :). niin ja hauskaa leffaelämystä niille jotka oli huomenna menossa babybioon!
 
uuh en ollut huomannutkaan että nyt perjantaina jo on tapaaminen :p oon ihan puolisokea ilmeisesti...

Shiva:

Jos tuo ei oo saikulla enää (ja tuskin on) niin sitten voisin tullakin B) mutta ilmoittelen huomenna. olis kyllä kiva nähdä!

 
Pupi täällä vaan ilmoittelee, ettei ole aikataulujen päällekkyyksien takia päässy tapaamisiin. Olen lähdössä viikonlopuksi matkalla ja palaan maanantaina ja mielellään tulen tapaamisiin mukaan. Iltapäiväthän minulle sopii siis aina parhaiten, koska olen aamuisin tosi väsy vauvan rytmin takia ja kun univelkaa on rutosti jo raskauskuukausilta. Joten jos muille ei niin väliksi, niin minulle kävisi myöhemmät ajankohdat aina parhaiten (esim. 14.00 mainio) Mutta pitäkää palstaa yllä että tietää missä te pärtsäätte!
Tapaamisiin
Ehkä tuo biokin voisi jo onnistua, kun tuntuu, että alkaa pystyä pikkuhiljaa keskittymään johonkin... :D
Yritän tulla myös vielä tuonne Intianpuiston tapaamiseenkin ennen kun lopettavat.
 
...minä olen tulossa Mitja-vauvan kanssa huomenna Waynesiin....Olimme Babybiossa tänään ja miehelle tuli este, joten mukana oli ystäväni, myöskin nelikymppinen äiti, ja hänen vähän isompi vauvansa((9kk).....Mitja nukkui koko elokuvan ajan, joten oli todella helppoa keskittyä leffaan ja pidin kyllä leffasta. Huomasin kuinka paljon helpompaa näin pienen vauvan kanssa on elokuvissa! Kävimme vielä sushilla ja sekin meni hienosti ja sen jälkeen pitkä kävelylenkki ja nyt vasta kotiin eli kuusi tuntia vierähti. Mitja-vauvalla on välillä niin kovia mahakipuja...kuplii maito suusta ja vartalo menee ihan jäykäksi...ettei ikinä tiedä miten onnistuu hänen kanssaan. Joskus tulen kotiin vauva olkapäällä kävelyiltä...Nyt meni kyllä hienosti ja rauhallinen poika hän oli, kun äiti nautti sushia.
Ajattelin teiltä kysyä vinkkinä, että mistä kannattaisi hakea patja vauvansänkyyn...jossain vaiheessa täytyy poika siirtää äitiyslaatikosta pinnasänkyyn ja meillä ei ole patjaa....Tyynyn haluaisin myös ostaa vaunuihin, jotta pää olisi vähän korkeammalla, kun tosiaan välillä kuplii maito suusta vaunuillessa.
Uskomatonta miten mieliala nousee, kun on ihana aurinkoinen päivä ja ulkoilu tekee todella hyvää!
 
Heips,

kävin tänään tuolla Wayne`sissa muiden kavereiden kanssa ja täytyypi sanoa, että aikasta paljonhan siellä oli mammoja vaunuineen... =)

Montas meitä nyt on huomenna tulossa: shiva, kenzie, frida, emmie, oikukas ja mie. Oliko muita? :wave:

Joka tapauksessa, huomiseen. Kiva nähdä "vanhoja" tuttuja ja tavata uusia ihmisiä! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
kiasmasta: että ei perjantaille kun 7.5. klo 16, oli kai jonkinasteisesti sovittu, ensin kahvit ja sit sinne kait pääsis ilman päälle (eli ilmatteeks) näyttelynkin kahtomaan :D tuo olis keskiviikko.
OK. Muistelin, että sinne ois ollu perjantaina se ilmainen sisäänpääsy, mutta taisin muistaa väärin. Se tais olla aikaisemmin perjantaina... :/
 

Yhteistyössä