Pömppömahaiset plussaajat!!

Varmaan puoli tuntia ton listan päivittämisen jälkeen rupes jotain väriä tuleen paperiin vessakäynnillä :/ Edelleenkään ei punaista, mutta eikö ne sieltä ala täs illan kuluessa. Menkkakivut välillä kovat, välillä ei mitään. Huomenna saan siis varmasti päivittää kp1:sen eikä tarvita testejä |O Oon kyllä välillä niin väsynyt tähän touhuun ja Usko on huristellut Toivo mukanaan johonkin huitsin nevadaan. Ei tuu meille luomu/clomilasta, turhaan mä noita nappeja syön :kieh: Mutta dieetti onneksi sujuu ja oon päättänyt että mehän päästään siihen kolmanteen IVF/ICSI:iin vielä tän vuoden puolella!!!! Mä vielä sille tympeelle ja suorastaan v****maiselle hoitajalle BMI:t näytän :kieh: :whistle: :wave:

Haaveelle ja Hannelille jaksamisia viimeisiin piinispäiviin, älkää te vielä menettäkö toivoa, kaikki on mahdollista!! :heart:

Hoben gallupiin vastaisin että ehdottomasti kahden alkion siirto jos mahdollista! On paremmat mahdollisuudet että edes toinen jatkaa jakaantumista/kiinnittyy.
 
jopas muutamassa päivässä TAAS tullut tekstiä! työkuvio pahasti sotkee tätä "harrastusta ja addiktiota". koetan rauhassa perehtyä ja onnitella niitä joita onnitella saa. siis yhteinen ONNEA PLUSSASTA!
sen verran itsestäni tai meistä; mulla verikoelähete odottamassa lääkärilläni. rahapulan vuoksi menen kunnalliseen labraan, en tosin niitä ilmaiseksi saa sieltäkään, mutta halvemmalla kuitenkin. otatan verensokerit, kilpirauhaskokeet ja muutaman hormonikokeet. ennen näitä ei tapahdu minkäänmoista hoidon suunnittelua. mutta Heti kun vastaukset saatu ja rahat suht koossa, niin passia putkeen.
joku kyseli paljonko meillä pakkasessa alkioita, niin 1 yhdessä oljessa ja 2 toisessa, luokituksia en muista ja nehän voi muuttua sulatuksen aikana. myös meillä pakkasessa 2 kokonaiseen IVF:ään spermat. toivottavasti saisivat olla siellä aikas kauan. yli kaksi vuotta kulut edellisestä plussastani, joten sitä toivon niin hartaasti, plussa huumahan hävisi viikolla 10.
 
[/b]Kamilla just tollasella asenteella kilot karisee! Tsemppiä ja liikunnan iloa! =)

Stella kylläpä on kinkkinen toi sun tilantees yhä edelleen. Toivottavasti kohta saat varmuuden suuntaan tai toiseen. :heart:

Tänään se sitten tapahtu, mitä tässä ollaan 2,5 vuotta ootettu eli kaks viivaa näky raskaustestissä. Olo on aivan epäuskonen. Täytyy vielä huomenna testata ennen kuin soittelen Taysiin. Jotenkin järki sanoo, että pitäis pitää jalat vielä tukevasti maan pinnalla, mutta sydän, tiedättehän, se on pakahtua onnesta. Täytyy nyt vielä vähän sulatella tätä tilannetta...
 
Onnea iso iso säkillinen Hanneli :heart: :heart: !! Tiedätkö, mä olin aivan varma, että sullakin on raskaus alkanut! :D Voi vitsi miten ihana uutinen! Hymyilen ja itken saman aikaan!

