Primolut ja menkat?

Elikäs.. Yrittämistä takana vuosi ja nyt oli eka clomikierto.. Kp 16 oli hyvän kokoinen folliikkeli, mutta se ei sitten kuitenkaan irronnut.. Kp 40 kävin ultrassa, ei näkynyt mitään ja raskaustesti nega.. Aloitin primolutkuurin, joka loppui perjantaina..

Olen syönyt neljä terolut kuuria ja kerran aiemmin primolut kuurin ja aina menkat alkanut viimeistään 2vrk viimeisestä tabletista, yleensä jo seuraavana iltana.. Missähän ne nyt viipyy? Eilen olisi pitänyt tulla Viimeistään.. :/

Tuskin raskaana voin olla? Ja jos olisi ollut myöhäinen ovis, niin eihän vauvalla olisi mitään mahdollisuutta, kun söin lääkkeitä.. Mutta en ymmärrä :(

Kun ei muutenkaan keho toimi ollenkaan, niin ainut asia mikä on toiminut on ollut juuri noi lääkkeet.. Niillä on aina saatu menkat tulemaan Ajallaan.. Nyt sekin alkaa takkuamaan.. prkl.. :headwall: :headwall:
 
Moiks.
Minen nuista sinun folliikkeleista ymmärrä yhtikäs mitään...
Mutta vastaan kuitenniin.
Ite juur söin Primolut-Nor kuurin.Vimpan pilsun otin Su:na ja Ti:na alko menkat.Ja olen kuullut monista joilla Primojen jälkeen on alkanu menkat vasta 6 vrk vimpasta pilleristä.
Tää vastaus ei nyt varmaan auttanu suuntaan eikä toiseen.
Itse oon samoista asioista yrittäny kysellä ja kahdelta ihmiseltä olen saanut vastauksen.
Jaksuja!!!
 

Yhteistyössä