Prinsessalinnasänky on valmis! *KUVIA*

Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Upea :) :) Miten osasit tehdä, oliks sulla jostain ohje tms?
Kaksplussalla oli kerran "tuunaa tavara" ketju jossa näin jonkun tekemän prinsessalinnan. Sen pohjalta mä tämän tein :) Toki näissä on paljon eroja, mutta idean sain siitä.

Ei tähän ohjetta tarvita...mitta riittää. Ja ei kun suunnittelemaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sarppus:
Tosi hieno, onneksi ei meillä ole prinsessoita, olisin muuten kateudesta vihreä :flower:
Mies sanoi että jos meille joskus tulee poika niin kun prinsessat tähän kyllästyy, niin sitten muokataan siitä ritarille oma ritarilinna ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ihana! Mistä toi on tehty? Vanerista? Miten pysyy pystyssä? Oliko sulla jotain ohjeita vai itsekö suunnittelit?
12 mm vanerista tehtiin, kun se oli edullinen materiaali.

Tuo on koottu 5 palasta, kun auton tila oli rajallinen, eli ei saatu 4 palassa niitä levyjä kotiin kuljetettu. Palat on ruuvattu sängynrunkoon kiinni, eli kun nuo levyt poistaa, niin sänkyyn jää pienet reijät. Joskin ne saa palkattua piiloon ja vetäsee sitten vaan sänkyyn uudet maalit päälle :)

Mulla oli tosiaan kuva (google täynnä) jonka pohjalta sitten suunnittelin ja mittailin ja piirsin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Jollain muullakin palstalaisella oli tuollainen, kukakohan se oli. Oli vielä ihana kuva kun siellä alhaalla oli sellaiset valot ym.
Juuri siitä mä sen idean otin...joten terkut hälle jos tätä lukee :)

Me vielä pohditaan niitä valoja...mies jotain valoja sinne kovasti suunnitteli mutta saa nähdä mitä sitten keksitään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Miten ton alimmaisen sängyn saa aikunen pedattua, oli mun ensimmäinen ajatus. :)

Mut tosi hieno.
No tuon ylemmän sängyn saa vedettyä irti seinästä jolloin alasängyn pääsee petamaan takakautta. Mutta kyllä sinne tuosta edestäkin ihan hyvin pääsee...testattu on :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mun tyttäreni sattui vahingossa näkemään nuo kuvat ja on nyt kateudesta vihreä.. Harmi hänelle, että mä olen liian taitamaton ja laiska väkertään tollasta :ashamed:
Ounou :/ :D

Taitoa toi ei ihan totta vaadi...siis ei ole vaikea oikeastikaan tehdä. Mutta toi laiskuus...se on asia erikseen :LOL: :D
 

Yhteistyössä