Ehdin tänään myöhemmin listaamaan kuuluisia oireita, eli tulossa ovat PeePee

Ja kiitos vielä onnitteluista kaikille. Mustikat on kuulemma tyttö, ja naapurit antoivat kuninkaallisen nimen: Dronningholm Mustikka :D
 
Aivan mielettömän ihanaa - Auris ja Hanneli, niin ihanat nuo teidän uutiset!
Ja vielä minäkin täällä Stellaa jännitän, ja uskon ja toivon, että sullakin pitkäkestonen plussatilanne on nyt pärähtänyt päälle - vaikka tylsän alhasilla hcg arvoilla starttaakin.
ONNEA sitkeille pömppiksille! Tää jos mikä on upea aloitus alkavalle syyskaudelle :)

Haavetta jänskään kovasti...ihan hirvittää toi sun tilanne kun mainitsit, että lähisukulaisetkin tietää tosta tulevasta testistä. Me puheltiin epämääräisen ympäripyöreitä jottei kukaan tajunnut, milloin se sit oikeesti selviää - muistan joillekin kavereille sanoneeni, että sen tietää sit vasta joskus juhannuksena (testipäivä oli 28.5.), jotta jäis jotain pelivaraa joko omalle pettymykselle tai sille että sais säilyttää plussayllärin hieman pidempään. Voimia sulle!

Hoben galluppiin mäkin heittäsin, että kaksi ois mun valinta (niinkuin oli toukokuussakin), just sen tähden että mahkut edes sen toisen kiinnittymiseen parantuisi. On muuten ihan tosi hassua, että sitä jopa salaa toivoisi, että tulispa kerralla kaksi - kun tämä nyt on niin hemmetin vaikeeta tulla raskaaksi - että olis siinä sisarukset samalla. Mutta kun kesän alussa se plussa tuli ja alkoi silti ne vuodot (kesti kolmisen viikkoa kesäkuussa) niin kyllä silloin oli onnellinen että vain yksi oli jäänyt kohtuun. Sitä mietti että ehkä ne kaksi olisi jo menneet kesken, että ne ei ois voineet kestää. Marlin tapaus pelotti niin kovasti. Toisaalta, Mirulla menee hyvin! Eli pitkän sepustuksen jälkeen, kyllä tässä osoitteessa suositellaan kahden siirtoa kerralla :)

Muuten, kun olen tätä typerän taikauskoista mallia niin olen nyt vihdoin uskaltanut lukaista lainaksi saamiani Odottajat-lehtiä. Heti ekana osui silmään kun joku toimittaja tosissaan ihmetteli, että miksi netissä myydään raskaustestejä isoissa pakkauksissa - että kuka niitä nyt niin montaa tarvii. No huh! Ei voinut muuta kuin todeta, että eipä kirjoittaja ole törmännyt varmaan lapsettomuuspuolen testailijoihin ja siihen, ettei tää homma nyt niin simppeliä ole...ja että yhteen kiertoon/hoitoon voi ihan helposti heittää useamman testin.

 
Hello!

Hanneli Onneksi olkoon! Ihanaa! Voin vain kuvitella tunteen kun ensimmäistä kertaa ikinä piirtyy testiin kaksi viivaa... :heart:

Miten muuten te jotka olette plussanneet, oletteko katsonut testiä koko ajan vai malttaneet mielenne ja kurkanneet vasta sitten kun se aika 5? min on kulunut umpeen ja testi on "valmis"? Itse olen kyllä tänä 2 vuoden aikana tehnyt "muutaman" testin ja aina pelännyt sitä tulosta niin, että olen katsonut ruutua vasta kun se aika on ummessa. Ja planko ruutuhan sieltä on aina takaisin tuijottanut...

