pöhkö kysymys uimahallista, mutta...

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja turhis, 16.01.2009.

1. turhis

turhis Vieras

Onko teidän mielestä ok mennä bikineissä uimahalliin? ihan normi alaosa ja yläosa kiinnitetään selän taa naruilla, niskan takaa menee narut.
    Kun tuli tuossa miehen kanssa siitä juttua että mentäis ja sillä oli mielipide että tarttisin kokouimapuvun, rannalla sit vaan käytetään bikineitä..

2. Mustakin bikinit kuuluvat vain ja ainoastaan rannalle!

3. Boogyman

Boogyman Vieras

4. joku

joku Vieras

no mä en menis uimahalliin ku uikkarissa....en kyl osaa sanoa miks...

5. vieras

vieras Vieras

No enpä ole moista miettinyt ja olen itse ollut bikineissä uimahallissa, myös raskaana!!! Tai siis etenkin raskaana. :D

Ja niin näkyy olevan moni muukin biksuissa.

6. Onnsku

Onnsku Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.01.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mun mielestä suurella osalla on uimahallissa bikinit.

7. Dietorelle

Dietorelle Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.12.2005
    Saadut tykkäykset:
    1
    voit mennä myös bikineissä. ei haittaa. itse olen bikineissä mennyt kun ei oo ollut uimapukua ja kaveri käyttää vallan bikineitä

8. Silmukka-

Silmukka- Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.03.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mä en ikinä laittais uikkaria päälle joten bikineissä aina olen ollut..

9. kummin vaan

kummin vaan Vieras

Minäkin olen aivan samaa mieltä enkä menisi halliin bikineissä kerran mulla on uimapukukin. Mutta on siellä moni biksuissa, jopa pienet lapset, joten antaa mennä vaan jos ei muuta vaihtoehtoa ole. Alastikaan ei pääse paitsi Yrjönkadulle. :)

10. vieras..

vieras.. Vieras

no tottakai voi mennä :)
    "uimapukuhan" senkin on :)

11. Micosa

Micosa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.05.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jos uimahallissa vaaditaan päälle jotain niin laitat sitten bikinit tai puvun,väliäkös sillä.
    Jos saapi mennä ilman voit mennä ilman.

12. ap

ap Vieras

huokaus! mä jo ajattelin että olen ihan outolintu ku en kans tykkää niistä kokouikkareista... miehellä ihan eri mielipide oli tähän asiaan...että uiminen hallissa on vähä niinku urheilua niin sit ei voi mennä bikineissä.

13. vieras

vieras Vieras

NO kysyppä mieheltäsi että onko sitten urheilubikinit eri asia? Tai siis toppi ja alaosa?

Onpa outoja mielipiteitä. Itse jos lähden uimahalliin uimaan kuntoilumielessä niin laitan kokouikkarin ihan käytännöllisyyden vuoksi. Jos menen lasten kanssa lilluttelemaan niin bikinit toimii yhtä hienosti kuin koko uikkari.

Oma mieheni tykkää kyllä katsella kroppaani ja tykkää että muutkin näkee sen joten hän ei ikinä kieltäisi bikineitä uimahallissa.

14. chef

chef Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.02.2005
    Saadut tykkäykset:
    11
    Ehdottomasti voi uimahalliin mennä myös bikineissä. Ei kaikki edes omista uimapukua.

15. Boogyman

Boogyman Vieras

Ainut millä en ole mennyt on brassibiksut. En ole ikinä käyttänyt täällä suomessa niitä.

16. vieras

vieras Vieras

mä en muuta omista, siksi käyn bikineillä

17. kääk

kääk Vieras

Onks sun miehellä erikseen urheilu-uikkarit ja rantauikkarit???

18. ap

ap Vieras

täytyykin kysäistä ;)

19. hei

hei Vieras

ja en menisi sellaisissa paljastavissa bikineissä uimahalliin todellakaan. Uimiseen tarkoitettu 2 osainen eri juttu.

20. emo

emo Vieras

riippuu iästä. juuri paripäivää sitten todistin tapahtumaa jossa nuorella tytöllä oli bikinit. altaan reunalta hyppäsi kim ppuun ulkomaalainen mies ja alkoi väkisin painaa itseään tyttöä vasten yritti suudella suulle, kaulalle eikä päästänyt irti vaikka tyttö rimpuili. tyttö oli aivan kauhuissaan eikä tajunnut edes huutaa. luulin aluksi että olis tytön poika ystävä, eipä ollut. tyttö jäi itkemään ja tilanne käytiin kertomassa uimavalvojille jotka hoitivat poliisit paikalle. tyttö oli 13 vuotias!!!

21. Kowalski

Kowalski Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.07.2007
    Saadut tykkäykset:
    5
    No joku sekopää-pedofiili hyökkää varmaan kimppuun, oli päällä sitten bikinit tai kokouikkari :|

22. emo

emo Vieras

niin, onhan se tietysti niinkin, mutta sai seurueen muut tytöt olla rauhassa. olivat ihan koko uikkareilla. kyllä niitä hulluja riittää, mutta provosoituu vielä helpommin mitä vähemmän on päällä. aikuisten pukeutuminen ei mua haittaa. bikinit on ihan jees. mutta pikkutytöillä ja varhaisteineillä pitäisin kyllä vähän enemmän pintaa piilossa. ihan vaan että on edes yrittänyt omalta osaltaan ehkäistä vääränlaista huomiota.

23. Boogyman

Boogyman Vieras

Se uimapuku provosoi ihan samallalailla....ei mun tytön kimppuun ole kukaan käynyt missään vaikka kulkee biksuissa. Netissä on yks pedo kiusannut, mutta nekin kuvat tavallisia kuvia eivät ns. provosoivia.

24. Lilya

Lilya Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.03.2008
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ilman muuta voit mennä biksuissa! Jos kaunis vatsa ja muutenkin varaa biksuja käyttää niin miksi ei saisi! Kyllä mä laittaisin jos vaan vatsani olisi esittelykelpoinen :xmas:

25. Tuulipuku

Tuulipuku Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.01.2009
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mielestäni ei voi mennä. Bikinit eivät sovi uimahalliin vaan ovat enemmän sellainen auringonottoasu.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri