PPH kauppakeskuksessa

  • Viestiketjun aloittaja Khimaira
  • Ensimmäinen viesti
Khimaira
ja vieläpä hoitolasten kanssa :(

Miksi pph menee hoitolasten kanssa viettämään aikaa ostoskeskukseen :confused:
Pienet lapset joutuvat kävelemään ulkovaatteet päällä pitkiä aikoja kuumissa sisätiloissa. Taas yksi syy miksi en ikinä veisi pph:lle : /:|
 
"mä"
No, minä oon ollut ainakin Tiimarista hakeen hoitolasten kanssa yhdessä askartelutarpeita, saavat sitten valita mieleistään :)
Ja juu, joudumme silloin käveleen ostoskeskuksessa!
 
"minä"
Meidän pph on kerran kysynyt minulta, saako yhtenä päivänä lähteä kauppakeskukseen hoitamaan paria asiaa lapseni kanssa. Kaikki muut lapset sattuivat olemaan kipeitä tai muuten poissa. Annoin luvan, koska minusta on kiva joustaa pph:n kanssa tarvittaessa. Usein käyvät hakemassa kaupasta maitoa päivän aikana. Jos se lähikauppa sattuu olemaan kauppakeskus, niin onko tuokaan nyt katastrofi. Tuskin pph päivttäin aikaansa viettää kauppakeskuksessa huvin vuoksi. Aika raskastakin neljän pienen kanssa.
 
Just joo. Että hoitolasten kanssa pitääs olla vain omassa kodissa ja siinä pihalla?

Että mua sitten ärsyttää perhepäivähoitajien mollaamiset. Ei näköjään mene tajuntaan, että on olemassa paljon hyviä hoitajia!
 
Khimaira
[QUOTE="heh";23578601]Mitä tarkoittaa pitkiä aikoja, kauanko seurasit? Ja kyllä lapsukaiset päiväkodistakin tekevät retkiä.[/QUOTE]

Mä tein ruoka, yms.-ostoksia Citymarketissa. Se hoitaja katseli tyynenviileästi itselleen vaatteita ja näin hänet monta kertaa oman, pitkän kauppareissuni aikana.
 
1
No meillä ainakin pph on kysynyt voiko käydä asioilla kaupassa, pankissa yms. silloin kun meidän lapsi on ainoana hoidossa ja olen antanut luvan. Ei kait siitä haittaa oo...
 
Khimaira
[QUOTE="mä";23578560]No, minä oon ollut ainakin Tiimarista hakeen hoitolasten kanssa yhdessä askartelutarpeita, saavat sitten valita mieleistään :)
Ja juu, joudumme silloin käveleen ostoskeskuksessa![/QUOTE]

Tuollaiset ovat vähän eri asia kuin viettää aikaa siellä sisällä ja kierrellä kaikessa rauhassa esim. vaateosastolla.
 
tuumaan
ja vieläpä hoitolasten kanssa :(

Miksi pph menee hoitolasten kanssa viettämään aikaa ostoskeskukseen :confused:
Pienet lapset joutuvat kävelemään ulkovaatteet päällä pitkiä aikoja kuumissa sisätiloissa. Taas yksi syy miksi en ikinä veisi pph:lle : /:|
Olisit kysynyt häneltä, jos asia häiritsi. Me emme tiedä miksi hän oli ostarilla. Oletetaan, että asia on vanhempien tiedossa.
 
Khimaira
Just joo. Että hoitolasten kanssa pitääs olla vain omassa kodissa ja siinä pihalla?

Että mua sitten ärsyttää perhepäivähoitajien mollaamiset. Ei näköjään mene tajuntaan, että on olemassa paljon hyviä hoitajia!
No ei sen pihan toinen vaihtoehto ole kauppakeskus. Voi mennä metsäretkelle, leikkipuistoon, seukkarin kerhoon, tms. Se on lasten aikaa, joka vietetään lasten ehdoilla, ei sen hoitajan halujen mukaan.

Mä en ole vielä törmännyt kovinkaan moneen empaattiseen, lapsia tärkeimpänä pitävään, lasten kanssa puuhailevaan pph:n. paitsi yksi sukulainen joka tosiaan puuhaili lasten kanssa, askarteli, ulkoili, jne.
 
Khimaira
[QUOTE="vieras";23578720]Ehkä tosiaan on parempi ettet toisi lapsiasi pph:lle. Sen verran monta mollaavaa viestiä on sun näppikseltä meitä kohtaan.. Olisit varmaan tosi "mukava" asiakas.[/QUOTE]

Siksi mä en viekään pph:lle koska mä maksavana asiakkaana haluan jotain vastinetta rahalleni.

Sen että mun lapsi saa hoitopäivänsä aikana kehitystä ja kasvua tukevaa tekemistä ( askartelut, pelit, leikit, pienet retket lähiympäristöön) toisten lasten seuraa/ vuorovaikutusta ja turvallisen ympäristön missä viettää päivä.
 
Khimaira
Itseasiassa pph SAA käydä esim. ruokakaupassa lasten kanssa koska muutenhan hän tekisi työasioita vapaa-ajallaan ja palkatta.

Vai käsi ylös kuka suostuu tekemään työjuttuja työajan jälkeen ilman palkkaa???
Ei muuten saa. tai sitten se on muuttunut mutamassa vuodessa. Toki luvan kanssa saa käydä, jos se vanhemmille sopii.
Tekeekö pph kaikki ruuat lasten paikalla ollessa? Siivoukset, pyykkääminen, yms. kaiken senkö he tekevät lasten ollessa hoidossa?
 

Yhteistyössä