( . ) Nyt rupeaa jo hermo kiristymään... Menkka kivut ja "kupliminen" ovat palanneet, mutta kieltäydyn kuvittelemasta liikoja, sillä kyllähän nuo lugetkin jotain oireita aiheuttaa. Jos mulla sattuisi olemaan yhtään testiä kotona, olisin jo testannut tänään, että saisin sulatella tulosta tämän päivän (ja alku viikon, ennekuin olen tilivelvollinen tuloksesta...) Mutta koska kaukaa viisaana en sitä testiä ole ostanut, täytyy testata silloin keskiviikko aamuna ja vain raahautua töihin tuloksesta huolimatta... Meillä on täällä ktt päivien plussaus prosentti aika suuri jo tähän mennessä kun piinis siskot Auris ja Hanneli ovat jo hoitaneet homman kotiin... Meikä on varmaan sitten se pakollinen huti, eihän voi olla niin, että kaikki ktt:t plussaa... Mutta hei, aivan mielelläni suon teille tytöt tämän onnen, mutta perästä tullaan, ihan varmasti! B)
 
Sunnuntai 24.8 :wave:

Haave.......................1.IVF..................................kp/-/ktt11
Stella08.....................3.IVF.................................kp36/27/elo
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp31/30-32/syys
PeePee77..................PAS..................................kp26/29-31/syys
Merikeiju....................PAS..................................kp19/29/elo
EllaElias.....................PAS...................................kp18/-/syys/loka
Kurreliini....................inssi..................................kp17/-/syys
Lumikki73..................inssi..................................kp17/28-30/ktt4
Ulpu78......................3.IVF.................................kp17/-/tammi
Astarte......................1.IVF (lyhyt)......................kp15/26-30/ktt
mmm..........................inssi.................................kp5/27-31/ktt
Kamilla.......................Clomhexal........................kp1/29-30/ktt
Adeliini.......................Clomit..............................kp1/27-34/ktt
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp/-/ktt
Retuli82.....................pupuilua...........................kp/-/ktt
Hannele.....................PAS...................................kp/-/ktt

Testailijat :p

Haave 27.8
Lumikki73 3.9

Haamuillut :attn:

Stella08 =)

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
 
Ihanaa Hanneli, ONNEA OIKEIN PALJON!!! :heart: :flower: Hienoa päivittää plussanneiden listaa vaan pidemmäksi, perässä tullaan toivottavasti! :wave:

(.) Täällä siis kp 1 ja koska olen :headwall: -tyyppiä, niin käytän loput Clomhexalit tässä kierrossa ettei jää kaappiin vanhenemaan :D Vaikka hyödytöntähän tää on, mut jotain pitää olla meneillään ku seuraaviin putkihommiin on niin aikaa... :snotty:
 
Hanneli, ONNEA :heart: :heart: Tosi mahtavia uutisia, voi vitsi! :D :flower: Nautihan onnen tunteesta rakas pömppis! :heart:

Haave, älähän nyt vielä kuulehan yhtään luovuta. Tilastot ei tässä hommassa toimi kuin useamman vuoden aikajänteellä, eli niitä ei kannata miettiä tällä hetkellä olleskaan. Tartut vaan tähän mahtavaan syysplussa-aaltoon matkaan! :p Gallupiin pakko kommentoida, sillä testin katsominen on yks hirveimmistä asioista mitä tiedän.... :eek: Ja olen kyllä tähän saakka tuijottanut niin ne blankot kuin orastavat viivatkin siinä vierellä seisten, eli siis en pysty jättämään testiä ja palaamaan 10 minsan päästä katsomaan totuutta silmiin, vaan jään aina siihen viereen kärvistelemään, sillä jotenkin vaan on ehkä helpompi, että se yksi kirottu kontrolliviiva on ja pysyy, kuin että joutuis palaamaan ja katsomaan ns. varman tuloksen testiajan päätyttyä.... Ei tossa mitään logiikkaa ole, mutta silti. Ehkä sitä toivoo, että siihen piirtyis kaksi viivaa heti - PeePee ymmärrän niin hyvin tunteesi.

Rouva Pikkumyy, :'( :'( Otan osaa koko sydämelläni. Olen niin pahoillani. :hug:

Soraya, onpa sulla hankala tilanne töiden suhteen. :$ Olet kyllä urhoollinen pömppis, kun jaksat tehdä tuota pioneerityötä, mutta mitäpä ei äiti tekisi! =) Jaksamista!

