**Plussataan yhdessä ennen kevättä**

Pakko oli ottaa varaslähtö testailuun, että saa sitten hyvällä omallatunnolla juoda kuplivaa tänäiltana...no kai sitä sitten saakin. Nyt siis vasta dpo 8, mutta herkkä testi oli kuitenkin. Joku haamun esi-isä/viivanpaikka saatto olla, mutta olen myös hyvä niitä kuvittelemaan :ashamed: Maanantaina uutta testiä kehiin...hieman kyllä oon pettynyt tämän aamun tuloksesta, vaikka omaa tyhmyyttä onkin näin aikasin testailla. Nyt ei enää edes väsytä, vaikka vapaa-aamu olis ja sais nukkua! No mutta, ei tässä nyt masentua pidä testailujen takia, kun toivoa vielä on.
Hyvää uudenvuoden aattoa kaikille! :)
 
Tää kans testas ihan iltaa silmälläpitäen vaan. Ja iippa88 sama juttu; olis vapaapäivä ja saisi nukkua mutta ei, herään kello 06... :vampire: Mutta elä masennu tai ees mieti tota testiä, koska dpo 8 on vielä todella aikainen ettei mitään vielä oikeastaan "voi" näkyä.
 
Pipsapippuri, onneksi en ole ainoa himotestaaja, etten tunne itteeni täysin höperöksi :D Ei sitä vaan tiä miten päin olis, kun testejä on kaapissa ja nää päivät kuluu niin hitaasti menkkoja odotellen. Mutta koitetaan nyt sentään nauttia tästä uudenvuodenjuhlasta iloisin mielin! :)
 
Iloisia uusia vuosia tännekin!! Toivon kaikille paljon uintivoimaa siittiöille ja tarrasukkia sopivaan hetkeen!

Oma napa on vielä ihan litteä ;)) No joo. Elkää testatko Davideilla, tulee liian vaaleat plussat. Oli pakko uskoa kokeneempia ja ostaa Pregchec johon tuli kolmen tunnin pisusta todella vahva, melkein kontrollin vahvuinen viiva. Davidiin aamulla vaaleanpunainen. Ei kummempia oireita. Masussa tuntuu liukurilla laskiessa vähän että siellä on jotain ja joskus repäisee. Iltaisin saattaa tulla suolaisen tarve, että hiukoo, etoo. Nukuttaa sopivasti ja sikeästi. Tissit on vähän arat koskettaessa, painavammat ja ne nännipihat on laajentuneet silminnähden. Ja pissahädän tullessa masua painaa.

Nauttikaa elämästä ja ottakaa rennosti! Keksikää paljon tekemistä niin ei ehdi miettiä vauvaa. Mulla ainakin tää kuukausi on vuoden hurjin toukokuun lisäksi (ammatinvalintakysymys), joten ei paljon muuten ehtinyt ajatella kuin sängyssä siittiöitä, nostaa jalat kattoon ja nukahtaa ilman pesua saman tien.
 
Minäkin sorruin testaamaan, ihan vain siltä varalta että otanko pari olutta vuoden vaihtumisen kunniaksi vai en. No, taidan ottaa, negaa näyttää. Kp 26/29 menossa eikä minkään valtakunnan viivanpaikkaakaan tullut. Rinnat on kyllä tosi pinkeät kuten aina ennen menkkoja, joten sekin puhuu sen puolesta ettei tainnut natsata vielä ekalla yrityksellä. Toivoa ei vielä ole kokonaan menetetty, muut pms-oireet ovat antaneet odotuttaa itseään, ei ainuttakaan finniä, ei kireitä hermoja, ei jomotuksia. Mutta näillä mennään, muutaman päivän päästähän sen tietää varmemmaksi. Nyt vain tuntuu että ihan rauhassa saan nuo kaksi olutta ottaakin.