Hobe, pysähdyin kirjoituksesi ääreen. Se vaan kolahti muhun todellakin. Haavoittuvuus antaa voimaa ja sitä voimaa pitää kiskoa pienimmistäkin asioista. Koko ajan. Ei saa kieltää niitä ilon ja onnen tunteita, vaikkei ne olisikaan välttämättä ikuisia. Kun mikään ei ole. Oi että, kylläpä taas mun läpi meni sellanen lämmin viisauden tunne, sillä olet niin oikeassa - me ei saada evätä itseltämme olemassa olevaa ja mahdollista onnea! Jos pelon ja epätietoisuuden vuoksi kielletään iloitsemasta lähes mistään, niin mitä meille jää jäljelle? Mitä elämästä jää käteen? Liian vähän, pelkään. Rakkaat ystävät, elämä on tässä ja nyt. Iloa ja surua on koko ajan läsnä. Käytetäänhän me se ilo ja onni myös hyväksemme, eikö vain?

Ja Hoben gallupiin : 2 alkiota siirretään. Vahva sisäinen (viisauden) tunne. ;)

Stella, tästäkin selvitään. :hug:

Kamilla, mahtava asenne, jatka samaan malliin! Tulta päin vaan, sekä bmi- että clomitaistossa! =)
 
Astarte
Hannelille Halaus Onnellisten Onnitteluiden kera! Voi vide minkä teit!!

Haaveen kalluppiin vastaisin, että olen tehnyt raskaustestin vain kerran: ensimmäinen yrityskierto ja olin aika varma, että plussa tulee. Tuijotin testiä herkeämättä, en voinut päästää silmistäni.

Nyt pelottaakin testaaminen tuossa parin viikon päästä (jos siis huomenna siirtoon päästään). Tipahdan NIIIIN korkealta, jos ei sitä odotettua viivaa ilmesty. Ja tiedän jo, että tuijotan testiä siinä puolisen tuntia, olipa tulos kumpi vain..
 
Haaveen galluppiin: :D Oon vissiin ainut joka suorastaan juoksee pois testin luota kun se on kylppärin tasolle laskettu. Hyvä kun uskallan mennä katsomaan sitä edes sitten kun saisi! :LOL: Kertaakaan en oo jääny katsomaan testiä, en oo jotenkin "uskaltanu" :ashamed:
 
Kaunista iltaa siskoset!

Ja viikonloppuhan on ollut tulvillaan ihanaa syksyn satoa
Auriksen ja Hannelin "sienikopassa" - vaikka Auriksellahan siis
kopassa on ne Mustikat!!! Onnea, onnea, onnea!! :flower:

Stella, huh, sinua pyöritetään vinhasti. Kyllä varmaan on läsnä kaikki maailman tunteet, toiveet ja epäilykset... Luontoäiti yksin tietää, mitä on tuloillaan. Joka tapauksessa täällä ollaan rakas pömppöliini ja ollaan kanssasi sekaisin jännityksestä. Voi miten toivoisin, että sisälläsi kasvaisi pieni Ihme, Stella-tähtönen.

Pikkumyy :'( Voimia ja iso halaus.



Haave olen samaa mieltä kuin viisas Kurreliini. Tilastolliset faktat pätevät pitkällä ajanjaksolla, ei kuukausissa eikä päivissä. Toki ymmärrettävä tuo olo, että miten voi plussata, kun juuri kaksi pömppistä plussasi. Muistathan sanonnan"ei kahta ilman kolmatta"!

Gallup raskaustestin tuijottelusta menee kohdallani niin, että odottelen oven takana. Paitsi viimeksi, kun olin aika varma, että jotain sinne tikkuun ilmestyy ja hailakka viivahan siihen piirtyikin. Siis keväällä. Nyt on situaatio se, että listaan saapi laittaa kp 1 ja Clomit. Huh, hikoiluttaa jo tuo urakka. Toisaalta kiva, että saa taas kättä pidempää avuksi lapsentekoon
:LOL: :LOL: :LOL: (Nykyään kysyn AINA kun joku puhuu lapsenteosta, että pliis kerro miten niitä tehdään..no ehken ihan aina)

Energistä viikon alkua kaikille ja aaltoliikettä yhä etenkin plussanneiden suuntaan! Paisukoon se pino valtaisaksi!!
 