Joten, onnekasta uutta vuotta kaikille, toivottavasti alkava vuosi on oikein plussatuulia täynnä! :)


-Elmaleena-
 
Mulla olikin hauska juttu viime yönä. En nimittäin saanut syötyä sellaisia ihania lohijuttuja joita normaalisti rakastan. Otin käteeni ja oksennus meinasi tulla. En tiiä mistä johtuu koska ei raskausoireet voi näin varhaisessa alkaa?? Tänään mulla päivä 22/32. Silti ei mikään maistunut, taitaa olla jotain muuta sitten.. :D
 
Tähän napaan: Rinnat sitten alkoi tänään aristaa --> nyt pelottaa että menkkoja enteilee, niinkuin normaalisti :( Mutta jokatapauksessa haluan testata huomenna! (dpo 10) Tuun sitten ilmottelee heti aamusta, kun tulos selviää. Jännittää ja pelottaa kauhiasti...en halua nähdä sitä negatiiivista testiä. Tulispa edes haalea plussa...
 
Onpa jännät ajat monellakin.. =)

Napanapa: Tänään ollut huono olo vähän, mietin ettei tämä ihan perus dagen efteriksi enää mene koska en mä ikinä makaa sängyssä iltaan saakka (todellakaan), mittasin niin lämmöt 36,8.. Normilämmöt 35,3 eli kohollaan on. Huimaa ja tuntuu että jos haistan jotain, niin hajut vääristyy. En tiedä, saas nähdä. kp 32/30-37 mutta oviksesta dpo7...
 
Täällä on kp 30/29-34. Jännittää ja pelottaa niin pirusti! En tahdo nähdä negaa, en tahdo että menkat alkaa!! Voi apua.. Tekis mieli testata, mut ei uskalla jos tuleekin pettymys. Oireita ei ole kumpaankaan suuntaan. Rintoja aristaa vähän, mut sitä nyt voi olla kummassakin tilanteessa. Tänään on närästänyt kyllä, ja mua ei yleensä ikinä närästä (paitsi raskaudessa). Mut ehkäpä se johtuu eilisestä herkuttelusta :(

iippa tsemppiä! toivottavasti me kumpikin nyt plussattais, ja tietysti kaikki muutkin!!
 
Täällä ilmoittautuu yksi, joka ei meinaa pystyä ajattelemaan yhtään mitään muuta kuin mahdollista masuasukkia. Tänään kp27/26-28, joten huomenna ajattelin testata ellei täti ehdi ennen apteekkireissua. Pelkään vaan niin kamalasti negaa, vaikka vastahan sitä on yrittämään alettu.

Kaikenlaisia oireita olen ollut huomaavinani, mutta saattaa johtua myös tästä jännityksestä :D

Onnellista ja plussarikasta uutta vuotta meille kaikille!
 
Voi surkeus...haamu,viivanpaikka = nega :( Ei pitäs liian tarkkaan noita testejä tihrustaa, kai sen oikean plussan sitten näkee jos sellainen ilmaantuu. Ei tässä nyt muuta, kuin tätiä odotellaan. Jos huomenna vielä uskaltas tuhlata viimesen testin, enpä tiiä. dpo10 tänään vasta, eikä tässä enää kestäis kärvistellä! No mutta, toivoa on niin kauan kun menkat pysyy poissa!!
Tsemppiä kaikille jännääjille ja plussaonnea! :)

Aattelin että kyllä nyt tarvii vähän itteään lohduttaa, joten varasin aamupäivälle kasvohoidon :) Ja huomenna olis sitten hierojalle meno, kun alaselkä ollu pitkään kipeä. Täytyy kaikin keinoin helpottaa tätä vauvakuumeen aiheuttamaa stressiä ja epätoivoa...
 