Astarte
Rakkaat Pömpylät!

Parin tunnin päästä tulen olemaan raskaana (kunnes toisin todistetaan). Nimittäin kaikki 4 hedelmöittynyttä alkiota on päättäneet viikonlopun aikana olla reippaita. Reippain, eli 7-soluinen siirretään ja mieheeni tulleet laiskemmat 4-soluinen, 4-soluinen ja 5-soluinen laitetaan kylmempiin olosuhteisiin. Kaikki neljä ovat 2-luokkaa (asteikolla 1-4, josta 1 paras) eli kuulemma oikein hyviä.

Vaihteeksi pääsi taas onnenkyyneleet. Soitin jo töihin lähteneelle miehelle, että nyt on vihoviimeinen hetki sanoa, jos ei-kiitos-vauveleita, koska meille tulee nyt 4 lasta. Oli pakko soittaa äitillekin, vaikka tiesin että herätän..

Olen niin superonnellinen, että on päästy kaikista vaiheista eteenpäin näin hyvin. Tulee munasoluja. Hedelmöittyvät. Jakautuvat hyvin. Ja jos ei eka halua kiinnittyä, niin kavereita riittää pakastimessa (nestetypessä?) ainakin yhteen siirtoon ellei enempäänkin.

Vitsi kun olin hermona ennenkuin sai soittaa ja kysyä päästiinkö siirtoon. Tuli aamulla pestyä pyykkiä, tiskattua ja käytyä pissalla ehkä kymmenen kertaa. Sydän hakkasi rinnasta ulos, kun soitin. Varattu oli vielä perkule jonkun 10 ensimmäistä yritystä (parin minuutin sisällä, heh).

Nyt tuli vielä mieheltä tekstari. Siinä lukee "Jeeeeeee!". Taitaa sille vauvelit kelvata :heart:
 
Astarte, loistavaa! :flower: :D Kyllä täällä jo tiedettiin, että siirtoon pääsette ilman muuta ja hyvin tuloksin, mutta siis kaikki pikkaset vielä jakaantuneetkin, upeeta! :p Ja mulla oli ihan sama tilanne sillon ivf:n jälkeen, kun koitin soittaa siitä jakaantumisesta. Sydän ei meinannut pysyä rinnassa ja pelotti niin maan perkuleesti, etten tiennyt miten oisin ollut. Kädet täristen sitten valitsin numeroa kerta toisensa perään, kun joku törppö piti linjoja buukattuina.. :kieh: Aijai, todellista riipivää jännitystä ja piinaa - ihan kuten sen testitikun kanssakin, aina. :x Mutta nyt muru lähdet hakemaan lapsoset kyytiin ja köllitte illalla tulevan isän kanssa toistenne kainalossa. :heart:

Ade, jaahas, clomistelu alkaa siellä täydellä höyryllä. Mutta siis pitikös teidän mennä inssiin myös Naikkarille tässä ihan pian, eli voidaanko sopia treffit sinne ala-aulaan? ;) Josko vaikka saatais voimat yhdistämällä parempia tuloksia, eli tuplaplussaa. :D

Merikeiju, mitä kuuluu? Onko teillä siirto tänään?
 
Kurreliini siirtoon mennään yhden maissa. Toinen alkio selvis sulatuksesta. Luottamus nollassa. En ole vielä ottan tänään edes zumeja ja lugeja vielä ku oletin ettei mitään siirtoa edes tule. No, mennään nyt ku on mentävä. Rouva Pessimisti täällä siis taas. :whistle:
 
Hienoa, oikein hienoa Astarte! Ne lapsukaiset selvästi tahtoo teille!