Viimeksi muokattu:
*läpsii iippaa* Nyt höpöhöpö, vasta dpo10!! Clearbluekin mainostaa että testi näyttää oliko 80% testanneista vasta 3 päivää ennen menkkoja, 100% vasta menkkojen aikaan eli dpo n.14.. Eli kirves kaivosta n-y-t ! :heart:
 
heipä hei! Olen jo pitkän aikaa lukenut juttujanne ja jännityksellä seurannut sivusta kuka plussaa. Nyt vihdoin viimein uskaltauduin joukkoonne mukaan, jos vain minut huolitte :wave: Elikkäs Rusina2010 ja kp 9/30-34 yk 3.. Minä olen 23 ja mies 27,esikko 12/10, haaveissa olisi 2. lapsi. Tilanne vaan on todella piinaava sillä satun olemaan naimisissa tuuliviirin kanssa :ashamed: puolen vuoden oman kuumeilun jälkeen lupa vihdoin herui, mutta vaikka on "yritystä" niin miehen mieli muuttuu vähän väliä! Jos esikko on vähänkään hankala (ei nuku, ei syö kiltisti ym) tulee miehen suusta ensimmäisenä että meillehän ei kyllä toista lasta tule :O minä sitten kyselen siihen että onko tosissaan ja onko varma, mutta makuuhuoneessa kuitenkin aina ehkäisy pois. Hieman ärsyttää tämä ja mietityttää että olenko nyt lapsenteko aikeissa yksin vaiko kaksin..Anteeksi purkautumisestani :ashamed: Yritän ensikerralla vähän kommentoida muidenkin juttuja enkä pelkästään omaa pyllyäni :D
Paljon ++++++++++tuulia teille kaikille vahvoille naisille!!
 
Heippa rusina ja lämpimästi tervetuloa :hug:

Mielestäni tuo lapsenteko-asia olisi ehkäpä hyvä jutella ihan alusta loppuun, koska aina mukavampaa jos toinenkin on ihan täysillä mukana, silloin saa vapaasti sekä avoimesti iloita raskaudesta ja nautiskella. Sekin on ihan ymmärrettävää jos mies on vielä vähän väsynyt esikoisen hoitamisesta, jos hänestä tuntuu ettei voimavarat riitä heti toiseen, niin kannattaa punnita ratkaisuja ja ehkä antaa aikaa jotta hän jaksaa olla täydellinen iskä seuraavallekin.

Oletteste jutelleet siitä, että kun ehkäisyn ottaa pois, voi seurauksena olla raskaus? Että se ei ole vain sen hetken ilo sitten enää.. Itselläni oli kanssa se tilanne joskus että mies ei ollut oikein varma haluistaan lastenteon suhteen, naisen kannalta tämä on kuitenkin sinällään rankkaa koska joudut kuitenkin varomaan tekemisiäsi ja odottelemaan menkkoja eli siis hieman tarkkailemaan elintapoja ihan siltä varalta että... pähkinänkuoressa siis; kivempi jos voi ihan sata lasissa yrittää. :heart:

Toivotaan että mies vähän "tasaantuu" ja plussa tärähtää tauluun :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Pipsanpippuri=) Asiasta on keskusteltu pitkään ja hartaasti viimeisen vuoden aikana, ja oletin että mieskin on varma päätöksestään, koska olen moneen kertaan varmistanut ja suunnitelmat töihin paluusta ym raha-asioista tehty (minä siis vielä toistaiseksi olen kotona esikon kanssa). Kortsut on olleet meillä käytössä synnytyksen jälkeen, joista on siis yrittämisen myötä luovuttu ja mies ollut ehkäisyn aikana hyvin tarkka siitä että on suojattu, nyt kuitenkin touhuilun jälkeen vielä kehottaa jäämään kintut kohti kattoa lepäämään :confused:. Huokaus, toivotaan että tuo mies tuosta tosiaan tasaantuu, kun itse kuitenkin olen jo aivan hurahtanut tähän vauvakuumeeseen, foorumit lueskelen, foolihapot ja greippimehut käytössä ja ovulaatiotakin olen opetellut tikuttamaan :p
 
rusina2010 kovasti hermoja ja voimia miehen kanssa... :hug: mun eksä oli vastaavanlainen... ja kun lopulta saimme kaksi lasta, jäin arkeen aivan yksin niiden kanssa. toivon että miehesi ottaa kuitenkin vastuun vakavasti, että teille käy paremmin...
miehet on vähän lapsellisempia toisinaan. ja sammakoita pääsee suusta helposti, miksei naisillakin ;)
toi kuulostaa vähän siltä, että kun hermot menee, on helpoin sylkäistä suusta että ei sitten enää lapsia...
naisen korvaan se merkitsee paljon tuhoisampaa kuin mies ymmärtää ajatellakaan... jutelkaa ihmeessä..