Merikeiju Hei, mieti toinen alkiosta oli sitkeä ja selvisi kylmistä olosuhteista vallan erikoisiin: lämpökaappiin. Siinä on sitkeä sissi. Ja jos äiti ei usko lapseensa, kuka sitten? Joten nyt vaan kaikki kauniit ja hellät ajatukset kohti pienenne taisteluun paikastaan. Rakastava toivo voi tehdä ihmeitä. Ihan tosi!

 
Muistanettekohan vielä minua? Olin jonkun aikaa tuolla listalla, mutta nyt näemmä pudonnut pois.

Oikein suuret terveiset kaikille uusille ja vanhoille tutuille, halaa ja rutistaa kovan tienkulkijoita.

Itsekin kävellyt kovaa tietä ja siksi ollut hiljaa. Lukenut olen. Ilonne ja surunne. :heart:

Täällä juuri soitin ajan väestöliittoon 1.10.08 menen sinne ja ehkä aloittelemme loka/marraskuulle uutta ICSI-keikkaa. Olin totaalisesti unohtanut miten hoidot meni ja onneksi sain tietoa taas niin ihanilta hoitajilta...

Täällä tie on niin kivinen, että tuskin välillä olemme enää pariskunta. Silti usko toisiimme on kova ja elämä jatkuu. Uutta hoitoa kuitenkin lähdemme hyvin mielin vetämään läpi, jos kaikki menee hyvin.

Eli JOS ja JOS alkaa taas minun kohdallani, jos vain sallinette liityn joukkoonne taas?? Saatan kirjoitella hyvin hyvin vaihtelevasti, sillä on ollut hivenen liian vaikeaa ja yritän elää välistä muutakin kuin tätä ongelmaa, jota en välillä jaksa kantaa. Älkäämme kuitenkaan ihan epätoivoon vaipuko, TÄÄLTÄ MINÄ vielä NOUSEN...

:heart: jaksuja

T: Taivaansilpoja entisiltä ajoilta
 
Mukava kuulla taas pitkästä aikaa Taivaansilpoja! Totta kai nouset! =)

Taivaansilpojan viestiä lukiessani pohdin, että paljon on keväästä tapahtunut. Kesä on saanut ajatuksille uusia suuntia, akut on latautuneet, olemme pohtineet syntyjä syviä, adoptio asioita on liikahtanut eteenpäin, pieniä luomuihmeitä on sattunut mukaan ja jopa onnellisia hoitotuloksiakin on tullut! Mulle tuli jotenkin niin hyvä olo ihan kaikkien puolesta. Ei tämä elämä aina niin synkkää ole. Pienetkin asiat voivat merkitä isoja loppuviimeksi. Kamilla vaikka täti tuli kylään kutsumatta, sulla on silti asiat menossa oikeaan suuntaan. Pidä kiinni hitaasta, mutta varmasta painonpudotuksesta, terveellisestä ruokavaliosta ja pakota itsesi lenkille päivä toisensa jälkeen. Lenkit helpottuu muutaman viikon jälkeen, kunto nousee nimittäin vauhdilla, kun alkuun pääsee. Näytä niille! =)

Oire listaa lupailin :p Muistattehan, että nämä koskivat vain minua, erilaisia kun ollaan. Oireilla tai oireettomuudella ei kumma kyllä saa sen enempää pisteitä tässä lajissa. Ja tuomaripelistä ei ole apua.
ktt 2-4 munisten aikamoinen vihlonta ja kiristys (epäilen liittyvän lugeihin), munikset jäivät aroiksi, vieläkin 'tunnen' ne tärähdyksissä ja kurotteluissa (raskauden alkaminen turvotti niitä?)
ktt 5 tisut pömpsähtivät kipeiksi, ohi ktt 9-10
ktt 5-12 menkkakipua alavatsalla, välillä todella kovaakin kipua, rauhoittui yöllä ja makuulla
ktt 8, 12, 14 krapulainen olo aamusta pitkälle iltapäivään (ktt 8 ja ktt 15 erityisesti...)
ktt 9-12 flunssainen ja kuumeinen olo, välillä vilutti ja välillä oli hikiaaltoja