oma: niin, hame ja housut, aivan sama mitä päällä on niin painaa alamahaan. lenkillä jälleen alavatsalla tuntemuksia ettei kaikki ole kuin normaalisti. perhepäivähoitajana ihan kiitettävästi kantaa lapsia, ja nostaessa vihlaisee.. paras asento oisi pitkällään mutta mitä työnteosta tulee seljällään koko päivän :D
nyt kun on lapset päiväunilla, on itsellä hetkonen aikaa olla koneella ja tottakai pyrähdin välittömästi tänne :D
jotenkin epäuskoinen olo, että en usko ennenkuin näen testin tuloksen. vaikka oloja onkin, voi se hyvin mennä pieleenkin. täytyy yrittää olla stressaamatta, se kun on kaikista pahin mitä tässä vaiheessa voisi itselleen tehdä, saati alkavalle raskaudelle...

koitetaan ajatella mukavin puoli asioista, ja muistakaa ulkoilla paljon, tekee mielelle hyvää :)
 
Pieni kevennys... Mun miehelle on tullut kunnon kuume viime kierron km jälkeen.. Siis kyselee jatkuvasti joko tietää olenko raskaana. 1kk vanha kummipoika vaikuttanee myös asiaan :vampire: NOH, eilen olin nakupellenä ja mies totesi että "Sä olet raskaana".. kysyin että kuinkaniin.. "No kun näytät siltä!" ...:$

...Anteeks mitä?

"No tuota öö kun sä hehkut!"

Mun "pikku" oviksen jälkeiset pöhöt taitavat olla todellinen syy moiseen kommenttiin!:LOL: Että sammakoitakin on monenlaisia heh..
 
En malttanut olla testaamatta aamulla. Testiin tuli viivanpaikka tai haamujen haamujen haamu. En oikeen osannut sitä tulkita ja heitin jo roskiin etten hulluksi tule. Nyt siis menossa kp 31/29-34. Toivon niin kovasti, että se oli haamu joka vahvistuisi plussaksi..
 
Fourth gift: kiitos :flower:
Täytyy vielä kysyä teiltä viisaammilta, että koska aloitatte tikutuksen? Tätä on varmaan jo monta kertaa kyselty, mutta viime kierrossa tikut tulivat joskus kp 20 paikkeilla jolloin heti tietenkin piti pissiä tikkuun ja sain kaksi vahvaa viivaa-> touhut, ja heti seuraavana päivänä oli viiva jo haaleampi.
 
Viimeksi muokattu:
Pipsapippuri, juu kyllähän tässä taitaa vähän turhaa stressailua jo olla :ashamed: Pitäs vaan kiltisti ootella ja antaa testien olla kaapissa. Toivotaan parasta, ja pelätään pahinta. Tsemppiä myös sulle! :)

Joelle, noi kaikki haamut/viivanpaikat on kyllä todella ärsyttäviä. Liian hyvästä näöstä kärsii koko pääkoppa :headwall: Täytyy nyt pitää peukkuja, että meidän molempien epämääräset tulokset muuttuis positiiviseen suuntaan! ;)
 
Pipsapippuri Se oli one stepin puikkotesti :)

iippa Niin on kyllä ärsyttävää. Plussaa toivon kovasti ja enemmänkin, mut jos en oo raskaana ni tulis sit selvä nega. Ei ainakaan pitäs toiveita liian korkeella.
 

Yhteistyössä