 
Astarte teillä onkin sitten laatukamaa tarjolla. Onnittelut upeesta hedelmöittymistuloksesta. Nyt vaan sitten hautomispuuhiin. :)

Taivaansilpoja ootkin mulle uus tuttavuus, joten hauska tutustua näin virtuaalisesti. Toivottavasti teillekin alkaa pikkuhiljaa onni hymyileen. :heart:

Täällä ollaan joten kuten alkujärkytyksestä (posittivisessa mielessä) toivuttu. Mieskin lähti tänä aamuna pitkästä aikaa hymy huulilla töihin. Oikein sydäntä lämmitti. Ainakin [/b]Peepee kyseli oireita ja tässä vähän listaa niistä:
- pp 2-3 kauheet alavatsa kivut, jotka loppu kuin seinään
- melkein siirrosta saakka viluinen ja flunssainen ja myöskin nenä tukossa iltaisin ja öisin
-pp 6 kovat vatsakivut jälleen ja vähän heikko olo
- rinnat alko tummua joskus pp 9-10
Edelleen nenän tukkoisuus ja valuminen jatkuu. Rinnat ovat vieläkin tummat ja ovat alkaneet aristaan. Ruokahalu on alkanut lisääntyä ja tulee heikko olo jos ei saa ruokaa 2-3 tuntiin. Pahoinvointia eikä väsymystä ei oo vielä liiemmin. Tuntuu, että kestän mitä tahansa, jos saan vaan pitää tän pikkusen masussani.

Soittelin tänään Taysiin ja ultra ois 11.9. Ruinasin myös lähetteen verikokeeseen ja piipahdan siellä huomenna. Tulos tulee keskiviikkona. Saapahan sitten ainakin jonkinnäköistä helpotusta tähän piiinaan.

Todella lämmin kiitos kaikille teille ihanaiset pömppikset myötäelämisestä ja kannustamisesta sekä ihanista onnitteluista. Ootte ihan parhaita. :heart:
 
Hanneli meillä on ultra samana päivänä =) :heart:
Itse en huomannut tarkkailla ennen testiä rintojen väriä, mutta vkonloppuna ja tänä aamuna varsinkin totesin, että verisuonet ovat näkyvissä jopa nännien ympärillä vaikka ne ovatkin normaalia tummemmat ja nännien päät ovat todella tummat ja terhakkaasti pystyssä. Jos vanhat merkit paikkaansa pitävät (ja siltä alkaa tuntumaan jo nyt), joudun liivi ostoksille ensi viikolla ja jos huonosti käy, niin toiset pitää käydä hankkimassa siitä 2-3 vkon päästä. Sit onneks kasvu rauhoittuu ja kipeytyminen menee ohi. Isot nää tisut oli ennenkin, nyt vaan on jo sama kuppikoko kuin nuorempaani imettäessä. Voi pyhä lehmä, minkälaiset hinkit tässä vielä tuleekaan :x Ei oo lasten katsottavaa...
 
mmm
Onnea miljoonasti Auris ja Hanneli :heart: :heart:

Hienoa Astarte :heart:

Kiva kuulla sinusta Taivaansilpoja , unohdettu ei ole, ei :heart:

Pikkumyylle jaksuja teille kaikille :hug: :hug:

).( huomenna viimeiset clomhexalit naamaan ja sitten menee pistelyx :D Pe 29.8 katsellaan sitten onko kasvua havaittavissa. Toivottavasti on....

Nyt töiden pariin mutta hymy huulilla, kun on ollut niin hyviä uutisia, MAHTAVAA!!!!

mmm
 

Yhteistyössä